Eli perus 2.0 150hv BENSIINI cvt vaihteistoinen malli. Muut versiot ei kiinnosta tietää. Mitä on noista hajoillut. Ei hybridi ei turbo mallit kiinnosta. Kun tartten toimivan auton vailla hienouksia. Joo olen koeajanut semmoista ja tomii kuten haluan. Epäluuloa oli kun lukenut vaihteiston vain huutavan kokoajan moottori 6000rpm voi helevata mitä sontaa kirjoitettu. Vaihteistohan on itse täydellisyys! Uskomattoman pienillä kierroksilla normaali ajo sujui joten se kohta noin niinkuin ominaisuuksien puolesta tässä sivuhuomautuksena vain. Mutta mitä niistä hajoaa yleensä? Merkki on kiveen hakattu joten eipä kiinnosta muut merkit.
Forester sj yleiset viat on mitä
4
949
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo bensavehkeet taitavat olla aika varmoja kamppeita kun vaan viitsii huollattaa/huoltaa. Subarussahan oin aika lyhyt huoltoväli 15tkm. Dieseleissä tais olla jotain vikaa moottorissa 2010 luvun alkupuolella. Itsellä ollut useampi automaattilaatikko Subaru ja ei kyllä ole ollut mitään ongelmaa!!
- Anonyymi
Öljyt kannattaa ilman uteluita vaihtaa 10tkm välein. Se on viisasta.
- Anonyymi00004
Mulla 2016 vuotinen, ajettu 172000km. Kuluvia osia vaihdettu (jarrupalat, levyt eteen, kallistuksenvakaajan kumi), sekä takaisinkutsuna ilmastoinnin kenno. Siinä se, huoleton auto.
- Anonyymi00005
...vaihda öljyt ja filtteri 10tkm välein.
Mulla 2010 XT ja 165tkm mittarissa.
Katsastuksessa kehuttu aina moottorin arvoja.
Käytän Mobil5W50FX öljyä ja se vailtuu tikun täydestä--tikun puoliväliin tuolla syklillä. Ihan normaali kulutus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33646SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933569Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1273309Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202146Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251738- 271446
- 321431
- 861315
- 151283