https://yle.fi/a/74-20156528
IHAN VARMASTI OLISI LÖYTYNYT LÄMPÖKAMERALLA IHAN VARMASTI OLISI LÖYTYNYT HELIKOPTERILLA. MUTTA EI. OMISTAJA TAITAA OLLA KÖYHÄ JA ELÄIN ON HÄNELLE VAIN ESINE. HÄPEÄ. JUMALAN PILKKAA KUN ELÄIMISTÄ EI PIDETÄ HUOLTA. NIIN SE RAAMATUSSAKIN SANOTAAN ELÄIMET TULEE IHMISEN HOITAA . MUTTA TÄMÄ LEUKU SAA KARMAA SEN LUPAAN. KAMALA LOPPU OLLUT HEVOSELLE. ENSIN LUMPAALI JA SITTEN HUKKUMINEN
SAIMAA KADONNUT HEVONEN JA KÄRRYT
5
238
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eikö 84 v. Ala olee jo aika vanha ohjastamaan?
- Anonyymi
Hevonen on juridiikassa esine. Esineitä ei etsitä helikopterilla, tai lämpökameralla lentokoneesta.
- Anonyymi
Ravit ovat eläinrääkkäystä. Hevonen sai tarpeekseen ja heitti ukon jortaaniin.
- Anonyymi
Tiedoksi vaan että se hevonen löytyi elävänä. Olikin pudonnut vanhan kanavan puolelle missä oli matalaa, ja pääsi itse sieltä pois. Onnellinen loppu asiassa.
- Anonyymi
Joo, siellä on paikoin rinnakkain kolme kanavaa. Ensimmäinen on rakennettu 1800 luvulla, toinen 1930 luvulla ja viimeisin 1960 luvulla. Neljäskin kanava löytyy, Pontuksen kanava 1600 luvulla rakennettu, mutta siinä ei ole vettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520