nonii ja jälleen kerran todettiin hautaniemen avuttomuus ja hitaus. ootin tunnin ku oli kumin läpi menny rautalanka, ja siinä sitte odotin ja totesin et joo antaa olla ja menin vianoriin. siellä hoidettii alle 3min koko homma. tällä menolla on pian vianorilla enemmän asiakkaita.
rengascenterr
13
411
Vastaukset
- Anonyymi
Älä marmata! Ootko jo maksanut talvisen laskumme?
- Anonyymi
Eikös tuo nyt kumminkin ole osoitus siitä, kummalla on asiakkaita, ja kumpi odottaa, että tulisi joku, jota heti palvella?
- AnonyymiUUSI
Niin se on minunkin mielestä, toisessa paikassa jonoa ja toisessa odotetaan asiakasta.
- Anonyymi
Kyllä sen jo suurin osa tietää et ei hautaniemi oo enää luotettava. Ja sitte ku sinne menee nii ukot istuu koneella eikä palvelua saa muutako et joo oota puolituntia nii sitte katotaa. Ei oo aikaa oottaa puoltatuntia.
- AnonyymiUUSI
laskusi menee ulosottoon joten sekö kismittää?
- Anonyymi
ajatteles sitä, että joku soittaa ja varaa aikaa renkaiden vaihtoon tai korjaukseen. duunarit siellä tarkistelee vapaita aikoja ja varastojaan kyseisille tarpeille tietokoneistaan. sinä menet ja vaadit heti palvelua muiden ohi etuilemalla. olet itsekäs paska, ehkä persukin kaiken lisäks.
- Anonyymi
Kuulehan, me aidot kankoonpeeläiset olemme niin kiireisiä ja tärkeitä, että meitä on palveltava heti ja nöyrästi. Meillä on kiire torille makkarajonoon.
- Anonyymi
Juu ja sitä en käsitä et hautaniemellä menee 5min renkaiden vaihos taikka paikkaa kumin. Sitte ku menee vianorille nii hoituu koko työ alle 2min.
- Anonyymi
Kauheita lässyttäjiä..hautaniemellä onnistuu hommat hyvin!!!
- Anonyymi
Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs onnistu ku kestää liia kauan, eikä mulla oo aikaa oottaa 4min.
Kyllä niitä makkaroita riittää vielä sen neljän minuutin kuluttuakin.
- AnonyymiUUSI
Mua vituttaa ku jäi marraskuun renkaat maksamatta ja se piru haki ulosoton mulle. pitää yrittä ny kaikkee sille
- AnonyymiUUSI
Vianorilla menee puoli sekunttia per renkaan vaihto. Ja hautaniemellä kestää paljo kauemmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772