Hyvää pääsiäistä !
Tulit mieleeni. Mitä kuuluu?
Rakas H mies
6
300
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos :) ihan ok tunnelmissa. Univelkaa tuntuu vain olevan. Noh, se korjaantuu tässä pyhien aikana. Entä itsellesi? Tien päällä kenties?
- Anonyymi
Ihan kivaa, mutta ikävä vaivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kivaa, mutta ikävä vaivaa.
Sama. Herättyäni olit samantien mielessä. Lähellä mutta kaukana. Toivottavasti päivästä tulee aurinkoisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Herättyäni olit samantien mielessä. Lähellä mutta kaukana. Toivottavasti päivästä tulee aurinkoisempi.
Harmillista tietää, että et ole hän. Kuvitella täällä voin ja ehkä sillä ruokin ikävää. Toivon, että laitat hänelle viestiä suoraan. Itse en sitä tee. En halua häiritä tai olla tunkeileva. Hänellä on elämä muualla. Mukava oli joskus tuntea, nyt en tiedä hänestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillista tietää, että et ole hän. Kuvitella täällä voin ja ehkä sillä ruokin ikävää. Toivon, että laitat hänelle viestiä suoraan. Itse en sitä tee. En halua häiritä tai olla tunkeileva. Hänellä on elämä muualla. Mukava oli joskus tuntea, nyt en tiedä hänestä mitään.
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?
Etkö osaa päätellä tätä dogmaa millään tästä palstaäijän dialogista itsensä kanssa, mihin tunget väliin kyselemään? Surreal
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663092Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91821- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 125999
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829