Taksilla Lärvituoppiin kohta

Anonyymi-ap

Renki täsä hoi! Oliko Kapitalistiriistäjä paikalla? Katsos ku täsä on semmonen homma ny että sun melko uus vetäjä, Scania R144 teki lopullisen tenän nyt. Lisäsin aamulla sen normi 12 litraa öljyä moottoriin, mutta nyt kone huohottaa niin ettei eteensä nää ja kannenkin välistä tulee mönjää. Soitin Scan-autolle, lupasivat ottaa heti työnalle mutta kuultuaan kenen auto niin löivät luurin kii.
Tilaakko mulle taksin tänne niin pääsen kotio pääsiäisen viettoon keskikaljakuppila Lärvituoppiin. Ja hei, hommaa samalla uus renki, mä en näitä romuja enää aja!

6

341

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Renki ajaa ku käsketään!

• Anonyymi

Kuules renkipoika! Sinä ajat ajua kun käsketään! Turha kuvitellakaan muuta. Korjaat kaanian itse, ei voi olla liian vaikeaa.
      Sitten asiaan: Minulla on kahdeksan miljoonan markan omaisuus. on iso kivitalo, huviloita ym jne. Renki, hamppi ja turhapuro viettää lomansa kaljaravintola Lärvituopissa, minä Marbellassa.

• Anonyymi

Mahtavaa lukea vauraan ja ansioituneen kuljetusparoonin tekstiä! Omaisuutta, kiinteistöjä, mersuja ym, kaikkea on!

• Anonyymi

LERVOA PIDETTIIN KU PIISPAA PAPPILASSA PEIJOLAN SEOLLA. PAJATSO ANTOI, PAARITYTTÖ ANTOI JA LERVO SAI TUHDIT HÖYRYMAKKARAT SYÖDÄKSEEN. MYÖS RAHTIVESSAN POSLIININ LERVO KÄVI "OPETTAMASSA TAVOILLE" ELI RYKÄISI DELIRIUM KRAPULAPASKAT KUUDEN BOFOORTTIN PAINEELLA PÖNTTÖÖN, NOKKAMALLIN SISU POLAR KÄYDÄ HÖRSKI PEIJOLAN PAARIN TAKANA PIILOSSA ETTEI VOUTI VIE.

• Anonyymi
      • Anonyymi

ON AIVAN UPEA JA YLI MAHTAVA IHANA LERVON ASIA RYHMÄ TUO!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1213
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      814
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      236
      708
    4. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      61
      673
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      581
    6. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      550
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      45
      548
    8. 37
      502
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      498
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe