Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
Onko Kuhmossa salapareja
78
6686
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on salainen SetäMies kaverina, tavataan silloin kun molemmille järjestyy, kivaa meillä on. Itse olen 29v ja hän 60v
- Anonyymi
Mitä tapahtunee siinä ransetissa joka itsekseen heiluu ja huojuu milloin minkäkin mehtäautotien varrella?
- Anonyymi
Minkä värinen ransetti?
- Anonyymi
Kuhmolainen elämäntapa nykyisin.
- Anonyymi
Ja mitähän se sulle kuuluu...
- Anonyymi
Parisuhteet on kovilla näin keväällä, ihmisen mieli ajaa kurkkimaan aidan yli mitä on siellä. Joillakin on vietti niin runsas, että sisäsiittoisuuskin unohtuu.
- Anonyymi
On kyllä .
Useita vuosia ainakin yksi pari pelehtinyt mutta aina toisella paikkakunnalla.
Lapin hotellit varmasti tuttuja paikkoja heille.
Toinen heistä minulle tuttu ihminen mutta enemmän en aukaise asiaa sillä se ei kuulu muille. - Anonyymi
Madonna julkaisi kappaleen ”Like a Virgin” vuonna 1984 ja Kuhmossa tämä kääntyi niin että Sä veit mun neitsyyden
- Anonyymi
Kuhmossa on Kamarimusiikin aikaan sellainen paikka auki kuin Salakamari. Siellä voi rauhassa muodostaa salapareja.
- Anonyymi
Kuhmossa aika paljon eläkeläisiä ei ole Teerenpeliä.
- Anonyymi
Meille riittää kun tämä ukkeli laittaa Pajakkakoskesta kuvia..
- Anonyymi
Kysyin tässä yhdeltä kun hänellä ei ole kaveria,ei kuulemma tarvitse nuorena saanut niin paljon..
- Anonyymi
Se on vähän ku muukin liikunta, nuoruuden reipas harrastaminen kantaa pitkälle vanhuuteen.
- Anonyymi
Onko sellillä tästä kommentoitu?
- Anonyymi
Hän tietää kyllä
- Anonyymi
Jepp kainuusa paljonkin,kuhan ei kiinni jää hommat toimii naattittaa kyl naurataa{=
Kun vieraita vedellä saa.- Anonyymi
Piilo lerpsoja on paljon
Halu piilotella ja saada lapset isoksi istutettu mieleen.
On vain tehtävä marja ja sienireissuja
Ei voi oikein muulloin liikkua tyttöparina.
Homot tulee julki näyttävästi.
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Jokapaikassa niitä on lukematon määrä. Jos tulee tietoon, ei ole enää salasuhde, juorumylly alkaa.
- Anonyymi
Kyllä minä käyn nylkyttämässä yhtä naimisissa olevaa rouvaa, ei me mikään salapari olla, pelkkää sexiä vaan.
- Anonyymi
On siel kulemma salakaatojakin ?? Mitähän siel salaa kaadetaan ,minkätyyppisestä riistasta on kyse ,liekö hirvieläin ,susi,karhu ,vai joku yleisempi ?
- Anonyymi
Tästähän kivasti hävisi viestejä pois...
- Anonyymi
Itellä ollu monta vuotta salasuhde.
- Anonyymi
On .
Kaupan rouva ja kunnan virkamies. - Anonyymi
Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.
- Anonyymi
Metsästys aikaan on suorastaan ruuhkaa, rouvat soittelee käymään...
- Anonyymi
Joo, poikamiehen joulu on syksyinen metsästysaika.
On rouvaa tarjolla viikonloppuisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, poikamiehen joulu on syksyinen metsästysaika.
On rouvaa tarjolla viikonloppuisin.Väli viikonloppu, silloin...
- Anonyymi
Se on nykyaikaa kun vähän vierasta höylää.
Se virkistää. - Anonyymi
Mitäs se toisille kuuluu.
- Anonyymi
Missä ajassa täällä eletään.? Parisuhteet ovat nykypäivää.kimppakiva tuo kyliin vaihtelua.Munakarita /Pillupaavo ovat aivan suotava,porukalla,mitä turhaa ottaa herneen nenäänsä jos elämäntoveri sopii myös muillekin.Palaa kumminkin kiltisti kotiinsa,joka iltaiselta kävelylenkiltä,käy suihkussa ja menee nukkumaan hyvin rasittuneena.
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Ristiin nainti!
- Anonyymi
Kuhmossa en ole heteroon törmännyt mutta jos poika-poika suhde kiinnostaa niin varmasti onnistuu!
- Anonyymi
Juuri palailin yöjalasta kevein askelin, rouva tuli tyytyväiseksi isännän yövuoron aikaan.
- Anonyymi
Kuhmossa on paljon pareja, asuvat vain eri osoitteissa?!
- Anonyymi
Vetävät kelan tukia ,se on tätä päivää.
- Anonyymi
Taisi punasen auton kuski poistattaa viestejä ettei oma ukkokulta vain huomaa. Aika estotonta meininkiä paikallisessa juottolassa hiluxi kuskin kanssa. Missä on omatunto?
- Anonyymi
Ei omaatuntoa tarvita kun nussitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei omaatuntoa tarvita kun nussitaan.
Se on kevättä sitte.
- Anonyymi
Varokaa paparazeja..
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Taitaa olla sanoma-kellot mitkä ääntää...
- Anonyymi
Työ ja elinkeinoministeriön alivaltiosihteeri Elina Pylkkänen kertoi että Suomen työttömyys on nyt KOKO Euroopan korkein 10.1%, eli mennyt jo Kreikan ja Espanjankin ohi.
- Anonyymi
Syytäkää tenamuoria Purraa .
Ja pahemmaksi menee. - Anonyymi
Onhan niitä.. Asunnot kun on eri paikkakunnilla ja halukkaita naisia Kuhmossa riittää.
- Anonyymi
Ja mitäs se toisille kuuluu!
- Anonyymi
Salapareja on paljon, tavatessaan näyttävät elämän parhaat puolet ja homma jatkuu....
Jatkuu seuraavassa numerossa! - Anonyymi
Harmi kun tämä Kuhmo on näin pieni paikka,en enää nykyään saa vierasta,kun kaikki on jo tuttuja.
- Anonyymi
On Kuhmossa naisia jotka kaipaavat hellää kosketusta,ja kunnon kyytiä.
- Anonyymi
Montakin tiedossa.
- Anonyymi
Viimeistään nyt kun mökkeilykausi alkaa niin tämä ilmiö lisääntyy.. käydään muka makkaran paistossa millon missäkin mökillä..hk pullottaa monen housuissa. Luullaan jotta kukaan ei nää
- Anonyymi
Tiedän yhden parin, sairaanhoitaja ja taksi kuski.
Molemmat tahollaan varattuja.- Anonyymi
Vielä jos nimet sais, ei kukaan arvaisi väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös foto ois kiva yllätys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi jo sanoo että on salapareja. Hys hys.
- Anonyymi
Kainuun sissit osaa piiloutua niin hyvin että salapareja vaikea havaita.
- Anonyymi
Kun ilmat lämpenee niin luonnossa kiva paneskella.
- Anonyymi
Ei täällä mitään salapareja ole.
- Anonyymi
Hys hys hys.
- Anonyymi
Erkki ja Reino on ainakin yksi salapari.
- Anonyymi
Vappuna tapahtui ja jatkosta en osaa vielä sanoa mutta lupaavalta näyttää.
- Anonyymi
Vappuna on lupa panna vierasta, sen verran iso juhla.
- Anonyymi
"Kaverin" mökillä käynti on varma tapaus saada seksiä..ei haittaa vaikka mökissä on vähä viileää ja patja tunkkainen
- Anonyymi
Sala pareja näkyy kulkovan unskin uran liepeillä... siellä miehet toisiaan
- Anonyymi
Unskilla on "kuranttia" tavaraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unskilla on "kuranttia" tavaraa!
Minä näin Unskilla viime talvena normaalikokoisen nais ihmisen😵💫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin Unskilla viime talvena normaalikokoisen nais ihmisen😵💫
Minä näin Unskilla naisen joka kiersi vika suuntaan ja vastaantuleville huusi aivan mahdottomasti, aivan kuin palosireeni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin Unskilla naisen joka kiersi vika suuntaan ja vastaantuleville huusi aivan mahdottomasti, aivan kuin palosireeni!
Wau! Varmaan katsonut Pekka Siitoin -videoita😘
- Anonyymi
Onhan näitä, tiedän yhden naisen jolla on monta miestä kierrossa, kulkee lenkillä ja mökeillä niiden kanssa
- Anonyymi
Kuka ihmeessä 🤔
- AnonyymiUUSI
Ihanko kiertokapula..
- AnonyymiUUSI
Kiertopalkinto kiertää.
- AnonyymiUUSI
Olen kuullut, että yhdellä pian 60v miehellä on ollut salarakas vaimon selän takana. Mies on suhteellisen tunnettu Kuhmossa eri asia yhteyksistä.
- AnonyymiUUSI
Täytyis olla alkajaisiksi nettisalapari näin alkajaisiksi, ennenkuin siirttyy käytännön toimiin.
- AnonyymiUUSI
Kunnantalolla ainakin yksi pari varmasti.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969