Masentaa niin paljon, kun minusta näkyy tämä sairaus päälle päinkin. Monet sanoo, että olen ainakin aluksi pelottava tms. vaikka juttelisin ihan niitä näitä.
Pakko taas avautua
23
422
Vastaukset
- Anonyymi
nii no mut ne ei tunne sua anna olla
- Anonyymi
Mikä sairaus nyt pelottavan näköiseksi tekee?
- Anonyymi
Siis psyykkinen sairaus. Se tekee minun olemuksesta jotenkin luotaantyöntävän ainakin siihen asti kunnes alan juttelemaan enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis psyykkinen sairaus. Se tekee minun olemuksesta jotenkin luotaantyöntävän ainakin siihen asti kunnes alan juttelemaan enemmän.
Mikä psyykkinen sairaus sulla on? Se siis aiheuttaa sen ettet jaksa huolehtia itsestäsi ja sen takia ihmiset voi käsittää sinut väärin. Voisitko tehdä sille asialle jotain ? Onko sinulla mahdollisuus siihen ?
Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.
Kukaan ei kirjoittaisi itsestään mitään noin julmaa ja inhottavaa kuvausta. Tämä on jonkun sadistinen trolli teksti. Monet masentuneet on hymyileviä, positiivisia, ystävällisiä, hauskoja ja jopa aurinkoisia ihmisiä. Pidettyjä kavereita. Se mitä sinä joltain saat on heijastus sinun omasta käytöksestä.
Jos masentunut on poissaoleva ja monotoninen, niin sitä suuremmalla syyllä pitäis tsempata, eikä lynkata.
Jos kirjoitit tuon itsestäsi niin nyt helvetti terapiaan. - Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.
Ei mulla ole sotkuinen olemus. Ap
- Anonyymi
Johtuu niiden omasta itsetunnosta, jos pelottaa.
- Anonyymi
Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.
Ei ne muut kummempia ole, vaikka monasti näin itsestään luullaan. Monella on jotain sairauksia, mikä saattaa ulkonäköä muuttaa. Jos ei ulkonäköä, niin käytöstä kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.
Niin on. Ei ymmärretä, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja yritetään pönkittää omaa itsetuntoa mm. toista lyttäämällä, karttamalla tai muuten rakoimalla. Kaikki, mikä on oman aidan ulkopuolella ja eikä oman normin mukaista saattaa hätkähdyttää. Vaikka ihminen olisi ystävällinen. Lääkitys voi näkyä kasvoissa ja olemuksessa. Ihmisellä voi olla surua, trauma tai kriisi, ei silloin jaksa hymyillä vaikka haluaisi. Kaikki ei ole mustavalkoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Ei ymmärretä, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja yritetään pönkittää omaa itsetuntoa mm. toista lyttäämällä, karttamalla tai muuten rakoimalla. Kaikki, mikä on oman aidan ulkopuolella ja eikä oman normin mukaista saattaa hätkähdyttää. Vaikka ihminen olisi ystävällinen. Lääkitys voi näkyä kasvoissa ja olemuksessa. Ihmisellä voi olla surua, trauma tai kriisi, ei silloin jaksa hymyillä vaikka haluaisi. Kaikki ei ole mustavalkoista.
Sori, tuli nopeesti vähän epäselvä vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, tuli nopeesti vähän epäselvä vastaus.
Hyvähän tuo vastaus oli. Ap
- Anonyymi
Tarkoitat pelottavalla varmaankin rasittavaa?
- Anonyymi
Melko v-mäinen kommentti sinänsä. Et taida olla kovin hääppönen tyyppi.
- Anonyymi
Miten voi olla rasittava jos ei edes ole ehtinyt puhua mitään? Ap
- Anonyymi
Tiedän tunteen. Minusta näkee tapaturman jäljet. Mutta perkele hengissä ollaan.
- Anonyymi
Mulla taas sairaus ei näy päällepäin, mutta en voi sitä salatakaan loputtomasti ja se vaikuttaa ihmissuhteisiin, lähinnä että niitä on vaikea aloittaa.
- Anonyymi
Mikä se sairaus on? Yskäkö?
- Anonyymi
KÖH
- Anonyymi
Väärä palsta, huomionhakuinen persoona.
- Anonyymi
Vai onks se narsisti?
- Anonyymi
Ei mielenterveyssairaus näy aina päällepäin. Ei mullakaan näy. Tosin kun mulla on oppimisvaikeus niin pitäiskö sen näkyä sitten ulkonäössä. Joo oppimisvaikeus ei ole mt diagnoosi mutta se voi aiheuttaa sellaisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517