Anteeksi jo jos loukkaan tai olen vittumainen
Kyllä vituttaa tänään kaikki
16
407
Vastaukset
- Anonyymi
👍.
- Anonyymi
Miksi nostit peukun ylös, eihän vittumaisuus eikä loukkaaminen ole hyveitä. Kuten ei myöskään puhumattomuus, pakonomainen toisessa roikkuminen ja muut eihyvät tavat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nostit peukun ylös, eihän vittumaisuus eikä loukkaaminen ole hyveitä. Kuten ei myöskään puhumattomuus, pakonomainen toisessa roikkuminen ja muut eihyvät tavat!
Tuossa kolme afrikkalaista peukkua 👍🏿👍🏿👍🏿
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kolme afrikkalaista peukkua 👍🏿👍🏿👍🏿
Tämä! Nyt pyydät etukäteen anteeksi jo jostain? Jäbällä öljyn vaihto edessä, varsinkin noiden peukaloiden jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Nyt pyydät etukäteen anteeksi jo jostain? Jäbällä öljyn vaihto edessä, varsinkin noiden peukaloiden jälkeen
Voi ei. 🙈
- Anonyymi
Vedä vähemmän huumeita ja tee vähemmän virheitä, niin ei vituta
- Anonyymi
Onko sinulla eksaktia tietoa muiden kulutustottumuksista, jauhojonne? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla eksaktia tietoa muiden kulutustottumuksista, jauhojonne? Sivusta
Ja muuten virheistä puheenollen jonne- kuka se sinut selville vesille soutaa, äitiskö vai
- Anonyymi
Onko esim kanjaabis kova bilehuume mielestäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko esim kanjaabis kova bilehuume mielestäs?
Viuhkapäiden pää ei kestä pistää vissiin liikaa miettimään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuten virheistä puheenollen jonne- kuka se sinut selville vesille soutaa, äitiskö vai
Ei todellakaan se ole äiti, joka on jo monen lapsen äiti! Ei kiitos yhtään lasta lisää minulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan se ole äiti, joka on jo monen lapsen äiti! Ei kiitos yhtään lasta lisää minulle!
Montakos niitä olikaan ennestään?
- Anonyymi
Sellainen sinä m mies olet. Muuta et osaakaan.
- Anonyymi
No ei se minua kiinnosta, sen olen näiden huomiota hakevien minionsien kanssa oppinut, että paras kun vie hauvalta luun
- Anonyymi
Mikä vitutti jos saa kysyä
- Anonyymi
Seuraava päivä voi olla parempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815360Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151122- 102875
- 78801
- 41783
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56757Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132753- 56734
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43719- 46718