Että tämä jatkuu näin vai toivotko että kaivattusi unohtaa sinut kokonaan?
Miten pitkään haluat
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
On jo varmasti unohtanut.
- Anonyymi
Eihän hän edes ole minusta kiinnostunut. Minä kaipaan ihan yksipuolisesti. Sitä hän ei voi estää eikä edes toivoa.
- Anonyymi
Ei ole kyse minun haluamisista. Jos niistä olisi kyse, olisin ollut kaivatun kainalossa jo pitkään.
- Anonyymi
Hän kyllä välittää rakkautta universaalisti, mutta mitään suoria merkkejä ei ole tullut. Miksi viestiä yksipuolisesti. En usko että hän tulee näyttämään suoraan minkäänlaista välittämistä.
- Anonyymi
Onko tämä kysymys naiselle mieheltä ? Oon miettinyt samaa itse, onko odottaminen pitkään viisasta vaiko itse rohkeasti tehdä asialle jotain. Mua jostai syystä auttaisi että tiedän varmasti kaivattuni tunteet mua kohtaan. En halua että kumpikaan meistä joutuisi unohtaa kokonaan (tosin en itse unohda koskaan kokonaan).
- Anonyymi
On ihan sama muistaako vai ei kaivattu mut.
- Anonyymi
En unohda
- Anonyymi
Minua ei kaivata vaan kiusataan ja osoitellaan
- Anonyymi
Tappo on menossa. Täytyy olla aika ymmärryskyvytön ihmisyydestä tai ihmiskehosta jos ei ymmärrä seurauksia jonkun ihmisen ihmisenstatuksen hävittämisestä maapallolta ja että tää tilanne jatkuu näin kauan ilman kommunikaatiota
- Anonyymi
Tai ilman mahdollisuuttakaan tasavertaisuuteen
- Anonyymi
En haluaisi että asiat on näin. Ne eivät ole minusta kiinni. Hän unohti mut jo silloin kun vielä sanoi rakastavansa, eihän se totta ollut enää pitkään aikaan hänen puolelta. E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746