Jos olen ainut joka ajattelee itseäni?
Nainen, olenko narsisti?
17
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Osaatko ajatella objektiivisesti?
- AnonyymiUUSI
Minulla on vahva kyky ajatella objektiivisesti.
- AnonyymiUUSI
Minulla on hyvä omakuva. Rakastan peilikuvaani. Laitoin sen tinderiinkin.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset ovat minulle objekteja.
- AnonyymiUUSI
Ihan sama minulle, en voi sua diagnosoida.
Jollain ihan muilla asioilla sinussa on minulle painoarvoa kuin sinun diagnooseilla. Toivottavasti sun masennus on lähtenyt pois, johon joskus söit lääkkeitä.
Kiitti myös shadowbännistä.
Aidosti en usko että tulet ikinä lähestymään minua, mutta sanon varuilta että voidaan keskustella jos mielesi muuttuu koskaan.
Hyvää pääsiäistä naiselta, miehelle. - AnonyymiUUSI
Kulostaa melko itsekeskeiselle Kyllä
- AnonyymiUUSI
Eli jos en ajattele itseäni, niin en ole narsisti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos en ajattele itseäni, niin en ole narsisti?
Sitä on ihan tervettä olla vähän narsisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on ihan tervettä olla vähän narsisti.
En sanoisi niinkään. Yleensä narsismin takana on kehollinen vaiva, jota ei ymmärrä itsekään. Vähän kuin vauva itkee kun on hätä, niin narsisti on narsisti kun ei saa huomiota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi niinkään. Yleensä narsismin takana on kehollinen vaiva, jota ei ymmärrä itsekään. Vähän kuin vauva itkee kun on hätä, niin narsisti on narsisti kun ei saa huomiota.
Sitä on oikeesti olemassa ihan tervettä narsismia. Mutjoo oon hiljaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on oikeesti olemassa ihan tervettä narsismia. Mutjoo oon hiljaa.
Ehkä sekoitat sen normaaliin itsearvostukseen ja itsetuntoon. Omista rajoista ja hyvinvoinnista pystyy pitämään kiinni olematta vahingollinen muille tsi vielättä muilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sekoitat sen normaaliin itsearvostukseen ja itsetuntoon. Omista rajoista ja hyvinvoinnista pystyy pitämään kiinni olematta vahingollinen muille tsi vielättä muilta.
Googlaa terve narsismi. Mä oon ainakin yhden kirjan lukenut aiheesta.
- AnonyymiUUSI
Valehtelija sä ainakin olet jos väität tuollaista....
- AnonyymiUUSI
Terve itsekkyys ja itsetunto ei liity persoonallisuushäiriöihin. On hyvä ajatella myös itseään, pitää itsestään huolta, erityisesti jos huolehtii muista ihmisistä.
-sivusta.- AnonyymiUUSI
Narsisti ei sitä virhettä tee jos tekee tekee sen välittämisen vain sillä että saa siitä jotain.
- AnonyymiUUSI
Ennemmin tapan itseni kun olen ikinä yhdenkään narsisti miehen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Naisten mielestä petoeläimetkin on narsisteja kun yrittävät vaan selvityä. Itsensä ja oman parhaansa ajattelu ei ole mitään narsismia. Te viljelette tota sanaa keskustelufoorumeilla kun perunaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890