Milloin se sitten

Anonyymi-ap

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?

48

1218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hui kauhia, en uskalla. 🤭

• Anonyymi

Kerro!!! 🥺🥺🥺

• Anonyymi

Olisin toivonut nyt keväällä mutta kaikki kääntyi minun kannaltani suruksi.

• Anonyymi

Miksi kääntyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kääntyi

Eiköhän hän tiedä sen asian, että miksi.

• Anonyymi

Rakastelun ohessa on hyvä sanoa, vinkkinä vaan miehelle

• Anonyymi

Ei todellakaan. Miehillä suusta pääsee silloin mitä sattuu. Ei niihin sanoihin voi luottaa.

• Anonyymi

EN SUOSITTELE

• Anonyymi

Koita nyt hyvä poika luutia kaikki kauemmas ”hänestä” on vain ”hän”

• Anonyymi

Naisille ei ikinä saa sanoa liian aikaisten mitään tunteista. Se vaan johtaa useiden kohdalla siihen, että niiltä menee mielenkiinto kun ne eivät tajua että myös miehillä on tunteita.

Ja tästä asiasta on turha tingata, nimittäin mulla on omia kokemuksia useammalta eri kerralta kun olen töksäyttänyt naiselle ihastuneeni heihin ja asiat muuttuivat heti sen jälkeen vaikeiksi.

• Anonyymi

Vähän pitää osata ensin tunnustella. Ei voi vain omia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän pitää osata ensin tunnustella. Ei voi vain omia.

Parempi kun ei vaan kerro, vaan näyttää teoilla. Jos nainen ei tykkää, tai tajua, niin joutaa vaihtoon.

• Anonyymi

Tunteet on lähteneet tästä kehosta jo aikaa sitten. Jäljellä vaan pelkkä kuori.

• Anonyymi

Kysymys on helppo. Vastaus on vaikea. Aluksi olin sillä asenteella, että kerron tunteeni hänelle. Pidin sitä itsestäänselvänä ratkaisuna. En enää. Päälle iski suojainten alaslaskemisen aiheuttama pelko. Olisin henkisesti alaston hänen edessään. Ja nyt sitten taidan toivoa, että tilanne murenee itsekseen ajan mukana. Antaa pölyn laskeutua.

• Anonyymi

Kenelle naiselle, olen odottanutkin jo?

• Anonyymi

No kerron sitten, kun olen valmis ja hän vaikuttaa vastaanottavaiselta ja voidaan jutella rauhassa kahden kesken hänen kanssaan, mutta se näyttää olevan aika vaikeaa tällä hetkellä. Katsotaan asiaa sitten pääsiäisloman jälkeen uudestaan.

• Anonyymi

❤️🙏👍

• Anonyymi

Mikä tekee vaikeaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekee vaikeaa

No kaikki esteet mitä meillä on, mutta ne on tehty voitettaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikki esteet mitä meillä on, mutta ne on tehty voitettaviksi.

Esteet on vain sun päässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️🙏👍

❤️👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esteet on vain sun päässä

Ei ole vaan johtuu siitä että hän on varattu ja kaikkea muita vaikeuttavia tekijöitä. Ei mun pitänyt häneen ihastua, mut niin vain kävi. 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan johtuu siitä että hän on varattu ja kaikkea muita vaikeuttavia tekijöitä. Ei mun pitänyt häneen ihastua, mut niin vain kävi. 🙈

Etkö itse lle varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varatut jätetään rauhaan. Näin se vaan on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on! Kenenkään suhteen väliin ei mennä, ei flirttailla, eikä hyväksytä lähentelyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on! Kenenkään suhteen väliin ei mennä, ei flirttailla, eikä hyväksytä lähentelyä.

En olekkaan tehnyt asian eteen yhtään mitään. Salaa vain ihailen. Enkä aio myöskään tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö itse lle varattu?

Mitä tarkoitat? Minä en ole varattu. Mutta hän valitettavasti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole mikään auktoriteetti sanomaan mitä joku saa tehdä ja mitä ei. Jos on molemminpuoliset tunteet niin sitten on niin tarkoitettu. Yksikään taho maapallolla ei voi yhtäkään ihmistä varata. Jos sinä olet epäonnistunut suhteessasi ja kumppanisi rakastuu toiseen, on oikea paikka etsiä iso peili ja miettiä hetken elämää. Aikuiset ihmiset osaavat itse päättää elämistään ja hoitaa asiat aikuismaisesti. Katsos on muutakin elämää kuin palsta ja teoria, ja miljoonat ihmiset eri puolilla maailmaa rakastuvat toisiinsa olivat millaisessa suhteessa tahansa tai eivät. Sitten on niitä jotka ovat yhden ja saman kanssa koko elämän. Se on entistä harvinaisempaa nykypäivänä. Herää ja lopeta jankkaamasta tuota teinislangia varatuista ja vapaista. Jokaisella yksilöllä on oma tahto ja vain rakkaus ihmisten välillä ja parisuhteessa pitäisi merkitä. Sitä on tai ei ole. Voit elää elämääsi kertomatta tunteitasi toiselle ja katua loppuelämän. Tai voit mahdollisesti elää ja kuolla onnellisena. Kumman sinä valitset kun täällä saarnaat muille? Piste.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole mikään auktoriteetti sanomaan mitä joku saa tehdä ja mitä ei. Jos on molemminpuoliset tunteet niin sitten on niin tarkoitettu. Yksikään taho maapallolla ei voi yhtäkään ihmistä varata. Jos sinä olet epäonnistunut suhteessasi ja kumppanisi rakastuu toiseen, on oikea paikka etsiä iso peili ja miettiä hetken elämää. Aikuiset ihmiset osaavat itse päättää elämistään ja hoitaa asiat aikuismaisesti. Katsos on muutakin elämää kuin palsta ja teoria, ja miljoonat ihmiset eri puolilla maailmaa rakastuvat toisiinsa olivat millaisessa suhteessa tahansa tai eivät. Sitten on niitä jotka ovat yhden ja saman kanssa koko elämän. Se on entistä harvinaisempaa nykypäivänä. Herää ja lopeta jankkaamasta tuota teinislangia varatuista ja vapaista. Jokaisella yksilöllä on oma tahto ja vain rakkaus ihmisten välillä ja parisuhteessa pitäisi merkitä. Sitä on tai ei ole. Voit elää elämääsi kertomatta tunteitasi toiselle ja katua loppuelämän. Tai voit mahdollisesti elää ja kuolla onnellisena. Kumman sinä valitset kun täällä saarnaat muille? Piste.

Toi on niin totta. Olen täysin samaa mieltä, että jos on molemminpuoliset tunteet, niin silloin se on tarkoitettu. Jos kaksi ihmistä on tarkoitettu yhteen, niin ne päätyy yhteen. Niin se vain on! Aion kertoa kyllä hänelle mun tunteet, vaikka onkin varattu. Ei voi ikinä tietää, mitä tapahtuu. Ja keskustelu molempien tunteista niin siinä ei oo mitään väärää. Voidaan yhdessä pohtia, mitä tehdään asialla vai tehdäänkö mitään. Mutta sit jos kerron niin sitten ainakin oon kertonut ja jos hän ei tunne samoin voin jatkaa elämääni yksin. Ja ehkä joskus löydän vielä sen oikean, jos se ei ole hän. Ja aina voi erota! Olen täysin samaa mieltä sun kommenttisi kanssa. Ei ketään voi varata. Ja kyllä avioerojakin on nykyään paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on niin totta. Olen täysin samaa mieltä, että jos on molemminpuoliset tunteet, niin silloin se on tarkoitettu. Jos kaksi ihmistä on tarkoitettu yhteen, niin ne päätyy yhteen. Niin se vain on! Aion kertoa kyllä hänelle mun tunteet, vaikka onkin varattu. Ei voi ikinä tietää, mitä tapahtuu. Ja keskustelu molempien tunteista niin siinä ei oo mitään väärää. Voidaan yhdessä pohtia, mitä tehdään asialla vai tehdäänkö mitään. Mutta sit jos kerron niin sitten ainakin oon kertonut ja jos hän ei tunne samoin voin jatkaa elämääni yksin. Ja ehkä joskus löydän vielä sen oikean, jos se ei ole hän. Ja aina voi erota! Olen täysin samaa mieltä sun kommenttisi kanssa. Ei ketään voi varata. Ja kyllä avioerojakin on nykyään paljon.

Kiitos. 🙂 Ärsyttää se että ihmiset ei ota asioista selvää ja voi menettää onnen sen takia. Tyytyvät asian tilaan eivätkä välttämättä tiedä mitään, miten asiat on. Tsemppiä sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. 🙂 Ärsyttää se että ihmiset ei ota asioista selvää ja voi menettää onnen sen takia. Tyytyvät asian tilaan eivätkä välttämättä tiedä mitään, miten asiat on. Tsemppiä sulle.

Kiitos! Mutta mä ainakin aion ottaa asioista selvää. En jaksa enää tätä epätietoisuutta. Se on kaikista pahinta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei tarvii mitää rakkauskertomuksia.
        Kunhan olisin saanut edes jotain.
        En vaan merkitse mitään joten.......

• Anonyymi

Sitten kun juutalaiset, supo, kiina, venäjä, operaattori ja seonnut ex lakkaa vakoilemasta.

• Anonyymi
        UUSI

Eli ei koskaan

• Anonyymi

Eikös se olisi kuplan puhkaisemista?

Aikaisintaan toukokuun lopussa.

• Anonyymi

Olisi. Ei kai tässä mikään kiire ole.

• Anonyymi

Se hetki on silloin, kun kuulen hänen sydämen tykytyksen rintaani vasten

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

En tiedä tuleeko sellaista. Kun en tiedä onko hän varattu jo ja mitä ajattelee.

• Anonyymi

En ole varattu ja se hetki on pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varattu ja se hetki on pian.

Kumpa olisikin. Lupaan olla kiltti ja huolehtivainen ja lempeä ja uskollinen.

• Anonyymi

Voi mies. Olisipa tänään ollut tilaisuus. Tulit moikkaamaan? Tilanne ei oikein mahdollistanut kahdenkeskeistä jutustelua. Harmi. Olet rakas❤️

• Anonyymi

Tiedän jo. Minäkin pidän sinusta, tunnen lempeyttä ja lämpöä ja rakkautta sinuun ja huolta sinusta.

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Parempia tilaisuuksia tuskin tulee, mitä nyt on ollut pari kolme kertaa ja aikaa on ollut, niin tuskin koskaan saan kuulla mitään. Kun vain saisi itse lopetettua tän haaveilun.

• Anonyymi
        UUSI

Jos haaveet loppuu, on kuollut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haaveet loppuu, on kuollut.

No ei sentään kuallu 😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe