Mikä on tämän vuoden autotrendi Kiteellä? Kenellä on leuhkin menopeli ja mikä malli on kyseessä? Kesä on tullut, on aika kaivaa aarteet autotalleista ja näyttää työluokalle niiden paikka 😎
Leuhkat yrittäjät
3
566
Vastaukset
- Anonyymi
Isot avolavajenkit ovat aina muodissa ja on rikkauden merkki Kiteellä
- Anonyymi
Kiteenlahen talikkokommunisti kurvailee punaisilla ladoilla.
- Anonyymi
Äläpä viitsi olla noin kateellinen. Työväenluokkaa olen itsekin jos jonkun on pakko luokitella, ja kaivan sen upean menopelin kyllä, kolmen hyvän käyttöauton lisäksi. Ikinä en ole jotain tonnin-parin romua omistanut, en edes 18-vuotiaana, ja auto on ollut aina. Ihan työläisvanhemmatkin olivat. Katsos kun ei käytä tulojaan viinaan, tupakkaan, huoriin, ravontoloihin, uhkapeleihin ja huumeisiin, niin kummasti saa työläinenkin ostettua ihan käteisellä uudet autot yms. Tämä ei joiltakin toisilta työläisiltä vain tunnu onnistuvan, mm. osamaksukorkojen takia, ja sitten pitää olla kateellinen. Voi raukkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337