Haluat vain että tämä

Anonyymi-ap

On piilossa rakastamista?

40

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tung tung tung tung tung sahur

• Anonyymi

Kappas Tepsukka heräsi ruususen unesta mutta pahus että eri prinssi vei ruususen ja jäi vain unelmointi

• Anonyymi

En halua vaan ihan oikeeta.

• Anonyymi

Ketä rakastat piilossa? Vampyyriako?

• Anonyymi

Ei palstalla kukaan rakasta ketään. Rakkaus on ihmisten välillä oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Rakkauden tunteet saa voimaan hyvin.

• Anonyymi

Se on juuri noin.. toivon että pääsen tämän kertomaan hänelle joskus. Kuinka paljon tunteet ja ihana ihminen voi auttaa jaksamaan. Ei minun tarttisi hänelle rakastumistani kertoa, mutta haluisin kertoa kuinka tärkeä hän on ollut mulle vaan koska hän on hän.
        Kolikolla on tietty kääntöpuoli. Koska yksipuolisesti rakastuu, tunteet pääsi niin pitkälle, eihän se mukavaa ole, se puoli asiassa. /sivusta

• Anonyymi

Vainoaminen on sinulle rakkautta?

• Anonyymi

Millasta on oikeenlainen vainoominen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millasta on oikeenlainen vainoominen

Rakkautta saa ja pitää vainota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta saa ja pitää vainota.

Toisen hyvinvoinnilla ei ole väliä? omallasi vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen hyvinvoinnilla ei ole väliä? omallasi vaan

Se haluaa sitä ja tekee sille hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se haluaa sitä ja tekee sille hyvää.

Suosittelen päätohtorin ja juristin konsultointia asiassa. Harhoissa ei ole terveellistä elää pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen päätohtorin ja juristin konsultointia asiassa. Harhoissa ei ole terveellistä elää pitkään.

Niin moni muukin.

• Anonyymi

Jebo

• Anonyymi

Pikkanen on niin nättiä.

• Anonyymi

En halua

• Anonyymi

Hän ei ole kyllä valmis tekemään mitään asioiden edistymiseksi.

• Anonyymi

Mitä sä meinasit itse tehdä?

• Anonyymi

Ai oon niin hävettävää seuraa 😂

• Anonyymi

Koen naisen olevan enemmän riippuvainen paikallisestakin nähtävyydestä. Itse olen vapaa vaikka koko maailman edessä ja valossa.

• Anonyymi

Sinä olet varattu, niin on turhaa edes piilosta rakastaakkaan.

• Anonyymi

Pitäisi erota..

• Anonyymi

Tuuppa kysymään.

• Anonyymi

Kauan kun piilossa pysyy niin saattaa rohkeammat tulla ja viedä

• Anonyymi

Sittenhän se on oikein, ei tykkää tarpeeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää pois sieltä prseestä. Jos asiat ei edisty millään vaikka yrittää, niin ehkä pitää joskus heittää se pyyhe kehään ja antaa mahdollisuus ihmisille joita jopa kiinnostaa mitä kuuluu ja mikä meininki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pää pois sieltä prseestä. Jos asiat ei edisty millään vaikka yrittää, niin ehkä pitää joskus heittää se pyyhe kehään ja antaa mahdollisuus ihmisille joita jopa kiinnostaa mitä kuuluu ja mikä meininki

Ennemmin yksin kuin se, että tyytyy keneen tahansa.

• Anonyymi

En halua, mutta pelottaa vaan liikaa kaikki. Vaikeaa uskoa, että oikeasti välität minusta. Olen liian vaikea ihminen, ei mua voi kukaan rakastaa.
      Vastaa kuin hänelle.

• Anonyymi

Tiedät että välitän. Sitä ei mikään poista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät että välitän. Sitä ei mikään poista.

No miten se välittäminen ilmenee? Miten näytät sen? Kyllä se tuntuu siltä, että välität, mutta se on vaan vaikeaa uskoa tiettyjen syiden takia.

• Anonyymi

Enkä halua! Olisin valmis suutelemaan sinua keskellä kaupungin vilkkainta katua ruuhka aikaan 😘💋🤭

• Anonyymi

Jos mä olisin esim 20cm lyhyempi mies
      Mä valitsin sut ja sun rakkauden heti paikalla .
      Nyt oon liian pitkä .
      Ei auta vaikka pidät et oon pitkä
      Kun minäkin haluan itseäni selvästi pidenmän miehen .. pituus on aina ollut yksi tekijä minulle mikä ei muutu ...
      Naiselta

• Anonyymi

En halua. Kulta <3

• Anonyymi

minä en halua mitään enkä ole ikinä halunnut. te pilasitte lähes koko elämäni sillä jshtasmisella ja, rakastamisella, katkeruudella omaan elämään ja vaimopaska jutuillanne. jotta muut saa. pilasitte ihan kaiken niillä mt jahtasmisilla, raivolla ja muulla. en minä kuule teitä rakasta, anna anteeksi vaan vihaan. Hyi helvetti että joku kuvittelee että kaiken tuon jälkeen mitä jouduin kokeman ja menettämään, joku helvetin karsea äijä toisi rakkautta. toivottavasti saatte kaikkea huonoa ja katsetta, jahtia ja pilaamista myös itse. viha on tunne mitä tunnen teitä kohtaan. ei mitään parisuhde rakkautta sukurakkautta tai nautintoa kuulua johonkin ryhmään. Hyi vittu vihasn teitä yli kaiken.

• Anonyymi

Olen herkkä. Tarvitsen rakkaalta naiselta huomioimista ja huolenpitoa. Semmoinen olen. Yksin eläminen on ollut minulle raskasta ja vaikeaa. Harmittaisi jos nainen luulisi minun jotenkin nauttivan tästä asioiden tilasta. Elämäni on ollut onnetonta ilman häntä.

• Anonyymi

Aina on sitä yleisöä liikaa ja aikaa liian vähän

• Anonyymi

Se on just näin.

• Anonyymi
      UUSI

Onko nolompaa olemassa kui että joku vatun luuseri vieläkin lähettää sulle terveisiä. 4 vuoden jälkeen. Kamoon! 😖

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4135
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2273
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      60
      976
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      830
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe