Tämän päivän amica

Anonyymi-ap

mättöä, kotona nautittuna... 3kk sitten siirrytty pääosin salaattilinjalle ja sillä on jatkettu, varsin monipuolinen ateria, vaikka onkin vain salaattia, proteiinit on kunnossa, https://ibb.co/B295kTY5

36

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahvitahroja pöydän pinta täynnä, eikö riepu pysy Possonderin kädessä? Varpaankynnet ilmeisesti pyyhitty lattialle!

• Anonyymi

Hyvän näköinen annos , kiitos tasokkaasta kuvasta.

Onko mitä kalaa, tai oikeastaan älä sano, Satasenköyhä ryhtyisi oireilemaan.

Kananmunasta annan palautteen.
      Veden tulee olla kiehuvaa kun munan keittämisen aloittaa ja aika on erittäin tarkka, että saa tahtomansa, joten ihan hyvä pistää toosappi pirisemään ja sitten lopuksi muna pieneksi hetkeksi kylmään veteen ja kuoret vex.
      Ajat riippuu siitä myös minkä kokoinen muna on kyseessä tai onko munija ihan normaali, tai Thaimaan kalleimman sukua.

> $ <

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan niitä kultamunia muniva 2010 hankkima kana joka maksoi 4000 bahtia, meidän koira tappoi naapurista muutaman kanan, joskus vuosia sitten ne maksoivat vain 100 bahtia, mutta ne olikin tavallisia maatiaiskanoja, ei mitään hienostoväkeä, naapurilla oli 20 kanaa pihassa, toi meille usein tuoreita munia, hyviä olivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan niitä kultamunia muniva 2010 hankkima kana joka maksoi 4000 bahtia, meidän koira tappoi naapurista muutaman kanan, joskus vuosia sitten ne maksoivat vain 100 bahtia, mutta ne olikin tavallisia maatiaiskanoja, ei mitään hienostoväkeä, naapurilla oli 20 kanaa pihassa, toi meille usein tuoreita munia, hyviä olivat.

Kyllä tarkoitin täytyyhän eedenin kanatkin olla parasta mitä rahalla saa.

Hieman oudoksu tuota tarvetta ilmoittaa että ostaa ruokatarvikkeensa tukusta, me ostamme ruokatarvikkeemme pääosin henkilöiltä jotka saavat hyödyn itselleen omasta toiminnastaan.
        Marketeista sitten mitä ei oikein muualta saa.

Verrattavissa siihen että kuten suomessakin, olisi harmillista mikäli ihmiset ostaisivat kaiken vain tukuista ja marketeista, ei esimerkiksi suoraan maatiloilta, toreilta ja kauppahalleista ym. alan erikoismyymälöistä.

Aikana kun tein työtä, niin rautakauppa-asiakkuuteen kuului ns. tukkukortti jolloin tuli joskus asioitua tukuissa, joten lienee tytölle jäänyt tuo levy päälle, päälle, päälle ......

> £ <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarkoitin täytyyhän eedenin kanatkin olla parasta mitä rahalla saa.

Hieman oudoksu tuota tarvetta ilmoittaa että ostaa ruokatarvikkeensa tukusta, me ostamme ruokatarvikkeemme pääosin henkilöiltä jotka saavat hyödyn itselleen omasta toiminnastaan.
        Marketeista sitten mitä ei oikein muualta saa.

Verrattavissa siihen että kuten suomessakin, olisi harmillista mikäli ihmiset ostaisivat kaiken vain tukuista ja marketeista, ei esimerkiksi suoraan maatiloilta, toreilta ja kauppahalleista ym. alan erikoismyymälöistä.

Aikana kun tein työtä, niin rautakauppa-asiakkuuteen kuului ns. tukkukortti jolloin tuli joskus asioitua tukuissa, joten lienee tytölle jäänyt tuo levy päälle, päälle, päälle ......

> £ <

Kertoisitko että ketkä "me"??

• Anonyymi

Kuvassa on ihan ok välipala. Tuolla saattaa pärjätä jopa kolmekin tuntia, mutta minkä ihmeen takia tuon takia pitää mennä Amicaan jos kotona on jääkaappi?

Melkoista uusavuttomuutta ja vaimo on taas hukassa, kuin myös sormuksetkin. En suosittele ruokajuomaksi noita esanssimehuja. Erittäin epäterveellisiä ja aiheuttaa närästystä punkerolle.

2010

• Anonyymi

Se on halpaa, kun ei tarvitse kuin 12 euron lounaslippu sujauttaa kassalle, melkein ilmaista siis.

• Anonyymi

MIhin vaimosi on hukkunut, minun vaimoni on tuossa vieressä, ja ollut jo 26 vuotta, ole huoleta olen hoitanut hänet oikein hyvin, hoidahan omasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIhin vaimosi on hukkunut, minun vaimoni on tuossa vieressä, ja ollut jo 26 vuotta, ole huoleta olen hoitanut hänet oikein hyvin, hoidahan omasi.

Kaikesta pitää kisata? Me kaksi vuotta vaille 50, et enää elä niin pitkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä että hän on siinä vierellä. Nyt voit esitellä ne sormusten painaumat hänen sormissaan, joista vaadit muilta todisteita. Tätä kuvaa älä laita uudelleen, sillä en usko kyseessä olevan vaimosi vasen nimetön. https://ibb.co/JW5zKj2B

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä että hän on siinä vierellä. Nyt voit esitellä ne sormusten painaumat hänen sormissaan, joista vaadit muilta todisteita. Tätä kuvaa älä laita uudelleen, sillä en usko kyseessä olevan vaimosi vasen nimetön. https://ibb.co/JW5zKj2B

Ketä oikeasti kiinnostaa mihin uskot ja mihin et usko... tuskin ketään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa mihin uskot ja mihin et usko... tuskin ketään..

Voi sen sanoa ihan suoraankin että et voi esitellä niitä sormuksia vaimon sormessa, kun ei ole vaimoa eikä sormuksia. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sen sanoa ihan suoraankin että et voi esitellä niitä sormuksia vaimon sormessa, kun ei ole vaimoa eikä sormuksia. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan?

ketä nuo juttusi kiinnostaa, etsi elämääsi jotain terveempää sisältöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on Possonderille pelkkää plussaa, nyt on kaksi nippua lippusia Amican lihapatojen ääreen! Vai veikö Pimpshorny omansa mennessään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ketä nuo juttusi kiinnostaa, etsi elämääsi jotain terveempää sisältöä.

En tiedä ketä muuta kiinnostaa kuin sinua itseäsi, kun tämä keskustelu sormuksista on puhtaasti sinun aloittamasi.

Tivasit parin viikon ajan noin 25 x päivässä että missä on vaimoni sormet vihkisormuksen ja lahjasormuksen kera ja sanoin "vaan eipä tulla näkemään tuota vaimon sormessa"

Teit useita uusia aloituksia myös sormuksista. Laitoin vastaukseksi useita kuvia pyynnöstäsi.

Nyt sinulta tässä kysellään vaan että missä ne on ne vaimosi sormien kuuluisat sormukset ja painaumat, kun niitä ei sitten millään näy?

Ottaako noin koville asumusero? Katse peiliin.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä ketä muuta kiinnostaa kuin sinua itseäsi, kun tämä keskustelu sormuksista on puhtaasti sinun aloittamasi.

Tivasit parin viikon ajan noin 25 x päivässä että missä on vaimoni sormet vihkisormuksen ja lahjasormuksen kera ja sanoin "vaan eipä tulla näkemään tuota vaimon sormessa"

Teit useita uusia aloituksia myös sormuksista. Laitoin vastaukseksi useita kuvia pyynnöstäsi.

Nyt sinulta tässä kysellään vaan että missä ne on ne vaimosi sormien kuuluisat sormukset ja painaumat, kun niitä ei sitten millään näy?

Ottaako noin koville asumusero? Katse peiliin.

2010

Korjaus: "ja sanoit "vaan eipä tulla näkemään tuota vaimon sormessa".

Näkyi, vaan ei sinun vaimolla.

2010

• Anonyymi

Ostin muuten resupekka poliisin kevät huutokaupasta 30 vaihteisen fillarin, 150 euroa, hyvä ja kevyt ajettava shimonon vaihteet, ja jarrut... olen ajanut muutamassa päivässä 10 kilsaa... mukava ajella...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin muuten resupekka poliisin kevät huutokaupasta 30 vaihteisen fillarin, 150 euroa, hyvä ja kevyt ajettava shimonon vaihteet, ja jarrut... olen ajanut muutamassa päivässä 10 kilsaa... mukava ajella...

Ostit varmasti ja voit vakuuttaa ajelevasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuneeko sulla hanuri satulaan? Kestääkö runko 150+ kiloa? Jaksanetko polkea edes sillä pienimmällä, tasamaalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää joutua aina vinoilemaan, mutta itse olet aloittanut vinoilun joka asiasta.
        150 eurolla ei saa sellaista fillaria joka kestää 140 kiloa, eikä sitä kestä hanurikaan. Shimano tekee vaihteistoja ihan peruspyöriinkin, ei se ole laadun tae. Tasamaalla kestää minkä kestää, mutta ole hellä niille vaihteille. Ylämäessä jos vaihdat vaihdetta, niin kuuluu rusaus ja seuraava etappi on metallinkeräyslaatikon luona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää joutua aina vinoilemaan, mutta itse olet aloittanut vinoilun joka asiasta.
        150 eurolla ei saa sellaista fillaria joka kestää 140 kiloa, eikä sitä kestä hanurikaan. Shimano tekee vaihteistoja ihan peruspyöriinkin, ei se ole laadun tae. Tasamaalla kestää minkä kestää, mutta ole hellä niille vaihteille. Ylämäessä jos vaihdat vaihdetta, niin kuuluu rusaus ja seuraava etappi on metallinkeräyslaatikon luona.

Tuskinpa pyörä on melkein uusi, aika heavy vekotin https://ibb.co/27f9fsxR, hyvin kevyt ajaa, mulla oli suomessa tunturin vastaava 15 vuotta sitten aika saman tyylinen peli. luulen hyvä ostos...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa pyörä on melkein uusi, aika heavy vekotin https://ibb.co/27f9fsxR, hyvin kevyt ajaa, mulla oli suomessa tunturin vastaava 15 vuotta sitten aika saman tyylinen peli. luulen hyvä ostos...

Naisten pyörä, eikö Possonderilla jalka enää nouse putken yli? Tuskin, kun ei sillä nouse mikään muukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisten pyörä, eikö Possonderilla jalka enää nouse putken yli? Tuskin, kun ei sillä nouse mikään muukaan.

Itse asiassa ei ole se on liian iso naisten pyöräksi, sähköpyörän runko... siihen saa helposti akut ja moottorin, shimanolta suoraan hyllystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa ei ole se on liian iso naisten pyöräksi, sähköpyörän runko... siihen saa helposti akut ja moottorin, shimanolta suoraan hyllystä.

Juu. Minulla on sellanen johon saa helposti rakettimoottorin ja porpelin katolle.
        Kuka laittaa moottoripyörään katon? Paavi?
        https://youtu.be/Y4B0-uslSqc?t=16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Minulla on sellanen johon saa helposti rakettimoottorin ja porpelin katolle.
        Kuka laittaa moottoripyörään katon? Paavi?
        https://youtu.be/Y4B0-uslSqc?t=16

Juu noita moottoripyöriä missä on katto näkee ajoittain thaimaassa, oletko käynyt BMW ainakin tekee niitä... ja kyllä thaimaassa näkee itse tehtyjä virityksia ajoittain tuohon suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu noita moottoripyöriä missä on katto näkee ajoittain thaimaassa, oletko käynyt BMW ainakin tekee niitä... ja kyllä thaimaassa näkee itse tehtyjä virityksia ajoittain tuohon suuntaan.

Piti luntata googlesta kun muistelin että tuotanto loppui Bemarilla lyhyeen ja niin se teki. 2001-2002 niitä myytiin noin 11000 ja tuotanto lopetettiin.

C1- nimellä tunnettiin. Muistan kun sille naureskeltiin meilläpäin, Lahdessa oli ainakin kaksi.
        Ei siinä, miksei sellaisella voisi ajella, mutta jostakin syystä ei saanut suosiota.

Bemari kaavaili mallista ruuhkaantuvaan maailmaan pelastajaa, mutta esim Thaimaassa ja Vietnamissa ruuhkahommelit on ratkaistu perinteisillä mopoilla.

Kerran Ho Chi Minhissa viikon käyneenä, voin todeta että Pattayalla ja Bangkokissa ei ole murto-osaakaan siiitä mopomäärästä. Valoissa saattoi odottaa 1000 mopoa, vaikkei ollut ruuhka-aika edes.

Polkupyöristä on kaavailtu liikenteen saastetilanteen pelastajaa Kiinan ongelmakaupunkeihin ja muuallakin missä ruuhkat seisoo. Nyt kun on hybridit ja täyssähköpyörät niin se pistää vauhtia tuohon.

Pattaya poisti nopeasti lainattavat ja vuokrattavat skuutit. Ilmeisesti onnettomuuksia alkoi sattua liikaa liian nopeasti ja katuja ei ole suunniteltu siihen käyttöön.

Toyota markkinoi kaksipaikkaisia täyssähköisiä miniautoja kaupunkikäyttöön, mutta nekään ei ole yleistyneet. Näppärän näköisiä pelejä ja kauppakasseiksi täydellisiä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti luntata googlesta kun muistelin että tuotanto loppui Bemarilla lyhyeen ja niin se teki. 2001-2002 niitä myytiin noin 11000 ja tuotanto lopetettiin.

C1- nimellä tunnettiin. Muistan kun sille naureskeltiin meilläpäin, Lahdessa oli ainakin kaksi.
        Ei siinä, miksei sellaisella voisi ajella, mutta jostakin syystä ei saanut suosiota.

Bemari kaavaili mallista ruuhkaantuvaan maailmaan pelastajaa, mutta esim Thaimaassa ja Vietnamissa ruuhkahommelit on ratkaistu perinteisillä mopoilla.

Kerran Ho Chi Minhissa viikon käyneenä, voin todeta että Pattayalla ja Bangkokissa ei ole murto-osaakaan siiitä mopomäärästä. Valoissa saattoi odottaa 1000 mopoa, vaikkei ollut ruuhka-aika edes.

Polkupyöristä on kaavailtu liikenteen saastetilanteen pelastajaa Kiinan ongelmakaupunkeihin ja muuallakin missä ruuhkat seisoo. Nyt kun on hybridit ja täyssähköpyörät niin se pistää vauhtia tuohon.

Pattaya poisti nopeasti lainattavat ja vuokrattavat skuutit. Ilmeisesti onnettomuuksia alkoi sattua liikaa liian nopeasti ja katuja ei ole suunniteltu siihen käyttöön.

Toyota markkinoi kaksipaikkaisia täyssähköisiä miniautoja kaupunkikäyttöön, mutta nekään ei ole yleistyneet. Näppärän näköisiä pelejä ja kauppakasseiksi täydellisiä.

2010

Tuosta vähän mallia miltä näyttää Vietnamissa
        https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQazsLwRWIH1rceCorQckb0c_UhtJb9r5e_ow&s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Noita näkee thaimaassa melkein päivittäin, en tiedä muutakuin näyttivät olevan bmw;n valmistamia, hassun näköinen laite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian iso Pimpshornylle ja aivan liian pieni Posson läskeille? Ei pääse pankkineiti tuossa putkella istumaan, kun pyörässä ei ole ja Possolla ei ota eteen.

• Anonyymi

Elämän kiertokulku.
      Alussa oli Amiga 500, sitten tuli pankkineiti 600 THB ja nyt on Amica 12,70 €.

• Anonyymi

Itseasiassa on amiga 2000, atari st 1024, Singlair ql, ensimmäinen pc oli bondwell johon hommasin 20 mt korttikovalevyn, sen jälkeen on ollut vain pc koneita. Bondwell tuli noin 80 luvun lopussa.

• Anonyymi

Possondeerus mainitsi tuossa ylempänä että BMW C1- katolla varustettuja mopoja näkee Thaimaassa melkein päivittäin.

Olen asunut Thaimaassa melkein 9 vuotta ja viettänyt lisäksi täällä seitsemän talvea ja lomaillut jo sitä ennen vuoden verran, kuin myös harrastuksen puolesta.

En ole koskaan nähnyt Thaimaassa BMW:n C1 moottoripyörää Thaimaassa. Voihan se olla että Hua Hinissa on jollakin ollut joskus sellainen, mutta hieman epäilen.

Se on kallis, hankala ja ei sovi heteromiehille laisinkaan.

Possondeeruksen tarinoista puheen ollen, hän hommasi polkupyörän. Ihan hyvä fillari, no problem, ei muuta kuin selkään!

Mutta miksi Possodeeraus säilyttää fillariaan kerrostalon pyörävajassa, kun asuu käteisellä ostetussa saunallisessa rivarissa? https://ibb.co/27f9fsxR

Entä miksi kuva on Facebookin tiedostonimellä, eikä kameralla itse otettu?

2010

• Anonyymi

tuossa tuo pihalta kuvattuna, meillä on muuten erilliset pyörävarastot... https://ibb.co/Xk7t6qqx jos 2010 saisi huoliltaan rauhan, tarjosin 150 euroa, ei paha hinta, siihen saa akkut ja moottorit, samaa mallia myydään myös sähköisenä, hinta 2000-3000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuossa tuo pihalta kuvattuna, meillä on muuten erilliset pyörävarastot... https://ibb.co/Xk7t6qqx jos 2010 saisi huoliltaan rauhan, tarjosin 150 euroa, ei paha hinta, siihen saa akkut ja moottorit, samaa mallia myydään myös sähköisenä, hinta 2000-3000 euroa.

Eihän toi akkua tarvii, kun etunavassa on toi kiintee dynamo, vedät siitä pihat moottoriin ja lähet polkien liikkeelle. Vauhdissa lopetat polkemisen niin dynamon sähköllä pyörii moottori. Ikiliikkuja? Ja jos ei pyöri, niin vedät piuhat pippeliin, niin kyllä lähtee.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe