Pakko taas avautua

Anonyymi-ap

Masentaa niin paljon, kun minusta näkyy tämä sairaus päälle päinkin. Monet sanoo, että olen ainakin aluksi pelottava tms. vaikka juttelisin ihan niitä näitä.

23

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nii no mut ne ei tunne sua anna olla

    • Anonyymi

      Mikä sairaus nyt pelottavan näköiseksi tekee?

      • Anonyymi

        Siis psyykkinen sairaus. Se tekee minun olemuksesta jotenkin luotaantyöntävän ainakin siihen asti kunnes alan juttelemaan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis psyykkinen sairaus. Se tekee minun olemuksesta jotenkin luotaantyöntävän ainakin siihen asti kunnes alan juttelemaan enemmän.

        Mikä psyykkinen sairaus sulla on? Se siis aiheuttaa sen ettet jaksa huolehtia itsestäsi ja sen takia ihmiset voi käsittää sinut väärin. Voisitko tehdä sille asialle jotain ? Onko sinulla mahdollisuus siihen ?


      • Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.

        Kukaan ei kirjoittaisi itsestään mitään noin julmaa ja inhottavaa kuvausta. Tämä on jonkun sadistinen trolli teksti. Monet masentuneet on hymyileviä, positiivisia, ystävällisiä, hauskoja ja jopa aurinkoisia ihmisiä. Pidettyjä kavereita. Se mitä sinä joltain saat on heijastus sinun omasta käytöksestä.
        Jos masentunut on poissaoleva ja monotoninen, niin sitä suuremmalla syyllä pitäis tsempata, eikä lynkata.
        Jos kirjoitit tuon itsestäsi niin nyt helvetti terapiaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.

        Ei mulla ole sotkuinen olemus. Ap


    • Anonyymi

      Johtuu niiden omasta itsetunnosta, jos pelottaa.

      • Anonyymi

        Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.

        Ei ne muut kummempia ole, vaikka monasti näin itsestään luullaan. Monella on jotain sairauksia, mikä saattaa ulkonäköä muuttaa. Jos ei ulkonäköä, niin käytöstä kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella on sitten itsetunnossa puutteita.

        Niin on. Ei ymmärretä, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja yritetään pönkittää omaa itsetuntoa mm. toista lyttäämällä, karttamalla tai muuten rakoimalla. Kaikki, mikä on oman aidan ulkopuolella ja eikä oman normin mukaista saattaa hätkähdyttää. Vaikka ihminen olisi ystävällinen. Lääkitys voi näkyä kasvoissa ja olemuksessa. Ihmisellä voi olla surua, trauma tai kriisi, ei silloin jaksa hymyillä vaikka haluaisi. Kaikki ei ole mustavalkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Ei ymmärretä, että kaikki ihmiset ei ole samanlaisia ja yritetään pönkittää omaa itsetuntoa mm. toista lyttäämällä, karttamalla tai muuten rakoimalla. Kaikki, mikä on oman aidan ulkopuolella ja eikä oman normin mukaista saattaa hätkähdyttää. Vaikka ihminen olisi ystävällinen. Lääkitys voi näkyä kasvoissa ja olemuksessa. Ihmisellä voi olla surua, trauma tai kriisi, ei silloin jaksa hymyillä vaikka haluaisi. Kaikki ei ole mustavalkoista.

        Sori, tuli nopeesti vähän epäselvä vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, tuli nopeesti vähän epäselvä vastaus.

        Hyvähän tuo vastaus oli. Ap


    • Anonyymi

      Tarkoitat pelottavalla varmaankin rasittavaa?

      • Anonyymi

        Melko v-mäinen kommentti sinänsä. Et taida olla kovin hääppönen tyyppi.


      • Anonyymi

        Miten voi olla rasittava jos ei edes ole ehtinyt puhua mitään? Ap


    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Minusta näkee tapaturman jäljet. Mutta perkele hengissä ollaan.

    • Anonyymi

      Mulla taas sairaus ei näy päällepäin, mutta en voi sitä salatakaan loputtomasti ja se vaikuttaa ihmissuhteisiin, lähinnä että niitä on vaikea aloittaa.

    • Anonyymi

      Mikä se sairaus on? Yskäkö?

      • Anonyymi

        KÖH


    • Anonyymi

      Väärä palsta, huomionhakuinen persoona.

      • Anonyymi

        Vai onks se narsisti?


    • Anonyymi

      Ei mielenterveyssairaus näy aina päällepäin. Ei mullakaan näy. Tosin kun mulla on oppimisvaikeus niin pitäiskö sen näkyä sitten ulkonäössä. Joo oppimisvaikeus ei ole mt diagnoosi mutta se voi aiheuttaa sellaisen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe