Elämä on helppoa komeana miehenä

Anonyymi-ap

Ei tarvitse kuin vilkaista naista päin niin rakastuu. Ja ei väliä kuinka huonosti kohtelee, niin tuhannet naiset silti lupailee rakkautta. Välillä mietin millaista ois olla ruma mies, varmaan aika perseestä. Kaiken tän lisäksi älyäkin löytyy, niin aika ravintoketjun huipulla tässä ollaan. Jokainen nainen jonka kaa olen kaveerannut on ihastunut minuun, ja tässä ei ole poikkeuksia. Valitsen vain hyväluontoisimmat ja kauneimmat.

Toki paljon incel miehiä jotka katkeroituu minulle. Heille myyn kursseja miten komistua ja saavuttaa tämä (mutta he eivät tiedä että ei siihen oo mitään ihmettä, pelaat korteilla jotka oot saanut, incel mies ei todennäköisesti koskaan pääse täysin tasolleni, edes leikkauksilla.

32

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myönnät, että kohtelet naisia huonosti. Ja sulle ei ole väliä, vaikka kohtelet naisia huonosti. Karma osuu aina omaan nilkkaan jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Naista pitää kohdella huonosti ja hänestä saa ikuisen ystävän. Nainen luulee että kaikki vika on hänessä ja yrittää sovitella. Ylivertainen kyky muuttaa toista. Siksi kunnonmiehet yksin jää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista pitää kohdella huonosti ja hänestä saa ikuisen ystävän. Nainen luulee että kaikki vika on hänessä ja yrittää sovitella. Ylivertainen kyky muuttaa toista. Siksi kunnonmiehet yksin jää.

Fiksut naiset ymmärtää onneksi pysyä susta kaukana. Fiksut ymmärtää, että huonon käytöksen syy kertoo vain käyttäytyjästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin on sä et saa multa yhtäkään viestiä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin on sä et saa multa yhtäkään viestiä enää.

Teet palveluksen mulle kun teet noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet palveluksen mulle kun teet noin.

Tyhmä mies bongattu S24 Ikävä palstalla

• Anonyymi

Mikä tarve sulla on tänne tulla sitä julistamaan?

• Anonyymi

Oi ihanaaaa!! Mistä sinut löytää komistus? Ajattelin, että tapaisit kerrankin maailman kauneimman naisen, joka opettaa sinulle "aakkosia". Meidät on luotu toisillemme, siitä olen aivan varma.

• Anonyymi

Olet niin oikeassa ❤️

• Anonyymi

Todella paljon löytyy älyä 😂😂😂

• Anonyymi

Siitä puhe, mistä puute :D

• Anonyymi

Tuo on ihan totta. Miehen komeus on naisille ykkösasia, mutta usein pettyvät mieheen. Niillä komeilla on muitakin, aina. Jos ei ole, et vain tiedä.

• Anonyymi

Kun on 193 cm, käy salilla ja on vielä komea karvanaama, ei naisista ole puutetta.

Ei hyvät hyssykät todellakaan. En mene naimisiin koskaan, tai jos menen, silloinkin on muutama tyttöystävä.

Näinhän se esim. Italiassa menee, meidänkin on jo aika eurooppalaistua.

• Anonyymi

Ei susta ole naimisiin menijäksi. Vain kevyisiin suhteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei susta ole naimisiin menijäksi. Vain kevyisiin suhteisiin.

Mitä pahaa siinä muka on?

• Anonyymi

Kuulostaa todella sairaalta. En ite haluaisi ainakaan tuollaista miestä joka kohtelee huonosti. Hyi stna. Mene jonnekin elämä kouluun oppimaan miten meitä naisia kuuluu kohdella. Meitä kuuluu kohdella HYVIN. En itse ainakaan koskaan ihastuisi tuollaiseen mieheen. Hyi kamala. Komeus ei auta jos ei ole hyväsydäminen ja oikeasti kohtelee hyvin ja pitää keskittyä vain yhteen naiseen kerrallaan. Ei kukaan halua sellaista joka haluaa kaikkia naisia. En minä ainakaan. Mutta toisaalta en tykkää enää edes miehistä koska naiset on best! ❤️ Ja ne ovat kohdelleet mua aina hyvin! Onneksi mulla onkin paljon ihania naispuolisia ystäviä, jotka kohtelee mua hyvin. Ja mulla on tällä hetkellä vain yksi ihana nainen mielessä. Ja tiedän, että meistä tulee vielä pari hänen kanssaan. Hän on aina kohdellut mua hyvin. Nyt ollaan jo ystävä tasolla hänen Kaa, mut uskon et meistä tulee vielä enemmän tulevaisuudessa. Sen vaan tietää. T. Yks nainen vaan

• Anonyymi

Ja sitäpaitsi jokaisella on oma makunsa komeuden suhteen. Vaikka joku olisi kuinka komea tahansa hän ei sitä välttämättä ole kaikkien silmin!

• Anonyymi

Kuulostaa ihan selkeältä narsistilta!

• Anonyymi

Voi olla sitäkin ja jotain muuta sen lisäksi! Toiminta on ollut sellaista mitä ei voi mitenkään hyväksyä!

• Anonyymi

Itse otin aloituksen ihan huumorilla ja sarkasmilla. Mikä teitä narsistin viljelijöitä oikein vaivaa.

• Anonyymi

niimpä , ihan kieli poskessa kirjoitettu teksti tää XD

• Anonyymi

Tate shit bullshit, ei edes läpällä ja kännissä

• Anonyymi

Provo toki, mutta ap:lla on siellä peräkammarissa tuskaa, kun joutuu hakata tattia ilman minkäänlaista emäntää.

• Anonyymi

Ei kiinnosta naiset. - ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta naiset. - ap

Jos sua ei kiinnostaisi naiset, et kirjoittaisi niistä.

• Anonyymi

En ihastuisi mieheen, joka pitää itseään hyvännäköisenä. Todennäköinen narsisti.

• Anonyymi

Älä kuitenkaan yleistä käsitystäsi.Itsenäisiä ,vahvoja naisia on myös olemassa ja heille et välttämättä merkitse mitään koska toimivat samoin kuin sinä eli saavat yleensä haluamansa miehen.

• Anonyymi

Ai jaa.

• Anonyymi

Olet sitä mitä syöt jaa

• Anonyymi

Ihan oikeasti jos olisi olemassa ap:n kuvaama mies, hän ei olisi fyysisestikään kovin kauan komea mies, koska henkinen tila vaikuttaa fyysiseen ja päinvastoin. Tuolla henkisellä ajattelulla ja tasolla voisi tapahtua jo muutamassa kuukaudessa ulkonäönkin rapistuminen, jokainen tajuaa ettei tuo ole tervettä.

• Anonyymi

👴🎙️
      👔🖖🎶🎶
      👖
      🎹

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      525
      8884
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      160
      6134
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      359
      5155
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      66
      4739
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      98
      4341
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4043
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      184
      3922
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1848
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103