Sisäpiirin Apinoilla on kyky hokkuspokkusvaan olla mitä kulloinkin päättävät olla, sitten ollen ollen ollen ovat hokkuspokkusvaan ja kaikki Paikkakuntarakastuneet kumartavat ja ihailevat, kiittävät ollen ollen niin Pattayan rakasta, niin Pattayan rakasta, että voi hyvänen aika sentään.
Hokkuspokkusvaan.
21
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrvånsyylåkin on hokkuspokkus vaan Suomi24 24/7
- Anonyymi
Pata-Pata tuuraa Patez Pasasta niin kauan että Pasasta lakkaa nolottamasta se fillarikuva, jonka piti olla käteisellä ostetun kotirivarin pihassa kuvattu, mutta olikin sitten vuokrakerrostalon pihassa kuvattu.
- Anonyymi
Miten julkisivukartoitus etenee apina, käykö G kuumana runkkari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten julkisivukartoitus etenee apina, käykö G kuumana runkkari?
Kiitos että vahvistit ihan itse teoriani ja syyn, mistä hiljaisuus johtuu. Minua ainakaan ei kiinnosta hevonveetäkään missä sinä asut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos että vahvistit ihan itse teoriani ja syyn, mistä hiljaisuus johtuu. Minua ainakaan ei kiinnosta hevonveetäkään missä sinä asut.
Vahvistit teoriani .... Taas todistit että olet .... kaikki sen tietää ..... Se on todettu ja todistettu.
Ei tarvitse hokkuspokkusta lainkaan kun Rakkaan aktivoi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvistit teoriani .... Taas todistit että olet .... kaikki sen tietää ..... Se on todettu ja todistettu.
Ei tarvitse hokkuspokkusta lainkaan kun Rakkaan aktivoi.Kyrvånsyylåå ei tarvitse aktivoida, aktiivinen Suomi24 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teoria ei sinulla ole aivoja teoriaan asti, no joko löytyi talo missä sinun mukaan asun, vai onko vain paljon tyhjiä sanoja, sanoja... vailla mitään sisältöä-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teoria ei sinulla ole aivoja teoriaan asti, no joko löytyi talo missä sinun mukaan asun, vai onko vain paljon tyhjiä sanoja, sanoja... vailla mitään sisältöä-
Pasanen taas kännissä ja molemmilla persoonilla. Jos ostaa polkupyörän niin se ei tarkoita sitä kuitenkaan että voi ryypätä sen jälkeen koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen taas kännissä ja molemmilla persoonilla. Jos ostaa polkupyörän niin se ei tarkoita sitä kuitenkaan että voi ryypätä sen jälkeen koko ajan.
Polkupyörän ostosta vantaan simonkylässä pitää ehdottomasti kirjoittaa PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA, kuvan kera.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko asiaan muuta kuin vain paljon sanoja, joissa ei sisältöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Polkupyörän ostosta vantaan simonkylässä pitää ehdottomasti kirjoittaa PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA, kuvan kera.
Simonkylän hippodromi on pyöräilijän taivas.
Kyllä lähtee!
- AnonyymiUUSI
Pasa Pasanen panikoi höpöjuttujensa vuoksi.
Senssu syntyi kattilaan 2017 kun Pasa pakinoi olevansa lähdössä Suomen suurlähetystön juhliin Bangkokiin sotilasunivormussa
everstiluutnantin kanssa, joka ylennettiin matkan aikana everstiksi.
Pasa ja eversti menivät kimppakyydillä, humppa soi ja itsenäisyyttä juhlittiin niin että univormun ompeleet natisi.
Lähetystön kotisivuilla kerrottiin että Thaimaan kuninkaan hautajaisten vuoksi tänä vuonna onkin itsenäisyyspäivän juhlan sijaan vain pieni kahvitilaisuus sunnuntaina, jonka teemana on thaimaan-suomalaiset lapset. Pasa vaikeni moneksi päiväksi, mutta siitä päivästä alkaen multimiljonääri Senssu aktivoitui puolustusasianajajakseen ja luotetuksi mieheksi, vaikka olikin ollut nainen hetkeä aiemmin nahkahousuissaan, joissa hapsut.
Hänestä tuli Pikku-Pasanen ja Tosipasanen.- AnonyymiUUSI
PIeni kahvi tilaisuus wow... senssu syntyi minua muutaman vuoden ennen...
Oletko syönyt lääkkeesi oikein, kun kaikki väitteesi on sairaan henkilön mielikuvitusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PIeni kahvi tilaisuus wow... senssu syntyi minua muutaman vuoden ennen...
Oletko syönyt lääkkeesi oikein, kun kaikki väitteesi on sairaan henkilön mielikuvitusta.Tunnetko tämän Senssun? Miksi sanot häntä mielikuvitukseksi?
- AnonyymiUUSI
Pimpshorny lähtenyt karkuun ryypiskelevää ja perheväkivaltaa harrastavaa Possonderia?
- AnonyymiUUSI
Vain paljon sanoja, en muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain paljon sanoja, en muuta.
Niin, mihin et muuta, pois Simonkylästä? En jaksa uskoa, että nämä sinun kirjoitusvirheesi olisivat sanasokeutta, vaan pitkälle edennyttä dementiaa ja sen mukanaan tuomaa vaikeutta järjellisten lauserakanteiden muodostamiseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mihin et muuta, pois Simonkylästä? En jaksa uskoa, että nämä sinun kirjoitusvirheesi olisivat sanasokeutta, vaan pitkälle edennyttä dementiaa ja sen mukanaan tuomaa vaikeutta järjellisten lauserakanteiden muodostamiseen.
Kuten sanoin paljon sanoja, kaikki tyhjiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin paljon sanoja, kaikki tyhjiä.
Merkityksettömiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Merkityksettömiä.
Kymmenen vuotta, aivan suotta. Jäikö käteen muuta kuin Pimpshornyn sormukset? Tekarit se vei mukanaan, ja mustan silmän.
- AnonyymiUUSI
Tiukka katse mittarissa... kone hurjana mylvii... gimma kiinni lihaksissa.. me kuulumme voittajiin.. ja lennämme kuin myrskytuuli läpi likaisen kaupungin...
https://www.youtube.com/watch?v=JeF2wIo1asA&ab_channel=PateMustajärvi-Topic
Pasanen soittaa tuota biisiä aina Sony Walkmaneisa kun halkoo tuulta Simonkylässä pankkineiti tarakalla lippalakki väärinpäin päässä ujeltaen... Born to be wild!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918