Miten pitkään haluat

Anonyymi-ap

Että tämä jatkuu näin vai toivotko että kaivattusi unohtaa sinut kokonaan?

11

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo varmasti unohtanut.

• Anonyymi

Eihän hän edes ole minusta kiinnostunut. Minä kaipaan ihan yksipuolisesti. Sitä hän ei voi estää eikä edes toivoa.

• Anonyymi

Ei ole kyse minun haluamisista. Jos niistä olisi kyse, olisin ollut kaivatun kainalossa jo pitkään.

• Anonyymi

Hän kyllä välittää rakkautta universaalisti, mutta mitään suoria merkkejä ei ole tullut. Miksi viestiä yksipuolisesti. En usko että hän tulee näyttämään suoraan minkäänlaista välittämistä.

• Anonyymi

Onko tämä kysymys naiselle mieheltä ? Oon miettinyt samaa itse, onko odottaminen pitkään viisasta vaiko itse rohkeasti tehdä asialle jotain. Mua jostai syystä auttaisi että tiedän varmasti kaivattuni tunteet mua kohtaan. En halua että kumpikaan meistä joutuisi unohtaa kokonaan (tosin en itse unohda koskaan kokonaan).

• Anonyymi

On ihan sama muistaako vai ei kaivattu mut.

• Anonyymi

En unohda

• Anonyymi

Minua ei kaivata vaan kiusataan ja osoitellaan

• Anonyymi

Tappo on menossa. Täytyy olla aika ymmärryskyvytön ihmisyydestä tai ihmiskehosta jos ei ymmärrä seurauksia jonkun ihmisen ihmisenstatuksen hävittämisestä maapallolta ja että tää tilanne jatkuu näin kauan ilman kommunikaatiota

• Anonyymi

Tai ilman mahdollisuuttakaan tasavertaisuuteen

• Anonyymi

En haluaisi että asiat on näin. Ne eivät ole minusta kiinni. Hän unohti mut jo silloin kun vielä sanoi rakastavansa, eihän se totta ollut enää pitkään aikaan hänen puolelta. E

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe