Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
viekää miehet naiset kunnon treffeille
272
1740
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ala ostamaan kenenkään hyväksyntää.
- Anonyymi
Kun ei sulla ole rahaa. Ei sinun tarvitse. Kyllä halpojakin naisia on tarjolla.
- Anonyymi
Rahalla maksetaan treffit, jos haluaa tutustua itseään arvostaviin naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudessa ei tarvi miellyttää. Moni nainen arvostaa itseään, ja sen lisäksi muita eikä vaadi mitään tekoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi edellä mainittu itseään arvostava nainen on egoistinen nainen. Jos on egon suojissa, sisin on epävarma. Nainen joka hyväksyy mikropizza treffit, ymmärtää elämää ja voikin käydä niin että treffimies paljastuu joutsensieluiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi edellä mainittu itseään arvostava nainen on egoistinen nainen. Jos on egon suojissa, sisin on epävarma. Nainen joka hyväksyy mikropizza treffit, ymmärtää elämää ja voikin käydä niin että treffimies paljastuu joutsensieluiseksi.
Mikropizza treffit. Sillä tekisit vaikutuksen naiseen josta olet kiinnostunut? Itseään arvostava nainen vetää rajat. Tuolla ei ole egon kanssa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudessa ei tarvi miellyttää. Moni nainen arvostaa itseään, ja sen lisäksi muita eikä vaadi mitään tekoja.
Jokaiselle löytyy oman tasoinen kumppani. Voi saada molemmat rakkauden ja hyvin toimeentulevan miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen tekee joutsensieluisella miehellä? Syö pakastepizzoja seuraavat vuodet ja yhteiset lapset syö niitä myös 🫣
- Anonyymi
Luonnehtisit siis olevan joka tilanteessa ns itsesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nainen tekee joutsensieluisella miehellä? Syö pakastepizzoja seuraavat vuodet ja yhteiset lapset syö niitä myös 🫣
Kylläpä te otatte tosissaan kaiken. Tai kirjaimellisesti 😊Jos raha tuo paremman onnen kuin joutsensieluinen mies niin go for it. On toki mahdollista että rahaakin on. Mikropizza treffit ei tarkoita loputonta pizzan syömistä. Jos lähtee liikkeelle siitä että pitää olla rahaa ja statusta niin hakeeko silloin rakkautta?
Minulle kelpaa pakastepizza mutta toive on sitten toimeliaisuudessa, pyrkimyksessä terveelliseen elämäntapaan ja lähes kristillisissä arvoissa. Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä te otatte tosissaan kaiken. Tai kirjaimellisesti 😊Jos raha tuo paremman onnen kuin joutsensieluinen mies niin go for it. On toki mahdollista että rahaakin on. Mikropizza treffit ei tarkoita loputonta pizzan syömistä. Jos lähtee liikkeelle siitä että pitää olla rahaa ja statusta niin hakeeko silloin rakkautta?
Minulle kelpaa pakastepizza mutta toive on sitten toimeliaisuudessa, pyrkimyksessä terveelliseen elämäntapaan ja lähes kristillisissä arvoissa.Oikeasti luulin että mikropizza olisi pikkuruinen pizza ja siksi halpa, kooltaan kuin Finnair pizza. Kesäisin olen kutsunut kaunottaria piknikille uimarannoille, mansikkaa ja samppanjaa. Samaan hintaan pääsen silloin arvioimaan kaunottaren mielen- ja kehonkoostumusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huarat ostetaan lahjoilla ja rahalla. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kalliita ja halpoja naisia. Päätät itse kenet viet treffeille. Toisiin on varaa toisiin ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaa pakastepizza mutta toive on sitten toimeliaisuudessa, pyrkimyksessä terveelliseen elämäntapaan ja lähes kristillisissä arvoissa.Jos lähtee liikkeelle siitä että pitää olla rahaa ja statusta niin hakeeko silloin rakkautta?
Jos hakee rahatonta niin hakeeko silloin rakkautta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaa pakastepizza mutta toive on sitten toimeliaisuudessa, pyrkimyksessä terveelliseen elämäntapaan ja lähes kristillisissä arvoissa.Miksi nainen valitsisi miehen joka laskee hänen elintasoa? Valitsen tulevien lasten isää. Taloudellista turvaa pitää olla. Itsestään selvää on että rakastaa. Nuo ei ole toisia poissulkevia.
- Anonyymi
Viet naisen ravintolaan.
Ihastelette yhdessä vitriinejä ja kannustat naista ottamaan, mitä haluaa. Ota samalla vesilasi linjastolta.
Mene kassalla edelle ja sano kuuluvalla äänellä "erikseen!".
Näin toimii säästeliäs herrasmies, nolaamatta treffikumppania, joka kulkee takana tarjotin täynnä ruokaa. Kokemusta on :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tamperelaisia tuumaajia? Elämänmyönteisyyttä ja omanarvontuntoa huokuva asenne🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lähtee liikkeelle siitä että pitää olla rahaa ja statusta niin hakeeko silloin rakkautta?
Jos hakee rahatonta niin hakeeko silloin rakkautta?Moniko nainen rakastaa miestänsä, siis oikeasti? Ehkä korkeintaan tykkää, aina välillä, yleensä vain sietää. Ja jos joku rakastaa niin sekin on vahvasti ehdollista.
Kaikille ei riitä niitä alfoja, joten tyydytään sitten siihen mitä on saatavilla. Perustetaan perhe, koirineen, lapsineen, lainoineen. Sitten valitetaan, että en minä tämmöistä elämää halunnut, -ja joo kosijoita kuule riitti, mutta tylsän paskan sain.
Kunnes, jossain vaiheessa lusikat jakoon tai sitten todetaan, että lopultakin hyvän valinnan tein.
Ei muuta kuin treffeille ja kumppania rakastamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - olen täysin samaa mieltä, että mikropizzatreffit hyväksyvä nainen ymmärtää elämää ja on nimenomaan miehestä kiinnostunut tunnetasolla eikä elintasoboostin vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu, totuus on, että toisen hyvä seura on se arvokkain asia hetkessä. Ei se mitä on lautasella tai jotain muuta. Toki samaistuminen hetkeen on se juttu, olemme kaikki omanlaisia ja siten annamme eri asioille arvomme.
Toisen hyvä voi olla toiselle huono asia, on hyvä aistia toisessa vaikuttimia, et tietää olevansa enemmän mieleisen naisen seurassa. Lähtökohta kuitenkin aina hyvässä suhteessa, on tehdä asioita, joilla saa tuotettua toiselle hyvää mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - olen täysin samaa mieltä, että mikropizzatreffit hyväksyvä nainen ymmärtää elämää ja on nimenomaan miehestä kiinnostunut tunnetasolla eikä elintasoboostin vuoksi.
Mitä mikropizzatreffeille suostuva oikeasti ymmärtää? Elintason alentamisboostin.
- Anonyymi
Eipä siinä siitä ole kyse....kenenkään hyväksynnän ostamisesta.
- Anonyymi
En viihdy missään syömässä treffeillä. Joku paikka vain, missä saa jutella rauhassa.
Toki toivoisin, että mies pyytäisieli tekisi aloitteen.- Anonyymi
Pidä oma arvosi nainen. "Ei minulle mitään tartte, ihan vaan kun juttelu riittää".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä oma arvosi nainen. "Ei minulle mitään tartte, ihan vaan kun juttelu riittää".
Ei ole siitä kyse, vaan syöminen noin jännittävässä tilanteessa, ei olisi mikään nautinto. Toki mulla on nyt mielessä tietty mies ja jos päätyisimme treffeille, niin olisimme varmastikin hyvin lähekkäin ja juttelisimme.
- Anonyymi
No menkää kirjastoon 😁😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kyse, vaan syöminen noin jännittävässä tilanteessa, ei olisi mikään nautinto. Toki mulla on nyt mielessä tietty mies ja jos päätyisimme treffeille, niin olisimme varmastikin hyvin lähekkäin ja juttelisimme.
Ei dinneri ole ainut vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei dinneri ole ainut vaihtoehto.
Ei tietenkään ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän persaukinen ja visu naisia esittävä mies haluasi nähdä vallitsevat olosuhteet. Toiset kuvittelee muutenkin aivan liikoja keskustelunsa voimasta ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän persaukinen ja visu naisia esittävä mies haluasi nähdä vallitsevat olosuhteet. Toiset kuvittelee muutenkin aivan liikoja keskustelunsa voimasta ns
Ja huomenta skimmaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenta skimmaaja
Mistä kehräät/te mielipahaa tällä kertaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä kehräät/te mielipahaa tällä kertaa?
Nainen kirjoittaa jostakin miehestä negatiiviseen sävyyn, sillä mennään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen kirjoittaa jostakin miehestä negatiiviseen sävyyn, sillä mennään
Voi teitä balleriinat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen sivusta totean, että ei minun arvoni sentään niin matala ole, että sitä kalleimmallakaan ruokailulla katetaan.
- Anonyymi
Itse ajattelen vähän samoin, mut et nainen osoittaisi halunsa viettää aikaansa kanssani. Sen jälkeen olisin otettu ja pyrkisin hyvään syvälliseen keskusteluun hänen kanssaan. Itsellä ei ole uskoa, että näin kävisi, mut ehkä se on sit vain fantasiani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiseen minäkin miehenä uskoisin pystyväni. Mielessä tietty nainen, jonka kanssa oli tapaaminen kuukausia sitten, joka jäi mielen syövereihin ja jota pyöritellyt mielessä, et ymmärsinköhän minä nyt ihan kaiken siellä oikein?
Jäi sellainen mielikuva, et hänellä voisi olla kiinnostusta minua kohtaan? Epäilen kuitenkin sen mahdollisuutta, samalla toivon, että ymmärsin oikein? Hyvä mieli jäi itselle, ehkä halusi vain mieltäni kohottaa? Hyvällä keskustelulla?
- Anonyymi
Elämä on teatteria, jossa on järjettömät säännöt. Ei kiinnosta enää vittuukaan.
- Anonyymi
Juu raskasta aloittaa kaikki alusta jonkin täysi tuntemattoman kanssa kun lopulta ei tiedä meneekö suhde vielä ihan vituralleen. 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu raskasta aloittaa kaikki alusta jonkin täysi tuntemattoman kanssa kun lopulta ei tiedä meneekö suhde vielä ihan vituralleen. 🩷
Ei sen aina tarvii mennä vituralleen.
- Anonyymi
En voisi pyytää naista treffeille koska en osaa käyttäytyä. En tarkoita etteikö minulla olisi käytöstapoja, en vain osaa mitään etikettejä. Muutenkin treffailu tuntuu jotenkin liian pinnalliselta. Kumpikin yrittää olla jotain itseään suurempaa tehdäkseen vaikutuksen. Voisipa vaan tutustua jossain missä ei kummankaan tarvitsisi esittää mitään.
- Anonyymi
Pieruverkkareissa kävelytreffeille vaan.
- Anonyymi
Etköhän osaa kehittää itseäsi ja tutustua etiketteihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aikeissa treffata montaa naista. Turha taito siis. Kehittäkää te muut vaan. Minä saan tarpeeksi etiketeistä ruokaostosten yhteydessä.
- Anonyymi
Niinhän ne linnutkin tekee. Hirveet soidinmenot ennen kun nainen hyväksyy.
- Anonyymi
Juu ilman maskeja. Mitään pinnallisia treffi kumppaneita en jaksais🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi etiketti-ihmisten takia tutustuisi? Enkä näe etiketteihin tutustumista kehitysaskeleina. Rakkaus ei ole keplottelua. Himo sen sijaan on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisia ukkometsoja nokitaan siinä ohessa?
- Anonyymi
Olen nainen ja ihan samaa mieltä. En halua miehen kanssa mihinkään "työhaastatteluun" vaan ihan tutustua omana itsenään jossain rennossa ympäristössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja ihan samaa mieltä. En halua miehen kanssa mihinkään "työhaastatteluun" vaan ihan tutustua omana itsenään jossain rennossa ympäristössä.
Dinneri ei ole työhaastattelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naaraslintu hyväksyy yhden niistä uroslinnuista jotka ovat hyväksyneet naaraslinnun ja siis ryhtyneet soitimelle naaraslinnun edessä.
!"'#¤%&/()= - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaat itseäsi eläimeen, sillä tasolla todellakin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dinneri ei ole työhaastattelu
Älykkäitä kyllä nämä havainnot mitä teet naista esittävän teksteistä
- Anonyymi
Ämmät ostakoon omat pihvinsä ja kahvinsa
- Anonyymi
Niin ostankin ja ilman sua 😜
- Anonyymi
Et tuu koskaan saamaan.
-M - Anonyymi
Sanoo junttimies.
- Anonyymi
En käytä kumpaakaan noista, mutta en olekaan ämmä.
- Anonyymi
Vanhanaikainen käsitys.
- Anonyymi
Odotatko että nainen vie sinut treffeille? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotatko että nainen vie sinut treffeille? 🤭
Kyllä.
🧔🏻♂️🫶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
🧔🏻♂️🫶Olet feminiininen mies. Haluan maskuliinisen miehen joka ottaa ohjat. En perässä vedettävää.
- Anonyymi
Ja sinäkö et ole sitä joka tavalla vanhoillinen ja puiseva?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
🧔🏻♂️🫶Ehkä mies sopisi sinulle paremmin.
- Anonyymi
Suosittelen rahojen laittamista maksullisiin ennemmin kuin aloittajan kaltaisiin. Varma saanti.
- Anonyymi
Jos seksiä pelkästään haluaa niin ehdottomasti. Aloita ennemmin vaikka sijoittaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos seksiä pelkästään haluaa niin ehdottomasti. Aloita ennemmin vaikka sijoittaminen.
No mitä muuta on tarjolla aloittajan kaltaisessa tapauksessa kuin seksiä ja päänvaivaa itselleen. Noin omahyväisen kanssa ei kukaan jaksa kauaa heilastella. Tulee muuten harrastettua noita molempia. On niitä naisia joille kannattaa tarjota ja joille olen tarjonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä muuta on tarjolla aloittajan kaltaisessa tapauksessa kuin seksiä ja päänvaivaa itselleen. Noin omahyväisen kanssa ei kukaan jaksa kauaa heilastella. Tulee muuten harrastettua noita molempia. On niitä naisia joille kannattaa tarjota ja joille olen tarjonnut.
Olet väärässä. Seksiä ei ole tarjolla aloittajan kaltaisessa tapauksessa kaltaisillesi. Alennat naisia kommenteillasi jos nainen odottaa miehen vievän treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Seksiä ei ole tarjolla aloittajan kaltaisessa tapauksessa kaltaisillesi. Alennat naisia kommenteillasi jos nainen odottaa miehen vievän treffeille.
Oksettavaaa tuommonen treffailu missä mies kuvittelee tarjoamalla herkkuja saavansa vastiketta vällyissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettavaaa tuommonen treffailu missä mies kuvittelee tarjoamalla herkkuja saavansa vastiketta vällyissä.
Saahan sitä toivoa, mutta vielä höntimpi saattaisi toivoa vielä siinä vaiheessa kun katselee tiskillä kahveja ostaessa toiseen suuntaan muina miehinä ja ihmetteee jälkikäteen mikä meni pieleen
- Anonyymi
Tämä aloittaja on selvästi mies ja just se kuuluisa palstasetä, eli sinä itse kylvämässä näitä vihamielisiä ajatuksia. Ei varmaan mitenkään vaikea tehtävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen miehet kosi naisia, tarjosi treffejä ja mentiin naimisiin. Vasta sen jälkeen vällyihin. Nyt miehet kitisee kuin pikkulapset jos pitäisi viedä nainen kunnon treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen miehet kosi naisia, tarjosi treffejä ja mentiin naimisiin. Vasta sen jälkeen vällyihin. Nyt miehet kitisee kuin pikkulapset jos pitäisi viedä nainen kunnon treffeille.
Ennen vanhaan piti osata soittaa laulaa ja viihdyttää
- Anonyymi
Ja elää lyhyemmin. Eihän täs oo varaa tarjota ees itelle.
- Anonyymi
Pitäisikö tehdä asialle jotain? Että on varaa tarjota itsellesi.
- Anonyymi
Eikö nirsompi osapuoli eli naisten pitäisi tehdä aloite jos ei halua semmoista vonkamiestä itselleen , näitä prinsessoja jotka luulevat itsestään suuria on nähty ihan riittämiin .
- Anonyymi
Haluat maskuliinisen naisen?
- Anonyymi
Naisen olisi suotavaa tuossa tilanteessa olla neitsyt prinsessa isoilla tisseillä.
- Anonyymi
Hä, tä? Kummat kummat?
- Anonyymi
Itse tykkäisin, että ensiksi vähän jutellen tutustutaan ja sitten yhdessä päätetään mitä kiinnostaa tehdä. Usein jo tämä riittää. Jos ruoka aidosti kiinnostaa molempia tai teatteri, niin kai se on jo helppo huomata kun keskustellaan aluksi.
En ole vuosiin käynyt treffeillä. Viimeksi keikalla nähtiin johon maksoin ihan oman lippuni. Yhdet treffit lopahti, kun mies pyysi kävelylle. Itse ehdotin museota, mutta mies oli sitäkin kohtaan epäluuloinen, vaikka oli akateeminen ihminen. Tuntui, että halusi ilmaistreffeille ja seksiseuraa pelkästään siksi, että oli muutaman vuoden nuorempi. Aika laskelmoivaa.
En lähde treffeille paitsi jos mies tosiaan kiinnostaa ja tämä varmaan suht helppo ymmärtää, ellei ole todella paranoidi naisia kohtaan. Jos on, niin ei jatkoon. En vastaa mistään massasyyllisyydestä jonka mies on päässään kehittänyt.
On myös paljon ilmaista tekemistä tai niin vähäarvoista, ettei sen pitäisi treffihuijareita kiinnostaa.- Anonyymi
Niin ja lisään, että jos on sitä tyyppiä joka treffailee paljon, ihan oikeasti, niin varmaan kandee vaan sanoa, että treffailee paljon ja haluaa siksi että kumpikin maksaa omat kulunsa.
Jos on joku speciaalitilanne ja nainen, niin mies voi maksaa jos on muutenkin sitä tyyppiä joka tykkää avata lompsansa naisen hyväksi. Jos mies on pihi, niin siitäkin kannattais mainita.
Ymmärtäähän sen, että jos mies on pihi, niin ei mitään kolmen ruokalajin illallisia tarvi alkaa tarjoilemaan, se olisi väärää informaatiota. Pihi mies on muuten hyvä, koska rahankäyttö on hallussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisään, että jos on sitä tyyppiä joka treffailee paljon, ihan oikeasti, niin varmaan kandee vaan sanoa, että treffailee paljon ja haluaa siksi että kumpikin maksaa omat kulunsa.
Jos on joku speciaalitilanne ja nainen, niin mies voi maksaa jos on muutenkin sitä tyyppiä joka tykkää avata lompsansa naisen hyväksi. Jos mies on pihi, niin siitäkin kannattais mainita.
Ymmärtäähän sen, että jos mies on pihi, niin ei mitään kolmen ruokalajin illallisia tarvi alkaa tarjoilemaan, se olisi väärää informaatiota. Pihi mies on muuten hyvä, koska rahankäyttö on hallussa.Tai sitten valitsee naisena esiintyen luennoiva mies sellaisen ravintelin ettei itketä jälkikäteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten valitsee naisena esiintyen luennoiva mies sellaisen ravintelin ettei itketä jälkikäteen
Apsin pääsiäisbufee ei esim vie konkkaan.
Kamala vaiva. Mitä saan vastineeksi?
- Anonyymi
Naisen seuraa?
Anonyymi kirjoitti:
Naisen seuraa?
Mutta jos se vaan valittaa ja arvostelee ja vaatii rahaa, niin onko siitä mitään iloa?
- Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Mutta jos se vaan valittaa ja arvostelee ja vaatii rahaa, niin onko siitä mitään iloa?
Tyytyväinen nainen ei valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyytyväinen nainen ei valita.
Ei valita viedessään tapailumiehen rahat, naureskelee vaan siirtyessään seuraavaan tapaamiseen toisen tapailumiehen kustannettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valita viedessään tapailumiehen rahat, naureskelee vaan siirtyessään seuraavaan tapaamiseen toisen tapailumiehen kustannettavaksi.
Sä harmittelet kaikkia rahoja jotka treffailuun käytit? Voisi rahat huonomminkin käyttää. Tai muuhun. Toiset käyttää rahaa naisiin, kykenee viemään treffeille. Toiset käyttää rahaa viinaan, tuskin niihin käytettyjen rahojen perään itket? Toiset peleihin ja kavereiden baari-iltoihin, tuskin niihin käytettyjä rahoja kadut.
Mutta naisten kanssa treffikokemukset. Kyllä harmittaa jos tarjoat naiselle treffit. Oikeesti? - Anonyymi
joopajoogi kirjoitti:
Riittääkö jos sanoo tnx
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittääkö jos sanoo tnx
Sit dad dear joku muu mikä? Hereillä ny siellä stutios
- Anonyymi
Joo.... Kauhea flunssa alkaa helpottaa. Lähtisin mielelläni. 😊
- Anonyymi
Se on pääasia, että tarjotaan ja sen tekee tosimies,
- Anonyymi
Tarviiko ne treffit maksaa mitään.Menkää luontoon,kalastakaa,poimikaa marjoja ja sieniä sekä valmistajaa niistä yhdessä treffiruuat.
- Anonyymi
Tuntemattoman ihmisen kanssa johonkin metsään rymistelemään ja ihailemaan miehen hienoja nuotionsytytystaitoja?
- Anonyymi
Sä itse päätät mitä tarjoat naiselle ja millä teet vaikutuksen. Tai yrität tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä itse päätät mitä tarjoat naiselle ja millä teet vaikutuksen. Tai yrität tehdä.
Kitsastelu ja/tai fleksailu voiko toimia?
- Anonyymi
Rahalla saa. Valitettavan usein sillä tulee myös kääntöpuolensa ja odotuksensa maksun kohteelle. Haluatko asettua siihen asemaan, maksetuksi ja rahan arvossa mitattavaksi näyttelyesineeksi? Vai oikeasti tasapuolisen ja tasapainoisen suhteen.
- Anonyymi
Oletko sinä heinähattu tosissasi näiden tekstien kanssa?
- Anonyymi
Vain suomalainen junttimies kykenee ajattelemaan noin. Tiedoksi. Se mitä saat vastineeksi on naisen seura deiteillä. Herrasmiehet ei ikinä pyydä naiselta rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suomalainen junttimies kykenee ajattelemaan noin. Tiedoksi. Se mitä saat vastineeksi on naisen seura deiteillä. Herrasmiehet ei ikinä pyydä naiselta rahaa.
Vielä hämmentävämpi oli tuo loppukaneetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä hämmentävämpi oli tuo loppukaneetti
Anteeksi karkea kieli mut mitvit
- Anonyymi
Niin juuri. Käyttäytykää kuten kunnon tapailumiehen kuuluu käyttäytyä, maksakaa ihan kaikki. Siinä toivossa, että vihjeet höyryävästä rakastelemisesta, joskus sitten myöhemmin kymmeniä tapailukertoja ensin kustannettuanne, todella toteutuu ennen kun wanhusnainen löytää uuden, paremman tapailumiehen, joka maksaa/rahoittaa vuolaammin.
- Anonyymi
Sekö sun pelko on?
- Anonyymi
Just juu voithan sinä toki alkaa vihjailla jos muka edes toisille treffeille pääset, että onko sijoituksesta odotettavissa tuloksia kuten kunnon turvenuija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekö sun pelko on?
Ei tokikaan, kartan wanhusnaisia kuin ruttoa joten minusta ei tehdä mitään tapailumistä.
- Anonyymi
Millään muulla ei ole merkitystä kuin mikä housuissa pullottaa ja niitä on kaksi
paksu rahapussi ja se toinen. Ja jos jompikumpi puuttuu niin ei jatkoon.
Ja tämä on kylmä totuus. - Anonyymi
Komppaan! 👍Täällä ei osata deittikulttuuria. En lähde enää "kävelytreffeille" tms.
- Anonyymi
Juuri tämä!👍👍 Naisten pitää arvostaa itseään sen verran ettei mihin vaan suostu. Tasokkaampia treffejä ja hyvää käytöstä miehiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä!👍👍 Naisten pitää arvostaa itseään sen verran ettei mihin vaan suostu. Tasokkaampia treffejä ja hyvää käytöstä miehiltä.
Nyt osaan arvostaa itseäni. 👍☺️ Jos on kävelytreffejä, en lähde. En lähde kävelemään rantoja, lenkkipolkuja tai katuja pitkin. Jotain tasoa. Jos ei kiinnosta yrittää, niin ei ole pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osaan arvostaa itseäni. 👍☺️ Jos on kävelytreffejä, en lähde. En lähde kävelemään rantoja, lenkkipolkuja tai katuja pitkin. Jotain tasoa. Jos ei kiinnosta yrittää, niin ei ole pakko.
Juu kävely hyi ei munkaan juttu palstasetä
- Anonyymi
En minäkään minnekään kävelytreffeille lähde. Hiukan enemmän saa mies panostaa, jos haluaa treffeille kanssani.
- Anonyymi
Älä viitsi teeskennellä puhuvasi kaikkien naisten puolesta. Tuo on vastenmielistä.
- Anonyymi
Tämä aloittaja on mies, vastenmielinen nainen
- Anonyymi
Muista alustaa kaikille halukkaille tätä sekundasentaatiota konseptilla millä tahansa käyttäen näitä palstaäijän tekstejä siihen. Miksei mm öyhöttämällä muksuista mitä ei ole kuten guben valtakuntahahmon följyssä
- Anonyymi
Olen mielelläni vastenmielinen juuri sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mielelläni vastenmielinen juuri sinulle.
No sepä kiva palstasetä, sinä edustat sille lapsellisen vihan ja kateuden kohdetta. Kateuden syytä en tiedä joku pinnallinen juttu varmaan kun ei ole millään tavalla tuttu ko henkilölle
- Anonyymi
Tuo on ihan peruskäytöstapoja. Jos mies ei tuotakaan yksinkertaista asiaa tajua, ei hän ole minulle mies ollenkaan. En pikkupoikien kanssa mitään suunnittelisi. Tuollaiset jutut kertoo paljon treffikumppanin luonteesta. Miehestä täytyy tulla hyvä kuva, että on suojeleva, vahva ja seisoo jämptisti naisen rinnalla.
Itsellä on ollut hyvä tuuri näissä. Olen tapaillut pelkkiä miehisiä miehiä.- Anonyymi
Hän voi mm seistä aterian ajan vai palstasetä
- Anonyymi
Turhan kallista, maksulinen on lopulta halvempi.
- Anonyymi
Olet selvästi köyhä. Kun sulla ei ole tarjota muuta kuin 🥚
- Anonyymi
Voisin heteronaisena viedä jonkun naisen treffeille.
Koska naiset kärsivät niin paljon kipua elämässä. Kuukautiskivut joista vaietaan. Miehet ovat väkivaltaisia. Maalittavat.
Kun tulee lapsia, äidit ajattelevat aina lapsiaan. Itselle harvemmim ostetaan mitään.
Koiriakin paapotaan enemmän kuin naisia.
Saisin itsekin iloa antamisesta. Sellaiselle, joka ei osaa odottaa tai vaatia mitään.
Eihän sitä usein tarvitse jos rahaa ei ole paljon. Joku hyvä lounas maksaa 20 -40 euroa. Kerran kuussa.
Voisinkin tehdä jonkun profiilin jonnekin tämmöistä deittailua varten.- Anonyymi
Minäkin voisin viedä jonkun naisen treffeille, samoista syistä, ja olen myös heteronainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voisin viedä jonkun naisen treffeille, samoista syistä, ja olen myös heteronainen.
Miehet syövät jo työn puitteissa niin paljon enemmän ulkona kun taas naiset voileipiä ja eväitä.
Mieher menevät töihin autolla. Naiset pyörällä, jalan tsi julkisilla.
Naiset ottavat aina muut huomioon ennen itseä.
Naiset olisivat myös niin paljon parempaa seuraa treffeille.
Miehet syövät kyllä ulkona keskenäään ja tarjoavat toisilleen, töissä, mutta ei naisille. Naisten kanssa vahditaan tasapuolisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet syövät jo työn puitteissa niin paljon enemmän ulkona kun taas naiset voileipiä ja eväitä.
