Ellette itse pysty tankkaamaan autoanne niin viekääpä ajokorttinne välittömästi lähimmälle poliisille ja lopettakaa autoilu!
Paikkanne ei todellakaan ole autossa kuljettajan paikalla.
Niille jotka valittaa Prisman huoltsikan loppumisesta
10
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan tiedoksi. Kyllä kaikki joutuu ihan itse tankkaamaan autonsa nytkin siellä. Kannattaisi perehtyä asiaan, mistä kyse? Jos ei sitä ymmärrä niin on melko pelottavaa jos omistaa ajokortin.
- Anonyymi
Miksi siitä sitten napakoissa itket?? Vie vaan se korttisi poliisille nuija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepa tankille mammanpoika niin saat isän kädestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulepa tankille mammanpoika niin saat isän kädestä.
Iso käsi kun heilahtaa niin siinä voi nappula yllättyä miten setämiehen käsi toimii😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso käsi kun heilahtaa niin siinä voi nappula yllättyä miten setämiehen käsi toimii😂
Jonnen ikenet ihmettelee minne hampaat lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sulla just muita harhoja aktiivisena?
- Anonyymi
Vtu mitä porukkaa! Ellet pysty itse tankkaamaan niin et todellakaan tarvitse autoa yhtään mihinkään
- Anonyymi
Tankkaa sinä tupauuno vaikka äitiäsi suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankkaa sinä tupauuno vaikka äitiäsi suuhun.
Hyvä idea. Täytyy kysyä äidiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea. Täytyy kysyä äidiltä.
Voin kertoa sen minkä kylän setämiehet tietävät. Halukas on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694831Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii843292- 402985
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971610
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956