Vihreiden Sofia Virta ja metsähakkuut

Anonyymi-ap

Kyseenalaistan Seiskan juttuja, mutta nyt verenpaine nousi, jos juttu vihreiden Sofia Virrasta pitää paikkansa. Vihreät syyttää kaikkia metsän ja/tai tuotantoeläinten omistajia Suomen ilmaston tuhosta. Itse Sofia Virta Seiskan mukaan valehteli oman perheen metsähakkuiden määrästä, sekä väitti mahdollisista puiden tuholaisista, joka oikeuttaa hakkuuseen. Asiantuntijan mukaan tuholaisia ei ole ollut? Nyt olisi kiva tietää, kuka puhuu totta ja kuka tarua?

37

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreille uusi slogan :
      "älä tee niinkuin minä teen, tee niinkuin minä sanon".🤢🤢

• Anonyymi

Seuraaviin vaaleihin sitten tällä 😁😁👍👍

• Anonyymi

Terroristeja ne on.

• Anonyymi

Määrittele terrorismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele terrorismi.

Terrorismi on cityvihreyttä höystettynä vassuilla .

Kettutytöt, Greenpeace, Elokapina.
        Hiltusella oli Saksassa samanlaiset laittomuuksia puuhaavat joukkiot ....

• Anonyymi

Mitään lainvastaista ei ole tapahtunut vaan kyseessä kai on poliittinen ajojahti. Eikös nuo metsät olleet Virran miehen puoliksi omistamia jonkun toisen kanssa eikä Virran itsensä.

• Anonyymi

Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofian mies on hankkinut yhteismetsän kaverinsa kanssa lähes 300 tuhannella eurolla. Nytkö sitten Hörkön mukaan, koska vihreä Sofia, miesten pitäisi jättää hakkuut metsästä tekemättä? Eikö pieni nainen saa kahta isoa miestä kuriin?

Miksi Hörkkö meni tuon asian takia jonnekin Virran vaalipaikalle, josta onkin juttua lehdessä, koska Virta ei tuota metsää edes omista?

• Anonyymi

Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikohan kyse siitä että käynyt ilmi että Virta on todistetusti valehdellut kaikki asiaan liittyvän. Ei valopäältä vaikuta muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hakuut avohakkuuta vai metsänhoidollisia hakkuuta? Vihreät kyllä taitaa vastustaa kaikkea metsään tehtäviä toimenpiteitä?

Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos vihreät yrittää saada kaikki tuotantoeläinten ja metsätilkkujen omistajat toimimaan aatteensa mukaisesti, on ihme jos ei puheenjohtaja edes omaa ukkoansa saa kuriin?

Reino Nordinkin sanoi että häneltä peruttiin jopa keikkoja kun hän ei saa akkaansa kuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Sofian mies ei olekaan vihreä...

Niin, eikä sekään miehen kaveri joka omistaa tuosta metsästä puolet. Miksi tuo Sofia edes selittelee Hörkölle mitään koska ei ole kyse hänen metsästä edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsälehti 11.6.2022: "Miksi avohakkuita tarvitaan" - siellä on hyvä juttu.
        Ja en tiedä oliko avohakkuu vai mikä mutta asiat ei ole niin yksiselitteisiä. Jos jotain kiinnostaa tutustua asiaan niin voi lukea tuon jutun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sohvi laittaa pikakiväärin laulamaan.

Papapapapaapapapapaapapa ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan lainvastaista, mutta ei kannata puheenjohtajan päästää suustaan asioita, jos ne ei pidä paikkaansa. Asian todenperäisyys on niin helppo tarkistaa? Tuo poliittinen ajojahti on kyllä aika kulunut fraasi tässä tapauksessa.

Sofia on ilmiselvästi valehdellut. Ainut vaihtoehto on erota!

• Anonyymi

Vihreiden touhut on aina olleet hanurista, nykyään ne ovat erityisen perseestä - joku niiden päässä on aina viirannut. Hävettää heidän puolesta...