Miehet syövät kyllä ulkona keskenäään ja tarjoavat toisilleen, töissä, mutta ei naisille. Naisten kanssa vahditaan tasapuolisuutta."Naisten kanssa vahditaan tasapuolisuutta."
No niin. Juuri tämä on se oleellinen juttu nykypäivänä. Tämä on miesten mielestä se THE juttu. Ja sitten unohdetaan, että tämän vuoksi naiset eivät halua suhteeseen ja itketään sitten sitäkin vielä. Kyllä se on miesten aloittama tuo tasa-arvon vääristymä. Miehet aloittaneet -> miehet voivat sen halutessaan myös lopettaa. Haluavatko? Eivät, mutta oikein RAKASTAVAT itkeä sitä, että naiset eivät halua heidän kanssaan suhteeseen. Saakoon mitä rakastavat sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Naisten kanssa vahditaan tasapuolisuutta."
No niin. Juuri tämä on se oleellinen juttu nykypäivänä. Tämä on miesten mielestä se THE juttu. Ja sitten unohdetaan, että tämän vuoksi naiset eivät halua suhteeseen ja itketään sitten sitäkin vielä. Kyllä se on miesten aloittama tuo tasa-arvon vääristymä. Miehet aloittaneet -> miehet voivat sen halutessaan myös lopettaa. Haluavatko? Eivät, mutta oikein RAKASTAVAT itkeä sitä, että naiset eivät halua heidän kanssaan suhteeseen. Saakoon mitä rakastavat sitten.Mitenkä lie, mutta miksi palstasetä tuatat tätä teennäisen kiihkeää vastakkainasettelua, mikä on varmaa nannaa misogyynisil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet syövät kyllä ulkona keskenäään ja tarjoavat toisilleen, töissä, mutta ei naisille. Naisten kanssa vahditaan tasapuolisuutta.” Miehet syövät kyllä ulkona keskenäään ja tarjoavat toisilleen, töissä, mutta ei naisille” Nälkäinen nainen ei lie hyvä juttu missään tilanteessa, daa
- Anonyymi
” Koska naiset kärsivät niin paljon kipua elämässä. Kuukautiskivut joista vaietaan. Miehet ovat väkivaltaisia. Maalittavat. ” Vähän vedät kyllä simppeleitä varten mutkat suariksi ns palstasetä
- Anonyymi
Moni haluaa tasa-arvoa, mutta sitten kuitenkin on miehen tehtävä antaa naiselle enemmän kuin nainen miehelle. Esimerkiksi moni tasa-arvoa kannattava voi sanoa, että on miehen tehtävä lähestyä naista eikä päinvastoin. Miksi ei vaan myönnetä, että suurin osa ihmisistä ei oikeasti halua tasa-arvoa?
- Anonyymi
Kerro ihmeessä mitä mies sitten tekee enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon aloitukseen, että miehen kuuluu viedä nainen treffeille eikä päinvastoin. Lisäksi miehen tulee maksaa kunnon treffit, ei naisen.
- Anonyymi
Tasa-arvo-käsitys on nykyisin vääristynyt. Kaikki ei halua perinteisten mies-nais-roolien romuttamista vaan vain sitä että naisilla on turvallinen olo ja samat oikeudet kuin miehillä. Osa tietenkin haluaa sitä romuttamista ja se nähdään nyt mitä on aiheuttanut. Ainakaan omana elinaikana ei tule enää korjaantumaan, toivottavasti seuraavalle sukupolvelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon aloitukseen, että miehen kuuluu viedä nainen treffeille eikä päinvastoin. Lisäksi miehen tulee maksaa kunnon treffit, ei naisen.
Aamen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostakinhan aina on pakko alottaa, eikö? Jos elämäänsä laskee niin, että ikinä ei voi olla yhtään epätasapainoa ja kaiken pitää olla koko ajan tasa-arvossa, niin ei voi ikinä tehdä mitään. Jokainen teko aiheuttaa aina potentiaalisesti hetkellisen "epätasa-arvon", jollei osaa ajatella yhtään pidemmällä aikavälillä.
- Anonyymi
Haloo! Puhut tasa-arvosta, mutta samalla unohdat että maailma ei ole lainkaan tasa-arvoinen mitä miehiin ja naisiin tulee. Nainen synnyttää, on poissa töistä pitkään työelämästä jolloin tulot romahtaa. Mitä nainen tekee. Mahdollistaa sen, että mies käy töissä, kerryttää isompaa eläkepottia ja varallisuutta. Nainen hoitaa pääosin YHTEISIÄ lapsia, ja pitää kotia pystyssä. Naisen palkka on jo lähtökohtaisesti pienempi.
Tasa-arvo tarkoittaa esim yhtäläisiä oikeuksia äänestää, kouluttautua jne.
Sä vedät tasa-arvo kortin pöytään kun on kyse miehen luontaisesta tavasta lähestyä naista. Maskuliininen mies ei tuollaista edes odota. Feminiininen mies kyllä. Tasa-arvo ei poista biologiaa, miesten ja naisten hormonaalisesti tai fyysisiä ja anatomisia eroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvo-käsitys on nykyisin vääristynyt. Kaikki ei halua perinteisten mies-nais-roolien romuttamista vaan vain sitä että naisilla on turvallinen olo ja samat oikeudet kuin miehillä. Osa tietenkin haluaa sitä romuttamista ja se nähdään nyt mitä on aiheuttanut. Ainakaan omana elinaikana ei tule enää korjaantumaan, toivottavasti seuraavalle sukupolvelle.
Naisilla ei saisi olla samat oikeudet kuin miehillä. Vaan ainoastaan kykyjensä mukaiset oikeudet, kuten miehilläkin. Naisilla eivät mm. saisi olla pääsyä päättäviin valtiollisiin tehtäviin kuten eduskuntaan koska he aiheuttavat sellaisissa asemissa osaamattomuutensa/kyvyttömyytensä takia valtavia tuhoja.
🦵🦵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo! Puhut tasa-arvosta, mutta samalla unohdat että maailma ei ole lainkaan tasa-arvoinen mitä miehiin ja naisiin tulee. Nainen synnyttää, on poissa töistä pitkään työelämästä jolloin tulot romahtaa. Mitä nainen tekee. Mahdollistaa sen, että mies käy töissä, kerryttää isompaa eläkepottia ja varallisuutta. Nainen hoitaa pääosin YHTEISIÄ lapsia, ja pitää kotia pystyssä. Naisen palkka on jo lähtökohtaisesti pienempi.
Sä vedät tasa-arvo kortin pöytään kun on kyse miehen luontaisesta tavasta lähestyä naista. Maskuliininen mies ei tuollaista edes odota. Feminiininen mies kyllä. Tasa-arvo ei poista biologiaa, miesten ja naisten hormonaalisesti tai fyysisiä ja anatomisia eroja.Lisäys. Maskuliininen mies ei odota, että Feminiininen nainen lähestyy, muuten kuin ehkä nainen hymyilee ja katsoo silmiin. Antaa luvan lähestyä.
Feminiininen mies toteaa..miksi tuo nainen ei lähesty, en kyllä tee mitään, jos hän ei lähesty koska tasa-arvo"🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla ei saisi olla samat oikeudet kuin miehillä. Vaan ainoastaan kykyjensä mukaiset oikeudet, kuten miehilläkin. Naisilla eivät mm. saisi olla pääsyä päättäviin valtiollisiin tehtäviin kuten eduskuntaan koska he aiheuttavat sellaisissa asemissa osaamattomuutensa/kyvyttömyytensä takia valtavia tuhoja.
🦵🦵Valtavia tuhoja? Kerro esimerkkejä mitä tuhoa on naiset saanut aikaan? Miesjohtajia ei tarvitse kauaa miettiä mitä sekasortoa, kuolemaa ja sotaa kylvetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtavia tuhoja? Kerro esimerkkejä mitä tuhoa on naiset saanut aikaan? Miesjohtajia ei tarvitse kauaa miettiä mitä sekasortoa, kuolemaa ja sotaa kylvetään.
Esimerkiksi Sanna tuhot.
🦵🦵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵Kun on tasa-arvoiset _mahdollisuudet_, niin on kykyjensä mukaiset mahdollisuudet.
Samanarvoiset _oikeudet_ johtavat siihen (jossa nyt ollaan) että nainen joka on paljon heikompi, tyhmempi ja yksinkertaisempi kuin mies, saa samat _oikeudet_ kuin mies. Siis esimerkiksi seuraavasti: Koska miehet "pääsevät" korkeakouluun on sinne "päästettävä" yhtä monta naistakin. Eikö olekin hullua?
🦵🦵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Sanna tuhot.
🦵🦵Etkö parempaan pysty? Kaikki sodat on miesten aiheuttamia. Siellä vasta viisaita päätöksiä on tehty kun maailman historiaa miettii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tasa-arvoiset _mahdollisuudet_, niin on kykyjensä mukaiset mahdollisuudet.
Samanarvoiset _oikeudet_ johtavat siihen (jossa nyt ollaan) että nainen joka on paljon heikompi, tyhmempi ja yksinkertaisempi kuin mies, saa samat _oikeudet_ kuin mies. Siis esimerkiksi seuraavasti: Koska miehet "pääsevät" korkeakouluun on sinne "päästettävä" yhtä monta naistakin. Eikö olekin hullua?
🦵🦵Korkeakouluihin on pääsykokeet ja sinne pääsee pisteiden ja menestyksen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵No todellisuudessahan miehet ovat aiheuttaneet melkeinpä kaiken tuhon, sodista ympäristökatastrofeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vedät tasa-arvo kortin pöytään kun on kyse miehen luontaisesta tavasta lähestyä naista. Maskuliininen mies ei tuollaista edes odota. Feminiininen mies kyllä. Tasa-arvo ei poista biologiaa, miesten ja naisten hormonaalisesti tai fyysisiä ja anatomisia eroja.Valitettavasti vaan Suomi on feminiinisten miesten maa. Mitä muuta voi odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵No vau. Onneksi kuitenkin elämme demokratiassa emmekä sinun mielipiteitesi mukaisessa autokratiassa. Voithan perustaa oman valtiosi jos jostain löydät koskemattoman maailmankolkan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys. Maskuliininen mies ei odota, että Feminiininen nainen lähestyy, muuten kuin ehkä nainen hymyilee ja katsoo silmiin. Antaa luvan lähestyä.
Feminiininen mies toteaa..miksi tuo nainen ei lähesty, en kyllä tee mitään, jos hän ei lähesty koska tasa-arvo"🤣🤣🤣Toinen nainen lisää, että sitten vielä itketään päälle, kun ei kukaan nainen lähesty ja tule antamaan pesää. Että kyllä noi naiset on kauheita kun ei tällaiselle joka niin kiltisti odottaa että joku tulee antamaan suuhoidot ja ottaa loppuelämän ristiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen nainen lisää, että sitten vielä itketään päälle, kun ei kukaan nainen lähesty ja tule antamaan pesää. Että kyllä noi naiset on kauheita kun ei tällaiselle joka niin kiltisti odottaa että joku tulee antamaan suuhoidot ja ottaa loppuelämän ristiksi.
Antamisen ei kai kuuluisi olla ensisijainen adjektiivi, palstasetä. Oletko pessimisti ns?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellisuudessahan miehet ovat aiheuttaneet melkeinpä kaiken tuhon, sodista ympäristökatastrofeihin.
Vastaavat varmasti enemmän mm metaanipäästöistä esim
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeakouluihin on pääsykokeet ja sinne pääsee pisteiden ja menestyksen mukaan.
Eikö ole stipendiä tai korruptio? Kääk. Pun intended
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on tasa-arvoiset _mahdollisuudet_, niin on kykyjensä mukaiset mahdollisuudet.
🦵🦵Miten itse olet elämässä ja uralla pärjäilly?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi Sanna tuhot.
🦵🦵Sillanpään tapaus oli kyllä varsin poikkeuksellinen, jonnet ei varmaa muista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaavat varmasti enemmän mm metaanipäästöistä esim
Eli pierrä pörisevät koska ei ole mitää salattavaa, kuten muuan sananlasku kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys. Maskuliininen mies ei odota, että Feminiininen nainen lähestyy, muuten kuin ehkä nainen hymyilee ja katsoo silmiin. Antaa luvan lähestyä.
Feminiininen mies toteaa..miksi tuo nainen ei lähesty, en kyllä tee mitään, jos hän ei lähesty koska tasa-arvo"🤣🤣🤣Voiko käyttää mitään äänimerkkiä sun muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵Et kuiten itte onneas koittanu kunnallisvaaleissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vedät tasa-arvo kortin pöytään kun on kyse miehen luontaisesta tavasta lähestyä naista. Maskuliininen mies ei tuollaista edes odota. Feminiininen mies kyllä. Tasa-arvo ei poista biologiaa, miesten ja naisten hormonaalisesti tai fyysisiä ja anatomisia eroja.” Tasa-arvo ei poista biologiaa, miesten ja naisten hormonaalisesti tai fyysisiä ja anatomisia eroja.” Kovin on teknokraattista tekstiä palstasetä hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoo illan tullen peiliin ja miettii olisinko voinut tehdä tänään jotain enemmän? Vähän kun työnohjauksen kotitehtävä
- Anonyymi
Suomalaisilta miehiltä on turha odottaa romanttisia treffejä. Suomessa on hyvä olla vain sinkku. Muualla maailmassa naista kohdellaan vieläkin naisena ja kuin kukkaa kämmenellä. Jos romanttisen miehen haluaa pitää muuttaa muualle asumaan.
- Anonyymi
Ei ole noin. Naiset määrittelee sen mille treffeille suostuu. Jos naiset suostuu kävelydeiteille mikään ei muutu.
- Anonyymi
Minä aina vien kaunottaren ensitilassa romanttisesti hetekalleni.
🦵🦵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵Tavassasi ei ole mitään romanttista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavassasi ei ole mitään romanttista.
Millä tavalla sinä tänään ymmärrät pariutumiseen liittyvän romanttisuuden?
🦵🦵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole noin. Naiset määrittelee sen mille treffeille suostuu. Jos naiset suostuu kävelydeiteille mikään ei muutu.
On juuri noin. Jos maassamme on 1 % miehiä jotka ehdottaa romanttisia treffejä niin kyllä ollaan vanhuksia ennen kuin niitä ehdotetaan. Ja kuten tällä palstalla olemme saaneet lukea, kukaan ei tykkää mummoista.
Olen ollut useita kertoja romanttisilla treffeillä, olisiko yhdet romanttiset treffit olleet suomalaisen kanssa. Ne romanttiset ovatkin olleet ihan jalat alta vieviä. Hymy tulee niitä muistellessa. Ja romanttisia matkoja on ollut myös. Ulkomaalaiset miehet osaavat rakastaa ja saada naisenkin rakastumaan.
Ja se suomalainen joka oli romanttinen, olisi ollut jo parin tapaamisen jälkeen varaamassa kirkkoa. Se juttu loppui siihen kun en tykännyt ideasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵Jonnekin maalle kammariin vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦵🦵Sun pakko olla ainakin 50v. kun tiedät mikä on heteka.
- Anonyymi
Suomessa on maailman kevytkenkäisimmät naiset. Paljon treffeillä käyvät naiset voivat todeta sen ensimmäisen treffin jälkeen, että ei oikein iske. Ymmärrättekö, että pelkästään rahallinen paine on aika kova miehillä. Naisille on niin helppoa löytää seuraava somesta tai tinderistä. Miten te naiset voitte edes pyytää, että mieheltä löytyisi joka yritykseen joku ylimääräinen vaihe, kun aika monta kertaa saa yrittää, että onnistuu. Vähän inhimillisyyttä ja järkeä noihin vaatimuksiin. Ulkomailla nainen ei ole ollut yli 5 miehen kanssa kuten suomessa järjestäen ovat. Minun mielestä suomalainen nainen saisi mennä vähän itseensä ja jos mies kiinnostaa, niin lähtee sitten sinne kävelytreffeille. Onhan se suomalaisten keskipaino noussut, mutta onko noin kova nälkä ja tarve ilmaisille lounaille? Sen ymmärrän jos miehestä et mitään ajattele ja iskuyritys huono, niin ei tarvitse suostua. Jos kiinnostaa ja treffikutsu ei ole tarpeeksi hyvä, niin pelaat vain pelejä ja olet turhamainen. Täts it. Deittailu on muuttunut herätkää 2000 luvulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on maailman kevytkenkäisimmät naiset. Paljon treffeillä käyvät naiset voivat todeta sen ensimmäisen treffin jälkeen, että ei oikein iske. Ymmärrättekö, että pelkästään rahallinen paine on aika kova miehillä. Naisille on niin helppoa löytää seuraava somesta tai tinderistä. Miten te naiset voitte edes pyytää, että mieheltä löytyisi joka yritykseen joku ylimääräinen vaihe, kun aika monta kertaa saa yrittää, että onnistuu. Vähän inhimillisyyttä ja järkeä noihin vaatimuksiin. Ulkomailla nainen ei ole ollut yli 5 miehen kanssa kuten suomessa järjestäen ovat. Minun mielestä suomalainen nainen saisi mennä vähän itseensä ja jos mies kiinnostaa, niin lähtee sitten sinne kävelytreffeille. Onhan se suomalaisten keskipaino noussut, mutta onko noin kova nälkä ja tarve ilmaisille lounaille? Sen ymmärrän jos miehestä et mitään ajattele ja iskuyritys huono, niin ei tarvitse suostua. Jos kiinnostaa ja treffikutsu ei ole tarpeeksi hyvä, niin pelaat vain pelejä ja olet turhamainen. Täts it. Deittailu on muuttunut herätkää 2000 luvulle.
Deittailu on todellakin muuttunut, ja siihen suuntaan ettei enää jaksa niillä käydä. Jos joku mies on oikeasti kiinnostava tai on häneen jo valmiiksi ihastunut niin eiköhän moni nainen niille kävelytreffeille lähtisi. Mutta tiedätkö mitä sitten tapahtuu? Mies lakkaa yrittämästä kun niin helposti lähti ilmaisille treffeille ettei jatkossa tarvitsekaan enää panostaa mitään. Mitä tekisit itse toisilla treffeillä? Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Deittailu on todellakin muuttunut, ja siihen suuntaan ettei enää jaksa niillä käydä. Jos joku mies on oikeasti kiinnostava tai on häneen jo valmiiksi ihastunut niin eiköhän moni nainen niille kävelytreffeille lähtisi. Mutta tiedätkö mitä sitten tapahtuu? Mies lakkaa yrittämästä kun niin helposti lähti ilmaisille treffeille ettei jatkossa tarvitsekaan enää panostaa mitään. Mitä tekisit itse toisilla treffeillä? Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää.
Toisella kerralla veisin naisen vaikka syömään ja kolmannella johonkin vähän erilaiseen paikkaan, että voitaisiin kuitenkin jutella. Olisin tietysti avoin jos nainen jotain ehdottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valittaa. Muutama kymmenen vuotta taaksepäin niin miehet maksoivat aivan kaikki. Nyt vikistään treffien järjestämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valittaa. Muutama kymmenen vuotta taaksepäin niin miehet maksoivat aivan kaikki. Nyt vikistään treffien järjestämisestä.
Koska naiset ei tarjoa nykyään samaa kuin heidän mummot tai äidit tarjosivat miehilleen. Kerro miksi mies panostaisi naiseen, joka käy vuodessa useilla treffeillä? On miehetken muuttuneet, mutta me ei saada vaatia naisilta mitään kuten ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska naiset ei tarjoa nykyään samaa kuin heidän mummot tai äidit tarjosivat miehilleen. Kerro miksi mies panostaisi naiseen, joka käy vuodessa useilla treffeillä? On miehetken muuttuneet, mutta me ei saada vaatia naisilta mitään kuten ennen.
Täsmälleen, -70, -80 ja -90 luvuilla kun tarjosi kinkulle illan, niin aina ja varmasti rakasteltiin sen päätteeksi ... tässä tuleekin mieleen kinkun kuiskaama kysymys esitettynä silmät säihkyen, kun mies oli kuskannut kinkun kotipihalleen: "tuuksä sisään", joka kaksimielisyydessään oli täysin vailla vertaa. Ja kun kyseessä oli sitä vähäisempi tarjonta/palvelu, saattoi kinkku suorittaa suupalvelua, tms. ihan oma-aloitteisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kävivät todellakin useilla treffeillä tuolloin. Miehet saattoivat kotiin ja hakivat tansseihin. Tutustuttiin useisiin miehiin. Mutta seksiä vasta avioliitossa. HUOM! Mies kosi ja mentiin naimisiin. Silloin loppui muihin miehiin tutustuminen elämänkumppanin etsimistarkoituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehet vaatineet naisilta noin. Terveet maskuliiniset miehet ainakaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioi tuo, että isoäidit ja äidit oli naimisissa. Ja silloin tarjosivat miehilleen. Miksi? Koska miehet tarjosivat naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioi tuo, että isoäidit ja äidit oli naimisissa. Ja silloin tarjosivat miehilleen. Miksi? Koska miehet tarjosivat naisille.
Nyt ei tarjoamisella tarkoitettu värkin tarjoamista vaan yleensä mitä toinen ihminen voi parisuhteeseen antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei tarjoamisella tarkoitettu värkin tarjoamista vaan yleensä mitä toinen ihminen voi parisuhteeseen antaa.
Lasketko tarkkaan tuonkin, että kumpi on mitäkin parisuhteeseen antanut? Joka päivä kirjaat ylös? Että jos se nainen on vaikka jotain velkaa kunkin päivän päätteeksi. Kuka määrittelee minkäkin teon arvon? Sinäkö?
Eiköhän parisuhteessa olla niin kauan kuin kummastakin tuntuu hyvältä olla siinä. Rakkauden vuoksi on valmis tekemään hyvää toiselle ilman laskemista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän! Se kattaa tuon kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan aina laittaa pyynnön mobilepaylla
- Anonyymi
Jos vain jännikset kelpaa niin sitten saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Kumpia tässä nyt pitäisi viedä, miehiä vai naisia? Otsikosta se ei oikein avaudu.
Ehkä kielikoulu kannattaa käydä ensin ja sitten vasta treffeille, kumpi sitä sitten onkaan?- Anonyymi
Peitteletkö omia heikkouksia puuttumalla pilkkuihin?
- Anonyymi
Kaikki muut ymmärsi paitsi sinä 🤣
- Anonyymi
Aloita sillä, että viesti itsesi treffeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peitteletkö omia heikkouksia puuttumalla pilkkuihin?
Joku päämäärä hänellä varmaankin on suhteessa näihin palstasedän gallupeihin🙄
- Anonyymi
Miehet antavat naisille huonoa sxiä. Sitten väittävät että naiset eivät nauti. Naiset saavat kuitenkin o: n naisten kanssa. Mutta eivät miesten.
- Anonyymi
Miehet eivät osaa. Niille pitäisi perustaa seksikoulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vissii tik tok?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tämä!
- Anonyymi
Ja naisen kuuluu tarjota miehelle treffeillä pesää.
- Anonyymi
Minkä lain mukaan naisen kuuluu noin tehdä?
- Anonyymi
Ok, seuraaville treffeille otan mukaan linnunpesän. Käykö pönttö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on sellainen omasta takaa.
- Anonyymi
Suurin osa miehistä kokee omat sukupuolielimensä kiihottavampana kuin naisten.
Miehet rakastavat miehiä.- Anonyymi
Tämä totta. Miehet muutenkin valittaa liikaa naisista, joten ehkä parempi kun ottavat sitten puolisoiksi ne joista ei löydy mitään valitettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä totta. Miehet muutenkin valittaa liikaa naisista, joten ehkä parempi kun ottavat sitten puolisoiksi ne joista ei löydy mitään valitettavaa.
Or less of two evils etc
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Or less of two evils etc
Osaako sinä lontoot inssi
- Anonyymi
Niin totta. Se tulee myös esille niissä perä.eikä haaveissa. Mistähän sitä silloin kaipaa, eikä naista. 😂
- Anonyymi
Mä tarjoan KIKKELIÄ.
Nainen kiittää polvillaan.
Sillä tehdään vaikutus.
Mies tarjoaa, nainen ANTAA.- Anonyymi
Mitä nainen tekee tuolla?
- Anonyymi
Olet niin köyhä et ei ole muuta tarjolla? Mitä tuolla tekee, ei mitään.
- Anonyymi
Onpa hän sit joviaali
- Anonyymi
Nykyaikana naisen kuuluu maksaa, ei mies
- Anonyymi
Äiti maksaa pojalleen. Feminiininen mies odottaa myös naisystävän maksavan
- Anonyymi
Mieslapsi😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti maksaa pojalleen. Feminiininen mies odottaa myös naisystävän maksavan
Kerran niitä lapsia tehään, niin niistä kans huolehditaan vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran niitä lapsia tehään, niin niistä kans huolehditaan vai
Aikuinen mies huolehtii perheestään
Se on kunnia miehelle💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies huolehtii perheestään
Se on kunnia miehelle💪Mutta kunnon äiti ei mene someen vai miten se gubbe menikään?
- Anonyymi
Katsokaa naiset sitä miesten kaasujalkaa- onko raskas ym
- Anonyymi
Kuinka kiire on reffeille tai pois ym safetyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kiire on reffeille tai pois ym safetyy
Vakavasti puhuen ns kuumakalleus on no go
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavasti puhuen ns kuumakalleus on no go
Might be sign of sosiopathy if likes to scare
- Anonyymi
Naiset tekevät maailmassa satojen miljardien edestä palkatonta työtä vuodessa
Eli juurikin sitä sapuskaa 5 kertaa päivässä jota miehet syövät ja paskovat ulos naisia enemmän.
Nsisten taudit ja kivut saavat 44 miljionaa euroa tutkimusta
Miesten taudit saavat miljardiluokkaa.
Miesten kivut ymmärretään kuten sodat joihin miehet haluavst vapaaehtoisesti
Nsisten kivut kuukautiset synnytykset uupumus ilmaisesta työstä ei.
Tässä syytä miksi haluaisin naisena viedä naisia treffeille vsikka tunnenkin valitettavasti vetoa miehiin.
Miehet vain eivät suostu tekemään naisten eteen sitö mitä itselleen vaativat- Anonyymi
Eihän näissä selostuksissasi ole palstasetä mitään punaista lankaa, onko se just tarkoitus vai pakkaatko yhteen kommenttiin kaikki mikä mistäkin aiheesta tulee mieleen?
- Anonyymi
Totta. Ei tarjonnut, kun tehtiin lounastreffit. Ei tehnyt vaikutusta, kun mies puhui taukoamatta itsestään ja ryyppyilloistaan. Hekotteli kuinka kännissä oli ollut kavereitten kanssa. Ekat ja samalla vikat treffit. Mutta hyvä puoli tottakai, että antoi rehellisen kuvan ääliömäisestä elämästään heti. 👍🏼
- Anonyymi
Mä olisin varmaan lähtenyt kävelemään kesken treffien. Näin aikuisena en kuuntelisi sekuntiakaan miehen kännijuttuja. Keneen tuollainen tekee vaikutuksen?
- Anonyymi
Jospa sitä jännitti ja puhui mitä sylki toi suuhun. Jos on jo ihastunut tai rakastunut niin tuolla ulosannilla ei ole paljon väliä enää. Ei sillä että olisin ikinä kuulut eräältä mitään mikä ärstttäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olisin varmaan lähtenyt kävelemään kesken treffien. Näin aikuisena en kuuntelisi sekuntiakaan miehen kännijuttuja. Keneen tuollainen tekee vaikutuksen?
No, oli kyllä piinaavaa kuunnella niitä juttuja. Söin niin nopeasti, että hyvä etten vetänyt ruokaa väärään henkeen. Sitten vielä se, että miksi miesten täytyy aina sanoa ”soitellaan”, ”laitetaan viestiä” tai muuta tyhmää, kun tarkoitus ei ole laittaa ja näkee, että toisen kiinnostus on nolla? Ei todellakaan ollut aikomustakaan tavat tuota pelleä uudelleen ja sanoin: ”No niin, kiitos seurasta ja hyvää kevättä.” Suomeksi tämä tarkoittaa, että en varmasti tapaa uudelleen. Mies vastasi: ”Ollaan yhteyksissä.” Miksi? Ei olla oltu, eikä tulla olemaan. Onko se joku tapa torjua todellisuus, että flaxi ei nyt vaan käy?
- Anonyymi
Noitakin tuli joskus mitittyä millaset olis unohtumattomat treffit naiselle vinkkinä hinta ylittäs kakskyt milliä heittämällä mu ei pystys takuulla kukaan pistää paremmaks vaikka yrittäs kuinka jos itte oli ensimmäinen
- Anonyymi
Praylovee@e@
- Anonyymi
Veisin lyylin polttopuusavottaan, katottaisiin vähän katkeaako kynsi vai tuleeko reikää verkkosukkiin!
Jos ei saha käynnisty kuskaan takaisin matkahuoltoon- Anonyymi
Etsit miestä selvästi. Tai erittäin maskuliinista naista.
- Anonyymi
Juuri näin. Mihin kauniit tavat ja naisen huomioiminen ovat katoamassa? Esim. oven avaaminen naiselle? Pitkän liiton jälkeen oli kyllä aikamoinen järkytys huomata millaiseksi nykyinen maailma / treffisysteemi on mennyt. Halutaanko tavata ihminen siksi, että tutustutaan pikkuhiljaa ja mahdollisesti löytyy kumppani, jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä? Aidosti panostaa suhteeseen. Raha ei ole se tärkein tekijä vaan, että välitetään aidosti toisesta ja näytetään se. Kohteliaisuus, toisen huomioiminen.
Kävin yksillä treffeillä, kyllä jännitti. Oltiin juteltu puhelimessa ja chatissa. Mies vaikutti ok:lta. Hän halusi, että mennään ravintolaan syömään. Ok. Joo mies meni ovesta ensimmäisenä ja minä perästä. Istuimme pöydän ääreen ja saimme ruokalistat. Rupattelimme mukavia ja tilasimme ruuat. Ruoka oli herkullista. Tuli laskun maksun aika. Tarjoilija antoi laskun miehelle. Mies sanoi, että me maksetaan itse ruokamme, kun me ei seurustella ja perään vielä, että nämä on ensimmäiset treffit! Olin täysin yllättynyt ja nolona. Niin taisi olla tarjoilijakin, ilme oli sellainen. No eipä mitään, maksoin osani. Tuli mieleen, että jos eka kerralla kohtelee naista noin niin mitä se olisi sitten normielämässä. Joo ei kiitos.- Anonyymi
Ei tainnut tulla toisia treffejä. Ei aikuista miestä kukaan nainen ala sisäsiistiksi opettamaan.
- Anonyymi
Järkyttävää käytöstä mieheltä. Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, mutta naiset pitäisi tulla ilmaiseksi. Mitä hittoa
- Anonyymi
Tuosta häviää vetovoima samantien.
- Anonyymi
Ilmiselvästi ei hän halunnut tapailumies -vakanssia, vaan halusi jotain muuta.
- Anonyymi
Tuo on hyvin loogista nykypäivän treffikulttuurissa. Netin ja tindereiden takia naisilla ja myös miehillä on melkein rajaton määrä ihmisiä ketä tapailla. Naisen on niin helppo mennä jonkun muun kanssa treffeille jos ei heti suju. Se on aika kovaa rahanmenoa jos käy parillakin treffeillä kuukaudessa ja pitää kaikki kustantaa. Ruoat, kahvit, kulkeminen, pysäköinnit. Yleensä mikä tahansa ajanvietto mitä treffeillä tehdään maksaa. Itse olen aina maksanut kaiken ensimmäisillä ja toisillakin treffeillä, mutta olen vain aika vastahakoinen menemään treffeille nykyään. Jos ehdottaa jotain missä ei tarvitse rahaa, niin kas kummaa monesti ei kelpaakkaan. Monelle on hirveän tärkeää päästä nimenomaan kunnon treffeille. Mies ei silti saa vaatia tai ajatella mitään, vaikka tarjoaisi kuinka monet kunnon treffit. Se ei motivoi. Ennen taisi sekin olla vähän toisin?
Tuohan on sitä tasa-arvoa mitä te olette halunneet. Saatte käydä töissä ettekä tarvitse miestä, kun on omat rahat. Oikeastihan naiset tarvitsevat miehiä jatkuvasti ja käyttävät hyväksi eri tavoin. Jos ei muuten niin rahalla maksetaan, kun miehet korjaa autot tms. Siis oikeasti syynä miksi ette pääse kunnon treffeille on se, että äänestätte feministejä valtaan ja olette halunneet tasa-arvoa ja miesten oikeudet ilman mitään velvollisuuksia. Tilanne on naisten itsensä aikaansaama ja heitä hännystelevien naismaisten miesten joiden mielestä päätöksissä pitää noudattaa tunnetta eikä logiikkaa ja järkeä. Kiitos ja anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvin loogista nykypäivän treffikulttuurissa. Netin ja tindereiden takia naisilla ja myös miehillä on melkein rajaton määrä ihmisiä ketä tapailla. Naisen on niin helppo mennä jonkun muun kanssa treffeille jos ei heti suju. Se on aika kovaa rahanmenoa jos käy parillakin treffeillä kuukaudessa ja pitää kaikki kustantaa. Ruoat, kahvit, kulkeminen, pysäköinnit. Yleensä mikä tahansa ajanvietto mitä treffeillä tehdään maksaa. Itse olen aina maksanut kaiken ensimmäisillä ja toisillakin treffeillä, mutta olen vain aika vastahakoinen menemään treffeille nykyään. Jos ehdottaa jotain missä ei tarvitse rahaa, niin kas kummaa monesti ei kelpaakkaan. Monelle on hirveän tärkeää päästä nimenomaan kunnon treffeille. Mies ei silti saa vaatia tai ajatella mitään, vaikka tarjoaisi kuinka monet kunnon treffit. Se ei motivoi. Ennen taisi sekin olla vähän toisin?
Tuohan on sitä tasa-arvoa mitä te olette halunneet. Saatte käydä töissä ettekä tarvitse miestä, kun on omat rahat. Oikeastihan naiset tarvitsevat miehiä jatkuvasti ja käyttävät hyväksi eri tavoin. Jos ei muuten niin rahalla maksetaan, kun miehet korjaa autot tms. Siis oikeasti syynä miksi ette pääse kunnon treffeille on se, että äänestätte feministejä valtaan ja olette halunneet tasa-arvoa ja miesten oikeudet ilman mitään velvollisuuksia. Tilanne on naisten itsensä aikaansaama ja heitä hännystelevien naismaisten miesten joiden mielestä päätöksissä pitää noudattaa tunnetta eikä logiikkaa ja järkeä. Kiitos ja anteeksi.Kyseessä on tapailumies -kulttuuri, jossa jätetyt ikänaiset ja wanhusnaisen vedättävät miehiä "deittien" maksumiehiksi, vihjailleen että sitten joskus kun oikein perusteellisesti on "tutustuttu" olisi mahdollista rakastella. Yhdellä vedättäjällä usein on useampia tapailumiehiä. Tapailumiehet ovat vain keino jolla vedättäjät vähentävät märehtimiskulujaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on tapailumies -kulttuuri, jossa jätetyt ikänaiset ja wanhusnaisen vedättävät miehiä "deittien" maksumiehiksi, vihjailleen että sitten joskus kun oikein perusteellisesti on "tutustuttu" olisi mahdollista rakastella. Yhdellä vedättäjällä usein on useampia tapailumiehiä. Tapailumiehet ovat vain keino jolla vedättäjät vähentävät märehtimiskulujaan.
Monet naiset ovat kaikenlisäksi panosuhteissa ja samaan aikaan odottavat jonkun kunnon miehen vievän kunnon treffeille. Ei siinä mitään väärää, että on panosuhteessa. Mutta miksi kuvittelee ansaitsevansa kunnon treffit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on tapailumies -kulttuuri, jossa jätetyt ikänaiset ja wanhusnaisen vedättävät miehiä "deittien" maksumiehiksi, vihjailleen että sitten joskus kun oikein perusteellisesti on "tutustuttu" olisi mahdollista rakastella. Yhdellä vedättäjällä usein on useampia tapailumiehiä. Tapailumiehet ovat vain keino jolla vedättäjät vähentävät märehtimiskulujaan.
Aika ison vaivan näkisi wanhusnainen ihan vaan saadakseen syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ison vaivan näkisi wanhusnainen ihan vaan saadakseen syödä.
Eihän se mikään vaiva ole, vaan jätettyjen vedättäjien ajanviete, harrastus ja usein heikon talouden sanelema pakko. Ja kaiken lisäksi, siitä piruilusta saa nautintoa (oksitosiini hormoni joka kerta kun vedätys onnistuu, jota ikänaisten/vanhusnaisten elimistö ei enää normaalilla tavoilla eritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mikään vaiva ole, vaan jätettyjen vedättäjien ajanviete, harrastus ja usein heikon talouden sanelema pakko. Ja kaiken lisäksi, siitä piruilusta saa nautintoa (oksitosiini hormoni joka kerta kun vedätys onnistuu, jota ikänaisten/vanhusnaisten elimistö ei enää normaalilla tavoilla eritä.
Taidat oikeasti uskoa kirjoittamaasi. Ihan hassua, minkälaisissa maailmoissa jotkut ihmiset elävät.
- Anonyymi
Niihä minä tein n. 51 v sitten ja täässä olemme vielä,ne oli oikeat treffit , eipä taitane tänäpäivänä onnistua nykynuorisolta enää,ei heil riitä pitkäkestoisuutta ,kunnon pitkään avioliittoon ? Itsekkyys ja kaikenlainen hömppäelämä pn vain päällimmäisenä mielessä ,kaik "empatia" alkanut ihmiseltä hävitä ,,n'in se vaan näkyy olevan ,sen huomaa ihmisten käytöksestä hyvinkin pian ,kun seuraa heitä! Kaiki hyvä elämisen taito alkaa olla menneisyyttää. Ikävää.
- Anonyymi
Kuuluu? Naiselle? Thä :D
- Anonyymi
Ja pitää tienata + 100 K vuodessa.
- Anonyymi
....
"Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, alkoholiin, päihteisiin...
mutta naiselle ei ole rahaa tarjota treffejä? - Anonyymi
Jos viet kerran kuukaudessa daamin syömään ja se maksaa 50 euroa. Usein pääsee paljon halvemmallakin. Vuodessa se tekee 600 euroa. Mihin tarvitset satatonttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos viet kerran kuukaudessa daamin syömään ja se maksaa 50 euroa. Usein pääsee paljon halvemmallakin. Vuodessa se tekee 600 euroa. Mihin tarvitset satatonttua
Ei tuo paljoa ole 600e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että mäkkäri- tai hesetreffit, hahaha. Ei taida missään junkkilassa riittää 50€ kahdelta, vaikka ei mitään taksikulujakaan olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että mäkkäri- tai hesetreffit, hahaha. Ei taida missään junkkilassa riittää 50€ kahdelta, vaikka ei mitään taksikulujakaan olisi.
Ja tuossakin oletetaan, että tavattaisiin kerran kuussa. Ei se ole mitenkään realistista jos vaikka seurustelee tai aktiivisesti etsii seurustelukumppania. Kyllä se on paljon enemmän vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 euroa yhdeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuossakin oletetaan, että tavattaisiin kerran kuussa. Ei se ole mitenkään realistista jos vaikka seurustelee tai aktiivisesti etsii seurustelukumppania. Kyllä se on paljon enemmän vuodessa.
Kuinka paljon menee rahaa alkoholiin, harrastuksiin ja muuhun? Se on mihin priorisoi menot. Aivan varmasti miehenä selviät tilanteesta ja osaat sen ratkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
....
"Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, alkoholiin, päihteisiin...
mutta naiselle ei ole rahaa tarjota treffejä?"Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, alkoholiin, päihteisiin... mutta naiselle ei ole rahaa tarjota treffejä?"
TYHJÄSTÄ ei kannata maksaa yhtään mitään, sitä mies saa ihan ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, alkoholiin, päihteisiin... mutta naiselle ei ole rahaa tarjota treffejä?"
TYHJÄSTÄ ei kannata maksaa yhtään mitään, sitä mies saa ihan ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa.Nimenomaan tämä, kun sillä voi yhtä hyvin saada tyhjän eli ei mitään. Kaiken lisäksi meni aikaa haaskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miehet käyttää paljon rahaa harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun, pelaamiseen, alkoholiin, päihteisiin... mutta naiselle ei ole rahaa tarjota treffejä?"
TYHJÄSTÄ ei kannata maksaa yhtään mitään, sitä mies saa ihan ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa.Älä pelkää sun ei tarvitse maksaa mistään vaan saat tyhjää ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sataatonttua kustanna kuitenkaan 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 euroa yhdeltä.
"50 euroa yhdeltä."
Arvasin tuon dementikonlogiikan. Kun mies ei ole tarjoamassa vedättävälle ikänaiselle/wanhusnaiselle lounasta/päivällistä/illallista niin mies mättää sitä kaurapuuroa tai pakasteperunaa+hkblöötä kotonaan euron tai kahden edestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sataatonttua kustanna kuitenkaan 🤣
Ei kaikki tienaa sataatonnia, vaan paljon vähemmän. Ongelma on naisten kiittämättömyys samaan aikaan kun oletetaan miehen tarjoavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki tienaa sataatonnia, vaan paljon vähemmän. Ongelma on naisten kiittämättömyys samaan aikaan kun oletetaan miehen tarjoavan.
Kiitos ei ole yhtä kuin lupaus seksistä. Kai sen tajuat?
- Anonyymi
Miten paljon yks ryyppyreissu maksaa miehelle? Tai miesten saunailta. Kauhea vikinä jos pitäisi viedä nainen treffeille ja tarjota illallinen.
- Anonyymi
Taannoin miehen kannatti tarjoa 𝐤𝐚𝐮𝐧𝐨𝐭𝐭𝐚𝐫𝐢𝐥𝐥𝐞 tanssilavailta, huippuravintolailta, lintsi-ilta, ristely tms. koska illan päätteeksi kokolailla varmasti rakasteltiin, rakasteleminen oli elimellinen osa "deittailua" ja daamit ovat nuoria, hoikkia kaunottaria. "Deittaileminen" oli kiihoittavaa, kummallekin osapuolelle, siitä kannatti miehen maksaa. TYHJÄSTÄ ei miehen ole koskaan kannattanut maksaa yhtään mitään, eikä nykyäänkään kannata.
- Anonyymi
Olispa ihanaa, tavata tuollainen herrasmies. Mutta eipä ole tullut vastaan, heitä on harvassa.
- Anonyymi
Liikut vääreissä piireissä.
- Anonyymi
Niin siis tuonkaltaisia, jotka haluavat puolittaa laskun? Mitäs herrasmiesmäistä siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis tuonkaltaisia, jotka haluavat puolittaa laskun? Mitäs herrasmiesmäistä siinä on?
Mitä feminiinimäisyyttä on siinä, että nainen illan päätteeksi kylmästi jättää miehen, kuin nallin kalliolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä feminiinimäisyyttä on siinä, että nainen illan päätteeksi kylmästi jättää miehen, kuin nallin kalliolle?
Ei kai sitä yhden illan jälkeen toista tunne niin hyvin, että toisen kotiin mentäisiin. Tutustuminen jatkuu, mutta nainen kiittää treffeistä ja lähtee kotiin nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sitä yhden illan jälkeen toista tunne niin hyvin, että toisen kotiin mentäisiin. Tutustuminen jatkuu, mutta nainen kiittää treffeistä ja lähtee kotiin nukkumaan.
Ennen tapaamisen sopimista on jo viestitelty niin paljon, että kummatkin kokevat palavan halun kohdata toisensa reaalissa, muutenhan ei tapaamista sovittaisi (siis jukra, tuossapa minulle olisi ihana kumppani). Jos tapaamisessa käy selväksi että kummatkin ovat sitä, mitä ovat sanoneet/esittäneet olevansa, niin siirrytään selvittämään suhteen onnistumisen mahdollisuutta erotiikan ja rakastelun osalla, ja jos molemmat ovat parittomia, niin peuhaamaan nimenomaan mennään jommankumman kotiin.
Tyypillisesti, parittomat miehet etsisivät kumppania jonka kanssa leikkiä eroottisia leikkejä sekä rakastella, joko hetkelliseen, lyhyeen tai pitkään suhteeseen. Mutta ikänaiset ja wanhusnaiset etsivät tapailumiestä kustantamaan illallisensa. Tämmöinen deittaileminen ei toimi, kummankin on pantava oma panoksensa peliin/leikkiin. Harva mies maksaa pelkästä kiitoksesta satasen tai useamman satasen, ainakaan monta kertaa elämässään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tapaamisen sopimista on jo viestitelty niin paljon, että kummatkin kokevat palavan halun kohdata toisensa reaalissa, muutenhan ei tapaamista sovittaisi (siis jukra, tuossapa minulle olisi ihana kumppani). Jos tapaamisessa käy selväksi että kummatkin ovat sitä, mitä ovat sanoneet/esittäneet olevansa, niin siirrytään selvittämään suhteen onnistumisen mahdollisuutta erotiikan ja rakastelun osalla, ja jos molemmat ovat parittomia, niin peuhaamaan nimenomaan mennään jommankumman kotiin.
Tyypillisesti, parittomat miehet etsisivät kumppania jonka kanssa leikkiä eroottisia leikkejä sekä rakastella, joko hetkelliseen, lyhyeen tai pitkään suhteeseen. Mutta ikänaiset ja wanhusnaiset etsivät tapailumiestä kustantamaan illallisensa. Tämmöinen deittaileminen ei toimi, kummankin on pantava oma panoksensa peliin/leikkiin. Harva mies maksaa pelkästä kiitoksesta satasen tai useamman satasen, ainakaan monta kertaa elämässään.Noin on!
- Anonyymi
Ei sekään aina auta jos vaan on Turmiola..
Kuspää on aina kuspää vaikka se mitä ostais tai maksais- Anonyymi
No voihan sen näinkin sanoa tietysti palstasetä, onko tämä työkulttuuritapoihin liittyvä sukunimittely uusin vetonaula?
- Anonyymi
Aatelkaa ... yhden kerran kuuden vuoden aikana.. täysin nössö mies. Onneksi ex
- Anonyymi
Mut on viety kerran kahville. Mies käy työkavereiden kanssa edustuslounailla monta sataa saattaa mennä. Et sellaista. Aina vaan pitäisi meidänkin mennä yhdessä. Muttei koskaan mennä.
- Anonyymi
Totta on,näin vanhempana voi sanoa,kun näkee,et ne ns. herrasmiehet alkavat olla suht harvinainen luonnonvara ! Meidän nuoruudessa heitä ,meitä oli viel kylliksi asti,,no eihän mikään ole niinkuin ennen?? ikävä tosiasia,
- Anonyymi
Otapa teistä naisista selvää, maksoin ja kommentti oli, että yritätkö ostaa minut🤔
- Anonyymi
Sinä jäit jumittamaan noihin hänen sanoihin. Next
- Anonyymi
Kerrankin joku puhuu asiaa.
- Anonyymi
Väittäsin että huoran löytää halvemmallakin ja huomattavasti pienemmällä vaivalla ei ainakaan tarvi esittää muuta kun on kun muistaa huoran kanssa puhua mitä haluaa ja kysyä sopia hinnan
- Anonyymi
Toiset etsii jakorasioita toiset vaimoa
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826245
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303753törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283110Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3681681- 331388
- 261312
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11926Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi43911Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42839