Perseestä. Silti katson sun kuvaa ja ihastelen ja odotan ens viikkoa jos nähtäisiin 😄 se on semmosta.
On tää ihastuminen
8
571
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin silti?
- Anonyymi
Tuttu tunne 😄
- Anonyymi
Järjestä asia niin että nähdään
- Anonyymi
En usko että elliä kiinnostaa, siis sitä jonka näet näissä palstaäijän hönöissä avauksissa riikinkukko
- Anonyymi
Onko hyvin läheltä n johon kohtaan tunnet näin?
Nähtiinkö eilen toissapäivänä aamulla viimeksi ? Minäkin toivon että nähtäisiin ensi viikolla.. 😉- Anonyymi
18:10:16 kirjoittaja jatkaa: onko se huono juttu kun oot ihastunut vain yhdestä tietystä syystä?
Kiitos että jos oot sama m ja kerroit tunteesi. Toivon että tilanne saa käänteen. Sitäpaitsi se sama tunne mullakin.
- Anonyymi
Mistä katselet kuvaa? Voisitko laittaa minulle nyt pääsiäisen aikaan suoraan viestiä?
- Anonyymi
Minä en ole ihastunut keneenkään, enkä ole kaivannut ketään moneen vuoteen. Ainoa asia mitä olen kaivannut on saada hoitaa pieniä lapsia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265651- 883784
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593475- 2242890
- 612757
- 522685
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322510- 1532410
- 311995
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211716