Kyseenalaistan Seiskan juttuja, mutta nyt verenpaine nousi, jos juttu vihreiden Sofia Virrasta pitää paikkansa. Vihreät syyttää kaikkia metsän ja/tai tuotantoeläinten omistajia Suomen ilmaston tuhosta. Itse Sofia Virta Seiskan mukaan valehteli oman perheen metsähakkuiden määrästä, sekä väitti mahdollisista puiden tuholaisista, joka oikeuttaa hakkuuseen. Asiantuntijan mukaan tuholaisia ei ole ollut? Nyt olisi kiva tietää, kuka puhuu totta ja kuka tarua?
Vihreiden Sofia Virta ja metsähakkuut
74
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreille uusi slogan :
"älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon".🤢🤢- Anonyymi
Seuraaviin vaaleihin sitten tällä 😁😁👍👍
- Anonyymi
Terroristeja ne on.
- Anonyymi
Määrittele terrorismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele terrorismi.
Terrorismi on cityvihreyttä höystettynä vassuilla .
Kettutytöt, Greenpeace, Elokapina.
Hiltusella oli Saksassa samanlaiset laittomuuksia puuhaavat joukkiot .... - Anonyymi
Niin totta että ORPO PURRA MOKASI TÄNÄÄN A- STUDIOSSA NIIN TÄYDELLISESTI .... ORPO KERJÄÄ JA PURRA EI USKALTANUT TULLA PAIKAN PÄÄLLE OLLENKAAN.......SAASTA NYKY HALLITUS TYHJÄÄ TÄYNNÄ.....
- Anonyymi00069
Anonyymi kirjoitti:
Terrorismi on cityvihreyttä höystettynä vassuilla .
Kettutytöt, Greenpeace, Elokapina.
Hiltusella oli Saksassa samanlaiset laittomuuksia puuhaavat joukkiot ....Elokapina ei saanut syytettä. Viher vasemmisto vapautti syytteestä.
- Anonyymi00078
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele terrorismi.
Haittaa muiden elämää, koittaa kieltää autoilun. Maalla ei kulje mitään julkisia, liian pitkät etäsyydet kulkea muulla tavoin . 67km suuntaansa lähi kauppaan ja töihin, sekä kaikkiin palveluihin.
- Anonyymi
Mitään lainvastaista ei ole tapahtunut vaan kyseessä kai on poliittinen ajojahti. Eikös nuo metsät olleet Virran miehen puoliksi omistamia jonkun toisen kanssa eikä Virran itsensä.
- Anonyymi
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
Miksi Hörkkö meni tuon asian takia jonnekin Virran vaalipaikalle, josta onkin juttua lehdessä, koska Virta ei tuota metsää edes omista?
- Anonyymi
Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
Olisikohan kyse siitä että käynyt ilmi että Virta on todistetusti valehdellut kaikki asiaan liittyvän. Ei valopäältä vaikuta muutenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?
Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?
Reino Nordinkin sanoi että häneltä peruttiin jopa keikkoja kun hän ei saa akkaansa kuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...
Niin, eikä sekään miehen kaveri joka omistaa tuosta metsästä puolet. Miksi tuo Sofia edes selittelee Hörkölle mitään koska ei ole kyse hänen metsästä edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?
Metsälehti 11.6.2022: "Miksi avohakkuita tarvitaan" - siellä on hyvä juttu.
Ja en tiedä oliko avohakkuu vai mikä mutta asiat ei ole niin yksiselitteisiä. Jos jotain kiinnostaa tutustua asiaan niin voi lukea tuon jutun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
Sohvi laittaa pikakiväärin laulamaan.
Papapapapaapapapapaapapa .... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.
Sofia on ilmiselvästi valehdellut. Ainut vaihtoehto on erota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia on ilmiselvästi valehdellut. Ainut vaihtoehto on erota!
Miksi Sofian pitäisi erota? Käsittääkseni hänen parisuhteessa on ihan onnellinen.
- Anonyymi00070
Anonyymi kirjoitti:
Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?
Vihreä virta kieltää muilta metsien hakkuut. Miehensä sai hakata metsää. Uilta kielletäön ,mutta itse saa tehdä mitä vaan.
- Anonyymi00071
Anonyymi kirjoitti:
Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?
Suomessa on omausuuden suoja. Vihreät ei saa määräillä metsien taloudellista käyttöä.
- Anonyymi00079
Oli samasta perheestä, mitkään kiellot ei koske häntä eikä omaa lähipiiriä.
- Anonyymi00080
Hän ei muka tiennyt mies tekee metsän hakkuuta.
- Anonyymi
Vihreiden touhut on aina olleet hanurista, nykyään ne ovat erityisen perseestä - joku niiden päässä on aina viirannut. Hävettää heidän puolesta...
- Anonyymi
Riittää, kun häpeät vain itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää, kun häpeät vain itseäsi.
Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.
Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa?Entäs lintmannin natsi tervehdys?
- Anonyymi
Kyllä vihreät tulevat veroja maksaville kalliiksi, ketkä hölmöt noita äänestää, siinähän sahataan omaa oksaa??
- Anonyymi
Kusipäät äänestää
- Anonyymi
Mua kanssa kiinnostaa oliko kyseessä tämän Sofia Virran miehen metsänhoidossa kyse avohakkuusta?
Avohakkuuhan syö hiilivarastoja, monimuotoisuuden vähenemisestä puhumatakkaan. Jos näin on, ihmettelen erittäin voimakkaasti, vaikka metsä olisikin puolison.- Anonyymi
Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.
Mitä minä olen nähnyt niin heti istutetaan uusi metsä ja sitä sitten hoidetaan ja lannoitetaankin jonkun ajan kuluttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.
Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.Juuri noin, itehän he huseeraavat miten haluavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.Saarikon (kesk) aviomies on demari. Kaikkonen (kesk) oli Taiveahon (sdp) kanssa naimisissa. Pitäisikö Virran miehen olla vihreä koska puolisonsakin on? Mieshän on yrittäjä ja ostanut kaverinsa kanssa, joka on myös yrittäjä, yhteismetsän. Eihän vihreät arvosta edes yrittäjyyttäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.Metsänomistajien ei tarvi toimia vihreitten ohjeistuksen mukaan ellei he saa sitä lakiin. Sitten pitää toimia lain mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.Näyttää siltä että tuon Virran mies on mies eikä hiiri. Lakia ja voimassaolevia ohjeita kuitenkin noudattaa.
- Anonyymi
Hienoa, että puoliso on mies eikä hiiri. Mutta miksi ihmeessä tää Sofia oli mennyt Seiskalle hätäpäissään kertomaan tuholaisista, jonka vuoksi metsä kaadetaan ja metsäkeskuksen asiantuntija kiistää väitteen tuholaisista. Tuollaiset tarkistettavissa olevat jutut kyllä ei lisää politiikon luotettavuutta.
Sanous suoraan, että metsä ei hänen ja asia ei hänelle kuulu?- Anonyymi
Nyt Virran mies selittää asiaa iltapäivälehdessä ja jotain kuoriaisiakin on ollut.
- Anonyymi
Hirvittävä meininki!
- Anonyymi
Ei kai Sofia valehtele?
- Anonyymi
JEE
- Anonyymi
Oli taas vauhdissa eilisessä A-studiossa. On suuri maahanmuuttajien ystävä.
- Anonyymi
Onkohan kotonakin samanlainen paasaaja,vai pitääkö olla hissukseen ja kun pääsee irti niin antaa kaiken tulla, erikoinen persoona,kuka kestää tuollaista
- Anonyymi
Kun puhua pälpättää, niin silmätkin ovat lautasen kokoiset.
- Anonyymi
Kertoisiko aloittaja kuka on se asiantuntija joka on tietänyt ja kertonut ettei niitä metsäntuholaisia ole ko. hakatuissa metsissä ollut?
- Anonyymi
Faktaa.
- Anonyymi
fdsa
- Anonyymi
öojö
- Anonyymi
- Anonyymi
Virta boikotoi euro viisuja Israelin takia. Eikö ole oikeita ongelmia, hamas aloitti sodan. Tätä Sohvi ei muista tai halua muistaa.
- Anonyymi00057
- Anonyymi00058
- Anonyymi00059
- Anonyymi00062
- Anonyymi00063
- Anonyymi00064
- Anonyymi00065
- Anonyymi00066
Eipä ihme, että eroja tulee puolisoista.
- Anonyymi00067
Naista ei voi koskaan mies alistaa eikä nöyryyttää. Keskustelut on pystyttävä hoitaa asialisesti ja rakentavasti puolisoiden.
- Anonyymi00068
Sohva huutaa ja haukkuu kaikki ja kaiken. Ei mitääntajua elämästä, kehä kolmen ulkopuolelta. Helppo leikkiä vihreää stadin keskellä. Vastustaa autoilua, itse kiertää eurooppaa isolla matkailu autolla.
- Anonyymi00072
Karhut tallustelee pihoissa. Nyt syytetään talon omistajia. Eipä ole mitään ruokaa , esillä. Karhut vaan tallustelee. Täällä 50m. Kouluun , karhu kulki siinä lähellä eikä ollut tien varreella mitään ruokaa.
- Anonyymi00073
Sofia saa tehdä metsähakkuut perheensä metsään ja kierrellä Euroopassa isolla matkailuautolla.
Tietenkään muut eivät saa tehdä näitä samoja asioita...- Anonyymi00075
Entäs sitten ? Kaunis vahva persoona ja ihailen miehenä hänen vahvaa persoonaansa.
- Anonyymi00074
- Anonyymi00076
- Anonyymi00077
Virka aika vihreä, sillä tienaa hyvin. Muut ajat haistattaa paskat vihreydelle. Kauhea huutaja ulvoo kuin palosireeni.
- Anonyymi00082
.
- Anonyymi00083
rfw
- Anonyymi00085
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419