Uunipihvejä ja uunihampurilaisia.

Anonyymi-ap

Uusavuton kotikokki on lausunut: "Meillä grillauksen hoidan minä, se on miesten puuhaa".

On ostanut kuuspolttimoisen koristeeksi osoittamaan fallen varakkuutta.

Induktioliesi ja kiertoilmauuni, on meilläkin hankittuna sisäkeittiöön, vaan käytössä erittäin harvoin.

Kotikokki joka ei arvosta kunnon grillejä parilalla, ei savusta, ei omaa kaasuliettä, on uusavuttomuuden kouluesimerkki, pelkkä räpeltäjä.

Lohen loimutuskin täysin vieras asia valokuvaillen torilla myyjän kaloja muovikipossa kertoen että lapset kävi kalastamassa, ja valokuvaa tuhkakuorrutettujaan, on pelkkä ravintola-asiakas.

Jokainen suomalainen kesämökkiläinen joksi myös itseään väittää, savustelee ja grillailee ihan toisella tasolla kuin tollanen induktiokiertoilmakokki.

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita kyrvånsyylå kuva silakkalaatikosta Helkama uunissa.

• Anonyymi

On jo hyvin käynyt selväksi teoreettinen viehtymyksesi hiiligrillaukseen ja savustamiseen, sekä konjakilla, brandyllä tai hunajalla maustamiseen.

Mutta nuo ovat vain teoreettisia mielikuvia siitä, millaista se olisi. Puhdasta mielikuvitusta.

Jos sinulla olisi kaasugrilli, parila, hiiligrilli, hiiliä, konjakkia, brandyä tai hunajaa, niin näkisimme täällä mahtavia kuvakavalkadeja mestarikokin luomuksista.

Mutta kun sinulla ei ole mitään niistä. Savuakin tulee tupaan vain sätkätupakasta, vaikka lääkäri kielsi senkin. Sinulla on 90- luvulla valmistettu Helkama- uuni, jossa lämmittelet halvimpia tarjoustuotteita mitä sattuu löytymään.

Dementiasi vuoksi et muista että olen esitellyt useasti grillauksia. Farmilla on kaasuliesi ja hiiligrilli, kotona on hiiligrilli ja kaasugrilli, molemmat ihan perusmallia mutta riittää hyvin isommallekin porukalle.

Lihat haetaan lihatukusta, kanaa myös, koska anopin puuhastelu on vain kananmunissa.
      Kalaa syödään noin kerran viikossa, ja se on käytännössä aina grillattua.

Minäkin teen hampparipihvit uunissa, koska jauhelihapihvit eivät tykkää kestää ehjinä grillin ritilällä, eikä hampparipihvien idea ole olla muuta kuin jauhelihapihvejä.

Oikeat pihvit on sitten asia ihan erikseen, kuten olen sinulle kertonut.

Jatkahan sinä makkarakeittomies siellä Simonkylässä sitä haaveilua tämän kattilakamusi kanssa.

2010

PS: Se "tuhkakuorrutetun" kalan kuva on otettu vuonna 2017, kun oli ensimmäisiä kertoja vieraana anoppilan farmilla. Sinä muistelet sitä nyt 8 vuotta myöhemmin. Onko lähimuistin kanssa kenties jotakin ongelmia?

Voin kertoa että vettä on ehtinyt virrata tuossa purossa sen jälkeen ja systeemit on hieman kehittyneet. Kurkkaa Pirkka- lehdestä olisiko silakka tarjouksessa Myyrmannissa. Sinnekin kuljet jostakin syystä bussilla.

• Anonyymi

Voi tyttö hyvä, minä en viitsi lainkaan osallistua sun valokuvajuttuihis, saat hoitaa ne ihan itse.

Varsinkaan en viitsi koska naamailet mulle että olen Numba ja mikä posso kulloinkin, saat ihan vapaasti jatkaa noita idiotismejasi.

> £ <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tyttö hyvä, minä en viitsi lainkaan osallistua sun valokuvajuttuihis, saat hoitaa ne ihan itse.

Varsinkaan en viitsi koska naamailet mulle että olen Numba ja mikä posso kulloinkin, saat ihan vapaasti jatkaa noita idiotismejasi.

> £ <

Jatkan hieman tuosta aiheesta hampurilaispihvi ritilällä.

Todellakin joo on se hankalaa, mutta kun sitä varten myös "Perusmalleissa" on parila.

On myös olemassa simppeleitä muotteja pihvien muotoiluun jos sellaisia kaipaa, minä en.

Älä tyttö hyvä käytä hiiligrilliä, vaara on suuri että lopputulos olisi terveydellesi vaaraksi.

> @ <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

> £ <

Tiedän ettet viitsi koska ei ole mitään kuvattavaa. Ota sillä kiinalaisella perunakameralla kuva makkarakeitosta jätehuoneen Helkama- liedellä niin pääset fiiliksiin.

Tiedätkö millä tavalla tämä kala on valmistettu ja minkä niminen ateria on tällä tavalla valmistettu kala Thaimaassa? https://aijaa.com/OVIe0J

Aijasin tuon tuoreen kuvan samalla kun kuvan kalasta ennen käsittelyä viikko sitten, mutta sinä puhut kuvasta vuodelta 2017. Dementiasi on todella pitkällä.

Iskä kertoo uusavuttomalle sitten vastaukset, hetken kuluttua.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ettet viitsi koska ei ole mitään kuvattavaa. Ota sillä kiinalaisella perunakameralla kuva makkarakeitosta jätehuoneen Helkama- liedellä niin pääset fiiliksiin.

Tiedätkö millä tavalla tämä kala on valmistettu ja minkä niminen ateria on tällä tavalla valmistettu kala Thaimaassa? https://aijaa.com/OVIe0J

Aijasin tuon tuoreen kuvan samalla kun kuvan kalasta ennen käsittelyä viikko sitten, mutta sinä puhut kuvasta vuodelta 2017. Dementiasi on todella pitkällä.

Iskä kertoo uusavuttomalle sitten vastaukset, hetken kuluttua.

2010

Hauskaa, iskä kertoo vastauksia, iskä on päällikkö, älkää opettako iskää naimaan, iskä osaa jo naida, iskä on harjoitellut, iskällä on kokemusta räpläämisistä enemmän kuin AB lukko OY:n duunareilla yhtensä.

Iskä on myös koutsi, iskä on ravintoterapeutti, iskä on liikemiesmiljonääri, iskä on rakennusexpertti, iskä on perheeniskä, iskä on huippu-urheilijan näköinen.

Älkää olko iskän kanssa missään tapauksessa koskaan erimieltä, tai joudutte ... luiskaan ... kuten hänen kaksi suomiexäänsä.

> - <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa, iskä kertoo vastauksia, iskä on päällikkö, älkää opettako iskää naimaan, iskä osaa jo naida, iskä on harjoitellut, iskällä on kokemusta räpläämisistä enemmän kuin AB lukko OY:n duunareilla yhtensä.

Iskä on myös koutsi, iskä on ravintoterapeutti, iskä on liikemiesmiljonääri, iskä on rakennusexpertti, iskä on perheeniskä, iskä on huippu-urheilijan näköinen.

Älkää olko iskän kanssa missään tapauksessa koskaan erimieltä, tai joudutte ... luiskaan ... kuten hänen kaksi suomiexäänsä.

> - <

Senssu ja Possondeerus, veikeä voimakaksikko Vantaan kiirastorstaina vaihtoi täysin yllättävästi kiihkeästi aloittamansa aiheen ruoanlaitosta aivan muuhun.

Heidän molempien thaivaimot ovat juuri nyt Pälkäneen lossilla koekuvauksissa, eivätkä siksi voi vastata, niin iskän on kerrottava vastaus.

Kala on valmistettu friteeraamalla. Friteeraus tarkoittaa uppopaistamista, kerrottakoon tämä, jotta Vantaan kuningaslohen ei tarvitse sitä googlata. Ruoan nimi on yksinkertaisuudessan Pritong Tilapia.

Friteerauksessa kala kypsyy nopeasti läpeensä, säilyttäen nesteensä ja mureutensa, toisin kuin grillatessa.

Tässä videolla rouva esittelee miten helppoa se on. En suosittele kuitenkaan Kaihi-Kallea kokeilemaan kotona silakoiden kanssa, sillä poltat kuitenkin itsesi siinä ähkiessäsi ja piereskellessäsi.
        https://www.youtube.com/watch?v=nh9zgsbnUBw&ab_channel=allaboutfoodwithChristie

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssu ja Possondeerus, veikeä voimakaksikko Vantaan kiirastorstaina vaihtoi täysin yllättävästi kiihkeästi aloittamansa aiheen ruoanlaitosta aivan muuhun.

Heidän molempien thaivaimot ovat juuri nyt Pälkäneen lossilla koekuvauksissa, eivätkä siksi voi vastata, niin iskän on kerrottava vastaus.

Kala on valmistettu friteeraamalla. Friteeraus tarkoittaa uppopaistamista, kerrottakoon tämä, jotta Vantaan kuningaslohen ei tarvitse sitä googlata. Ruoan nimi on yksinkertaisuudessan Pritong Tilapia.

Friteerauksessa kala kypsyy nopeasti läpeensä, säilyttäen nesteensä ja mureutensa, toisin kuin grillatessa.

Tässä videolla rouva esittelee miten helppoa se on. En suosittele kuitenkaan Kaihi-Kallea kokeilemaan kotona silakoiden kanssa, sillä poltat kuitenkin itsesi siinä ähkiessäsi ja piereskellessäsi.
        https://www.youtube.com/watch?v=nh9zgsbnUBw&ab_channel=allaboutfoodwithChristie

2010

Noin tyttö jatkaa, hienoa, taidat saada päivän tarpeesi mukaiset internetorgasmisi.

Aiemmin olit uppopaistamisesta toista mieltä, mutta ainahan sinä sitä hehkutat mikä kulloinkin on aiheesi.

Nuo sun "hauskat" lausahduksesi uppoaa varmaan Esson baarin murkkupöydässä, mutta sorry, tällä palstalla vain osoitat sen miksi sulla on kaksi exää.

Kyllä öljyssä paistaminen on joskus ok, mutta en viitsi kaloja koska ne voi valmistaa muillakin ainakin minua miellyttävillä tavoilla.
        Joskus jotkut kanankoivet tai .... possot ..... mutta en niitäkään harrasta.

Koet siis että Kitaranmuotoisen tulisi sulle jotain vastata.
        Funtsi vähän tyttö, koetko tosiaan olevasi joku päällikköjen päällikkö päätellen missä toisten vaimot on kun eivät palvele sun mielihalujas.

Sun huoralumppusesi orkuttaa just nyt "Tukkukauppa" käynnillään kolmea hyvin maksavaa korealaisten lapsiensa isän serkkua, pikkuserkkua ja niiden naapuria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin tyttö jatkaa, hienoa, taidat saada päivän tarpeesi mukaiset internetorgasmisi.

Aiemmin olit uppopaistamisesta toista mieltä, mutta ainahan sinä sitä hehkutat mikä kulloinkin on aiheesi.

Nuo sun "hauskat" lausahduksesi uppoaa varmaan Esson baarin murkkupöydässä, mutta sorry, tällä palstalla vain osoitat sen miksi sulla on kaksi exää.

Kyllä öljyssä paistaminen on joskus ok, mutta en viitsi kaloja koska ne voi valmistaa muillakin ainakin minua miellyttävillä tavoilla.
        Joskus jotkut kanankoivet tai .... possot ..... mutta en niitäkään harrasta.

Koet siis että Kitaranmuotoisen tulisi sulle jotain vastata.
        Funtsi vähän tyttö, koetko tosiaan olevasi joku päällikköjen päällikkö päätellen missä toisten vaimot on kun eivät palvele sun mielihalujas.

Sun huoralumppusesi orkuttaa just nyt "Tukkukauppa" käynnillään kolmea hyvin maksavaa korealaisten lapsiensa isän serkkua, pikkuserkkua ja niiden naapuria.

Älä höpötä Posso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2120
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1109
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      87
      925
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe