Onko vielä miehiä, jotka ei tajua kun tikusta tekee asiaa?

Anonyymi-ap

Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta.

82

838

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On niitä aivan helvetisti.

• Anonyymi

Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.

Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä….

• Anonyymi

Niinpä.. Miehet ei välttämättä tajua vihjeitä. Sinänsä paradoksi, koska olettavat naisten aina tajuavan. 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.

Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä….

Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.

Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.

Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.

Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.

Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei.

Edellytät naisen siis odottavan sinua kuolemaansa asti?
        Ei kovin reilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin reilua.

Jos nainen ei jaksa odotella, miksei hän itse olisi aloitteellinen? Yleensä rohkein teko palkitaan. Ja saa silloin ainakin haluamansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin reilua.

Tehkööt itse aloitteen tosiaan jos on kiinnostunut myös. Miksi se pitäisi aina miehen harteilla olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätkö naisena esiintyvä setämies mielestäsi naisia paremmin kun eläydyt näihin eeppisiin roolisuorituksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen ei jaksa odotella, miksei hän itse olisi aloitteellinen? Yleensä rohkein teko palkitaan. Ja saa silloin ainakin haluamansa?

Kyllä on tehnyt aloitteen useinkin

• Anonyymi

Mulla oli kans tänään ihan turhaa asiaa mutta kai mä sain ne kuulostaan järkevältä. Ja en mä kysy häneltä turhaan miten päivä meni.. Kysyn koska välitän.

• Anonyymi

Otan osaa. Yleensä se on ollut niin, että kemiat ei kohtaa ja ei sytytä, kun on ollut kyse jostain lunnonvalinnasta. -aloittaja-

• Anonyymi

Olisiko sinulle mies tärkeää, että joku kysyisi illan tullen miten päivä meni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa. Yleensä se on ollut niin, että kemiat ei kohtaa ja ei sytytä, kun on ollut kyse jostain lunnonvalinnasta. -aloittaja-

Mikähän se sellainen valinta mahtaa olla, naisia esittävä äijä? Taidat kokea epäsuhtaa tässä asiassa. Et ole yksin varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko sinulle mies tärkeää, että joku kysyisi illan tullen miten päivä meni?

Tuolla kysymyksellä ei ole yhtään mitään arvoa miehelle. "Kuinka haluat ottaa minut", "haluatko että riisuudun nyt" ja sensellaisilla kysymyksellä on suuri arvo.

• Anonyymi

Onko satunnainen kuulumisten kysely "asiaa tikusta"?

• Anonyymi

Ihan mikä tahansa kommunikaatio, jonka voisi esittää kenelle tahansa, ja siihen olisi itse selvä vastaus.

Varmaan todennäköisyys voittaa tahapeleissäkin suurempi, kun saada vastakaikua juuri siltä, johon on silmänsä iskenyt.

• Anonyymi

Höyläten sileämpi tartunta.

• Anonyymi

Vaikutat erittäin filosofiselta kaverilta

• Anonyymi

Meillä miehillä tulee niitä hetkiä kun tajutaan, että se muija silloin kymmenen vuotta sitten heitti täkyn.

• Anonyymi

😄 Niin kauan on aikaa kun elämää?

• Anonyymi

Aloittaja nainen sanoo, että rautaa on taottava silloin kun se on kuumaa.

• Anonyymi

Mä kyllä tiedän kuka saisi vähän "takoa" minua. Muttei näytä tapahtuvan 😑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä tiedän kuka saisi vähän "takoa" minua. Muttei näytä tapahtuvan 😑

On lähtenyt palstalta pois jo aiemmin.

• Anonyymi

Joillekin tämä ilmaisu aloittajanainen🤦‍♀️ merkitsee varmasti paljon, aloittajasetä. Huutonaurua

• Anonyymi

Sinuna menisin koiran kanssa kävelylle kohta. Hatarasta päästä kärsii koko nainen. 😁

• Anonyymi

vaikea mennä enää tässä kohtaa ,sivusta

• Anonyymi

Jos on lemmikki hyvä mies, niin se tarkoittaa ettei ole fiilispohjaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on lemmikki hyvä mies, niin se tarkoittaa ettei ole fiilispohjaista

Tämä oli webbo sitten ihan sellaista pedagogiikkaa kaikille, mutta Koitahan nytte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli webbo sitten ihan sellaista pedagogiikkaa kaikille, mutta Koitahan nytte

Canine officer? I you wanna see it that way champ

• Anonyymi

Niinhän sitä ajattelisi, että jos itse on tikusta asiaa menetelmää käyttänyt ja toinen ei tajua niin ei ollut riittävä kiinnostus, koska kiinnostuneen voisi kuvitella innostuvan jos henkilö, josta pitää, lähestyy. Tai sitten on tapahtunut jäätyminen? Ehkä jäätymisestä huolimatta korjaisi sen toisella kertaa mikäli on kiinnostunut. Jos ei niin eiköhän sitten jäänyt kemiat kohtaamatta.

• Anonyymi

Jäätyminen tapahtui nimenomaan alussa. Sitä ennen katseiden kiinni lukkiutuminen.

• Anonyymi

Silmät on jääneet toisiinsa kiinni ja seuraavalla näkemisellä jäätyminen. Sitten koitti ihanat ajat, mitkä taisin sitten itse pilata. -ap. nainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät on jääneet toisiinsa kiinni ja seuraavalla näkemisellä jäätyminen. Sitten koitti ihanat ajat, mitkä taisin sitten itse pilata. -ap. nainen-

Niinhän sinä äijäreppana aina nämä stoorisi käsikirjoitat- nainen mokasi eli ei ollut kiinnostunut tämäkään marketin kassa

• Anonyymi

Miksi tyhjänpuhuja kiinnostaisi? Sitähän tarkoittaa tikusta asiaa.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Kun kyseessä on tikku joka märkii, niin siitä on päästävä äkkiä eroon.

• Anonyymi

Miks ei voi sanoo suoraan mitä tarkottaa.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".

Miksi kirjoitat sanan vanhus tuplaveellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle iltasatu. Saunassa on mukavaa.

• Anonyymi

Hyväksytkö sinä oikeassa elämässä sitä suoraa puhetta ollenkaan? Se tulee mieleen kun esität näitä abstrakteja kysymyksiäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä rumanpainoiset ovat kaljupäisiä, keskivartalolihavia miehiä. Olen asunut Italiassa ja jos miehelle tulee muutama kilo lisää, niin heti sanovat, että kilot on saatava pois. Suomimies sen kun juo kaljaa ja syö mättöruokaa, ja ei välitä omasa hyvinvonnista paskanvertaa.

• Anonyymi

Jos nainen on tehnyt itse tikusta asiaa, niin tottakai hän näkee paljon selkeämmin tilanteen kun miehelle tilanne voi tulla täysin yllätyksenä, joten naisen pitäisi laittaa tikku ristiin kun on aloittanutkin, silloin miehelle ei jäisi aikaa funtsia tilannetta loputtomiin.

• Anonyymi

Myös mies voi laittaa niitä tikkuja ristiin, jos ei se naisen tikusta asiaa ihan aukene.
        Yksin on naisena vaikea yrittää viedä sitä asiaa eteenpäin, jos mies ei yhtään tule vastaan.

• Anonyymi

Sitä ei jaksa enää.

• Anonyymi

Toisaalta sitten tikusta asiaa ei tarkoita että olisi kiinnostunut vaan voi olla vain yleensä ystävällinen, ihan kaikki tuskin viitsii saalistaa mitään ilkeitä ja mykkänä itsestään ihmeitä luulevia ukkeleita eli on mahdollista suhtautua ihmiseen muutenkin kuin jatkuvasti vain sukupuolensa edustajana, se on tylsää jos mikä.

• Anonyymi

Avaaja täsmensi:

"Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta."

"Täky" ei siis ainakaan tässä tapauksessa ole yleistä ystävällisyyttä.

"Täky" voi olla vaikkapa kysymys: "Mikä sun ammatti oli silloin kun olit vielä töissä". Tai kysymys talosta, auton merkistä ja iästä, lomamatkakohteista, ja yleensäkin mistä vaan mikä kartoittaa miehen varallisuuden määrää.

• Anonyymi

Ihanko kukaan nykypäivänä virittelee keskustelua vaan ystävällisyyden nimissä, ellei joku ripuli ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko kukaan nykypäivänä virittelee keskustelua vaan ystävällisyyden nimissä, ellei joku ripuli ole.

Aivan, ja etenkään jätetyt wanhusmaiset eivät kuluta aikaansa muulla tavalla kuin saalistaakseen varakasta maksumiestä/ylläpitäjää joka ei ollenkaan kaipaa yhtään mitään seksiin liittyvää, kuten eroottisia leikkejä ja rakastelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaaja täsmensi:

"Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta."

"Täky" ei siis ainakaan tässä tapauksessa ole yleistä ystävällisyyttä.

"Täky" voi olla vaikkapa kysymys: "Mikä sun ammatti oli silloin kun olit vielä töissä". Tai kysymys talosta, auton merkistä ja iästä, lomamatkakohteista, ja yleensäkin mistä vaan mikä kartoittaa miehen varallisuuden määrää.

Nousee vaan kynnys yhteydenottoihin, kun muutenkin ahdistaa aloittaa keskustelut. Nyt miettii vielä sitä, ettei ainakaan varallisuudesta mitään kysy, ettei vaan kuvittele et oon rahan perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, ja etenkään jätetyt wanhusmaiset eivät kuluta aikaansa muulla tavalla kuin saalistaakseen varakasta maksumiestä/ylläpitäjää joka ei ollenkaan kaipaa yhtään mitään seksiin liittyvää, kuten eroottisia leikkejä ja rakastelemista.

Entäs kun naisella on varallisuutta, niin kaiken maailman äijät on tyrkyttämässä itseään. Itse haluan samantasoisen miehen.

• Anonyymi

Haluaisin vielä tikusta asiaa jos on mahdollista.

• Anonyymi

Tee aina niin, miten haluaisit itsellesi tehtävän. 🙂

• Anonyymi

Joitakin ainakin on, jotka näkee kaikki teidän tikkuilut. Senverran on tullut yhteenotettua jonkun pirun kanssa, että tietää, missä mennään.

• Anonyymi

Niinpä juuri!

• Anonyymi

Tuntuu heitä olevan, on sellaisesta pidemmän ajan kokemus!

• Anonyymi

Tietysti me tajutaan mutta on kohteliasta olla muka tajuamatta, kun ei kiinnosta. Ja sanon kun, koska yleensä nämä tikkuilijat tai mistä milloinkin kyselevät eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkia valitettavasti

• Anonyymi

Näinhän se lienee eikä noista äijistäkään oikeasti hyvännäköisiä löydy kun noin viisi% valitettavasti. Katsokaa vaikka.

• Anonyymi

Mielen rumuus on pois luontaan työntävää.

• Anonyymi

Kaikkea ei näe päältä, vaikka saahan sitä kivassa ulkonäössä silmiään leputtaa. Kunpa tietäisikin kuka on minkäkin tekstin takana täällä. /S

• Anonyymi

Oikeassa elämässä et olisi yhtään ronkeli, itsellesi vastaava aloittajaäijä. Yrität kokea itsesi joiksikin ytmiksi vai mitä termistöä te laasaslaiset paasaajat tykkäättekään käyttää.

• Anonyymi

Tikku voi nykyisin helposti kasvaa ihan #metoo pölkyksi, siksikin on syytä olla erityisen varovainen päälle tunkevien naisten suhteen, etenkin niin ihanien ja suloisten palstaämmien suhteen. Nainen, joka on päättänyt tienata #metoo potin, rahan puutteen tai potemansa miesvihan takia, ei odottele että uhri lähestyisi, vaan hyökkää miehen päälle, esimerkiksi tunkee itsensä istumaan miehen syliin, näin sai äskettäin eräs jääkiekkoilija 1v vankeustuomion, oigasminkorvausmaksun suuruutta ei ilmeisesti ole julkaistu.

• Anonyymi

No niin, siitä aloittajaäijän elämänmyönteinen sekä koherentti paatos, nauttikkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, siitä aloittajaäijän elämänmyönteinen sekä koherentti paatos, nauttikkee

Parempi on elämä vapaana kuin vankilassa.

• Anonyymi

No heistä jotkut ymmärtää minkä tahansa eleen väärin, esim kiinteä katse voi olla mikroilmeiden tarkkailua ihan for fun

• Anonyymi

Sie kyyläät minnuu ja sit mie kyylään sinnuu joko naamas venähtää jokojokojoko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sie kyyläät minnuu ja sit mie kyylään sinnuu joko naamas venähtää jokojokojoko

Kiss kiss pus pus

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe