Mietin vaan.....
Mitä pahaa olen tehnyt sulle?
35
524
Vastaukset
- Anonyymi
Katso peilin niinkauan että muistat mitä olet tehnyt
- Anonyymi
Ei ole multa tuo.
- Anonyymi
Onnen onkija 📢🔊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnen onkija 📢🔊
Ööö..? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnen onkija 📢🔊
haukut ihmistä suoli24 onnen onkijax ,eivttu sullakaan kovin vahvasti mene sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haukut ihmistä suoli24 onnen onkijax ,eivttu sullakaan kovin vahvasti mene sivusta
Voimia bro sivusta. T
- Anonyymi
Kehtasi syntyä tähän maailmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehtasi syntyä tähän maailmaan?
Monet on pahaa tehnyt toisilleen. Ja olisikin ymmärrettävä ottaa yhteyttä sopiakseen asiat, mikäli omaatuntoa on olemassa. Turhaa raapustella tuntemattomana, jollekin kokomaan kattavalle kansanjäsenelle.
- Anonyymi
En täällä kerro sitä.........
- Anonyymi
Pusuja teille molemmille 💋
- Anonyymi
Ei kai minulle kukaan ole mitään pahaa tehnyt. En nykyään vaan ota yhteyttä yhtä helposti kuin ennen, kun ei se olisi toivottua kuitenkaan.
- Anonyymi
Vanha äitini sanoo usein että mitä hän täällä enää tekee kun ei hänestä ole enää mihinkään että pääsis jo pois. Samaa ajatellut itsestänikin, elämä ollut aika raskas, kiusattu koko aikuisikä, valehdellut vedätetty kusetettu ilkivaltaa kukaan ei ole ollut oikeasti kiinnostunut väheksytty ja syrjitty. Koskaan en mielestäni ole tehnyt mitään niin pahaa että minulle olisi näin pitänyt kostaa. Elänyt vain tehden työtä eikä ole mitään paheita mutta sekin on ollut kiusan aihe. Nyt loppuu kaikki mitä olen saanut elämässä aikaan tuulimyllyjen takia. Koko elämä on ollut turhaa, ei ole omaa perhettä ei puolisoa,tämä sukuhaara päättyy ja omaisuus on myytävä ja muutettava johonkin yksiöön. Elämäni on ollut yhtä taistelua ja pelkäämistä mitä on nyt vahingoitettu rikottu tai mistä muka tekemisestä vittuillaan tai haukutaan. Kiitosta en ole saanut vaikka olen yrittänyt kaikkia auttaa. Omat voimat alkaa olla loppu.
- Anonyymi
Ja nämä tuulimyllytkö on palstasetä se isoin dilemma sinun elämässä?
- Anonyymi
” Koko elämä on ollut turhaa, ei ole omaa perhettä ei puolisoa,tämä sukuhaara päättyy ja omaisuus on myytävä ja muutettava johonkin yksiöön.” Jaa onko gubbe sukuhaaras tmv lyönyt välit poikki ja rahahanat kiinni?
- Anonyymi
Pelkkää pahaa jo vuosien ajan mustamaalaamalla tällä sivustolla
- Anonyymi
No se on kyllä huamattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä huamattu
Kiitoksia vaan matkimisesta, maalittamisesta, haukkumisesta, syyttelystä, manipuloinnista ja siitä että sait kaikki ihmiset käännettyä minua vastaan. Jos oikeus tapahtuisi niin sinulta lähtis henki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia vaan matkimisesta, maalittamisesta, haukkumisesta, syyttelystä, manipuloinnista ja siitä että sait kaikki ihmiset käännettyä minua vastaan. Jos oikeus tapahtuisi niin sinulta lähtis henki!
Minua ei kuule yhtään kiinnosta palstasetä sinun naapuruston tmv kähinät kun ei omankaan ns
- Anonyymi
Lauma ja muunneltu totuus on meidän heikompien tuki ja turva ollut aina ymmärrettävistä syistä johtuen.
- Anonyymi
Juu uh, kauhean kova tarve osallistua kaiken maailman keinotekoiseen kalabaliikkiin muka niin suurella sydämmellä ja aatteen palolla tietämättä tuntematta. Sivusta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu uh, kauhean kova tarve osallistua kaiken maailman keinotekoiseen kalabaliikkiin muka niin suurella sydämmellä ja aatteen palolla tietämättä tuntematta. Sivusta tämä
Onko ylläoleva kommentti nyt se vihapuhe mitä on kehrätty rööristä?
- Anonyymi
Ihan legit avoin kysymys sinänsä, itsekin olen ihmetellyt erityisesti erään taholta sitä infernaalisen vihan määrää ilman mitään järjellistä syytä, oon koittanu oikein tuumailla mikä se syy viis olla
- Anonyymi
et ole paha ihminen mutta tiedän sut ja seurueesi ja sen mihkä pystytte olette sillä tavalla tunteettomia. olo oli kuin ruma ankanpoikanen joka ei kuulu joukkuun vaikka välillä parhaasi yritit mutta sitten kaiken kusit känniss*. siinäpä ne.
- Anonyymi
No olipa aloittajasetä taas jännittävä jatkokertomus, josko joku kännikalojen poppoo tms ylentäisi itsensä tämän myötä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olipa aloittajasetä taas jännittävä jatkokertomus, josko joku kännikalojen poppoo tms ylentäisi itsensä tämän myötä?
onneksi ei tarvitsekkaan olla tekemisissä sen poppoon kanssa ,eikä kahvitella hyi helv. uskon karmaan plus että ovat niin vtun tyhmiä
- Anonyymi
Hän on jättänyt mut kärvistelemään yksin näiden tunteiden kanssa kuukausiksi.
- Anonyymi
Miten se on mahdollista kun en edes tunnista sinua täällä. Anonyymi olet siinä missä muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on mahdollista kun en edes tunnista sinua täällä. Anonyymi olet siinä missä muutkin.
Ei sin tai hänen mua täällä tarvitsekaan tunnistaa. Tää palstailun on vaan, no palsta harhailua ja - hörhöilyä.
- Anonyymi
Et mitään. Jos en kiinnosta niin en kiinnosta.
- Anonyymi
Olen vihainen, mutta se oli mun virheeni, luulin, että välillämme oli jotain. Kun näin sut toisen naisen kanssa, tajusin, että sinä voit kirjoittaa, kun olet kiinnostunut ja voit pyytää treffeille jne. Et sinä halunnut mut…
- Anonyymi
Tulit varmaan itsekin vähän vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit varmaan itsekin vähän vastaan
No, kyllä, silloin minäkin olin toisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Et mitään. Mä oon vaa tyhmä.
- Anonyymi
Täältä nähtynä et mitään. Pahaa siis. Vaikutat sellaiselta, jonka pitäisi suunnitella pahuus ja toteuttaa se päättäväisesti. Ei siis tulisi luonnostaan. Naiselle, jolla on rauhallinen ja kärsivällinen ääni.
- Anonyymi
Välillä mäkin mietin että h* levettiä olen tehnyt että ansainnut kaiken tän p* skan. Vaan vissiin se riittää että en ole kaunis, menestyvä ja terve. Se on kiva potkia silloin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673