Eipä näy Satua.
Ei ole väliksikään koska ei Satusta mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen ollutkaan ihan vaan halusi keimaills ja pelata. Vaikka näistä on aikaa vuosia niin en halua ikinä nähdä minkään syyn takia. Koskaan ei ollut mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Clint Eastwood yhden ilmeen mies ratsastaa auringon laskiessa pois
Ei näy Satua
Anonyymi-ap
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Clint Eastwood yhden ilmeen mies.
- Anonyymi
En halua ikinä nähdä, kun ei anteeksi pyydä ja anteeksi pyyntö on minulle seksiä. Riita sovitaan seksiklä. Ei muuten.
Clint Eastwood - Anonyymi
No ei kaa sitä joka kaverii
Kuksita
😁😃🤣🤪- Anonyymi
Ei. Mutta silloin käyttäytyy erillailla.
- Anonyymi
Satuja tiedän jokusen
- Anonyymi
Vaihda muulisi Gran Torinoon, autoradiossa soikoon Beth Hart ja Joe Bonamassa. Eteesi aukeaa mutkainen maantie ja kokonainen kesä.
- Anonyymi
Satu ei halua sinua juha. Koita hyväksyä jo pikkuhiljaa se asia 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890