Niin sietämätön ikävä. Ajatteletko sä mua vai mikä on?
Koko ajan on
43
690
Vastaukset
- Anonyymi
Niin minä jo aamusella kirjoitin. Hänelle.
- Anonyymi
Voit kysyä häneltä itseltään.
- Anonyymi
Sivusta, itse ajattelen aina yhtä ylitse muiden ja muutamia kohtaamisia, jotka voisi toisen tässä haastaa, jos heidän kanssa jotain lähentymistä tapahtuisi? Näitä käyn läpi oman mielen sisällä, muilta piilossa. En ole aloitteellinen, siksi toimin omalla tavalla tässäkin. Vilkas mielikuvitusko vain?
- Anonyymi
Millon sydäntä särkeä ikävä jotakin mitä ei ollutkaan😭💔
- Anonyymi
Niin, mistähän johtuisi ettei ollutkaan olemassa.
- Anonyymi
Ajattelen ja ikävöin minä yhtä miestä.
- Anonyymi
Asiat muuttuu nyt varmasti hyväksi kun ihan anonyymisti kerrot asian.
- Anonyymi
Itse en uskalla edes ajatella, ku pelkona on, et kaikki ajatukset olikin vain harhaa tai sitten toisen odotukset ovat liian yliampuvia minusta ja siksi todellisuutta mahdoton saavuttaa? Pettymykset ja epäonnistumiset enemmän mahdollisia silloin, kun mielikuvat ovat kaukana todellisuudesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat muuttuu nyt varmasti hyväksi kun ihan anonyymisti kerrot asian.
Enpä tiedä, kaipaamani onko lähellä m juuri täällä..
kyllä tullut viesteiltyä irlissä. Kerroin hänelle että käyn täällä.
Epäselvyys onko nähnyt kunnolla ja voiko muuttuvissakin olosuhteissa nähdä ja jutella.
Joitai sattumoisia havaintoja ja täällä palstalla joku läheltä m on jotain kommentoinut joka sopisi meihin. En halua luovuttaa näin epäselvyyden merkeissä.
Mies tietää että tykkään paljon hänestä. Oon monta viikkoa ajatellut kokoajan häntä. Ikävöin mutta hymyilen aina kun näen hänet vähänkin, vaikka jonkun aikaa olin vältellyt ollut varovainen kun en tiennyt ajatuksestaan.. kun en halua painostaa millään tavoin.
- Anonyymi
Ajattelen
- Anonyymi
Kyllä minä ajattelen
- Anonyymi
Lopeta se ikävöiminen, tee muutoksia, jotta näet ihmisiä enemmän. Tiedosta että joku ihminen ei halua olla osa sinua ja olla elämättä, tai olla yhteistoiminnassa mukana. Päästäkää irti siitä ja siitä ihmisten ja heidän elämien jakamisesta ja hakekaa mahdollisuuksia muita kautta, Unohtakaa se, yksi on kotona jota muut "hakkaa" ja toisen jaksaa, ja lisänä yksi syö lääkkeitä. Ihmiset tappavat siinä toisiaan, osa kuolee nälkään, osa tappaa itsensä. Päästätte irti ja mietitte mitä mahdollisuuksia teillä on muuten ja oikein. Vapauttakaa orjat ja lopettakaa ne hakkaamisen ja rahan estot, ja elämän ja rahavirran sulkemiset.
- Anonyymi
Mitään en myönnä.
- Anonyymi
Parasta ois antaa olla ja unohtaa kun mitään konkreettista ei tapahdu tai tuu tapahtumaan. Kiusaa vaan itseään muuten. Vai mitä meinasit
- Anonyymi
Ilman todisteita
- Anonyymi
Ilman todisteita rohkeus uupuu. Itsensä voi nolata monella tavalla ja tällainen nolus olisi pahimmasta päästä. Toivo nollautuisi ja pahimmillaan saisi vielä haukutkin päälle.
- Anonyymi
ajattelen sitä kuinka kusessa olen
- Anonyymi
Niin, ajatella. Sinun pitää lunastaa puheesi ja lupailut mitä olet puhunut. Sitten sen näkee toimiiko se irl. Vai oliko vain sanahelinää. Kauanko siihen menee ennekuin kaikki selviää. Ennenkuin toinen ehtii vanhentua. Tai edes alatte oikeasti tuntea toisenne.
Näin se aika menee. Kunnes häkin ovet sulkeutuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ajatella. Sinun pitää lunastaa puheesi ja lupailut mitä olet puhunut. Sitten sen näkee toimiiko se irl. Vai oliko vain sanahelinää. Kauanko siihen menee ennekuin kaikki selviää. Ennenkuin toinen ehtii vanhentua. Tai edes alatte oikeasti tuntea toisenne.
Näin se aika menee. Kunnes häkin ovet sulkeutuvat.Ihmisen elämä on toisaalta aika lyhyt. Viisikymppisenä se on jo aikalailla ohi. Sitten tulee vanhuus. Eikä sekään yksin. Vaan vaivat ystävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen elämä on toisaalta aika lyhyt. Viisikymppisenä se on jo aikalailla ohi. Sitten tulee vanhuus. Eikä sekään yksin. Vaan vaivat ystävinä.
Huh mitä paskaa, olis varmaan kannattanu pitää parempaa huolta itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisesti sanoin. Minua säälittää tämä teidän touhu. Miksi on niin vaikea teidän edetä? Elämä on kohta ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko vaan niin että puheet eivät ole olleet totta.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä
- Anonyymi
ajattelen sua vieläkin😔
- Anonyymi
Joka päivä olet mielessäni mies. Sinun pitää nyt vain rohkaistua ja laittaa meiliä tai meseä, sillä yhteystiedot sulla on. Pyydät mua rohkeasti kahville ja siitä se alkaa tutustuminen. Katsoin kalenteriasi ja kesälomakin näyttää olevan samaan aikaan😉
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen ja emme ole työkavereita.
- Anonyymi
Ajattelen sua mies koko ajan ja ikävä on valtava. Kosketustasi❤️
- Anonyymi
Pääsiäistä! Nyt ei voi muuta kuin sulattaa jääkaappia,joka on paikaltaan pois tavarat ympäri pöytiä. Odotan kaupan aukeavan saadakseni vesiturvamuovin jääkaapin alle. Ehdotin pojalleni antamaan Sinulle Puh. numeron. Ei halunnut sotkeutua. Joten jäi siihen.
Harmi. R....- Anonyymi
En tunne ketään R ää
- Anonyymi
Ajattelen koko ajan.
- Anonyymi
Ajattelen vähän liikaakin.
- Anonyymi
No kyllä ajattelen vain sitä yhtä naista lähes koko ajan, en sille mitään voi, vaikka en haluaisi ajatella. Vaikee tilanne. Toivottavasti hänkin ajattelee minua hyvällä.
- Anonyymi
Niin se hänellä menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se hänellä menee.
Mitä tarkoitat? Ai että hänkin ajattelee mua? Enpä usko että ajattelee. Hän ajattelee jotain ihan toista, luulisin.
- Anonyymi
Minä ajattelen edelleen yhtä miestä vaikean tilanteen keskellä. Kyllä ajattelen hyvällä ja odotan yhä että varmistuu että on molemminpuolinen silloin päätös.. missä nähty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelen edelleen yhtä miestä vaikean tilanteen keskellä. Kyllä ajattelen hyvällä ja odotan yhä että varmistuu että on molemminpuolinen silloin päätös.. missä nähty?
Sori vaan, mutta en ajattele miestä. I think pretty woman so much. Olen siis itekki nainen.
- Anonyymi
Tottakai mä ajattelen ja paljon ajattelenkin 😘☺️
- Anonyymi
Ajattelen vaan kukaan meistä täällä ajattelijoista ei tiedä, ajatteleeko se toinen. Myös sinua voi ajatella joku, jonka olemassaoloa et edes muista. Hyvänpäiväntutut ym. sosiaaliset suhteet, palstakirjoittelijoita ei tietenkään lasketa todellisiksi.
- Anonyymi
Kuljet mun mukana kyllä. Oot se eka kumminkin. Ajatus sun koskettamisesta kutkuttaa ja kutittelee, mut mä oon oppinut jo elämään ilman ja ottamaan irti sen minkä saan.
- Anonyymi
Sietämätön olo tosiaankin on.
Kun sais vaan oikeesti juteltua kaiken läpi,
vois ehkä päästä eteenpäin tästä tilanteesta.
Ei tää ole enää edes ihanaa tai kivaa tuntea näin.
Pelkkää surua, ikävää ja kaiken tuhoavaa pskaa.
En kuvittele että aloitus olis tänne suunnattu, kuhan vaan vastasin jos vaikka se mies sattuis lukemaan ja sellasta.
" ilona " - Anonyymi
Minulla on wooodoo nukke, vaikutan sen avulla sinuun.
- Anonyymi
Kyllä.
Ajattelen yhtä miestä. Oletko sama?
Nähty ohimennen täällä läheltä joitai muutaman kerran ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711