Mutta olenhan minäkin ihan helvetin komea mies, niin kyllä luulis että joskus tärppää. En ole saanut vastakaikua keneltäkään heistä, vaikka ihailijoita on jonoksi asti. En vain kiinnostu tavallisen näköisistä naisista, täytyy olla persoonallinen , mallin näköinen, ainakin 12cm lyhyempi.
Aion pelastaa tämän maailman olemalla moderni Jeesus, ja tarvitsen rinnalleni kumppanin joka sulattaa kylmän jääsydämeni jo pelkällä katsellaan. Tavallisen näköiset naiset ovat kauniita, mutta heiltä puuttuu se persoonallisuus johon ihastun ja rakastun palavasti.
Isot siniset silmät, paksu täydellisen muotoinen nenänpää, ja sievät kasvot tekee vaikutuksen. Kaipaamani nainen erottuu väkijoukosta hyvällä tavalla. Mutta harvoin tulee vastaan naista ,joka kykenee liikuttamaan sydäntäni, olen yrittänyt rakastaa tavallisia naisia, useamman kerran, mutta aina todennut, että en vain pysty siihen ja se ei tunnu oikealta...
Persoona merkkaa myös paljon, mutta jos ulkonäkö ei heti alkuun vetoa minuun, niin on turha haaveilla, kannattaa silloin vain unohtaa minut, satut vain itseäsi , yrittämällä pakottaa jotain, mikä ei ole mahdollista.
Prinsessani tulee saamaan elämänsä parhaan parisuhteen, mutta kaikki muut saa vaan risuja, sellainen hirviö olen. En olekkaan tyypillinen pahantahtoinen narsisti mies, joka ottaa kaikista hyödyt itselleen.
Jos olet aidosti hyväntahtoinen ihminen, niin en sulle pahaa tee, mutta jos oot kusipää niin fuck it. Minulla ei ole paljoa sympatiaa pahantahtoisille ihmisille. Sen sijaan kunnioitan eläimiä ja rakkaita ihmisiä erittäin paljon.
Tunnen paljon kiltimpiä ja hyväntahtoisempia ihmisiä ,kuin minä, niitä jotka aidosti välittää kaikista, minä en ole sellainen. Olin ehkä vuosia sitten, lapsuudessa. Nykyään empatiani menee vain niille, jotka ansaitsevat sen, riippumatta siitä miten he kokevat minut.
Tavoittelen itseäni 900 kertaa paremmannäköisiä naisia
14
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nenäfetissiähän sinulla ei siis ole 😆
- Anonyymi
Olen aina pitänyt isommista nenistä, ne ovat persoonallisempia ja tuovat hahmoa. Ehkä kaikista paras on sellainen pieni mutta erittäin paksupäinen nenä, vaikka erittäin isokin nenä kelpaa, jos muuten viehättää seurustelumielessä 🖤
Kaikilla koventionaalisen viehättävil malleilla on isohko nenä, se on vaan must , tuo niin paljon persoonaa, tavalliset nenät on vaa tylsiä, ei herätä mitään tunteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina pitänyt isommista nenistä, ne ovat persoonallisempia ja tuovat hahmoa. Ehkä kaikista paras on sellainen pieni mutta erittäin paksupäinen nenä, vaikka erittäin isokin nenä kelpaa, jos muuten viehättää seurustelumielessä 🖤
Kaikilla koventionaalisen viehättävil malleilla on isohko nenä, se on vaan must , tuo niin paljon persoonaa, tavalliset nenät on vaa tylsiä, ei herätä mitään tunteita.Uskomatonta shittiä!
- Anonyymi
Siis onko naisen pituus nyt jo tavallista ja negatiivista.
- Anonyymi
Haluan lyhyen naisen, nautin pituuserosta.
- Anonyymi
Eikö se ollutkaan niin että vain rumilla on persoonallisuutta?
- Anonyymi
Et kuulosta millään tasolla kiinnostavalta mieheltä.
- Anonyymi
Takaan et oon kiinnostavampi kuin 99% noist npceistä, ne on niinkun saman levyn laittas soimaan 500X
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaan et oon kiinnostavampi kuin 99% noist npceistä, ne on niinkun saman levyn laittas soimaan 500X
Tuon päätöksen teen vain ja ainoastaan minä, et sinä. Ja totean, että olet väärässä.
- Anonyymi
Itse olin vuosia naisen kanssa ja sitten eräänä päivänä, kun katsahdin häneen, siinä se oli housut vedetty kainaloihin, tukka sekaisin ja märkänä suihkun jälkeen, selkä kyyryssä katsoi puhelintaan, vasta sitten ymmärsin, että rakastan tuota ihmistä.
- Anonyymi
Italiassa ja Ranskassa on paljon iso nokkasia naisia ja kyllä siellä on sinisiä silmiä.
- Anonyymi
Niin on, mielettömän nättejä naisia kyllä <3 Saksassa ja Puolassa on kans sellasia oikein nättejä isoja neniä.
- Anonyymi
Onks tää nenäjuttu jostain asterixista? 😁
- Anonyymi
niin en sulle pahaa tee,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014