Taksilla Lärvituoppiin kohta

Anonyymi-ap

Renki täsä hoi! Oliko Kapitalistiriistäjä paikalla? Katsos ku täsä on semmonen homma ny että sun melko uus vetäjä, Scania R144 teki lopullisen tenän nyt. Lisäsin aamulla sen normi 12 litraa öljyä moottoriin, mutta nyt kone huohottaa niin ettei eteensä nää ja kannenkin välistä tulee mönjää. Soitin Scan-autolle, lupasivat ottaa heti työnalle mutta kuultuaan kenen auto niin löivät luurin kii.
Tilaakko mulle taksin tänne niin pääsen kotio pääsiäisen viettoon keskikaljakuppila Lärvituoppiin. Ja hei, hommaa samalla uus renki, mä en näitä romuja enää aja!

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Renki ajaa ku käsketään!

• Anonyymi

Kuules renkipoika! Sinä ajat ajua kun käsketään! Turha kuvitellakaan muuta. Korjaat kaanian itse, ei voi olla liian vaikeaa.
      Sitten asiaan: Minulla on kahdeksan miljoonan markan omaisuus. on iso kivitalo, huviloita ym jne. Renki, hamppi ja turhapuro viettää lomansa kaljaravintola Lärvituopissa, minä Marbellassa.

• Anonyymi

Mahtavaa lukea vauraan ja ansioituneen kuljetusparoonin tekstiä! Omaisuutta, kiinteistöjä, mersuja ym, kaikkea on!

• Anonyymi

LERVOA PIDETTIIN KU PIISPAA PAPPILASSA PEIJOLAN SEOLLA. PAJATSO ANTOI, PAARITYTTÖ ANTOI JA LERVO SAI TUHDIT HÖYRYMAKKARAT SYÖDÄKSEEN. MYÖS RAHTIVESSAN POSLIININ LERVO KÄVI "OPETTAMASSA TAVOILLE" ELI RYKÄISI DELIRIUM KRAPULAPASKAT KUUDEN BOFOORTTIN PAINEELLA PÖNTTÖÖN, NOKKAMALLIN SISU POLAR KÄYDÄ HÖRSKI PEIJOLAN PAARIN TAKANA PIILOSSA ETTEI VOUTI VIE.

• Anonyymi
      • Anonyymi

ON AIVAN UPEA JA YLI MAHTAVA IHANA LERVON ASIA RYHMÄ TUO!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      131
      3960
    2. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      3485
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      17
      3407
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3347
    5. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      61
      3244
    6. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      49
      3021
    7. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      29