Vihreiden Sofia Virta ja metsähakkuut

Anonyymi-ap

Kyseenalaistan Seiskan juttuja, mutta nyt verenpaine nousi, jos juttu vihreiden Sofia Virrasta pitää paikkansa. Vihreät syyttää kaikkia metsän ja/tai tuotantoeläinten omistajia Suomen ilmaston tuhosta. Itse Sofia Virta Seiskan mukaan valehteli oman perheen metsähakkuiden määrästä, sekä väitti mahdollisista puiden tuholaisista, joka oikeuttaa hakkuuseen. Asiantuntijan mukaan tuholaisia ei ole ollut? Nyt olisi kiva tietää, kuka puhuu totta ja kuka tarua?

74

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihreille uusi slogan :
      "älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon".🤢🤢

      • Anonyymi

        Seuraaviin vaaleihin sitten tällä 😁😁👍👍


    • Anonyymi

      Terroristeja ne on.

      • Anonyymi

        Määrittele terrorismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele terrorismi.

        Terrorismi on cityvihreyttä höystettynä vassuilla .

        Kettutytöt, Greenpeace, Elokapina.
        Hiltusella oli Saksassa samanlaiset laittomuuksia puuhaavat joukkiot ....


      • Anonyymi

        Niin totta että ORPO PURRA MOKASI TÄNÄÄN A- STUDIOSSA NIIN TÄYDELLISESTI .... ORPO KERJÄÄ JA PURRA EI USKALTANUT TULLA PAIKAN PÄÄLLE OLLENKAAN.......SAASTA NYKY HALLITUS TYHJÄÄ TÄYNNÄ.....


      • Anonyymi00069
        Anonyymi kirjoitti:

        Terrorismi on cityvihreyttä höystettynä vassuilla .

        Kettutytöt, Greenpeace, Elokapina.
        Hiltusella oli Saksassa samanlaiset laittomuuksia puuhaavat joukkiot ....

        Elokapina ei saanut syytettä. Viher vasemmisto vapautti syytteestä.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele terrorismi.

        Haittaa muiden elämää, koittaa kieltää autoilun. Maalla ei kulje mitään julkisia, liian pitkät etäsyydet kulkea muulla tavoin . 67km suuntaansa lähi kauppaan ja töihin, sekä kaikkiin palveluihin.


    • Anonyymi

      Mitään lainvastaista ei ole tapahtunut vaan kyseessä kai on poliittinen ajojahti. Eikös nuo metsät olleet Virran miehen puoliksi omistamia jonkun toisen kanssa eikä Virran itsensä.

      • Anonyymi

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        Miksi Hörkkö meni tuon asian takia jonnekin Virran vaalipaikalle, josta onkin juttua lehdessä, koska Virta ei tuota metsää edes omista?


      • Anonyymi

        Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        Olisikohan kyse siitä että käynyt ilmi että Virta on todistetusti valehdellut kaikki asiaan liittyvän. Ei valopäältä vaikuta muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?

        Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?

        Reino Nordinkin sanoi että häneltä peruttiin jopa keikkoja kun hän ei saa akkaansa kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...

        Niin, eikä sekään miehen kaveri joka omistaa tuosta metsästä puolet. Miksi tuo Sofia edes selittelee Hörkölle mitään koska ei ole kyse hänen metsästä edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?

        Metsälehti 11.6.2022: "Miksi avohakkuita tarvitaan" - siellä on hyvä juttu.
        Ja en tiedä oliko avohakkuu vai mikä mutta asiat ei ole niin yksiselitteisiä. Jos jotain kiinnostaa tutustua asiaan niin voi lukea tuon jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        Sohvi laittaa pikakiväärin laulamaan.

        Papapapapaapapapapaapapa ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.

        Sofia on ilmiselvästi valehdellut. Ainut vaihtoehto on erota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia on ilmiselvästi valehdellut. Ainut vaihtoehto on erota!

        Miksi Sofian pitäisi erota? Käsittääkseni hänen parisuhteessa on ihan onnellinen.


      • Anonyymi00070
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

        Vihreä virta kieltää muilta metsien hakkuut. Miehensä sai hakata metsää. Uilta kielletäön ,mutta itse saa tehdä mitä vaan.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?

        Suomessa on omausuuden suoja. Vihreät ei saa määräillä metsien taloudellista käyttöä.


      • Anonyymi00079

        Oli samasta perheestä, mitkään kiellot ei koske häntä eikä omaa lähipiiriä.


      • Anonyymi00080

        Hän ei muka tiennyt mies tekee metsän hakkuuta.


    • Anonyymi

      Vihreiden touhut on aina olleet hanurista, nykyään ne ovat erityisen perseestä - joku niiden päässä on aina viirannut. Hävettää heidän puolesta...

      • Anonyymi

        Riittää, kun häpeät vain itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää, kun häpeät vain itseäsi.

        Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.

        Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
        Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
        Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa?

        Entäs lintmannin natsi tervehdys?


    • Anonyymi

      Kyllä vihreät tulevat veroja maksaville kalliiksi, ketkä hölmöt noita äänestää, siinähän sahataan omaa oksaa??

      • Anonyymi

        Kusipäät äänestää


    • Anonyymi

      Mua kanssa kiinnostaa oliko kyseessä tämän Sofia Virran miehen metsänhoidossa kyse avohakkuusta?
      Avohakkuuhan syö hiilivarastoja, monimuotoisuuden vähenemisestä puhumatakkaan. Jos näin on, ihmettelen erittäin voimakkaasti, vaikka metsä olisikin puolison.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.

        Mitä minä olen nähnyt niin heti istutetaan uusi metsä ja sitä sitten hoidetaan ja lannoitetaankin jonkun ajan kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.

        Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

        Juuri noin, itehän he huseeraavat miten haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

        Saarikon (kesk) aviomies on demari. Kaikkonen (kesk) oli Taiveahon (sdp) kanssa naimisissa. Pitäisikö Virran miehen olla vihreä koska puolisonsakin on? Mieshän on yrittäjä ja ostanut kaverinsa kanssa, joka on myös yrittäjä, yhteismetsän. Eihän vihreät arvosta edes yrittäjyyttäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

        Metsänomistajien ei tarvi toimia vihreitten ohjeistuksen mukaan ellei he saa sitä lakiin. Sitten pitää toimia lain mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

        Näyttää siltä että tuon Virran mies on mies eikä hiiri. Lakia ja voimassaolevia ohjeita kuitenkin noudattaa.


    • Anonyymi

      Hienoa, että puoliso on mies eikä hiiri. Mutta miksi ihmeessä tää Sofia oli mennyt Seiskalle hätäpäissään kertomaan tuholaisista, jonka vuoksi metsä kaadetaan ja metsäkeskuksen asiantuntija kiistää väitteen tuholaisista. Tuollaiset tarkistettavissa olevat jutut kyllä ei lisää politiikon luotettavuutta.
      Sanous suoraan, että metsä ei hänen ja asia ei hänelle kuulu?

      • Anonyymi

        Nyt Virran mies selittää asiaa iltapäivälehdessä ja jotain kuoriaisiakin on ollut.


    • Anonyymi

      Hirvittävä meininki!

    • Anonyymi

      Ei kai Sofia valehtele?

    • Anonyymi

      JEE

    • Anonyymi

      Oli taas vauhdissa eilisessä A-studiossa. On suuri maahanmuuttajien ystävä.

    • Anonyymi

      Onkohan kotonakin samanlainen paasaaja,vai pitääkö olla hissukseen ja kun pääsee irti niin antaa kaiken tulla, erikoinen persoona,kuka kestää tuollaista

    • Anonyymi

      Kun puhua pälpättää, niin silmätkin ovat lautasen kokoiset.

    • Anonyymi

      Kertoisiko aloittaja kuka on se asiantuntija joka on tietänyt ja kertonut ettei niitä metsäntuholaisia ole ko. hakatuissa metsissä ollut?

    • Anonyymi

      Faktaa.

    • Anonyymi

      fdsa

    • Anonyymi

      öojö

    • Anonyymi

    • Anonyymi

      Virta boikotoi euro viisuja Israelin takia. Eikö ole oikeita ongelmia, hamas aloitti sodan. Tätä Sohvi ei muista tai halua muistaa.

    • Anonyymi00057

    • Anonyymi00058

    • Anonyymi00059

    • Anonyymi00062

    • Anonyymi00063

    • Anonyymi00064

    • Anonyymi00065

    • Anonyymi00066

      Eipä ihme, että eroja tulee puolisoista.

      • Anonyymi00067

        Naista ei voi koskaan mies alistaa eikä nöyryyttää. Keskustelut on pystyttävä hoitaa asialisesti ja rakentavasti puolisoiden.


    • Anonyymi00068

      Sohva huutaa ja haukkuu kaikki ja kaiken. Ei mitääntajua elämästä, kehä kolmen ulkopuolelta. Helppo leikkiä vihreää stadin keskellä. Vastustaa autoilua, itse kiertää eurooppaa isolla matkailu autolla.

    • Anonyymi00072

      Karhut tallustelee pihoissa. Nyt syytetään talon omistajia. Eipä ole mitään ruokaa , esillä. Karhut vaan tallustelee. Täällä 50m. Kouluun , karhu kulki siinä lähellä eikä ollut tien varreella mitään ruokaa.

    • Anonyymi00073

      Sofia saa tehdä metsähakkuut perheensä metsään ja kierrellä Euroopassa isolla matkailuautolla.
      Tietenkään muut eivät saa tehdä näitä samoja asioita...

      • Anonyymi00075

        Entäs sitten ? Kaunis vahva persoona ja ihailen miehenä hänen vahvaa persoonaansa.


    • Anonyymi00074

    • Anonyymi00076

    • Anonyymi00077

      Virka aika vihreä, sillä tienaa hyvin. Muut ajat haistattaa paskat vihreydelle. Kauhea huutaja ulvoo kuin palosireeni.

    • Anonyymi00082

      .

    • Anonyymi00083

      rfw

    • Anonyymi00085

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe