Ellette itse pysty tankkaamaan autoanne niin viekääpä ajokorttinne välittömästi lähimmälle poliisille ja lopettakaa autoilu!
Paikkanne ei todellakaan ole autossa kuljettajan paikalla.
Niille jotka valittaa Prisman huoltsikan loppumisesta
10
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tiedoksi. Kyllä kaikki joutuu ihan itse tankkaamaan autonsa nytkin siellä. Kannattaisi perehtyä asiaan, mistä kyse? Jos ei sitä ymmärrä niin on melko pelottavaa jos omistaa ajokortin.
- Anonyymi
Miksi siitä sitten napakoissa itket?? Vie vaan se korttisi poliisille nuija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepa tankille mammanpoika niin saat isän kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepa tankille mammanpoika niin saat isän kädestä.
Iso käsi kun heilahtaa niin siinä voi nappula yllättyä miten setämiehen käsi toimii😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso käsi kun heilahtaa niin siinä voi nappula yllättyä miten setämiehen käsi toimii😂
Jonnen ikenet ihmettelee minne hampaat lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla just muita harhoja aktiivisena?
- AnonyymiUUSI
Vtu mitä porukkaa! Ellet pysty itse tankkaamaan niin et todellakaan tarvitse autoa yhtään mihinkään
- AnonyymiUUSI
Tankkaa sinä tupauuno vaikka äitiäsi suuhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tankkaa sinä tupauuno vaikka äitiäsi suuhun.
Hyvä idea. Täytyy kysyä äidiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea. Täytyy kysyä äidiltä.
Voin kertoa sen minkä kylän setämiehet tietävät. Halukas on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010