Uusi aloitus aiheesta rienaus, koska moni käsitti aiemman postaukseni ihan väärin.
Seassamme on niitä, jotka ovat harhautuneet väärään uskoon, mutta ovat yhä kristinuskoisia. Sitten on nää kristinuskoa halveeravat luopiot, jotka spämmää somen alustoilla kristinuskon vastaista sisältöä, joissa huolella häpäistään ihan koko kristinuskoa mukaan lukien muutkin kristityt, kuin vain vanhoillislestadiolaiset. Nää luopiot spämmää someyhteisöihin, joissa he ovat mukana, tätä satanistista sisältöä, joka on usein myös hyvin väkivaltaista. Kun heidät heitetään someryhmästä pois, sama jatkuu yv:nä. Ja kun he menettävät seuraajansa ja heidät suljetaan kokonaan pois, alkaa julkinen herjaus avoimessa profiilissa.
Satanistinen musiikki ja sen spämmäys. Elkää tehkö tätä!
10
109
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ryhmässä olon peruste on se että on seuraaja, liittyykö tämä some ryhmän mukana oloon tarvitaan perusteeksi vaino harhaisuutta jos olet terve ryhmästä heitetään ulos
- Anonyymi
voihan ryhmästä heittää pellolle jos siellä on kielletty tietyn tyyppinen musiikki esim rocken roll ryhmästä heitetään kristitty pellolle jos se laulaa siionin lauluja tai tuo omaa vakaumustaan julki niin se yleensä menee ja sitä ne tulee soittamaan rockia kristittyjen ryhmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voihan ryhmästä heittää pellolle jos siellä on kielletty tietyn tyyppinen musiikki esim rocken roll ryhmästä heitetään kristitty pellolle jos se laulaa siionin lauluja tai tuo omaa vakaumustaan julki niin se yleensä menee ja sitä ne tulee soittamaan rockia kristittyjen ryhmiin
mites tää menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mites tää menee
esim mä saan nauru kohtauksen kun heavy metal kaveri laulaa se on niin hullun kuulosta etten tiedä onko siinä välissä sitä kaks nais moralistista musiikkia vaikka humppaa ja folkstrottia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esim mä saan nauru kohtauksen kun heavy metal kaveri laulaa se on niin hullun kuulosta etten tiedä onko siinä välissä sitä kaks nais moralistista musiikkia vaikka humppaa ja folkstrottia
kumpi niistä on pahempaa humppa saa oksentamaan vaikka niitty kukkia poimin vain sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kumpi niistä on pahempaa humppa saa oksentamaan vaikka niitty kukkia poimin vain sulle
jotenkin tuntuu et heavy metal on kumminkin hengellistä musiikkia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jotenkin tuntuu et heavy metal on kumminkin hengellistä musiikkia
Et onko se sit satanistista mutta joku amerikkalainen country musiikki menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et onko se sit satanistista mutta joku amerikkalainen country musiikki menee
siinä näkyy hengen hedelmät
- Anonyymi
Someryhmät ovat joko julkisia, tai yksityisiä ryhmiä. Yksityisissä ryhmissä viestit näkyy vain mukana oleville. Julkisissa ryhmissä kaikille. Whats Appin ryhmät tietysti aina yksityisiä, koska siitä puuttuu julkinen puoli kokonaan. Somealustoissa on eroja. Fb-ryhmässä on kavereita. Instassa voi seurata sellaistakin, joka ei seuraa sinua. Julkinen profiili on sellainen, joka näkyy kaikille. Yksityinen profiili vain kavereille, tai seuraajille. Saitko kysymykseesi vastauksen?
- Anonyymi
Mukava kuulla että teillä on sisaria ja veljiä jotka pitää uskon tiellä ettei pääse horjahtamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187