Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta.
Onko vielä miehiä, jotka ei tajua kun tikusta tekee asiaa?
82
838
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä aivan helvetisti.
- Anonyymi
Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.
Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä…. - Anonyymi
Niinpä.. Miehet ei välttämättä tajua vihjeitä. Sinänsä paradoksi, koska olettavat naisten aina tajuavan. 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.
Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä….Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.
Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.
Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.
Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.
Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei.Edellytät naisen siis odottavan sinua kuolemaansa asti?
Ei kovin reilua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellytät naisen siis odottavan sinua kuolemaansa asti?
Ei kovin reilua.Jos nainen ei jaksa odotella, miksei hän itse olisi aloitteellinen? Yleensä rohkein teko palkitaan. Ja saa silloin ainakin haluamansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellytät naisen siis odottavan sinua kuolemaansa asti?
Ei kovin reilua.Tehkööt itse aloitteen tosiaan jos on kiinnostunut myös. Miksi se pitäisi aina miehen harteilla olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä….Ymmärrätkö naisena esiintyvä setämies mielestäsi naisia paremmin kun eläydyt näihin eeppisiin roolisuorituksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ei jaksa odotella, miksei hän itse olisi aloitteellinen? Yleensä rohkein teko palkitaan. Ja saa silloin ainakin haluamansa?
Kyllä on tehnyt aloitteen useinkin
- Anonyymi
Mulla oli kans tänään ihan turhaa asiaa mutta kai mä sain ne kuulostaan järkevältä. Ja en mä kysy häneltä turhaan miten päivä meni.. Kysyn koska välitän.
- Anonyymi
Otan osaa. Yleensä se on ollut niin, että kemiat ei kohtaa ja ei sytytä, kun on ollut kyse jostain lunnonvalinnasta. -aloittaja-
- Anonyymi
Olisiko sinulle mies tärkeää, että joku kysyisi illan tullen miten päivä meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa. Yleensä se on ollut niin, että kemiat ei kohtaa ja ei sytytä, kun on ollut kyse jostain lunnonvalinnasta. -aloittaja-
Mikähän se sellainen valinta mahtaa olla, naisia esittävä äijä? Taidat kokea epäsuhtaa tässä asiassa. Et ole yksin varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sinulle mies tärkeää, että joku kysyisi illan tullen miten päivä meni?
Tuolla kysymyksellä ei ole yhtään mitään arvoa miehelle. "Kuinka haluat ottaa minut", "haluatko että riisuudun nyt" ja sensellaisilla kysymyksellä on suuri arvo.
- Anonyymi
Onko satunnainen kuulumisten kysely "asiaa tikusta"?
- Anonyymi
Ihan mikä tahansa kommunikaatio, jonka voisi esittää kenelle tahansa, ja siihen olisi itse selvä vastaus.
Varmaan todennäköisyys voittaa tahapeleissäkin suurempi, kun saada vastakaikua juuri siltä, johon on silmänsä iskenyt.
- Anonyymi
Höyläten sileämpi tartunta.
- Anonyymi
Vaikutat erittäin filosofiselta kaverilta
- Anonyymi
Meillä miehillä tulee niitä hetkiä kun tajutaan, että se muija silloin kymmenen vuotta sitten heitti täkyn.
- Anonyymi
😄 Niin kauan on aikaa kun elämää?
- Anonyymi
Aloittaja nainen sanoo, että rautaa on taottava silloin kun se on kuumaa.
- Anonyymi
Mä kyllä tiedän kuka saisi vähän "takoa" minua. Muttei näytä tapahtuvan 😑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä tiedän kuka saisi vähän "takoa" minua. Muttei näytä tapahtuvan 😑
On lähtenyt palstalta pois jo aiemmin.
- Anonyymi
Joillekin tämä ilmaisu aloittajanainen🤦♀️ merkitsee varmasti paljon, aloittajasetä. Huutonaurua
- Anonyymi
Sinuna menisin koiran kanssa kävelylle kohta. Hatarasta päästä kärsii koko nainen. 😁
- Anonyymi
vaikea mennä enää tässä kohtaa ,sivusta
- Anonyymi
Jos on lemmikki hyvä mies, niin se tarkoittaa ettei ole fiilispohjaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on lemmikki hyvä mies, niin se tarkoittaa ettei ole fiilispohjaista
Tämä oli webbo sitten ihan sellaista pedagogiikkaa kaikille, mutta Koitahan nytte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli webbo sitten ihan sellaista pedagogiikkaa kaikille, mutta Koitahan nytte
Canine officer? I you wanna see it that way champ
- Anonyymi
Niinhän sitä ajattelisi, että jos itse on tikusta asiaa menetelmää käyttänyt ja toinen ei tajua niin ei ollut riittävä kiinnostus, koska kiinnostuneen voisi kuvitella innostuvan jos henkilö, josta pitää, lähestyy. Tai sitten on tapahtunut jäätyminen? Ehkä jäätymisestä huolimatta korjaisi sen toisella kertaa mikäli on kiinnostunut. Jos ei niin eiköhän sitten jäänyt kemiat kohtaamatta.
- Anonyymi
Jäätyminen tapahtui nimenomaan alussa. Sitä ennen katseiden kiinni lukkiutuminen.
- Anonyymi
Silmät on jääneet toisiinsa kiinni ja seuraavalla näkemisellä jäätyminen. Sitten koitti ihanat ajat, mitkä taisin sitten itse pilata. -ap. nainen-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät on jääneet toisiinsa kiinni ja seuraavalla näkemisellä jäätyminen. Sitten koitti ihanat ajat, mitkä taisin sitten itse pilata. -ap. nainen-
Niinhän sinä äijäreppana aina nämä stoorisi käsikirjoitat- nainen mokasi eli ei ollut kiinnostunut tämäkään marketin kassa
- Anonyymi
Miksi tyhjänpuhuja kiinnostaisi? Sitähän tarkoittaa tikusta asiaa.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Kun kyseessä on tikku joka märkii, niin siitä on päästävä äkkiä eroon.
- Anonyymi
Miks ei voi sanoo suoraan mitä tarkottaa.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".
Miksi kirjoitat sanan vanhus tuplaveellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle iltasatu. Saunassa on mukavaa.
- Anonyymi
Hyväksytkö sinä oikeassa elämässä sitä suoraa puhetta ollenkaan? Se tulee mieleen kun esität näitä abstrakteja kysymyksiäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä rumanpainoiset ovat kaljupäisiä, keskivartalolihavia miehiä. Olen asunut Italiassa ja jos miehelle tulee muutama kilo lisää, niin heti sanovat, että kilot on saatava pois. Suomimies sen kun juo kaljaa ja syö mättöruokaa, ja ei välitä omasa hyvinvonnista paskanvertaa.
- Anonyymi
Jos nainen on tehnyt itse tikusta asiaa, niin tottakai hän näkee paljon selkeämmin tilanteen kun miehelle tilanne voi tulla täysin yllätyksenä, joten naisen pitäisi laittaa tikku ristiin kun on aloittanutkin, silloin miehelle ei jäisi aikaa funtsia tilannetta loputtomiin.
- Anonyymi
Myös mies voi laittaa niitä tikkuja ristiin, jos ei se naisen tikusta asiaa ihan aukene.
Yksin on naisena vaikea yrittää viedä sitä asiaa eteenpäin, jos mies ei yhtään tule vastaan.
- Anonyymi
Sitä ei jaksa enää.
- Anonyymi
Toisaalta sitten tikusta asiaa ei tarkoita että olisi kiinnostunut vaan voi olla vain yleensä ystävällinen, ihan kaikki tuskin viitsii saalistaa mitään ilkeitä ja mykkänä itsestään ihmeitä luulevia ukkeleita eli on mahdollista suhtautua ihmiseen muutenkin kuin jatkuvasti vain sukupuolensa edustajana, se on tylsää jos mikä.
- Anonyymi
Avaaja täsmensi:
"Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta."
"Täky" ei siis ainakaan tässä tapauksessa ole yleistä ystävällisyyttä.
"Täky" voi olla vaikkapa kysymys: "Mikä sun ammatti oli silloin kun olit vielä töissä". Tai kysymys talosta, auton merkistä ja iästä, lomamatkakohteista, ja yleensäkin mistä vaan mikä kartoittaa miehen varallisuuden määrää. - Anonyymi
Ihanko kukaan nykypäivänä virittelee keskustelua vaan ystävällisyyden nimissä, ellei joku ripuli ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko kukaan nykypäivänä virittelee keskustelua vaan ystävällisyyden nimissä, ellei joku ripuli ole.
Aivan, ja etenkään jätetyt wanhusmaiset eivät kuluta aikaansa muulla tavalla kuin saalistaakseen varakasta maksumiestä/ylläpitäjää joka ei ollenkaan kaipaa yhtään mitään seksiin liittyvää, kuten eroottisia leikkejä ja rakastelemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja täsmensi:
"Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta."
"Täky" ei siis ainakaan tässä tapauksessa ole yleistä ystävällisyyttä.
"Täky" voi olla vaikkapa kysymys: "Mikä sun ammatti oli silloin kun olit vielä töissä". Tai kysymys talosta, auton merkistä ja iästä, lomamatkakohteista, ja yleensäkin mistä vaan mikä kartoittaa miehen varallisuuden määrää.Nousee vaan kynnys yhteydenottoihin, kun muutenkin ahdistaa aloittaa keskustelut. Nyt miettii vielä sitä, ettei ainakaan varallisuudesta mitään kysy, ettei vaan kuvittele et oon rahan perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, ja etenkään jätetyt wanhusmaiset eivät kuluta aikaansa muulla tavalla kuin saalistaakseen varakasta maksumiestä/ylläpitäjää joka ei ollenkaan kaipaa yhtään mitään seksiin liittyvää, kuten eroottisia leikkejä ja rakastelemista.
Entäs kun naisella on varallisuutta, niin kaiken maailman äijät on tyrkyttämässä itseään. Itse haluan samantasoisen miehen.
- Anonyymi
Haluaisin vielä tikusta asiaa jos on mahdollista.
- Anonyymi
Tee aina niin, miten haluaisit itsellesi tehtävän. 🙂
- Anonyymi
Joitakin ainakin on, jotka näkee kaikki teidän tikkuilut. Senverran on tullut yhteenotettua jonkun pirun kanssa, että tietää, missä mennään.
- Anonyymi
Niinpä juuri!
- Anonyymi
Tuntuu heitä olevan, on sellaisesta pidemmän ajan kokemus!
- Anonyymi
Tietysti me tajutaan mutta on kohteliasta olla muka tajuamatta, kun ei kiinnosta. Ja sanon kun, koska yleensä nämä tikkuilijat tai mistä milloinkin kyselevät eivät ole niitä kedon kauneimpia kukkia valitettavasti
- Anonyymi
Näinhän se lienee eikä noista äijistäkään oikeasti hyvännäköisiä löydy kun noin viisi% valitettavasti. Katsokaa vaikka.
- Anonyymi
Mielen rumuus on pois luontaan työntävää.
- Anonyymi
Kaikkea ei näe päältä, vaikka saahan sitä kivassa ulkonäössä silmiään leputtaa. Kunpa tietäisikin kuka on minkäkin tekstin takana täällä. /S
- Anonyymi
Oikeassa elämässä et olisi yhtään ronkeli, itsellesi vastaava aloittajaäijä. Yrität kokea itsesi joiksikin ytmiksi vai mitä termistöä te laasaslaiset paasaajat tykkäättekään käyttää.
- Anonyymi
Tikku voi nykyisin helposti kasvaa ihan #metoo pölkyksi, siksikin on syytä olla erityisen varovainen päälle tunkevien naisten suhteen, etenkin niin ihanien ja suloisten palstaämmien suhteen. Nainen, joka on päättänyt tienata #metoo potin, rahan puutteen tai potemansa miesvihan takia, ei odottele että uhri lähestyisi, vaan hyökkää miehen päälle, esimerkiksi tunkee itsensä istumaan miehen syliin, näin sai äskettäin eräs jääkiekkoilija 1v vankeustuomion, oigasminkorvausmaksun suuruutta ei ilmeisesti ole julkaistu.
- Anonyymi
No niin, siitä aloittajaäijän elämänmyönteinen sekä koherentti paatos, nauttikkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, siitä aloittajaäijän elämänmyönteinen sekä koherentti paatos, nauttikkee
Parempi on elämä vapaana kuin vankilassa.
- Anonyymi
No heistä jotkut ymmärtää minkä tahansa eleen väärin, esim kiinteä katse voi olla mikroilmeiden tarkkailua ihan for fun
- Anonyymi
Sie kyyläät minnuu ja sit mie kyylään sinnuu joko naamas venähtää jokojokojoko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie kyyläät minnuu ja sit mie kyylään sinnuu joko naamas venähtää jokojokojoko
Kiss kiss pus pus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849