Hyvää pääsiäistä !
Tulit mieleeni. Mitä kuuluu?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kiitos :) ihan ok tunnelmissa. Univelkaa tuntuu vain olevan. Noh, se korjaantuu tässä pyhien aikana. Entä itsellesi? Tien päällä kenties?
- Anonyymi
Ihan kivaa, mutta ikävä vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kivaa, mutta ikävä vaivaa.
Sama. Herättyäni olit samantien mielessä. Lähellä mutta kaukana. Toivottavasti päivästä tulee aurinkoisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Herättyäni olit samantien mielessä. Lähellä mutta kaukana. Toivottavasti päivästä tulee aurinkoisempi.
Harmillista tietää, että et ole hän. Kuvitella täällä voin ja ehkä sillä ruokin ikävää. Toivon, että laitat hänelle viestiä suoraan. Itse en sitä tee. En halua häiritä tai olla tunkeileva. Hänellä on elämä muualla. Mukava oli joskus tuntea, nyt en tiedä hänestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista tietää, että et ole hän. Kuvitella täällä voin ja ehkä sillä ruokin ikävää. Toivon, että laitat hänelle viestiä suoraan. Itse en sitä tee. En halua häiritä tai olla tunkeileva. Hänellä on elämä muualla. Mukava oli joskus tuntea, nyt en tiedä hänestä mitään.
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?
Etkö osaa päätellä tätä dogmaa millään tästä palstaäijän dialogista itsensä kanssa, mihin tunget väliin kyselemään? Surreal
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622