Millainen siis on teistä komea mies?
Komea mies? makuja on monenlaisia
38
566
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tiettyä standardia.
- Anonyymi
Valkoiset sukat, farkut, bootsit ja nahkatakki? Ei polta, eikä ole juoppo.
- Anonyymi
Ei ole mitään tiettyä muottia komealle miehelle. Se komein mies on aina se, johon ihastut.
- Anonyymi
Se on koko olemus, mikä tekee miehestä komean. Ehkä siinä pitää olla vähän söpöyttä mukana ja sellainen, joka ei pidä itseään ehkä niin komeana tai täysin ymmärrä sitä itse. Hän vaan on ❤️
- Anonyymi
Onpa komea mies tai kaunis nainen. Pelkkä ulkokuori on vain eloton barbinukke. Keho tarvitsee elävän persoonan. Mitä enemmän persoona säteilee kaiken maailman kemioilla, sen kiinnostavampana se nähdään. Siksi ulkonäöltään vaatimattomampi voi olla myös kiinnostava, voimakkaan persoonan tähden ja nähden.
- Anonyymi
Useimmat miehet jotka luulevat olevansa komeita eivät ole. Naisten kriteerit komeudelle on erilaiset kuin miehet luulevat
- Anonyymi
Tiedän koska olen itsekkin naisellinen mies T.Tietäjä.
- Anonyymi
Lisäksi olemassa pienen kylän syndrooma, johon Suomikin kuuluu. Pienestä miesjoukosta nähdään komeimmat, jotka eivät sitten välttämättä erotu suuremmassa joukossa edukseen.
- Anonyymi
Turhaa lässytystä, kun et kertonut kriteereistä.
- Anonyymi
Eipä ole mitään varsinaista ihannetta, sen tietää vaan jos tykkää. Minuun iskee miehen ns. söpöys (ei tarkoita mitään imelää keinotekoista poikamaisuutta), en osaa selittää tarkemmin.
- Anonyymi
Kun miehessä kolahtaa joku esim.ronski huumorintaju, hyvä tilannekomiikka ja tietynlainen itsevarmuus, niin näyttää jo paljon komeammalta tän naisen mielestä,namskis.
- Anonyymi
Makuja on selvästi erilaisia. Tossa oli monta asiaa mistä itse en miehissä pidä jos mietin parisuhdetta hänen kanssaan. Bilekaverina tuollainen on hauskaa pelleily ja kännissä naureskelu seuraa mutta en mä suhteessa pellee jaksa.
Ronski huumorintaju on enemmän sellasta baarien känniläppää jota jaksaa kännis muttei joka päivä arjessa. Tilannekomiikka hmm.. onhan se kiva että kun mokaa niin osaa ottaa sen huumorilla eikä suutahda. Se siis on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees. Ihan pelleks heittäytyminen on enemnän kotibileiden känniperseilyä kuin pitkän parisuhteen juttuja.
Itsevarmuus joka menee leveilyyn ja lesoiluun on turn off mutta tavallinen hyvä itsetunto on seksikästä. Itseään ei tarvi tuoda esille eikä retostella ja isotella. Se menee turn offiin.
T: Karoliina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuja on selvästi erilaisia. Tossa oli monta asiaa mistä itse en miehissä pidä jos mietin parisuhdetta hänen kanssaan. Bilekaverina tuollainen on hauskaa pelleily ja kännissä naureskelu seuraa mutta en mä suhteessa pellee jaksa.
Ronski huumorintaju on enemmän sellasta baarien känniläppää jota jaksaa kännis muttei joka päivä arjessa. Tilannekomiikka hmm.. onhan se kiva että kun mokaa niin osaa ottaa sen huumorilla eikä suutahda. Se siis on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees. Ihan pelleks heittäytyminen on enemnän kotibileiden känniperseilyä kuin pitkän parisuhteen juttuja.
Itsevarmuus joka menee leveilyyn ja lesoiluun on turn off mutta tavallinen hyvä itsetunto on seksikästä. Itseään ei tarvi tuoda esille eikä retostella ja isotella. Se menee turn offiin.
T: KaroliinaKuka ny pellestä mitään mainitsi.Ja tilannekomiikkaakin on monenlaista.
- Anonyymi
Asiaan on tasan yksi vastaus: symmetria kasvoissa. Se luo vaikutelman kauneudesta ja komeudesta
- Anonyymi
Ei todellakaan, laittaisin esim.silmät ja katseen matematiikan edelle.
- Anonyymi
KOMEA MIES!(=hiukseton ja hyvä pään muoto,suora nenä,ei liiian pitkä,lihaksia jonkin verran,hyvä ryhti,ei perunanenää!,silmät pitää olla eloisat-ja hyvä supliikki!Herrranjestas sentään...kyllä saa hakemalla hakea,jos edes jotain näistä ominaisuuksista löytää.Suomalaiset miehet ovat ns."tuppisuita ja introvertteja"!Mutta....onhan meillä näitä "tummia ja tulisia"-otatko ja elätätkö?
- Anonyymi
Introverttiyskö on mielestäsi huono asia?
Introvertit on useimmiten älykkäitä ja syvällisiä. Kaikki maailman tunnetuimmat nerot ovat olleet introvertteja, ja heissä on kyllä ollut kuvankomeita tai kauniita ihmisiä niin ikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Introverttiyskö on mielestäsi huono asia?
Introvertit on useimmiten älykkäitä ja syvällisiä. Kaikki maailman tunnetuimmat nerot ovat olleet introvertteja, ja heissä on kyllä ollut kuvankomeita tai kauniita ihmisiä niin ikään.Lisäys: tosin he eivät taida kumppanikseen huolia ketä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: tosin he eivät taida kumppanikseen huolia ketä tahansa.
Olen itse omasta mielestäni introvertti, olen rakastunut omasta mielestäni introverttiin, toki hän ei sitä ehkä näe rooliemme takia. Toinen intro toisen tunnistaa. sivu
- Anonyymi
Voi jessus, ei saa olla perunanenää..blaa blaa!
- Anonyymi
Mies joka ei aktiivisesti ole satuttamassa minua.
- Anonyymi
Oma mies on aina paras mies.
Sitä on vaikea kuvailla, komeutta on niin monenlaista. Kasvojen piirteet ja silmät yleensä herättää minussa sen ajatuksen, että tuo mies on komea.
- Anonyymi
Katsoitko gubbe peilistä?
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko gubbe peilistä?
En katsonut. Tässä kysyttiin millainen on komea mies, ei millainen on kaunis nainen.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En katsonut. Tässä kysyttiin millainen on komea mies, ei millainen on kaunis nainen.
Sähän oot nytkin prinsessana😇🚀💦
- Anonyymi
Kauniit silmät ja hyvä ryhti. Sitä jotakin on vaikea selittää. Kokonaisuus ratkaisee.
- Anonyymi
Parta, lyhyt, daddy kroppa, ruskettunut blondi jossa harmaata tai punaista seas.
- Anonyymi
😮💨🤤
- Anonyymi
Mies ,jota rakastan on komea. Koska hän on minun silmissäni sellainen. Joku toinen voisi olla toista mieltä.
- Anonyymi
Joo, komeudet ei ole mun mieleen. Ihan muut adjektiivit kuvailee mun elämän miestä.
- Anonyymi
Sellainen symppis ja mukava jonka kroppa on kunnossa, ei saa olla mikään lihava muttei pursuava lihaskimppukaan. Kiva hymy ja kivat jutut vetoaa aina. Rasvaiset jutut on täysin turn off.
- Anonyymi
Minua viehättää enemmän mies jolla on karismaa.
Sen huomaa kun osaa katsoa sielunsa silmillä.- Anonyymi
Se on totta, karisma menee tällaisten asioiden yli kuin ulkonäkö. Onko tumma, vaalea, mahakas vai hoikka. Kokonaisuus ratkaisee. Veto lähtee ihmisestä sisältä. Hyvä ulkonäkö on mukava bonus.
- Anonyymi
mihin kiinnitän huomiota hyvällä tavalla
kivat siniset silmät
pituus n 175 tai enemmän
persoonallinen menevä tyyli ,ehkä tatuointeja
lutunen. - Anonyymi
Minä pidän hyvin paljon ikäisistäni vanhemmista tummatukkaisista miehistä! Koen vain heidän tyyppiset miehet sellaisiksi joita haluan halata. Mutta seksiä en halua enää harrastaa kenenkään kanssa! Ja toivon löytäväni hyväksi ystäväksi tuon tyyppisen miehen!
- Anonyymi
Harteikas, tumma piirteinen, parrakas, tummat voimakkaat kulmat . Muhkeat huulet. Kaunis nenä. Jykevät leukaperät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1127267
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t374255törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/373752Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4001980- 321467
- 351458
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi681438Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen1781116Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121098Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:111030