Vihreiden puheenjohtajan Sofia Virran osittain omistamassa metsässä on tehty luvattomia pääte- ym hakkuita, kyllä siinnä plondilla selittelyitä riittää. Puhettahan tällä päällepäsmärillä tulee, mikähän on lopputulos näillä luonnonsuojelijan touhuilla. Iltapäivä lehdessä tilanteesta juttua kuvien kanssa.
Luvattomia hakkuita
15
134
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täti juoksi toimittajia karkuun kun yrittivät näistä hakkuista kysellä😅
- AnonyymiUUSI
Tyypillinen vihreä, älämölö koskee muita ei meitä valittuja!
- AnonyymiUUSI
Joo tämä on vihreiden kaksinaamaisuutta kyllä raha aina ennemmin kelpaa kuin luonto eivät ole mitään luonnon ystäviä
- AnonyymiUUSI
Vihreät ja muut kommunistit: Älkää tehkö kuten minä teen, vaan tehkää kuten minä sanon!
- AnonyymiUUSI
Olette huomanneet että Yle uutiset on ollut asian tiimoilta täysin hiljaa, suorastaan sensuroidun hiljaa. Mielenkiintoista miten YLE mainostaa itseään vastuullisena ilmastomediana, mutta kun pitäisi paljastaa vihreiden puoluejohdon sikailut ja avohakkuut niin YLE sensuuri iskee?
- AnonyymiUUSI
Korjaus: Sofia Virta ei omista sitä metsää.
- AnonyymiUUSI
Ituhipit on harmissaan, kun kukaan ei kysynyt heiltä lupaa metsän hakkuuseen. Ties vaikka perinteinen liito-orava on joutunut ottamaan olalle keppinsä päähän muuttokuorma pussinsa ja lähtenyt lätkimään sieltä hakkuu alueelta.
- AnonyymiUUSI
Alapää oli myös parturoitu.
Posliini on nyt muotia
Ai että kesä tulee ja kärpäset 🤣- AnonyymiUUSI
Vihreät suosivat luomua joka asiassa. Se on vaan plussaa, jos tarjoaa kodin pikku loiseläimille.
- AnonyymiUUSI
Eipä yllätä. Löytyyhän täältäkin ihan oma ääri luonnonsuojelija ja metsähakkuiden vastustaja jolla kuitenkin itsellään metsänhoito ja puunkaatopalveluja tarjoava firma. Hyvin istuu hyvin vihreiden peruskuvioon eli itse voi tehdä mitä huvittaa kunhan muut vaan ei tee 😂
- AnonyymiUUSI
Iltalehti valppaana asialla paljastaa sekä vihreiden kuin myös Lieksan kaupungin rötökset
- AnonyymiUUSI
Hakkuu yms säännöt EI koske poliitikkoja. Mitkään säännöt EI koske päättäjiä. Ne koskee vain kansalaisia joille poliitikot sanoo säännöt. ÄLKÄÄ tehkö niinkuin Minä teen vaan tehkää niinkuin Minä määrään!! Vihreät on kans semmosia tyhjänpäiväisiä valtion elättejä. Loisia.
- AnonyymiUUSI
Kiitos kuuluu iltapäivälehdille, kun pitävät kansaa edes sen verran tietoisena missä mennään, Hannu Karpokaan ei ole enää antamassa tapahtumista oikeaa tietoa, ikävä kyllä.
- AnonyymiUUSI
Eikös se metsänomistaja saa hakkuuttaa jos haluaa omaa metsäänsä? Miksi siihen pitää olla ituhippien lupa?
- AnonyymiUUSI
Ohhoh!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648