Windowas XP ol hyvä, Windows Vista pettymys,
Windows 7 oli hyvä, Windows 8 pettymys.
Windows 10 ei ole hyvä, joten kannattaako odotella?
Pitäiskö odotella suosiolla Windows 20:tä?
10
250
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata, siirry suosiolla esim. Linuxiin. Voit myös käyttää Linuxia rinnan XP:n ja 7:n kanssa.
- Anonyymi
Mä kyllä odottaisin Windows 23.0. Se on taas hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdit kuolla ennenkuin Windows 23.0 ilmestyy, sori vaan mutta elämän realiteetit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
✞ ✞ ✞ W12 kaput 2 0 2 6 ✞ ✞ ✞
- Anonyymi
Windowsin numeroinnit saisi mennä vuosittain, esim. tänä vuonna olisi Windows 2025. Näkisi heti onko kone ajan tasalla.
- Anonyymi
Vaihda suosiolla Minttiin!
- Anonyymi
Ehkä sitten kannattaa vaihtaa uudempaan jos EU kieltää vakoilun käyttksissä ja selaimissa.
- Anonyymi
Kollilla kovaa menoa, Taasko Sinol-kansan kutsuhuuto kajahtaa Intialaisissa wiidakoissa! Sinol-ajat ovat palanneet! Bongipiiput savuavat jälleen peräkammarissa.
- Anonyymi
Hylkää kaikki MS-sonta, niin elämä paranee!
- Anonyymi
Sori mut pakko hoidella asioita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668