Pääsiäisen pienkonetrullit

Anonyymi-ap

-olen minä
-Suomi24-foorumin trolli, joka nostaa vuosia vanhoja ketjuja turhilla kysymyksillä pienkoneista
-löydän ketjun vuodelta 2003, aiheena ”Partner-moottorisahan käynnistysvaikeudet”
-kirjoitan ”onko bensat vanhentuneet?”
-alkuperäinen kysyjä ei ole kirjautunut sivulle 15 vuoteen
-joku vastaa silti vakavissaan ja kirjoittaa novellin mittaisen vastauksen polttoaineen säilytyksestä
-odotan puoli vuotta, nostan taas
-”mites kaasuttimen kalvo, ootko tsekannu?”
-boomeri hermostuu, haukkuu mut trolliksi
-admin poistaa boomeri-viestin, jättää mun kysymyksen näkyviin
-seuraavana päivänä joku uusi käyttäjä kiittää keskustelusta ja sanoo ”hyvä kun joku nosti tän tärkeän aiheen!”
-jatkan ketjun nostamista hamaan tulevaisuuteen
-elämäni tarkoitus löytynyt
-mfw suomi24:n pienkoneharrastajat eivät koskaan lepää

-olen minä
-Suomi24 aktivointivalittaja
-huomaan taas trollin nostaneen vuoden 2004 lumilinkoketjun ylös
-verenpaineeni nousee
-kirjoitan vastaukseksi: ”Kohta on jännäkakka housuissa, mitähän seuraavaksi?”
-kukaan ei reagoi
-seuraavana päivänä toinenkin vanha ketju ylhäällä: ”Briggs & Stratton ei käynnisty”
-en pysty hillitsemään itseäni, kommentoin isoilla kirjaimilla: ”KATSOKAA NYT HYVÄT IHMISET PÄIVÄMÄÄRÄÄ!!!”
-moderointi poistaa viestini, jättää trollin kysymyksen
-tilini saa viikon jäähyn ”turhasta valittamisesta”
-palaan viikon kuluttua
-näen vuoden 1999 moottorisahaketjun etusivulla
-sydän hakkaa, kirjoitan kiivaasti vastauksen: ”ÄLKÄÄ HERÄTELKÖ NÄITÄ ZOMBIKETJUJA!”
-joku vastaa minulle: "Kerrankin hyvä ja asiallinen aloitus. Tämä kannattaa aktivoida.”
-saan toisen jäähyn
-mfw trollit jatkavat, mutta minä olen pahis

-olen minä
-suomi24-foorumin legendaarinen 2T-virittäjä
-selaan foorumia, silmiin osuu 15 vuotta vanha "Solifer SM ei kulje kuin 45 km/h" -ketju
-en voi hillitä itseäni, pakko kommentoida
-"ootko tsekannu männän, pitää olla läpihönkivä jos haluat tehoo"
-OP ollut jo 10 vuotta töissä, lapsia ja perhettä, Solifer romutettu ajat sitten
-joku kysyy uteliaana mitä tarkoittaa läpihönkivä mäntä
-innostun, teen esseen mittaisen postauksen pyramidiläpistä, männänhelman modaamisesta ja kanavien porttauksesta
-joku boomer vastaa "älä pilaa hyvää konetta viilaamalla, vakio on paras"
-hermot menee, vastaan välittömästi: ”Eihän siitä vakiopaukusta tule mitään jos squish-välys on kuin lentokenttä”
-ketju räjähtää, joku tuo oman kokemuksen esiin, keskustellaan squishin optimaalisesta mittauksesta
-yllättäen ketju hiljenee liian teknisenä
-seuraavana päivänä avaan uuden ketjun aiheesta ”Supermini ei lähde käyntiin”
-kommentoin itse omaan ketjuuni: ”jos oot unohtanut chamferit aukkojen reunalta, niin sylinteri on sökö ennen joulua”
-joku kysyy, mikä on chamfer
-elämäni merkitys jälleen saavutettu
-mfw seuraavat 20 vuotta kuluu selittäessä pyramidiläppien, squishin ja viilauksen saloja uusille sukupolville
-mfw yksikään saha ei kierrä yli 10000 rpm ennen kuin olen kommentoinut ketjuun

5

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-olen minä
      -ikuisesti suomi24:n halkomakonetrolli, aktivointivalittaja ja 2T-virittäjä samassa paketissa
      -löydän vuoden 2007 ketjun: ”Biltema halkomakone ei jaksa halkasta koivua”
      -en kestä, on pakko aktivoida
      -kommentoin: ”ootko tsekannu squissin välyksen männän ja halkoterän välissä?”
      -boomer suuttuu, vastaa: ”Mikä helvetin squissi, tää on sähköllä käyvä halkomakone eikä mikään Derbi”
      -kirjoitan pitkän vastauksen siitä, miten porttaus ja viilaus voisi parantaa hydraulipumpun virtausnopeutta
      -ehdotan pyramidiläppien asentamista sylinteriin “varmuuden vuoksi”
      -tiedän ettei halkomakoneessa ole läppiä, mutta haluan nähdä jonkun yrittävän
      -aktivointivalittaja ilmestyy
      -”TÄÄ KETJU ON 18 VUOTTA VANHA, MIKSI TE HERÄTÄTTE NÄITÄ?!”
      -vastaan: ”Koska halko ei halkea ilman tietoa, eikä tietoa tule ilman keskustelua”
      -keskustelu lähtee laukalle, joku väittää että halkomakone toimii paremmin kun käyttää Valvoline STOU öljyä
      -vastaan että se toimii vain jos käytät oikeanlaista viilaa männän reunan chamferointiin
      -moderaattori lukee, saa aivohalvauksen ja antaa mulle varoituksen
      -perustan uuden ketjun: ”Itse tehty halkomakone, altahöyläävä, ideaa?”
      -joku oikeasti rakentaa sen, video Youtubessa, menee viraaliksi
      -mfw Suomi24 on taas herännyt henkiin halkojen voimalla
      -mfw tämä kaikki alkoi yhdestä läpihönkivästä halkomäntä-vitsistä

• Anonyymi

Jos olet noin viisas, niin häivy palstalta. Kun mielestäsi on maailma valmis ja kaikki vi*tuttaa, niin jätä muut rauhaan. Täällä on mahdollisuus kysyä aiheen asioista kenellä tahansa.
      Ottaako päähän kun kukaan ei jaksa kommentoida aktivointi, aloitus ja jännäkakkelijuttujasi? Järjestä joku kuuntelija otilta. Moido!

• Anonyymi

Tuntuuko ettet ymmärtänyt? Menikö boomerilta yli hilseen? Niin meni itseltäkin mutta ei anneta sen häiritä ja annetaan kukkien kukkia vaan.

• Anonyymi

Mistä aiheesta saamme seuraavan vedätysaloituksen...

• Anonyymi

Tuli jännät housuun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe