Älä kiltii

Anonyymi-ap

Älä kiltti välttele mua. Haluun nähdä sun silmät ja muutenkin sut tietysti. Tää on ollut inhottavaa jo ihan liian pitkään, kun en tiedä yhtään mitä ajattelet.
Tulit kuitenkin lähemmäksi, kuin aiemmin ja en ollut silloin valmis juuri sun välttelyn takia. Ei muassa ole nappia, että taas mennään.
Tää on ihan hullua ja sekavaa.

39

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Jollain poistonappula taas herkillä 🙄

• Anonyymi

Lisäys, mä tunsin sun ihon lämmön silloin, vaikka ei koskettukaan ja se jotenkin jäi mun iholle muistiin. Eikä kyllä yhtään helpota tilannetta Ap

• Anonyymi

Milloin tunsit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tunsit?

Tässä pari kolme viikkoa sitten. En tarkkaan muista, kun siellä niin usein olen tai ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä pari kolme viikkoa sitten. En tarkkaan muista, kun siellä niin usein olen tai ollaan.

Mitä silloin tapahtui? Oliko hän lähellä vai mitä? Tuntuiko se hyvältä? Minä ainakin olen ollut aika monesti lähellä häntä ja ainakin mun mielestä se on tuntunut tosi hyvältä, mutta hänestä en tiedä. Mutta toisaalta hän ei ole koskaan sanonut, että olisin liian lähellä, joten kai hän sitten nautti siitä et olin lähellä.

• Anonyymi

Pyritään siihen, ettei tule enää pakenemista vaan viedään tämä juttu loppuun asti.

• Anonyymi

Olisi enemmän, kuin toivottavaa 💗

• Anonyymi

Tai siis, mitä nyt kukin tilanteissaan tekee ☺️

• Anonyymi

Niin, sitähän me ei tiedetä, ketkä täällä kirjoittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sitähän me ei tiedetä, ketkä täällä kirjoittelee.

Mutta tarinaa on pakko kehitellä siitäkin huolimatta, niinkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tarinaa on pakko kehitellä siitäkin huolimatta, niinkö?

Pienestä on kasvot kiinni jos on tällainen tarve toimia vaikka muut jo huutonauraa partaansa

• Anonyymi

No en.

• Anonyymi

Oot ilkee

• Anonyymi

Jos tietäisin varmasti, että olet hän, liimautuisin ihoosi kiinni niin, ettet ikinä pääsisi minusta irti..

• Anonyymi

Sama, jos vaan uskaltaisin ja olisi varmuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, jos vaan uskaltaisin ja olisi varmuus.

Tiedän kyllä, ettet ole hän, olet tehnyt selväksi, ettei sinua kiinnosta. Haaveilen vain, se on kaikki mitä voin tehdä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän kyllä, ettet ole hän, olet tehnyt selväksi, ettei sinua kiinnosta. Haaveilen vain, se on kaikki mitä voin tehdä..

Miten hän on tehnyt selväksi, ettei kiinnosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän on tehnyt selväksi, ettei kiinnosta?

Ilmaisi viestillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisi viestillä.

voi harmi 🙁 sulle on varmasti jotain tosi upeaa tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi harmi 🙁 sulle on varmasti jotain tosi upeaa tulossa.

Hän on ainut upea asia minkä tiedän, joten olet hakotiellä.

• Anonyymi

No mä yritän lopettaa välttelyn, mutta se on aika vaikeeta. Sun lähellä on liian hyvä olla, joten siksi välttelen. On helpompi olla itseni kanssa, kun pysyn kauempana sinusta. Pelkään, että teen jotain sellaista, mitä en saisi tehdä, jos olen liian lähellä. Enkä halua tunkeilla myöskään, jos olen ollut liian lähellä, niin jos se on sinusta ahdistavaa, koska ei voi koskaan tietää mitä toinen ajattelee. Vastaan kuin hänelle.

• Anonyymi

Jos olisit hän, niin onko ihan mahdotonta puhua ja ottaa selvää asioista? Hänen kanssa tunne on molemminpuolinen, mutta ehkä hän ei sitten näe sitä minusta. Minulla on syy varoa näyttämästä tunteitani ja hän ei sitä ehkä ole ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit hän, niin onko ihan mahdotonta puhua ja ottaa selvää asioista? Hänen kanssa tunne on molemminpuolinen, mutta ehkä hän ei sitten näe sitä minusta. Minulla on syy varoa näyttämästä tunteitani ja hän ei sitä ehkä ole ymmärtänyt.

Mistä voisi ymmärtää jos ei puhu härre gud daaaaa !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voisi ymmärtää jos ei puhu härre gud daaaaa !!

Ei varmaan koske sinua... mä vaan veikkaan ihan villisti?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän se mahdotonta ole. Mutta pelottaa liikaa kertoa mun tunteet hänelle, koska pelkään torjutuksi tulemista. Vaikka kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että olisi molemminpuolista, mutta en sit tiiä. Juurikin sen takia ku välillä ollaan lähellä toisiamme ja välillä todella kaukana. On kyllä sekavaa kaikki tämä. En tiedä, mitä tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan koske sinua... mä vaan veikkaan ihan villisti?!?

No koskeeko nämä yhtään ketään nämä itsesi kanssa debatoinnit, palstasetä? Nii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanoo skimmaaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän se mahdotonta ole. Mutta pelottaa liikaa kertoa mun tunteet hänelle, koska pelkään torjutuksi tulemista. Vaikka kyllä se vähän vaikuttaa siltä, että olisi molemminpuolista, mutta en sit tiiä. Juurikin sen takia ku välillä ollaan lähellä toisiamme ja välillä todella kaukana. On kyllä sekavaa kaikki tämä. En tiedä, mitä tehdä.

Onko kumpikaan yrittänyt jutella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt vaikka pelaamaan ristinollaa ittes kanssa, k un toi juttelukin sujuu noin hyvin ihan keskenäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nyt vaikka pelaamaan ristinollaa ittes kanssa, k un toi juttelukin sujuu noin hyvin ihan keskenäs.

Mutta tämä palstasetä josta yrität siitäkin leipoa tietyn henkilön ei sitä tee vai? Surrealistinen tämä sinun vastakkainasettelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kumpikaan yrittänyt jutella?

Ei ole yrittänyt. Mutta kyllähän me aina puhutaan kaikkea muuta asiaa, mutta ei puhuta koskaan meistä silloin, kun ollaan puhuttu kahden kesken. Liian vaikeaa ja pelottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yrittänyt. Mutta kyllähän me aina puhutaan kaikkea muuta asiaa, mutta ei puhuta koskaan meistä silloin, kun ollaan puhuttu kahden kesken. Liian vaikeaa ja pelottavaa.

Ohi. Mä laitan sulle täältä säkillisen rohkeutta, että uskaltaisit hänelle puhua tunteistasi 💟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Mä laitan sulle täältä säkillisen rohkeutta, että uskaltaisit hänelle puhua tunteistasi 💟

Kiitos paljon! 🤗🥰 Kyllä mä sen vielä joku päivä teen. Tiedän sen, mutta en vaan tiedä, että mikä se päivä on. Sitten kun minulla on sellainen olo, että olen valmis. Ja se että sitten kun hän vaikuttaa vastaanottavaiselta jne.

• Anonyymi

En välttele

• Anonyymi

Sit oot väärä 🤣 kai 😆

• Anonyymi

Toivoisin aloittaja että laittaisit minulle viestin... Saat ihanan vastausviestin takaisin 💗 Ehkä ne näkemisetkin voisi sitten lisääntyä ja voidaan vaikka tavatakkin jos haluaisit edetä. Voin ostaa vaikka kahvipaketin ja vaikka sipsejä niin voitaisiin herkutella ja jutella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä