Kevät tulee etuajassa. Niin minäkin, mitähän kivaa tulevana kesänä keksitään?
Virtasalmen kesämirrit
63
962
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun kanssa ei keksitä yhtikäs mitään joten mene muualle. Kuollut kylä nou fanny.
- Anonyymi
Eiköhän ainakin erään rouvan kanssa keksitä vaikka mitä;)
- Anonyymi
Eräs rouva..😂😂😂😂😂😂no ei kuule tuon takia kannata tulla ..muualla voi olla moninkerroin hauskempaa.
- Anonyymi
Oletko varma, että hän enää sinusta kiinnostunut,jos koskaan olikaan? Käytti hupinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että hän enää sinusta kiinnostunut,jos koskaan olikaan? Käytti hupinaan.
Toyboy
- Anonyymi
Saattaa olla sulla hiljaista jos mainostat jo heti että tulet ennenaikaisesti.
- Anonyymi
Totta..kaks työntöö ja pruuuit😱😱😱😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta..kaks työntöö ja pruuuit😱😱😱😱
Tulet jo nivusilles kun näet airin 68v.
- Anonyymi
Huomenna korkataan kesäkausi, ja kenties vähän muutakin;)
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Korkkaat oman poika kaveris .Missään muualla ei kulu voi nappia niin paljonkuin kaveris kanssa sauna illassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkaat oman poika kaveris .Missään muualla ei kulu voi nappia niin paljonkuin kaveris kanssa sauna illassa.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on varmasti asiasta kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sildenafilia
- Anonyymi
Ja niinhän siinä taas kävi, että tutun rouvan kanssa tavattiin lyhyesti, mutta sitäkin kiihkeämmin... Nätti sää, vaikka lämpimämpi olisi voinut olla.
- Anonyymi
Niin varmaan. Säämies puhuu vaan säistä ja unelmoi Suomi24.lla naisista.. Panomiehet panee.
- Anonyymi
Rupinen ja loppuun pantu vanha KANTTURA.OLE HYVÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupinen ja loppuun pantu vanha KANTTURA.OLE HYVÄ
Ronkelit runkkkaa.. Kytömiehet kyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ronkelit runkkkaa.. Kytömiehet kyntää.
Sain siitä taudin se rentun RUUSU ON.
- Anonyymi
Sinulla se on päähänpinttymä Virtasalmi. Oliko niin upea nainen,joka antoi rukkaset?
- Anonyymi
Ei kun tuo kirjoittaja joka kirjottelee kesämirristä käy VIRTASALMEN VANHUSTEN TALOLLA wc..ssä vetämässä kuivat.Tirkistelee oven raosta mummoja kalu kädessä ja kuvittelee että ...jokin noista on nyt ikenineen kiinni ja homma jatkuu ja käsi käy.
- Anonyymi
Parin-kolmen viikon päästä näillä näkymin uusiksi...
- Anonyymi
Ootko sinä yökkönä siellä talolla.Anna hyvä mies paikkojen parantua välillä..siis kätes.
- Anonyymi
Lauantaina vipinää luvassa;)
- Anonyymi
Ai taas yö vuorossa ja käsi käy ..myös iitan hameen alla.
- Anonyymi
Vain lyhyesti päästiin näkemään, kun rouvalla oli asioita. Mutta sekin riitti, suu on messingillä molemmilla varmasti koko viikon.
- Anonyymi
onhan se kun hammasraudat takas laitto..ja anna niitten mummojen nukkua yöt .
- Anonyymi
En asu enää siellä.
- Anonyymi
ASUTHAN JA AINA KÄDELLÄ JONKIN IKKUNAN TAKANA
- Anonyymi
Kesällä päästään vähän useammin näkemään, kun mökkikausi alkaa toden teolla.
- Anonyymi
Hyvä niin pääsen taas sun oman eukkos hameen alle.Kehu koko viimekesän aina mulle miten hoidan hommat ja mikä tuhkis ukko on.Sano että kaikki mitä mulle tekee niin on uutta ja mahtavaa.
- Anonyymi
Ens vkl taas luvassa yhteisiä saunahetkiä, terassilla pina coladaa ja sitten takkatulen loimussa pehmeän maton päällä jotain muuta...
- Anonyymi
Se tumma hoitsu palvelutalosta nam.
- Anonyymi
Mutta sehän on vain mukavaa ja nautintoa.
- Anonyymi
Niinpä ..pääsen hörppäämään sun ihanan eukkos lemmen mettä.Toista kuin pina colada...nam
- Anonyymi
Virtasalmen rouva laittoi viestiä, suuntaankin sinne jo huomenna. Hän on hankkinut jotain hajusteetonta hierontaöljyä.
- Anonyymi
Mukavaa.
- Anonyymi
Lypsykoneen se sulle hankki ,noin mulle sano eilen saunassa kun oltiin .Oli ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa.
Niin on, täytyy vain toivoa, että oikeasti ehtii käyttämään sitä, monesti on mahdollisuus vain pikaisille. Viikonlopulla toki, jos ei huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lypsykoneen se sulle hankki ,noin mulle sano eilen saunassa kun oltiin .Oli ihanaa
Fleshlight?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fleshlight?
Onneksi on tuo rouva, ei tarvitse tuollaisia:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi on tuo rouva, ei tarvitse tuollaisia:)
Muista pitää rouva tyytyväisenä, äläkä vaan mällää itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista pitää rouva tyytyväisenä, äläkä vaan mällää itse.
Kyllä, rouva kehrää tyytyväisenä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, rouva kehrää tyytyväisenä;)
Se on silloin hyvä kaikin puolin. Ei siinä mitään pahaa ole
- Anonyymi
Mahdoton perhetilanne saattaa tulla esimerkiksi puolison alkoholin käytöstä. Jumalan lapsenhan ei pidä olla alkoholia käyttävän henkilön kanssa samassa asunnossa, riivaajien vaikutuspiirissä.
- Anonyymi
Skumppaa ja vaahtiksii ja toisiamme on rouvan kanssa yleensä suosittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skumppaa ja vaahtiksii ja toisiamme on rouvan kanssa yleensä suosittu.
Älä nyt,kun minulla alkaa ottaa eteen ilman sildenafiiliakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo rouva kirjoittaja on se.. kenestä minulle puhuu aina sauna reissuilla.Rouva sano että MUNATON MAUTON JA KÄTEEN VETÄJÄ.Sano että olis tuo olu mun tiukka käytettävissä mutta sillä on niin pien kalu että tuntuu kuin patonki pyöris PIRKKA HALLISSA.Minua aina KIITTELEE..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa onko usein vaikeeta (joskus melkein kivuliasta) olla housuissaan ja nahoissaan, kun oottaa rouvan kanssa tapaamista. Ei siinä virikkeitä tarvita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa onko usein vaikeeta (joskus melkein kivuliasta) olla housuissaan ja nahoissaan, kun oottaa rouvan kanssa tapaamista. Ei siinä virikkeitä tarvita!
Kyllä se tunne,kun lataa naisen tuheroon lastin. Haluaisin kokeilla onko vähemmistöillä minkälaiset toosat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on hyvä mieli kuvitus..kun on runkkari.
- Anonyymi
Voiko Leirisaaressa lempiä?
- Anonyymi
Varmaankin voi, melkein kaikkialla onnistuu kun tekee oikeaan aikaan. Rouvan kanssa on joskus puuhattu keskellä kylää koivun kylkeä vasten iltamyöhään.
- Anonyymi
Hyperseksuaalisuus tarkoittaa poikkeavan korostunutta seksuaalisuutta. Se saattaa olla esimerkiksi kaksisuuntaisen mielialahäiriön maanisen vaiheen oire ja johtaa tekoihin, joita henkilö myöhemmin katuu.
Hyperseksuaaliselle henkilölle on ominaista hyvin vahva sukupuolivietti ja pakkomielle seksistä, "seksiaddiktio". Hyperseksuaalisuuden merkkinä pidetään toistuvaa tarvetta seksuaaliseen stimulaatioon, joka ei kuitenkaan johda seksuaaliseen tyydytykseen. Näin syntyy noidankehä, jota mahdolliset fysiologiset ja neurologiset oireet korostavat.- Anonyymi
"joka ei kuitenkaan johda seksuaaliseen tyydytykseen"
Blaablaajaa, tyydyttymiseen on yleensä johtanut. Tämän rouvan kanssa joka kerta ja molemminpuolisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blaablaajaa, tyydyttymiseen on yleensä johtanut. Tämän rouvan kanssa joka kerta ja molemminpuolisesti.Se oli aikaa, jolloin ensimmäiset eroottiset tanssijat piti esityksiä ravintoloissa. Eräälle Pieksämäen nuorelle miehelle oli tullut viikon lopun aikana mustasilmä. Sitä tiedusteltiin missä tappelussa oli
oli tullut. Isännnän alku kertoi seuraavana viikon loppupuna humalassa, että trippari löi myrkillä, kun laittoi kolikoita taskun pohjalta eroottisen tanssijan pikkuhousuihin esityksen aikana, kun seteleitä ei ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Blaablaajaa, tyydyttymiseen on yleensä johtanut. Tämän rouvan kanssa joka kerta ja molemminpuolisesti.Onko se tumma vai vaalea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se tumma vai vaalea?
kyllä on kuvitelmat jollain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä on kuvitelmat jollain.
No mikäs,kysyä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se tumma vai vaalea?
Taidan jättää tämän (ymmärrettävästi) kertomatta...
- Anonyymi
Onko miten kalanhajuinen tuhero ja ottaa hyvin poskeen? Nieleekö?
- Anonyymi
Osaa kyllä kaikki temput, ja maistuu hyvältä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa kyllä kaikki temput, ja maistuu hyvältä;)
Ai se sun POIKA YSTÄVÄ
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093477Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151581- 1121390
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991348Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591306- 491212
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa301018- 34913