kylmää
ja paskaa ruokaa mun äiteelle en suosittele.
lounas kirsikka
29
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kumma juttu ku minä meen töistä ruokatunnille nii on lämmintä ja hyvää ruokaa ja huippu hyvät jälkiruuat.
- Anonyymi
pyydäppäs viemään äiteelles ruoka kylmää kuin pakastimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pyydäppäs viemään äiteelles ruoka kylmää kuin pakastimesta.
onko äitees joku perspalleriina?
- Anonyymi
Kyllä mun äitini on saanu lämmintä tuoretta ruokaa. Se pitää vaan syödä heti lämpimänä, sillä kun on tapana jäähtyä, jos sitä kauan pitää pöydällä kun se on tuotu.
Olen ittekki käyny Kirsikas syömäs ajoittain ja on sitte tosi hyvää ruokaa montaa sorttia ja jälkiruoka ja kahvi. 10 euroo olen siitä maksanu. - Anonyymi
eikös siinä ruoan ns ulosmyynnis ole tiukat määräykset. taitaa olla oikein laki.. ruoka tarvii nopeasti jäähdyttää hygieniasyistä, jos ruoka on pitkään lämpimänä, siihen tulee äkkiä pöpöjä.. se toimitetaan niin, ettei kylmäketju katkea ja asiakas sitten lämmittää sen..
- Anonyymi
kyllä on kuumana tullu perille, 11 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on kuumana tullu perille, 11 km.
oikein kuumana vai onko liesi mukana kun kuumana pysyy.
- Anonyymi
Kerran kävin en mene toista kertaa
- Anonyymi
sama täällä menen varikolle
- Anonyymi
Menen edelleen Kirsikkaan.
- Anonyymi
Joo, varikon roskaruoka vs. kirsikka
Läski
- Anonyymi
en tarvii kirsukan palveluita enään ,teen itse.......
saa ainakin lämmintä ruokaa maun vanhaemmat. - Anonyymi
kylän halvin lounas ja kaikki sisältyy hintaan. ja joku kehtaa haukkua huonoksi. ei varmasti ole kylän huonoin lounas vaan ihan perus kotiruokaa. hinta laatu suhde täysin kohdallaan.
- Anonyymi
valmis ruokaa lämmittää.
- Anonyymi
vaihdan firmaa kans
- Anonyymi
Minäpä en vaihda hyvää kotiruokaa mihinkään. Näkyy siellä moni muukin päivittäin käyvän syömässä. Aina käyn kun ajelen täälläpäin arkipäivisin. Kiitos Kirsikka.
- Anonyymi
suolaista sydän vikaiselle
- Anonyymi
Erikoista. Omat vanhempani olleet aina tyytyväisiä sieltä saamaansa ruokaan.
- Anonyymi
olisko kokki vaihtunut
- Anonyymi
ei oo valittamista
- Anonyymi
Ruoka voi olla hyvää, pahaa, kylmää, kuumaa, märkää, kuivaa, väkevää, makeaa, hapanta tai imelää. Suosittelen että rutinof syö koko paketin 42. Palataan sen jälkeen asiaan.
- Anonyymi
Joo, jos ei ruoka kelpaa niin tehkööt omat sapuskansa. Saa just sellasta ku haluaa.
Ikinä ei oo ollu Kirsikan sapuskassa valittamista.
- Anonyymi
suolaista on ainakin sydänvikaiselle äiteelle ,maistoin ite,
- Anonyymi
söit äitis ruuan, käyhän se niinki
- Anonyymi
onko sulla lukihäiriö maistoin ,,,,,,,,
- Anonyymi
syöt toise ruuat
- Anonyymi
Oon käynyt työntekijöideni kanssa Kirsikassa syömässä melkein alusta asti. Ruoka hyvää perinteistä kotiruokaa 10/10. Ja meidän muorille mennyt ruoka Kirsikasta jo kauan, eikä oo mitään valittamista, aina ollut lämmintä ja hyvää. Ja asiakaspalvelu täys kymppi. Taitaa nuo haukkujat olla niitä joilla ei oo edes sitä kymppiä minkä ruoka siellä maksaa. Kiitos Kirsikalle hyvästä ruuastaja palvelusta. On saanut syödä piikkiin jos on jäänyt lompakko kotiin Älkää noista kierosilmäsistä paskanpuhujista välittäkö. Me käydään Teillä edelleen. Kiitos Teille. Ps. Seuraavaks ne haukkuu muut ruokapaikat ku ei myy niille luotolla. Hyvää jatkoa Kirsikalle
- Anonyymi
vai sillee
- Anonyymi
paskaa ja suolaista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673