Kilvettömät mopot ja motocrossapyörät kaahavat keulat pystyssä lähemmäs satasta.
Miksi poliisi ei koskaan valvo liikennettä Eurajoen kirkkotiellä?
13
730
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne valvoo. Päivin ja öin. Minutkin kerran pysäyttivät Rantaperentiellä. Ilta 21 aikaan viikonloppuna. Puhalluttivat ja huume pikatesti. Negaa näytti tietenkin
- Anonyymi
Miksi ne sen huumetestin tekivät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ne sen huumetestin tekivät?
Ne tekee niitä satunnaisesti
- Anonyymi
Yläasteen kohdalla mittailleet nopeuksia. Mopoja ei sen koommin ole tarkastettu ellei nyt ylinopeutta ole ajaneet
- Anonyymi
Tunto kolkuttaa,kun utelee?
- Anonyymi
Kyllä valvovat. Ja huumeista on tietoa pubin huudeilla , onneksi poistuu katukuvasta
- Anonyymi
Viime tiistaina, iltapäivällä näin moottoripyöräpoliisin ajavan Eurajoen keskusta.
- Anonyymi
Mäki näin jonku jo ko runkkasi pyörän päällä
- Anonyymi
Jahas, se on sitten koulujen kesälomat alkaneet.
- Anonyymi
Karhu Reijoos,joten ei unilelu vaan suurpeto tulee sitte 60km/t varokaa mesi mettä...
- Anonyymi
Eilen aamupäivällä Bemari rötkotti kallellaan ojassa, Auvinpuoleisen pyörätien sivussa. Poliisit olivat käyneet sen verran, että nauhat olivat kietoneet auton ympäri.
- Anonyymi
Miksi yleensä BMW on ojassa tai tolpan ympärille kääriytynyt. Onko ne huonoja ajaa, kun lähtevät lapsesta??
- Anonyymi
On ne ihan ok ajaa. BMW ei pysty hallitsemaan, kun auto lähtee luistoon. Joku Audi RS3 helppo hallita, koska pikku auto ja neliveto. Mitä painavampi auto sen vaikeampi sitä on luistossa hallita oli vetotapa mikä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842