Komea mies? makuja on monenlaisia

Anonyymi-ap

Millainen siis on teistä komea mies?

38

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole tiettyä standardia.

      • Anonyymi

        Valkoiset sukat, farkut, bootsit ja nahkatakki? Ei polta, eikä ole juoppo.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään tiettyä muottia komealle miehelle. Se komein mies on aina se, johon ihastut.

    • Anonyymi

      Se on koko olemus, mikä tekee miehestä komean. Ehkä siinä pitää olla vähän söpöyttä mukana ja sellainen, joka ei pidä itseään ehkä niin komeana tai täysin ymmärrä sitä itse. Hän vaan on ❤️

    • Anonyymi

      Onpa komea mies tai kaunis nainen. Pelkkä ulkokuori on vain eloton barbinukke. Keho tarvitsee elävän persoonan. Mitä enemmän persoona säteilee kaiken maailman kemioilla, sen kiinnostavampana se nähdään. Siksi ulkonäöltään vaatimattomampi voi olla myös kiinnostava, voimakkaan persoonan tähden ja nähden.

    • Anonyymi

      Useimmat miehet jotka luulevat olevansa komeita eivät ole. Naisten kriteerit komeudelle on erilaiset kuin miehet luulevat

      • Anonyymi

        Tiedän koska olen itsekkin naisellinen mies T.Tietäjä.


      • Anonyymi

        Lisäksi olemassa pienen kylän syndrooma, johon Suomikin kuuluu. Pienestä miesjoukosta nähdään komeimmat, jotka eivät sitten välttämättä erotu suuremmassa joukossa edukseen.


      • Anonyymi

        Turhaa lässytystä, kun et kertonut kriteereistä.


    • Anonyymi

      Eipä ole mitään varsinaista ihannetta, sen tietää vaan jos tykkää. Minuun iskee miehen ns. söpöys (ei tarkoita mitään imelää keinotekoista poikamaisuutta), en osaa selittää tarkemmin.

    • Anonyymi

      Kun miehessä kolahtaa joku esim.ronski huumorintaju, hyvä tilannekomiikka ja tietynlainen itsevarmuus, niin näyttää jo paljon komeammalta tän naisen mielestä,namskis.

      • Anonyymi

        Makuja on selvästi erilaisia. Tossa oli monta asiaa mistä itse en miehissä pidä jos mietin parisuhdetta hänen kanssaan. Bilekaverina tuollainen on hauskaa pelleily ja kännissä naureskelu seuraa mutta en mä suhteessa pellee jaksa.

        Ronski huumorintaju on enemmän sellasta baarien känniläppää jota jaksaa kännis muttei joka päivä arjessa. Tilannekomiikka hmm.. onhan se kiva että kun mokaa niin osaa ottaa sen huumorilla eikä suutahda. Se siis on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees. Ihan pelleks heittäytyminen on enemnän kotibileiden känniperseilyä kuin pitkän parisuhteen juttuja.

        Itsevarmuus joka menee leveilyyn ja lesoiluun on turn off mutta tavallinen hyvä itsetunto on seksikästä. Itseään ei tarvi tuoda esille eikä retostella ja isotella. Se menee turn offiin.

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuja on selvästi erilaisia. Tossa oli monta asiaa mistä itse en miehissä pidä jos mietin parisuhdetta hänen kanssaan. Bilekaverina tuollainen on hauskaa pelleily ja kännissä naureskelu seuraa mutta en mä suhteessa pellee jaksa.

        Ronski huumorintaju on enemmän sellasta baarien känniläppää jota jaksaa kännis muttei joka päivä arjessa. Tilannekomiikka hmm.. onhan se kiva että kun mokaa niin osaa ottaa sen huumorilla eikä suutahda. Se siis on tiettyyn pisteeseen asti ihan jees. Ihan pelleks heittäytyminen on enemnän kotibileiden känniperseilyä kuin pitkän parisuhteen juttuja.

        Itsevarmuus joka menee leveilyyn ja lesoiluun on turn off mutta tavallinen hyvä itsetunto on seksikästä. Itseään ei tarvi tuoda esille eikä retostella ja isotella. Se menee turn offiin.

        T: Karoliina

        Kuka ny pellestä mitään mainitsi.Ja tilannekomiikkaakin on monenlaista.


    • Anonyymi

      Asiaan on tasan yksi vastaus: symmetria kasvoissa. Se luo vaikutelman kauneudesta ja komeudesta

      • Anonyymi

        Ei todellakaan, laittaisin esim.silmät ja katseen matematiikan edelle.


    • Anonyymi

      KOMEA MIES!(=hiukseton ja hyvä pään muoto,suora nenä,ei liiian pitkä,lihaksia jonkin verran,hyvä ryhti,ei perunanenää!,silmät pitää olla eloisat-ja hyvä supliikki!Herrranjestas sentään...kyllä saa hakemalla hakea,jos edes jotain näistä ominaisuuksista löytää.Suomalaiset miehet ovat ns."tuppisuita ja introvertteja"!Mutta....onhan meillä näitä "tummia ja tulisia"-otatko ja elätätkö?

      • Anonyymi

        Introverttiyskö on mielestäsi huono asia?
        Introvertit on useimmiten älykkäitä ja syvällisiä. Kaikki maailman tunnetuimmat nerot ovat olleet introvertteja, ja heissä on kyllä ollut kuvankomeita tai kauniita ihmisiä niin ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Introverttiyskö on mielestäsi huono asia?
        Introvertit on useimmiten älykkäitä ja syvällisiä. Kaikki maailman tunnetuimmat nerot ovat olleet introvertteja, ja heissä on kyllä ollut kuvankomeita tai kauniita ihmisiä niin ikään.

        Lisäys: tosin he eivät taida kumppanikseen huolia ketä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: tosin he eivät taida kumppanikseen huolia ketä tahansa.

        Olen itse omasta mielestäni introvertti, olen rakastunut omasta mielestäni introverttiin, toki hän ei sitä ehkä näe rooliemme takia. Toinen intro toisen tunnistaa. sivu


      • Anonyymi

        Voi jessus, ei saa olla perunanenää..blaa blaa!


    • Anonyymi

      Mies joka ei aktiivisesti ole satuttamassa minua.

    • Anonyymi

      Oma mies on aina paras mies.

    • Sitä on vaikea kuvailla, komeutta on niin monenlaista. Kasvojen piirteet ja silmät yleensä herättää minussa sen ajatuksen, että tuo mies on komea.

      • Anonyymi

        Katsoitko gubbe peilistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko gubbe peilistä?

        En katsonut. Tässä kysyttiin millainen on komea mies, ei millainen on kaunis nainen.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En katsonut. Tässä kysyttiin millainen on komea mies, ei millainen on kaunis nainen.

        Sähän oot nytkin prinsessana😇🚀💦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähän oot nytkin prinsessana😇🚀💦

        Voi kiitos!😊


    • Anonyymi

      Kauniit silmät ja hyvä ryhti. Sitä jotakin on vaikea selittää. Kokonaisuus ratkaisee.

    • Anonyymi

      Parta, lyhyt, daddy kroppa, ruskettunut blondi jossa harmaata tai punaista seas.

      • Anonyymi

        😮‍💨🤤


    • Anonyymi

      Mies ,jota rakastan on komea. Koska hän on minun silmissäni sellainen. Joku toinen voisi olla toista mieltä.

    • Anonyymi

      Joo, komeudet ei ole mun mieleen. Ihan muut adjektiivit kuvailee mun elämän miestä.

    • Anonyymi

      Sellainen symppis ja mukava jonka kroppa on kunnossa, ei saa olla mikään lihava muttei pursuava lihaskimppukaan. Kiva hymy ja kivat jutut vetoaa aina. Rasvaiset jutut on täysin turn off.

    • Anonyymi

      Minua viehättää enemmän mies jolla on karismaa.
      Sen huomaa kun osaa katsoa sielunsa silmillä.

      • Anonyymi

        Se on totta, karisma menee tällaisten asioiden yli kuin ulkonäkö. Onko tumma, vaalea, mahakas vai hoikka. Kokonaisuus ratkaisee. Veto lähtee ihmisestä sisältä. Hyvä ulkonäkö on mukava bonus.


    • Anonyymi

      mihin kiinnitän huomiota hyvällä tavalla
      kivat siniset silmät
      pituus n 175 tai enemmän
      persoonallinen menevä tyyli ,ehkä tatuointeja
      lutunen.

    • Anonyymi

      Minä pidän hyvin paljon ikäisistäni vanhemmista tummatukkaisista miehistä! Koen vain heidän tyyppiset miehet sellaisiksi joita haluan halata. Mutta seksiä en halua enää harrastaa kenenkään kanssa! Ja toivon löytäväni hyväksi ystäväksi tuon tyyppisen miehen!

    • Anonyymi

      Harteikas, tumma piirteinen, parrakas, tummat voimakkaat kulmat . Muhkeat huulet. Kaunis nenä. Jykevät leukaperät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe