Satanistinen musiikki ja sen spämmäys. Elkää tehkö tätä!

Anonyymi-ap

Uusi aloitus aiheesta rienaus, koska moni käsitti aiemman postaukseni ihan väärin.
Seassamme on niitä, jotka ovat harhautuneet väärään uskoon, mutta ovat yhä kristinuskoisia. Sitten on nää kristinuskoa halveeravat luopiot, jotka spämmää somen alustoilla kristinuskon vastaista sisältöä, joissa huolella häpäistään ihan koko kristinuskoa mukaan lukien muutkin kristityt, kuin vain vanhoillislestadiolaiset. Nää luopiot spämmää someyhteisöihin, joissa he ovat mukana, tätä satanistista sisältöä, joka on usein myös hyvin väkivaltaista. Kun heidät heitetään someryhmästä pois, sama jatkuu yv:nä. Ja kun he menettävät seuraajansa ja heidät suljetaan kokonaan pois, alkaa julkinen herjaus avoimessa profiilissa.

10

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli ryhmässä olon peruste on se että on seuraaja, liittyykö tämä some ryhmän mukana oloon tarvitaan perusteeksi vaino harhaisuutta jos olet terve ryhmästä heitetään ulos

• Anonyymi

voihan ryhmästä heittää pellolle jos siellä on kielletty tietyn tyyppinen musiikki esim rocken roll ryhmästä heitetään kristitty pellolle jos se laulaa siionin lauluja tai tuo omaa vakaumustaan julki niin se yleensä menee ja sitä ne tulee soittamaan rockia kristittyjen ryhmiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voihan ryhmästä heittää pellolle jos siellä on kielletty tietyn tyyppinen musiikki esim rocken roll ryhmästä heitetään kristitty pellolle jos se laulaa siionin lauluja tai tuo omaa vakaumustaan julki niin se yleensä menee ja sitä ne tulee soittamaan rockia kristittyjen ryhmiin

mites tää menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mites tää menee

esim mä saan nauru kohtauksen kun heavy metal kaveri laulaa se on niin hullun kuulosta etten tiedä onko siinä välissä sitä kaks nais moralistista musiikkia vaikka humppaa ja folkstrottia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

esim mä saan nauru kohtauksen kun heavy metal kaveri laulaa se on niin hullun kuulosta etten tiedä onko siinä välissä sitä kaks nais moralistista musiikkia vaikka humppaa ja folkstrottia

kumpi niistä on pahempaa humppa saa oksentamaan vaikka niitty kukkia poimin vain sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kumpi niistä on pahempaa humppa saa oksentamaan vaikka niitty kukkia poimin vain sulle

jotenkin tuntuu et heavy metal on kumminkin hengellistä musiikkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotenkin tuntuu et heavy metal on kumminkin hengellistä musiikkia

Et onko se sit satanistista mutta joku amerikkalainen country musiikki menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et onko se sit satanistista mutta joku amerikkalainen country musiikki menee

siinä näkyy hengen hedelmät

• Anonyymi

Someryhmät ovat joko julkisia, tai yksityisiä ryhmiä. Yksityisissä ryhmissä viestit näkyy vain mukana oleville. Julkisissa ryhmissä kaikille. Whats Appin ryhmät tietysti aina yksityisiä, koska siitä puuttuu julkinen puoli kokonaan. Somealustoissa on eroja. Fb-ryhmässä on kavereita. Instassa voi seurata sellaistakin, joka ei seuraa sinua. Julkinen profiili on sellainen, joka näkyy kaikille. Yksityinen profiili vain kavereille, tai seuraajille. Saitko kysymykseesi vastauksen?

• Anonyymi

Mukava kuulla että teillä on sisaria ja veljiä jotka pitää uskon tiellä ettei pääse horjahtamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5151
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      45
      2724
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2458
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1730
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1600
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1228
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1187
    Aihe