Taisi nyt se keksitty, " karkki-pääkaupunki Lpr "", loppua !?
Pelurit ja keinottelijat investoivat Lahteen !!
Nyt tulee toimia paikallisesti, keinottelijoita vastaan !
Lpr siis tulee jollain paikallisella toiminnalla uus-perustaa elintarvike-, makeis, mehu, panimo, - yms. Toimintaa !
Koska Pääkaupunki pelurit jättävät Itä-Suomen !
Alasajo Jatkuu...
8
200
Vastaukset
- Anonyymi
Vähillä tiedoilla tuo kommentti...
- Anonyymi
Teillähän tulee se keinolihatehdas Sitähän syödään sylkivaluen Kuuraketeissa ja muilla avaruusmatkoilla
- Anonyymi
Lappeenrannan kohtalo on jo sinetöity. Suurin syy kaupungin voimakkaaseen taantumiseen ovat rajasulku ja venäjävastainen politiikka.
- Anonyymi
Niinnii mut ku ollaan niin vastuullisia että annetaan ukrainalaiselle vaikka persettä jos he niin haluavat
- Anonyymi
Kun Kopra ja muut kokoomuksen sotahullut katsovat peiliin, näkyy syyllinen Lappeenrannan ja koko Itä-Suomen ahdinkoon. Tajuavatko edes hävetä?
- Anonyymi
Mielummin tehdas kiinni kuin raja auki.
- Anonyymi
Viimeinen sammuttaa sitten valot...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen sammuttaa sitten valot...
Ei tarvitse sammuttaa, tällä menolla sammuvat ihan itsestään. Käytännössä Lappeenrannan seudulta ovat jo pitkälle sammuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398