Oletan että jos ei tartu täkyyn, niin silloin ei kiinnosta.
Onko vielä miehiä, jotka ei tajua kun tikusta tekee asiaa?
33
431
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä aivan helvetisti.
- Anonyymi
Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.
Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä…. - Anonyymi
Niinpä.. Miehet ei välttämättä tajua vihjeitä. Sinänsä paradoksi, koska olettavat naisten aina tajuavan. 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä yksilö vaikutti kyllä niin älykkäältä, että en oikein usko siihen. Ennemminkin hänellä meni hermot siihen, kun minä järkeilin asioita ja keräsin rohkeutta.
Vai pitääkö miehen saada tunne, että hän ansaitsee jotain….saada saalis metsästyksen päätteeksi? En ymmärrä miehiä….Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.
Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.
Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet lähestyy silloin kun se heille sopii, eikä silloin kun nainen niin haluais tapahtuvan.
Voit flirttailla vaikka kuinka paljon ja tehdä tikusta asiaa mulle, mutta jos koen että nyt on parempaakin tekemistä elämässä kuin yrittää sotkea siihen naista mukaan, niin on turha odottaa että oikeasti teen mitään konkreettista.
Ja jos naisen kiinnostus katoaa siinä ajassa mitä se vaatii multa saada se tilanne sopivaksi, niin en menettäny yhtikäs mitään, sillä mun elämä ei pyöri naisten ympärillä. Naisen pitää todellakin olla omaan makuun sellainen täydellinen ja kärsivällisyys on yksi niistä asioista mitä vaadin. Jos ei kärsivällisyyttä ole, niin hei hei.Edellytät naisen siis odottavan sinua kuolemaansa asti?
Ei kovin reilua.
- Anonyymi
Mulla oli kans tänään ihan turhaa asiaa mutta kai mä sain ne kuulostaan järkevältä. Ja en mä kysy häneltä turhaan miten päivä meni.. Kysyn koska välitän.
- Anonyymi
Otan osaa. Yleensä se on ollut niin, että kemiat ei kohtaa ja ei sytytä, kun on ollut kyse jostain lunnonvalinnasta. -aloittaja-
- Anonyymi
Onko satunnainen kuulumisten kysely "asiaa tikusta"?
- Anonyymi
Ihan mikä tahansa kommunikaatio, jonka voisi esittää kenelle tahansa, ja siihen olisi itse selvä vastaus.
Varmaan todennäköisyys voittaa tahapeleissäkin suurempi, kun saada vastakaikua juuri siltä, johon on silmänsä iskenyt.
- Anonyymi
Höyläten sileämpi tartunta.
- Anonyymi
Meillä miehillä tulee niitä hetkiä kun tajutaan, että se muija silloin kymmenen vuotta sitten heitti täkyn.
- Anonyymi
😄 Niin kauan on aikaa kun elämää?
- Anonyymi
Aloittaja nainen sanoo, että rautaa on taottava silloin kun se on kuumaa.
- Anonyymi
Mä kyllä tiedän kuka saisi vähän "takoa" minua. Muttei näytä tapahtuvan 😑
- Anonyymi
Sinuna menisin koiran kanssa kävelylle kohta. Hatarasta päästä kärsii koko nainen. 😁
- Anonyymi
vaikea mennä enää tässä kohtaa ,sivusta
- Anonyymi
Niinhän sitä ajattelisi, että jos itse on tikusta asiaa menetelmää käyttänyt ja toinen ei tajua niin ei ollut riittävä kiinnostus, koska kiinnostuneen voisi kuvitella innostuvan jos henkilö, josta pitää, lähestyy. Tai sitten on tapahtunut jäätyminen? Ehkä jäätymisestä huolimatta korjaisi sen toisella kertaa mikäli on kiinnostunut. Jos ei niin eiköhän sitten jäänyt kemiat kohtaamatta.
- Anonyymi
Jäätyminen tapahtui nimenomaan alussa. Sitä ennen katseiden kiinni lukkiutuminen.
- Anonyymi
Silmät on jääneet toisiinsa kiinni ja seuraavalla näkemisellä jäätyminen. Sitten koitti ihanat ajat, mitkä taisin sitten itse pilata. -ap. nainen-
- Anonyymi
Miksi tyhjänpuhuja kiinnostaisi? Sitähän tarkoittaa tikusta asiaa.
- AnonyymiUUSI
Lähes poikkeuksetta miehet torjuvat "asiaa tekevät" naiset. Luonnollinen, perusluonteiden mukainen, geeneihimme kaiverretun koodin mukainen parinmuodostuskaava menee niin päin, että ensin miehet ihastuvat kauniiseen, nuoreen ja hoikkaan, kinkkuun jota alkavat liehittelemään. Sitten kinkku valitsee mieleisensä em. liehittelevistä miehistä, antamalla tälle vihjeitä/rohkaisuja. Josta alkaa flirttailujakso ja kun miehellä on kohtalainen varmuus siitä, että kinkku on antautuvainen, mies tekee seksuaalisen aloitteen ja johdattaa kinkun rakastelemaan kanssaan hetekalleen. Näin toimien kummatkin pääsevät tekemään valintansa, mies alustavasti hyväksyy kinkun kun hän ihastuu kinkkuun, ja kinkku alustavasti hyväksyy miehen kun hän antaa miehelle rohkaisua. Päälle käyvä nainen yrittää ryöstää mieheltä valinnan, eli hyväksymisen, mahdollisuuden. Ja päälle käyvällä naisella on yleensä jokin itsekäs agenda taustalla.
- AnonyymiUUSI
Sinun logiikan mukaan vain mies kykenee ihastumaan naiseen. Kyllä nainenkin voi ihastua mieheen.
Joten olet asiasta väärässä, koska logiikkasi ontuu. - AnonyymiUUSI
Vai oikein kinkku. Kelpaako kalkkuna? Entä vihannes? Ylläoleva höpötys on ainakin joltakin vähän lahopäiseltä vihannekselta, kaalinpää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai oikein kinkku. Kelpaako kalkkuna? Entä vihannes? Ylläoleva höpötys on ainakin joltakin vähän lahopäiseltä vihannekselta, kaalinpää?
Hei, tämä oli päivän piristys. Kiitos. 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kuitenkaan ole lahopäinen vihannes. Sulla on huono asenne.
- AnonyymiUUSI
On.
- AnonyymiUUSI
Kun kyseessä on tikku joka märkii, niin siitä on päästävä äkkiä eroon.
- AnonyymiUUSI
Miks ei voi sanoo suoraan mitä tarkottaa.
- AnonyymiUUSI
Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa kun rumapainoinen, tai ikänainen, tai wanhusnainen hyökkää päälle, mies perusluonteensa ohjaamana pyrkii aina kohteliaasti pääsemään eroon tilanteesta. Se on virhe, koska silloin hyökkääjä kuvittelee ihan hulluja. Miehen todellakin pitäisi vain sanoa että: "Ei kiinnosta, mene pois", silläkin uhalla että hyökkääjä sitten inttäen kysyy että: Miksi ei".
Miksi kirjoitat sanan vanhus tuplaveellä?
- AnonyymiUUSI
Jos nainen on tehnyt itse tikusta asiaa, niin tottakai hän näkee paljon selkeämmin tilanteen kun miehelle tilanne voi tulla täysin yllätyksenä, joten naisen pitäisi laittaa tikku ristiin kun on aloittanutkin, silloin miehelle ei jäisi aikaa funtsia tilannetta loputtomiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890