Haluatko sä enää

Anonyymi-ap

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä

37

712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka kysyy, ja ketä? 👀👀

• Anonyymi

Sivusta, itsellä on mielessä yksi, jolle olen uskaltanut paljastaa itsestä myös niitä huonoja puolia, eikä hän juossut minua karkuun? Luottamus kasvaa askel kerrallaan, katsotaan miten asiat etenee? Onko aika puolellani vai minua vastaan?

• Anonyymi

Minä en ikävöi yhtäkään palstalla kirjoittavaa!

• Anonyymi

Ei suakaan kukaan kaìpaa. Miksi olet täällä jos ei kiinnostele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suakaan kukaan kaìpaa. Miksi olet täällä jos ei kiinnostele

Ahdistaako sinua mikä tahansa (palstasedän) kommentti jonka koet olevan omaa ajatteluasi vastaan täällä keskustelupalstalla? Asenne vastakkaista sukupuolta kohtaan tuntuu olevan aika virittynyt sanoisinko asian vaikka näin😬

• Anonyymi

Pistä irliin toi äläkä kysele täälä !

• Anonyymi

Ei taida trupatuuri kuule se nainen kuulla saarnaasi jonka tänne vuosi toisensa jälkeen kuvittelet kirjoittelemaan kamraatille. Olet sekavin ihminen mitä voi olla moosedogi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida trupatuuri kuule se nainen kuulla saarnaasi jonka tänne vuosi toisensa jälkeen kuvittelet kirjoittelemaan kamraatille. Olet sekavin ihminen mitä voi olla moosedogi

Ja tämä käytös on narsistista sekä pakkomielteistä enkä katso peesaajia niin ikään kovin ylöspäin. Kuinka kauan yksi pienisieluinen mies saa inistä ja painostaa ns, ennen kuin muut ymmärtää, että käytös on toksista skeidaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä käytös on narsistista sekä pakkomielteistä enkä katso peesaajia niin ikään kovin ylöspäin. Kuinka kauan yksi pienisieluinen mies saa inistä ja painostaa ns, ennen kuin muut ymmärtää, että käytös on toksista skeidaa

Näin ollen vois ajatella, että tietyt arvot on vaa mainos ja iso Vvitsi

• Anonyymi

Haluan ihanan naisen kanssa kaikkea kivaa tekemistä ja mukavaa yhdessäoloa.

M > N

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

En osaa sanoa, kun en voi hyvin. Mutta hyvää yötä ja kauniita unia joka tapauksessa.

• Anonyymi

No siis en todellakaan!

• Anonyymi

vaikka haluaisinkin niin ansaitset parempaa

• Anonyymi

Haluun sun kansSa uuden elämän🩷🤍

• Anonyymi

Olen siihen valmis

• Anonyymi

En tahdo muuta kuin päästä ”pakkomielteestä.” Sellainen on muodostunut, vaikka en haluaisi. Luulen, että käytän alitajuisesti keppihevosena tuota ihmistä, mutten tiedä mihin. En muista kovin hyvin ajanjaksoa historiastani, johon hän kuuluu.
      En kuitenkaan halua mitään hänen kanssaan, rakastan puolisoani. En halua ikinä erota puolisostani. Sen olen ratkaissut nyt, mutta tätä ihmistä tai rooliaan en vieläkään. Tai tätä palstaa, en käsitä, mitä tekemistä minulla on tämän kanssa. Tämä ei sovi yhtään minuun.
      En muista kuin välähdyksiä tuolta ajalta ja hänen katseensa. Eipä uskoisi roolistaan, mutta niin on, hän edustaa minulle jotain ehkä ulospääsyä, mutta mistä. Mieleni välttelee sitä asiaa. Tarvitsen ehkä terapiaa tähän, vaikka muuten olenkin hyvinvoiva ja terve.

• Anonyymi

Suosittelen terapiaa sinulle todellakin ja mahdollisimman nopeasti. Niin outoja olivat ne todella monet äänettömät lähestymisyrityksesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen terapiaa sinulle todellakin ja mahdollisimman nopeasti. Niin outoja olivat ne todella monet äänettömät lähestymisyrityksesi!

Höpö höpö, katsoin vain, että olet hereillä. Suosittelen sinulle, että puhut pukille. Kaikki, mitä tänne sanoo, on täyttä puppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kiinnostava ruama tai traama, itsesi kanssa monologeja vetävä setämies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa kiinnostava ruama tai traama, itsesi kanssa monologeja vetävä setämies

Äänetön lähestymisyritys 🤭😁

• Anonyymi

En halua jos olet minua paljon nuorempi! Pidän vain 60v miehistä!

• Anonyymi

Minulle taas palstasetä on yläraja iha toiseen suuntaan röh röh. Kuhan pilasin pienten ilon

• Anonyymi

Älä taas esiinny muina ja väitä sontaa! Mene mies ite sen luo.

• Anonyymi

Siis, mähän haluan vaikka ja mitä.

• Anonyymi

Mutta kaikkea ei voi saada. Parisuhteessa pitää olla molemminpuolista rakkautta, välittämistä ja kunnioitusta. Paljon läheisyyttä, keskustelua, yhteisiä harrastuksia ja mukavaa yhdessäoloa! Siihen kuvaan voin saada minut ja noin 60v. miehen. Haluan elämässäni kokea sen, miltä tuntuu molemmin puolinen avoimmuus, spontaani tunteiden näyttäminen ja olla toisillemme läsnä hyvällä tavalla!

• Anonyymi

Haluan. Rakastan, kaipaan, ikävä repii sisintä. E

• Anonyymi

En tiedä kuka on E.

• Anonyymi
        UUSI

Minä myös sinua. T

• Anonyymi

Haluan! ❤️

• Anonyymi

Olisi kiva kyllä tehdä yhdessä jotain, en sen tarvitse aina olla niin tunteisiin vetoavaa, itselle kävisi vaikka rauhallinen iltapäivä kävely tai juttelu kahvikupin äärellä.

https://www.youtube.com/watch?v=IBAXDwN8-go

• Anonyymi

🤣

Ai jai jai 😅

Toivottavasti pääset sinne 😀👍

• Anonyymi

Haluan vain itseäni nuoremman miehen joka on minua 13-16vuotta nuorempi ja 180-190cm. Sellaisen joka on jo nyt elämässäni.

• Anonyymi

Eiköhän haluamiset ole jo haluttu, jos jotakin olisi tullut niin se olisi jo aika päivää sitten. Kyllä joku muu vielä haluaa rakastaa ja saan antaa rakkautta ilman epävarmuuksia rakkaudesta.

• Anonyymi

Haluan kaiken. Ikävä on. Odottavan aika on pitkä. 💘

• Anonyymi

Haluan rakas ❤️ Ja niin on 🥺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      175
      1550
    2. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1235
    3. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      13
      1211
    4. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      51
      1101
    5. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1074
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      972
    7. Onko enää rakkaudentunteita

Minua kohtaan?
      Ikävä
      51
      752
    8. Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen

Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm
      Maailman menoa
      252
      737
    9. Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?

Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel
      Ikävä
      33
      730
    10. Haluatko sä enää

Mun kans mitään? ❤️ on ikävä
      Ikävä
      37
      712
    Aihe