Kun susta kuulee harvemmin kuin jollain meressä kelluvalla viestipullolla.
Et kai olekaan kiinnostunut
18
419
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin ihan samaa.
- Anonyymi
Onhan se kuiteski jännää löytää kerran elämässä ihka oikea pulloposti 🙂
- Anonyymi
Joo, sama.
- Anonyymi
Mistä olisi voinut kuulla tai nähnyt?? Onko aiemmin IRL miten häntä kohdannut ??
- Anonyymi
Katso peiliin ja omiin tekoihin mies.
- Anonyymi
On katsottu.
- Anonyymi
Jos tietäisin, et koluat merenrantoja etsien vesipulloja, tietäisin silloin paremmin itsekin liikkua siellä, josko silloin kohtaaminen olisi enemmän mahdollista? Mut, en tiedä missä minun hän liikkuu vapaalla ja, että ajattelisit minusta näin toiveikkaasti? Silloin toimisin haukan lailla uteliaammin? Mut miksi minä olisin hänelle näinkin merkityksellinen?
- Anonyymi
Miehelle menee naiselta...
- Anonyymi
Yhdelle naiselle jäi sanomatta, että mielelläni hänet ottaisin itselleni karkin korvikkeeksi? Olisi minulle se paljon terveellisempi vaihtoehtokin ja samalla saisin hänestä itselleni itseäni paljon parempaa seuraa kylkiäisenä? Taitaa jäädä vain omaksi fantasioinniksi tällaiset.
- Anonyymi
Et kai odota, että tähän arvontativoliin osallistun?
- Anonyymi
Hyvin mahdollista
- Anonyymi
Ei minulta...
- Anonyymi
Mitenkäs se aiempi kommunikointi oikein menikään ap? Olisiko sillä osuutta harvoin kuulumisiin?
- Anonyymi
On varmaa. Nyt vois se mies nyt ottaa ohjat ja laittaa viestiä tai soittaa ja kertoa mennäänkö yhteen tai ei. Voi sitte jatkaa eteenpäin kesään
- Anonyymi
Miten hänen olisi soveliasta lähestyä sinua?
- Anonyymi
Ei sustakaa enää kuule mitää.
- Anonyymi
Suora viestintä varmaan toimii parhaiten kaikissa asioissa. Hyvät pääsiäiset!
- Anonyymi
Ei se vuosien hiljaisuus kuittaannu jos ei ehdoteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996