Minulla on kaikki videot yhdessä kansiossa. Käytössä on Windows 11 ja VLC media player. Joka kerta, kun avaan jonkin videon, niin kansion lista videoista palaa alkuun eli ylös eikä jää siihen videoon, jonka olen valinnut. Miten tämän ärsyttävän bugin saa korjattua?
Windowsin kansion lista siirtyy itsestään ylös
Anonyymi-ap
2
96
Vastaukset
- Anonyymi
Katso kansion asetuksista. Se löytyy sieltä kansioikkunan työkaluista, muistaakseni Näytä-osion alta. Siellä asetuksissa voi olla joku kohta, että jää kohtaan missä olit eikä palaa alkuun.
- Anonyymi
Ei löydy sellaista kohtaa mistään Näytä-valikon alta tai kansion asetuksista tai ominaisuuksista. Kyseessä on Win 11.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408