Kukaan nainen ei tuu IKINÄ korvaan sua, tuun hulluks!! Näen itseni köyden päässä parin vuoden päästä, edes seksi tai raha ei pysty korvaamaan sua, mikään tai kukaan ei tuu korvaan sua, hyvännäköisil naisil ei oo oikeet persoonaa ja oikea persoonaisil ei oo lookkia, ja niil joil on molemmat puuttuu ymmärrys tai kognitiivinen samantasoisuus.
Kyllä se on nainen nyt niin, että tää loppuu mun osalta ikävästi, sillä mitään ei ole tehtävissä, että voisin korvaa sun menetyksen, oot korvaamaton... mikään ei tuu korvaan sua...
En mä pysty tähän
21
440
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Veeralle
- Anonyymi
Kuka sä oot ja kenelle kirjotat?
- Anonyymi
Aiotsä tappaa mut 😆
- Anonyymi
No ei ooo ainakaan multa tää😇
- Anonyymi
Pitääkö mun pysy pakolla kuvioissa vaikkei enää jaksa? Ku ei tuota vinkumista jaksa
J miehelle - Anonyymi
Man up jo ihan oikeesti.
- Anonyymi
Jos olisit mun tunneälyllä ja intuiitiolla tässä tilanteessa niin tuntisit ihan yhtä syvää tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit mun tunneälyllä ja intuiitiolla tässä tilanteessa niin tuntisit ihan yhtä syvää tuskaa.
Onko kehittymättymyys ja ilmeinen elämänkokemuksen puute nykyään siis jotain "tunneälyä" tai "intuiitiota"? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunneälyttömyyttä sulla pikemminkin.
- Anonyymi
Korva maton.👂🪹⛳️
- Anonyymi
Mä rakastin sua
- Anonyymi
Ai Bunny taas? Olin vähän huolissaan yhdessä vaiheessa.
Ehkä olet jo tajunnut että tuo ei kuulosta rakkaudelta vaan pakkomielteeltä. :(
Ehkä ensin mieli tyyneksi ja sitten voi palata vakaammalta pohjalta rakentamaan seuraelämää? Eikö kaikki hyvät suhteet lähde molempien osapuolien hyvinvoinnista ja kyvystä seistä omilla jaloilla? - Anonyymi
Elähän höpäjä. Mää oon se, jonka kanssa joskus juttelit niistä feikkipersoonista, kun luulin sua toiseksi ja sinäkin joksikin Veronikaksi.
Ei kukaan oo korvaamaton. Ja aika monet naiset on lyhytvihaisia, kuten itekin. Turhaan mietit johonkin vuosien päähän. Mieti enintään huomista tai ensi viikkoa. Ja sit huomenna ylihuomista ja ensi viikolla seuraavaa. Ihan mitä tahansa hyvää (ja pahaakin) voi tapahtua milloin vaan. Siksi on turhaa kelailla liikoja. Nauti hyvistä jutuista, sä elät just nyt! - Anonyymi
Laita sille että oho, sori, meni tää rakkaudentunnustus ja ikävän ilmaus vahingossa väärään numeroon. :)
- Anonyymi
Ja sun "tulot" väärälle tilille.
- Anonyymi
Kyllähän se harmittaa kun muut ei käyttäydy/puhu/tekstaa niin kuin ite haluais. Tsemppiä.
- Anonyymi
Ota tämä oppiläksynä, hyviä asioita kannattaa arvostaa silloin kun ne käsissä on. Kaikki katoaa ja jokainen lookkikin on muutaman kymmenen vuoden päästä vain kasa ruttua ja proteesia. Ei kannata liikaa kuikuilla toisten lautasille, jäähtyy vain oma ruoka. 🙏🏻
- Anonyymi
Nainen saa kerrankin olla hieman rauhassa ja heti pitäisi alkaa julistelemaan jotain kamalaa ikäväänsä ja suurta rakkautta. Ja jos vastaus ei miellytä, niin ihme numerokin siitä tehdään. Anna nyt ihmeessä naisen olla hetki rauhassa.
Jos vaikka on työkiireitä tms. Päivän pois palstalta. Älä heti kaadu suurimpaan suruun. - Anonyymi
Ota yhteyttä
- Anonyymi
Tulet hulluksi? Ei tuon hullummaksi voi mennä. Sitä päivää odotellessa, kun itse olen samassa tilassa. No vitsi, vitsi. Rakastuminen on haastavaa, mutta sen arvoista. Tsemppiä elämässä. Älä tee mitään radikaalia. Anna elämän mennä omalla painollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887