Miksei Kankaanpään persut uskalla sanoa, että Purra oli se torpedo, jonka Mediapooli jo kuukausia en

Anonyymi-ap

Miksei Kankaanpään persut uskalla sanoa, että Purra oli se torpedo, jonka Mediapooli jo kuukausia ennen valintaa valitsi hajottamaan persut taas kerran.
Purran ja Halla-ahon hullunkiiltoinen sotahalu oli toinen myrkky, joka jätti äijät kotiinsa puremaan hampaitaan.
Nyt lässytetään jotakin valheellista mutinaa saksikuvasta tai laimeasta ehdokasasettelusta. Se on velliä housussa kun pelätään Purran pirullisia kostoja. Kyllä köyhä kansa on jo tietoinen, mistä tuulee ja kuka kurittaa. Muut ... nämä saa..nan entiset vihreät akat pesuhallituksessa ovat porvaria pahempia.

8

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan totta! Kaikilla persuministeriakoilla on taustana vihreäliike!

• Anonyymi

ja osalla seta-tausta

• Anonyymi

Sittenhän ne ovat juuri oikeita Suomen hallitukseen.

• Anonyymi

Turha persuja on syyttää nykytilanteesta. Nyyinen hallitus korjaa Marinin hallituksen leväperäistä rahankäyttöä.
      Marin huomasi edellisten vaalien jälkeen kuinka huonoon jamaan oli saanut Suomen, niin pakeni maailmalle, kunnei pystynyt enää seisomaan hallituksensa päätösten takana.
      Esim. Sotepäätös oli pakko saada läpi vakkei rahoitus ollut vielä täysin selvillä.

• Anonyymi

Silloin, kun HS, YLe ja Alma alkaa kehua ja tuoda positiivisesti politiikkoa pinnalle, pitää varoa pahinta. Sieltä tulee uusi Stubbi, Marin, Orpo tai Kekkonen.

• Anonyymi

Ei Kantapään persut kykene ajatustoimintaan, jossa kaksi tai usampi asiayhteys pitää liittää loogiseksi.

• Anonyymi

Tuo on vallitseva ongelma persupopulaatiossa.

• Anonyymi

Onko satakuntalaisissa persuissa ainuttakaan uskaltajaa tai ajattelijaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe