Sivistys /Koulutoimen johtajan törttöilyt jatkuu Outokummussa

Anonyymi-ap

Ko. Viranhaltia on valinnut peruskoulun vararehtoriksi aiemmin Kirkkonummelta irtisanotun rehtori Katri Vepsän (Karjalainen uutisoi).
Ko. henkilön "ansioluetteloon" kuului mm. tehtävien Laaja-alainen laiminlyönti, joista koitui Kirkkonummelle yli 300 000e vahingot.
Kun toimittaja kyseli asiaa Oreniukselta,
Orenius vastasi toimittajalle vain :Enpä tiennyt".!!! kertoo uutinen.
Tällainen ammattitaidoton toiminta "Sivistys-koulutoimenjohtajaltamme" osoittaa hänen jatkuvaan ylimielisen asenteen, ja tällainen ammattitaidoton toiminta täytyisi johtaa välittömään irtisanomiseen.
Siinäpä tehtävä uudelle valtuustolle.
"Kiva Koulu"

23

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lie koulun rehtori joka on valinnan tehnyt, ei orennius

• Anonyymi

Lueppa selvinpäin uutinen Karjalaisesta. Kun hakijoita vähän, voi hakijan taustaa kysellä ex paikasta. Niin toimitaan yrityksissä. Mut Oudossa kummussa ei.
        Aina mennään perse edellä puuhun. Ja laskun maksaa kuntalaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lueppa selvinpäin uutinen Karjalaisesta. Kun hakijoita vähän, voi hakijan taustaa kysellä ex paikasta. Niin toimitaan yrityksissä. Mut Oudossa kummussa ei.
        Aina mennään perse edellä puuhun. Ja laskun maksaa kuntalaiset.

Onko 14 vähän? Mistä tiedät ovatko kysyneet ja mitä vastattu? Mistä tiedät kuka on lukenut selvinpäin vaiko ei? Onko sinulla siis kristallipallo? Taidat olla katkera kitisijä.

• Anonyymi

Näin minäkin luulen, vie kuin pässiä narussa.

• Anonyymi

Valinta taisi olla tehty 2vk ennen kuin irtisanominen oli tullut julkiseksi. Ei taida olla sitä kuuluisaa krisrallipalloa valitsijoilla eikä tämän ketjun aloittajallakaan?

• Anonyymi

Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
      Viesti osui ja upposi.
      Eiku kenkää!

• Anonyymi

Onko sinulla kristallipallo? Vaikutat harvinaisen ääliöltä tyypiltä jolla ei todellista tietoa eikä käytöstapoja, joten voit tunkea kalikkasi minne huvittaa vaikka tulpaksi omaan kurkkuusi.. Minun tietoni perustuu vain siihen vain lehtijuttuun, eli yleisölle saatavilla olevaan faktaan.

• Anonyymi

Eikö Outokumpulaisille kelpaa kuka hyvänsä, mistä hyvänsä johtajaksi ? Taustoja ei selvitetä ei liioin lueta hakemuksia kunnolla joten henkilöstön taso on sitten mitä sattuu..

• Anonyymi

Hae sitten johtajaksi jos noin helposti onnistuu. Onnee ja menestystä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae sitten johtajaksi jos noin helposti onnistuu. Onnee ja menestystä!

Entinen okulainen ja johtaja olen menestyvässä firmassa, muutin pois työn perään kun okusta ei lohjennut työpaikkaa..

Seuraan räpellystänne mielenkiinnolla toisaalta, ei kehitystä tapahtunut pariin kymmeneen vuoteen jotka pois olen ollut..

Itse haastattelen työntekijät huolella, tutkin tarvittaessa taustoja ennen palkkaamista.. Yksinkertaista ja toimivaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen okulainen ja johtaja olen menestyvässä firmassa, muutin pois työn perään kun okusta ei lohjennut työpaikkaa..

Seuraan räpellystänne mielenkiinnolla toisaalta, ei kehitystä tapahtunut pariin kymmeneen vuoteen jotka pois olen ollut..

Itse haastattelen työntekijät huolella, tutkin tarvittaessa taustoja ennen palkkaamista.. Yksinkertaista ja toimivaa..

Erittäin uskottavalta kuulostaa... joopajoo...
        Ei vaikuta suuren johtajan ulosannilta eikä mentaalilta...
        Jatka sinä suuri johtaja vaan katkeraa suolipalstan päivystämistä
        Täytyy sanoa että onneksi en asu okussa enkä siis maksa sinne verojakaan

• Anonyymi

Hommahan on on helposti hoidettu. Tämän uuden veijarin ovat valinneet virkamiehet, en vai tiedä keneltää saamin valtuuksin? Näin ollen, jos ohjesäännöt eivät toisein määrää, voidaan valinta perua, kun virkaan valittu ei ole ottanut tehtävää vastaan.
      Muuten saattaisi olla kaupunginjohtajalla ihan vähän tarvetta puuttua näihin henkilövalintoihin?

• Anonyymi

No sopii hyvin joukkoon. Laiminlyöntejä, ohihutaisuja, sivustaläimäisyjä, vierestävietyjä... tehdään koko ajan.
      Pääasia, että näyttää ja kuulostaa hienolta. Veronmaksajat maksaa lystistä.
      Sinisilmäistä ja ontuvaa touhua koko Outokummun meininki.

• Anonyymi

Ennen määräsi demarit nyt kepulaiset.
      Eikös siellä sivistyslautakunnassa puheenjohtajana vielä heilu kepu. Tais pudota jäsenkirja ja hyvä kaveri periaatteella mennään. Mikään ei oo muuttunut. Eikös lautakunta voi ottaa Virka päätöksen käsittelyyn ja vaihtaa.

• Anonyymi

Aika noloa. Ei ihme jos porukka äänestää jaloillaan

• Anonyymi

Juuri näin. Ent Okun kaupunginjohtajan, nyt tulevan valtuuston vasemmistoleirin edustajan "suojeluksessa" tämä pelle sivistys. /koulut. johtaja on ollut. On ahisteltu Lukion paikkaa ja oli sen aikuisen Kaupinginjohtajan "köörissä" mukana, joka lopetti 2 x 100 oppilaan koulua ympäristöstämme. Se koulu, jonne oppilaat pakkosiirettiin, olikin homeisin koulu koko okussa.
      Sen jälkeen opetusta järjestettiin parakeissa, satojen tuhansien eurojen summalla/ v
      Hänen ja heidän infoamat koulujen alasajot, josta
      piti tulla 400 thannen euron "säästöt" toteutui uuden, "kivan koulun" myötä, 18,6milj.euron velaksi, jota maksamme edelleen ja pitkään.
      Ammattimaista toimintaako?

• Anonyymi

Taidat olla pettynyt persu ja humalassa , kirjoituksessa ei ole järjen häivääkään.

• Anonyymi

Parhaimmat työntekijät on lähteneet, lapset itkee perään mutta toivotaan hyviå.tulee tilalle

• Anonyymi

Tietäjät tietää. Melkoinen vaihtuvuus Kummun koulun rehtoreissa….

• Anonyymi

On ihan sama, mitä tässä kylässä tehdään tai päätetään, metsään menee joka tapauksessa. Tärinää ja töyssyjä tulee vastakin riittämään muuallakin, kuin pääkujalla!

• Anonyymi

Perse edellä ja metsään

• Anonyymi

Tyypillistä Outokummussa. Ryssitään näinkin yksinkertainen asia kuin henkilön palkkaaminen . Viranhaltijat vaan levittee käsiään kun ei kehdata ottaa asiosta selvää.

• Anonyymi

Sama kuka johtaa, kunhan nostaa palkkansa ja on tyytyväinen..

Törttöily kertoo päättäjien ammattitaidosta ja perehtymisestä palkkaamansa henkilön asioihin, hällä väliä asenne puskee läpi ja sitä ei edes yritetä piilotella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      156
      6848
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4058
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3326
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3114
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2896
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2206
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2003
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      52
      1958
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1816
    Aihe