• Anonyymi

Riittää, kun häpeät vain itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää, kun häpeät vain itseäsi.

Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hölötä, on ollut jo vuosia tiedossa, että kyseisen porukan "ideologia" ja tavat toimia on todennäköisesti jotain sieniä mussuttamalla tai muita huimausaineita käyttämällä sorvattu - tämä siis aivan yleisessä tiedossa.

Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
        Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toista se on persujen ideologia, joka on aidosti suomalaisittain tehty kännissä ukkojen saunareissulla.
        Kun vihreitä täällä nimitettiin terroristeiksi, niin miten luokittelette sen persu-poliisin, joka ammuskeli kännissä Helsingin keskustassa saatuaan baarissa pakit joiltakin lapsenlapsiensa ikäisiltä naisilta. Oliko hänkin terroristi, vai ihan kunnon suomalainen uros, jolle ryhmät bimbot ei ymmärtäneet antaa?

Entäs lintmannin natsi tervehdys?

• Anonyymi

Kyllä vihreät tulevat veroja maksaville kalliiksi, ketkä hölmöt noita äänestää, siinähän sahataan omaa oksaa??

• Anonyymi

Kusipäät äänestää

• Anonyymi

Mua kanssa kiinnostaa oliko kyseessä tämän Sofia Virran miehen metsänhoidossa kyse avohakkuusta?
      Avohakkuuhan syö hiilivarastoja, monimuotoisuuden vähenemisestä puhumatakkaan. Jos näin on, ihmettelen erittäin voimakkaasti, vaikka metsä olisikin puolison.

• Anonyymi

Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että omaa metsäänsä ei saisi hakata tai myydä? Jos kerran laki ei sitä vastusta niin miten ihmeessä puututaan ihmisten omaisuuteen. Noistahan on kaikista määräykset, myös avohakkuusta, kuinka se pitää tehdä. Ja sen mukaan ihmiset toimivat.

Mitä minä olen nähnyt niin heti istutetaan uusi metsä ja sitä sitten hoidetaan ja lannoitetaankin jonkun ajan kuluttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et näköjään ole tutustunut Vihreän liiton poliittiseen ohjelmaan, koska luulen, että tämä keskustelu on lähtenyt senvuoksi?
        Eli tässä on nyt se, että liiton puheenjohtajan miehen toiminta on ristiriidassa itse puheenjohtajan meille tavallisille metsänomistajille kohdistettuun toimintaan ja ohjeistukseen.

Juuri noin, itehän he huseeraavat miten haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarikon (kesk) aviomies on demari. Kaikkonen (kesk) oli Taiveahon (sdp) kanssa naimisissa. Pitäisikö Virran miehen olla vihreä koska puolisonsakin on? Mieshän on yrittäjä ja ostanut kaverinsa kanssa, joka on myös yrittäjä, yhteismetsän. Eihän vihreät arvosta edes yrittäjyyttäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsänomistajien ei tarvi toimia vihreitten ohjeistuksen mukaan ellei he saa sitä lakiin. Sitten pitää toimia lain mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää siltä että tuon Virran mies on mies eikä hiiri. Lakia ja voimassaolevia ohjeita kuitenkin noudattaa.

• Anonyymi

Hienoa, että puoliso on mies eikä hiiri. Mutta miksi ihmeessä tää Sofia oli mennyt Seiskalle hätäpäissään kertomaan tuholaisista, jonka vuoksi metsä kaadetaan ja metsäkeskuksen asiantuntija kiistää väitteen tuholaisista. Tuollaiset tarkistettavissa olevat jutut kyllä ei lisää politiikon luotettavuutta.
      Sanous suoraan, että metsä ei hänen ja asia ei hänelle kuulu?

• Anonyymi

Nyt Virran mies selittää asiaa iltapäivälehdessä ja jotain kuoriaisiakin on ollut.

• Anonyymi

Hirvittävä meininki!

• Anonyymi

Ei kai Sofia valehtele?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe