Miten suomalaiset miehet

Anonyymi-ap

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää treffeille, että nainen maksaa, että nainen laittaa viestin ensin.

299

4066

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohdit mainita että naisen pitää sängyssäkin tehdä kaikki työt kun mieslahna haluaa että hänet otetaan.

• Anonyymi

Ei enää yhtään tuollaista minulle koskaan! Saamattomuus oli eräällä niin pysyvää ja jatkuvaa, ettei ollut ihme että halut loppuivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei enää yhtään tuollaista minulle koskaan! Saamattomuus oli eräällä niin pysyvää ja jatkuvaa, ettei ollut ihme että halut loppuivat!

Miksi vielä valitat siitä? Taidat olla aika saamaton itse sillä vain sellainen jatkaa valittamista.

Kaikki muut ihmiset osaavat unohtaa hyvinkin nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vielä valitat siitä? Taidat olla aika saamaton itse sillä vain sellainen jatkaa valittamista.

Miksi sinä jatkat vänkäämistä ja muiden ojentamista? Mitä sulla on taustalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle taitaa aidon rakkauden kalastaja kelvata tämän jankuttamisesi sivussa mikä tahansa palstasedän negatiivisessa muodossa esitetty kommentti, jossa annetaan ymmärtää, että hän on nainen? Sinulla on paljon käsittämättömiä tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä jatkat vänkäämistä ja muiden ojentamista? Mitä sulla on taustalla

Koska hänen päässään on sellainen vinoutuma, että nämä palstasedän esitykset liittyy samaan naiseen, jonka asioita hän luulee vatvovansa ja aukoo naamaansa siksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa miehet valittaa naisista paljon enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska hänen päässään on sellainen vinoutuma, että nämä palstasedän esitykset liittyy samaan naiseen, jonka asioita hän luulee vatvovansa ja aukoo naamaansa siksi

Palstasedän esitykset alkavat olla aika väsyneitä.

• Anonyymi

Aloitus on manipuloiva. Itse suhtaudun aina toisen syyllistämisiin niin, että syyllistänällä on joku ongelma, johon haluaa muutosta? Prinsessat ja draamakuningattaret ovat itselle näitä, joita on helppo syyllistää, koska ovat enempi heitä, jotka ovat saaneet elää pumpulissa liian kauan. Tällainen muokkaa ihmisen luonnetta. Onko miehissä myös tällaisia? Harvemmin on. Enemmän poikkeuksia.

• Anonyymi

Musulmaanit sentään pistää vielä naisoletetut kuriin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on manipuloiva. Itse suhtaudun aina toisen syyllistämisiin niin, että syyllistänällä on joku ongelma, johon haluaa muutosta? Prinsessat ja draamakuningattaret ovat itselle näitä, joita on helppo syyllistää, koska ovat enempi heitä, jotka ovat saaneet elää pumpulissa liian kauan. Tällainen muokkaa ihmisen luonnetta. Onko miehissä myös tällaisia? Harvemmin on. Enemmän poikkeuksia.

Harvemmin on? Maa kun on tunnettu rentuistaan ja saamattomista lötköistä pätköistä sanot noi?

• Anonyymi

On kyllä niin totta

• Anonyymi

Linda, Linda t. Reetu

• Anonyymi

Linda Linda kerro hinta reetua.

• Anonyymi

Stella 🤤

• Anonyymi

Pelkäävät torjutuksi tulemista ja ovat myös sitoutumiskammoisia.

🚬👴

• Anonyymi

Tai yksinkertaisesti, haluavat vain elää yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai elävätkö kaikki suomalaiset miehet ennemmin selibaatissa kuin tekevät aloitteen???...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai elävätkö kaikki suomalaiset miehet ennemmin selibaatissa kuin tekevät aloitteen???...

Tämä oli hyvä

• Anonyymi kirjoitti:

Selibaatti ei ole huono elämäntapa. Voittaa seksiaddiktion mennen tullen. Jossain iässä miehen kannattaa joka tapauksessa yrittää päästä haluistaan eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä, kun miesten kanssa.

• Anonyymi

💅👍. 🤔🧑‍🦳?

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Selibaatti ei ole huono elämäntapa. Voittaa seksiaddiktion mennen tullen. Jossain iässä miehen kannattaa joka tapauksessa yrittää päästä haluistaan eroon.

lyhin himoistavierottautumismatka on silloin kun ei tiedä vieä oikeestaan mistään mitään, ei oo mitään kaivattavaa. Muuta ei tarvi muistella kuin 25 vuoden takaista pikahalia ja sitä kun 20 v sitten tyttö moikkasi nätisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täytyis mennä avioon että pääsis neitsyydestä mutta seo liia suur hinta, siksi on parempi olla neitsyt ja siirtää naisentarvetta aina eteenpäin runkkamaalla vaikka kerran kuuusa

• Anonyymi

Jaa miehet vai kyllä se useimmiten on nainen joka niitä pakkeja enemmän pelkää kui mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyl mä ainakin olen mielummi ilman kun pelkän pillun takia edes vaivautusin tarpeeks monesti jo tähän ikään joutun pelkkään pilluun tyytymään kun toisella ole ulkonäön lisäksi ollu itsestään muuta tarjota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täytyis mennä avioon että pääsis neitsyydestä mutta seo liia suur hinta, siksi on parempi olla neitsyt ja siirtää naisentarvetta aina eteenpäin runkkamaalla vaikka kerran kuuusa

Suomalaiset miehet ei uskalla lähestyä kuin humalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä elävät.

• Anonyymi

älä mieti suomimiehiä jos pännii

• Anonyymi

Sinäkin olet pusertanut jotain tähän palstamiehen päälleliimattuun aloitukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet pusertanut jotain tähän palstamiehen päälleliimattuun aloitukseen

Ja muuten liittyykö tämän etnisyyshommeli uusnasun apparaatteihin kiinteästi? 612

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten liittyykö tämän etnisyyshommeli uusnasun apparaatteihin kiinteästi? 612

Katsoin eilen dokkarin aiheesta, tosi voittajan oloisia nämä soihtumiehet. Lisäys

• Anonyymi

Nyt osuit täysin oikeaan asiaan. Ei voi kuin ihmetellä miesten käyttäytymistä, kuinka saamattomia ovat. Kauan jatkuessaan se varmistaa sen, että sen ettei tee enää mieli edes tutustua saamattomaan mieheen. Leima lyötiin otsaan, älä lähesty, älä sano mitään, sinusta tuli minulle näkymätön. Koska jo parisuhteessa oli hiljainen ja mitään tunteita osoittamaton mies, niin toista vastaavaa en elämääni koskaan halua!

• Anonyymi

Se on sitä tasa-arvoa 🥰

• Anonyymi

Suomalaiset miehet haluavat kerrankin voida olla prinsessoja ja nyt avautui vihdoin mahdollisuus johon vedota 👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset miehet haluavat kerrankin voida olla prinsessoja ja nyt avautui vihdoin mahdollisuus johon vedota 👸🏼

Mitä sä jauhat. ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä jauhat. ..

Anna kukkiesi kukkia mies, koska nyt on tasa-arvo 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa negatiivinen. Onnea sille, joka sinut saa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Posin kautta. Älä ota niin vakavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä jauhat. ..

Oletko erittäin tuohtunut nyt tästä palatasedän provosta ja onko tuohtumus aitoa vai näyteltyä ontumista, että katsokaa? Olet banaali kaveri ja sinun pitäisi keksiä itsellesi elämä.T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jo toinen teennäisen tuohtunut vastaus samalle äijälle kuten aina ennenkin, jotta tämä ohjaustyö rullaksi nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko erittäin tuohtunut nyt tästä palatasedän provosta ja onko tuohtumus aitoa vai näyteltyä ontumista, että katsokaa? Olet banaali kaveri ja sinun pitäisi keksiä itsellesi elämä.T

Kyllä tämän kommentin perässä maar kelpaa lähteä taas uiskentemaan, väliäkö sillä, että teennäinen populisti provosoi siihen itse spinnaamisellaan. -se edellinen T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämän kommentin perässä maar kelpaa lähteä taas uiskentemaan, väliäkö sillä, että teennäinen populisti provosoi siihen itse spinnaamisellaan. -se edellinen T

Voi teitä pilli ja pulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Palstasetä varsinkin 😇🚀💦💦 FIUUU💦💦💦

• Anonyymi

Suomalaisia naisia on lapsesta asti opetettu vihaamaan suomalaisia miehiä. Siinä on syy miksi olen ollut koko elämäni yksin ja yksinäinen.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole opetettu vihaamaan! Se on niin, että kun miehiä ei kiinnosta puhuminen niin se perinne jatkuu etenkin pojissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan ole opetettu vihaamaan! Se on niin, että kun miehiä ei kiinnosta puhuminen niin se perinne jatkuu etenkin pojissa!

Koska se puhumattomuuden perinne siirretään jälkikasvuun pienestä pitäen. Kaikki pidetään sisällä ja kasvot naamiolla. Se vaikuttaa varkain myös tunteisiin ja niiden olemassaolon omakohtaiseen kyseenalaistamiseen. Pikkuhiljaa alkaa kieltämään niitä itseltään vaikka niitä itsessään tunnistaakin. Puhumattakaan (Heh), että niitä, tunteita siis, siirtäisi kallonsa ulkopuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se puhumattomuuden perinne siirretään jälkikasvuun pienestä pitäen. Kaikki pidetään sisällä ja kasvot naamiolla. Se vaikuttaa varkain myös tunteisiin ja niiden olemassaolon omakohtaiseen kyseenalaistamiseen. Pikkuhiljaa alkaa kieltämään niitä itseltään vaikka niitä itsessään tunnistaakin. Puhumattakaan (Heh), että niitä, tunteita siis, siirtäisi kallonsa ulkopuolelle.

Sotien jälkeen puhumattomat miehet osasivat viedä naiset treffeille. Hakivat naisen kotoa, juttelivat vanhempien kanssa ja saattoivat kotiin. Teot osoittivat kiinnostukset.

Nykyisin prinsessamiehet nostavat tasa-arvon esille, kun kuvittelevat tai haluavat sen koskevan myös deittausta 🥰

Eikö olekin ihanaa. Kohta miehet kulkevat 👠💄👑 koska kerrankin tasa-arvo aaah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se tapahtuu. On siitä omakohtaisia kokemuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotien jälkeen puhumattomat miehet osasivat viedä naiset treffeille. Hakivat naisen kotoa, juttelivat vanhempien kanssa ja saattoivat kotiin. Teot osoittivat kiinnostukset.

Nykyisin prinsessamiehet nostavat tasa-arvon esille, kun kuvittelevat tai haluavat sen koskevan myös deittausta 🥰

Just joo, ei kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, ei kiitos!

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla naisena vähän simppeleille esiintyvä mies ongelmia ensisijaisesti oman identiteetin kanssa? Lilaa luomiin jos siltä tuntuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Tiedätkö enää Höppänä itsekään mille yrität räjähdellä näissä palstaäijän monologeissa? T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö enää Höppänä itsekään mille yrität räjähdellä näissä palstaäijän monologeissa? T

Taitaa olla alitajuista mittelöä pirpanalla, että kuka onkaan se haufka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkkarit gubbe kattoon 🎶🎵🎶🎶🎶🎵🎶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta? Nehän kulkee jo.

• Anonyymi

Naiset rakastuvat renttuihin,sanottu pitkään. Minulle eräs nainen sanoi treffeillä,että olen liian kiltti. Mitä ihmettä.
        En ymmärrä naisten logiikkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

😂
        🤣

• Anonyymi

Mitäpä jos unohtaisit "kärsimäsi" vääryyden, ja keskittyisit ongelmien ratkaisemiseen, sensijaan että tuomitset ja arvostelet? Ei ole hyvä lähtökohta, että nalkutus tapahtuu jo tässä vaiheessa. Jokainen voi vastata omasta puolestaan, miksi eivät tee mitään. Itse en lähesty naisia koska en välitä lähestyä kuin naista joka on oikeasti lähestymisen arvoinen. En vain yksinkertaisesti ole varma, onko kukaan nainen sellainen.

Toisaalta jotkut valittavat miesten pinnallisuudesta, mutta itsellä juuri pinnallisuuden puute, on syy siihen, että en lähesty ketään. Olisihan se helppo lähestyä naisia jos pelkkä ulkonäkö riittäisi syyksi ja en välittäisi naisen varaustilanteesta enkä siitä että minkälainen ihminen hän on ja mitä hän tahtoo minusta. En tuhlaa aikaani naisiin. Yhden kanssa voisin olla, mutta tilaisuutta ei vain ole siihen.

• Anonyymi

Ei kannata ottaa kaikkea niin vakavasti 😉

• Anonyymi

"En vain yksinkertaisesti ole varma, onko kukaan nainen sellainen."

Tällä tarkoitin tietysti omalla kohdallani. Lähestymisen arvoinen nainen on: minusta viehättävä, lempeä luonteeltaan, saa rakkauden heräämään minussa, hänessä herää rakkaus minuun, kiltti, vapaa, haluaa uskollista rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En vain yksinkertaisesti ole varma, onko kukaan nainen sellainen."

Tällä tarkoitin tietysti omalla kohdallani. Lähestymisen arvoinen nainen on: minusta viehättävä, lempeä luonteeltaan, saa rakkauden heräämään minussa, hänessä herää rakkaus minuun, kiltti, vapaa, haluaa uskollista rakkautta.

"viehättävä, lempeä luonteeltaan, saa rakkauden heräämään minussa, hänessä herää rakkaus minuun, kiltti, vapaa, haluaa uskollista rakkautta."

Tiedätkö milloin naisen naisellisuus alkaa hehkua juuri noin kuin kuvailit? Millaisesta miehen käytöksestä tuo syttyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"viehättävä, lempeä luonteeltaan, saa rakkauden heräämään minussa, hänessä herää rakkaus minuun, kiltti, vapaa, haluaa uskollista rakkautta."

Tiedätkö milloin naisen naisellisuus alkaa hehkua juuri noin kuin kuvailit? Millaisesta miehen käytöksestä tuo syttyy?

Ai siitäkö kun lähestyy useita naisia ja pelaa ja leikkii heidän kustannuksellaan ja lähestyy kaikkea mikä liikkuu ja jolla on πmmpπ?

Jos rakkaus heräisi käytöksestä, niin se myös päättyisi siihen kun se käytös mistä se alkoi, loppuisi. Yleinen naisten suosio ei kiinnosta minua pätkääkään. Rakkaus joka perustuu siihen että mies kerran tai kaksi tekee mitä nainen haluaa ei ole kovin hyvällä pohjalla. "Mies lähestyi ja pyysi treffeille, siksi rakastan häntä loppuelämäni" ei muuten sano kukaan nainen koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siitäkö kun lähestyy useita naisia ja pelaa ja leikkii heidän kustannuksellaan ja lähestyy kaikkea mikä liikkuu ja jolla on πmmpπ?

Jos rakkaus heräisi käytöksestä, niin se myös päättyisi siihen kun se käytös mistä se alkoi, loppuisi. Yleinen naisten suosio ei kiinnosta minua pätkääkään. Rakkaus joka perustuu siihen että mies kerran tai kaksi tekee mitä nainen haluaa ei ole kovin hyvällä pohjalla. "Mies lähestyi ja pyysi treffeille, siksi rakastan häntä loppuelämäni" ei muuten sano kukaan nainen koskaan.

Vastaus väärä.

• Anonyymi

Hyvää pohdintaa. Naiset tuntuvat monesti unohtavan, että miehilläkin on tunteet. Kaikki ylimääräinen lisää taakkaa eikä monesti vahvista näissä asioissa. Jotkut osaavat olla todella ilkeitä, eivätkä välitä toisten tunteista. Minä myös pohdin tuota, että onko yksikään nainen minun silmissäni sellainen, että jaksaisin jotain ylimaallista rumbaa. Kyllähän sitä silti saisi jonkun vaan, kun rimaa tiputtaa tarpeeksi. Minä ainakin mielestäni haistan ja tunnen ihmisiä melko hyvin ja lähestyn naisia eri tavoilla. Joku saattaa kiinnostaa enemmän joku vähemmän. Mutta silloin jos nainen kiinnostaa paljon, niin silloin on varovaisempi, koska tuntee itse enemmän. Jos naisesta huokuu sellainen, että hän ei tiedä mitä haluaa, niin ei silloin osaa olla kovin määrätietoinen jahdissaan. Sitten antaa vain olla, koska sellainen tuntuu kiinnostuksen puutteelta. Kyllä se on niin, että jos miestä kiinnostaa, niin mies lähestyy. Nainen saa sitten päättää riittääkö se vai odottaako jotain muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää pohdintaa. Naiset tuntuvat monesti unohtavan, että miehilläkin on tunteet. Kaikki ylimääräinen lisää taakkaa eikä monesti vahvista näissä asioissa. Jotkut osaavat olla todella ilkeitä, eivätkä välitä toisten tunteista. Minä myös pohdin tuota, että onko yksikään nainen minun silmissäni sellainen, että jaksaisin jotain ylimaallista rumbaa. Kyllähän sitä silti saisi jonkun vaan, kun rimaa tiputtaa tarpeeksi. Minä ainakin mielestäni haistan ja tunnen ihmisiä melko hyvin ja lähestyn naisia eri tavoilla. Joku saattaa kiinnostaa enemmän joku vähemmän. Mutta silloin jos nainen kiinnostaa paljon, niin silloin on varovaisempi, koska tuntee itse enemmän. Jos naisesta huokuu sellainen, että hän ei tiedä mitä haluaa, niin ei silloin osaa olla kovin määrätietoinen jahdissaan. Sitten antaa vain olla, koska sellainen tuntuu kiinnostuksen puutteelta. Kyllä se on niin, että jos miestä kiinnostaa, niin mies lähestyy. Nainen saa sitten päättää riittääkö se vai odottaako jotain muuta.

"Kyllä se on niin, että jos miestä kiinnostaa, niin mies lähestyy. Nainen saa sitten päättää riittääkö se vai odottaako jotain muuta."

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Tiedän itse suhteita jotka on alkaneet naisen aloitteesta ja lähestymisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllä se on niin, että jos miestä kiinnostaa, niin mies lähestyy. Nainen saa sitten päättää riittääkö se vai odottaako jotain muuta."

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Tiedän itse suhteita jotka on alkaneet naisen aloitteesta ja lähestymisestä.

Ei se sitä sano. Tietenkin noin voi käydä, jos nainen kiinnostuu miehestä ennen kuin mies kiinnostuu naisesta. Itsestäänselvyys. Jos mies ei lähesty vaikka kiinnostusta tuntuu olevan, niin sitten ei kiinnosta tarpeeksi. Se on yksinkertaista. Silloinhan mies ei vain uskalla. Ei kovin miehekästä. Jos ei puhuta varatuista. Nainen voi sen sijaan tehdä itsestään kiinnostavamman ja helpommin lähestyttävän, mutta vaikka naiset miehiä täällä soimaa, niin naiset eivät monesti ole valmiita muuttamaan mitään omassa käytöksessään tai tavoissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä sano. Tietenkin noin voi käydä, jos nainen kiinnostuu miehestä ennen kuin mies kiinnostuu naisesta. Itsestäänselvyys. Jos mies ei lähesty vaikka kiinnostusta tuntuu olevan, niin sitten ei kiinnosta tarpeeksi. Se on yksinkertaista. Silloinhan mies ei vain uskalla. Ei kovin miehekästä. Jos ei puhuta varatuista. Nainen voi sen sijaan tehdä itsestään kiinnostavamman ja helpommin lähestyttävän, mutta vaikka naiset miehiä täällä soimaa, niin naiset eivät monesti ole valmiita muuttamaan mitään omassa käytöksessään tai tavoissaan.

"Jos mies ei lähesty vaikka kiinnostusta tuntuu olevan, niin sitten ei kiinnosta tarpeeksi. Se on yksinkertaista. Silloinhan mies ei vain uskalla." Tarkoitin että muussa tapauksessa mies ei vain uskalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koskaan sellaisen miehen kohdalla, joka on häirinnyt naisen elämää monin eri tavoin vuosien ajan. Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan aikaisemmin kokenut ja joudun todella kasaamaan itseäni jonkin aikaa jotta alkaisin voida paremmin. Mutta se on täysin selvää, etten halua elämääni muita kuin heteromiehen! Tietty nuorempi pilasi elämääni monin tavoin, enkä siksi voi sietää häntä ja haukun lyttyyn jos näen hänet jossain. Hän on ainoa ihminen, jota inhoan todella paljon! Hänessä ei ole mitään sellaista miksi pitäisin hänestä? Tämänkin sanon hänelle päin naamaa! Kukaan ei ansaitse kunnioitusta minulta kiusaamalla kymmenen vuoden ajan! Sen on pakko loppua muuten menen yhä huonompaan kuntoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos mies ei lähesty vaikka kiinnostusta tuntuu olevan, niin sitten ei kiinnosta tarpeeksi. Se on yksinkertaista. Silloinhan mies ei vain uskalla." Tarkoitin että muussa tapauksessa mies ei vain uskalla.

Ihan sama mikä syy on tiettyyn ihmiseen liittyen, mutta en voi sietää ihmistä pakkomieltesiesti maalittaa hyvin eri ikäistä ihmistä kuin itse on! Minusta tuollaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mikä syy on tiettyyn ihmiseen liittyen, mutta en voi sietää ihmistä pakkomieltesiesti maalittaa hyvin eri ikäistä ihmistä kuin itse on! Minusta tuollaiset ihmiset eivät ole hyviä ihmisiä!

No sen sanoo normaalille ihmisille ihan terve järkikin, palstasetä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koskaan sellaisen miehen kohdalla, joka on häirinnyt naisen elämää monin eri tavoin vuosien ajan. Mitään niin ahdistavaa en ole koskaan aikaisemmin kokenut ja joudun todella kasaamaan itseäni jonkin aikaa jotta alkaisin voida paremmin. Mutta se on täysin selvää, etten halua elämääni muita kuin heteromiehen! Tietty nuorempi pilasi elämääni monin tavoin, enkä siksi voi sietää häntä ja haukun lyttyyn jos näen hänet jossain. Hän on ainoa ihminen, jota inhoan todella paljon! Hänessä ei ole mitään sellaista miksi pitäisin hänestä? Tämänkin sanon hänelle päin naamaa! Kukaan ei ansaitse kunnioitusta minulta kiusaamalla kymmenen vuoden ajan! Sen on pakko loppua muuten menen yhä huonompaan kuntoon!

Koetko palstaäijä jopa kuumottajana ha ahdistelijana tms epäonnistumista? Mitenkään ei huomaa tästä tekstistäsi🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko palstaäijä jopa kuumottajana ha ahdistelijana tms epäonnistumista? Mitenkään ei huomaa tästä tekstistäsi🥱

Eli lopuksi opetelkaa hönöt lukemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vätyksen puhetta. Oma vikasi, jos vaan kyräilet, eikä kukaan kelpaa. Älä ruikuta turhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat taas yrittää esiintyä toisena!aviomies on,enkä muita tarvi!vaikka kuinka yrität häntä,pahoinpitelemällä sitä naista,tulemalla heidän yhteisiin paikkoihin ilman lupaa..jne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

du är stubed,gubbe!Jätä ihmiset rauhaan,jotka ei halua nähdä sua!

• Anonyymi

Nykyajan mies käyttää alkoholia niin paljon ett ei se pysty edes naista hakemaan treffeille, ei ainakaan autolla ajamaan kun v-loput menee juodessa, ehkä pysyisi just ja just pyörällä pystyssä jos sellaisen omistaisi ja jaksaisi polkea.
      Sekin on naisen syy. Se juominen.
      Mies ajattelee, ett nainen ajaa ja kuskaa häntä ja nainen tulee hänen luokseen aina vaan ja hän odottelee kännipäissään kotona.
      Ett se siitä tasa-arvosta.

• Anonyymi

Miehen alkoholismi on sun mielestä naisen syy?🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen alkoholismi on sun mielestä naisen syy?🫢

Se on se Eevan perintö nääs varmaan, juu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se Eevan perintö nääs varmaan, juu?

Hyi näitä teidän juttuja sitä se ei todellakaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi näitä teidän juttuja sitä se ei todellakaan ole.

Mistä tietyt titityyt ny ei naisia syyttelisi

• Anonyymi

Minä olen aina ihmetellyt tätä jankkausta. Älkää sekaantuko sellaisiin miehiin jotka ei
      ole mitään,rumia vätyksiä ja tuppisuita jne, Antakaa niiden elää omaa elämäänsä.
      Ja olkaa niiden kanssa joilla on oikea koulutus, rahaa jotka on teille oikeita.
      Niin helppoa se on .

• Anonyymi

Niin helppoa se voi olla jonkun mielestä, mutta ensin täytyy löytää juuri sellainen mies, johon rakastuu ja joka tuntuu kaikin puolin sopivalta. Sellaista etsitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin helppoa se voi olla jonkun mielestä, mutta ensin täytyy löytää juuri sellainen mies, johon rakastuu ja joka tuntuu kaikin puolin sopivalta. Sellaista etsitään.

Ikää pitää olla suunnilleen saman verran kuin naisellakin. Suuri ikäero ei ole hyvä asia mielestäni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikää pitää olla suunnilleen saman verran kuin naisellakin. Suuri ikäero ei ole hyvä asia mielestäni!

Ikäeroa voi olla sellainen 10-15 v, kaikkihan on kuitenkin kemioista k>ni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäeroa voi olla sellainen 10-15 v, kaikkihan on kuitenkin kemioista k>ni.

Se on sinun mielipiteesi ja minulla omani ja molemmat saavat ajatella juuri niin kuinitse haluavat ja molemmilla on oikeus saada elää omanköistään elämää juuri sellaisen ihmisen kanssa johon rakastuu. Kumpikin elää omannäköistä elämää oman rakkaansa kanssa, eivätkä parit ole missään tekemississä toistensa ksnssa!

• Anonyymi

Rahahan se ratkaisee kaiken...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahahan se ratkaisee kaiken...

Sinä tiedät tämän koska sulla ei ole niin naista kuin massiakaan?🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tiedät tämän koska sulla ei ole niin naista kuin massiakaan?🥱

Rahaa on. Mutta mitä rahalla jos ei ole rakkautta. Sinä gubbejankkaaja varmaan haluatkin jonkun rikkaan elättäjämiehen itsellesi, niin voit kaiket päivät trollata täällä suoli24sella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa on. Mutta mitä rahalla jos ei ole rakkautta. Sinä gubbejankkaaja varmaan haluatkin jonkun rikkaan elättäjämiehen itsellesi, niin voit kaiket päivät trollata täällä suoli24sella.

Vai niin, en tiennytkään että näille merkeille on tulossa iso lasku perään. Metateksti höhö

• Anonyymi

Ei mies saa vonkata.

• Anonyymi

Tästä aloituksesta huomaa saman kuin tältä palstalta muutenkin. Siihen suomalainen nainen opetetaan lapsesta asti.
      Eli kaikki on aina miehen syytä. Kaikesta voi syyttää miestä.

• Anonyymi

Ylipäätänsä meihin istutetaan semmoinen asenne, että syytellään muita ja valitetaan ongelmista, mutta ei itse voi tehdä asioiden ratkaisemiseksi yhtään mitään...

• Anonyymi

Sinä se näytät taistelevan varsin touhukkaasti tätä absoluuttista ajatustasi vastaan kaikin metodein

• Anonyymi

Mutta jos miehen aloite onkin epätoivottu, silloin mies on syyllistynyt ahdisteluun. Mies ei voi tietää etukäteen, onko aloite toivottu tai epätoivottu, siispä varminta on olettaa sen olevan epätoivottu. Näin mies välttää ahdistelevan hyypiön maineen.

• Anonyymi

"Mutta jos miehen aloite onkin epätoivottu, silloin mies on syyllistynyt ahdisteluun. "
        😂😂😂

Todella on syyllistynyt ahdisteluun, jos ei ole muita keinoja lähestyä kuin ahdistella seksuaalisesti.

• Anonyymi

Hän lähestyi ”ahdisteli” joskus tosi ihanasti. Olispa ollut mun loppuelämän hyypiö.

Sivusta

• Anonyymi

On hyvin käyttäytyviä herrasmiehiä ja sitten toisenlaisia.

• Anonyymi

En usko että ahdistelusta voi syyttää, jos osaa lähestyä tarpeeksi hienovaraisesti. Tosin olen lähestynyt aiemmin tosi herrasmiesmäisesti, mutta naisia ei semmoinen mies näköjään kiinnostakaan.

Minulle on ehkä valehdeltu. Pienestä pitäen on joka paikassa toitotettu, että nainen haluaa herrasmiehen, vaan eipä tunnu tosielämässä kelpaavankaan.

• Anonyymi

Kyllä juuri noin kannattaa paljon nuorempien ajatella, koska he eivät ole toivottuja aloitteentekijöitä vanhemmalle naiselle! Ja heidät on jo todettu monta vuotta sitten eihyviksi ihmisiksi monestakin syystä johtuen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän lähestyi ”ahdisteli” joskus tosi ihanasti. Olispa ollut mun loppuelämän hyypiö.

Sivusta

Kuka voi ajatella noin? Ei stalkkaaminen ole koskaan sellaista että sitä voisi pitää hyväksyttävänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että ahdistelusta voi syyttää, jos osaa lähestyä tarpeeksi hienovaraisesti. Tosin olen lähestynyt aiemmin tosi herrasmiesmäisesti, mutta naisia ei semmoinen mies näköjään kiinnostakaan.

Minulle on ehkä valehdeltu. Pienestä pitäen on joka paikassa toitotettu, että nainen haluaa herrasmiehen, vaan eipä tunnu tosielämässä kelpaavankaan.

"Tosin olen lähestynyt aiemmin tosi herrasmiesmäisesti, mutta naisia ei semmoinen mies näköjään kiinnostakaan."

Älä yleistä. Olet lähestynyt naisia, jotka eivät ole tarkoitettu sinulle. Sinulle sopivat naiset arvostavat lähestymistapaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi ajatella noin? Ei stalkkaaminen ole koskaan sellaista että sitä voisi pitää hyväksyttävänä!

Vähän kuulostaa nyt siltä naisena esiintyvä haakana, että päivittelet taas omaa tekstiäsi, että saisit edes jotain huomiota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tosin olen lähestynyt aiemmin tosi herrasmiesmäisesti, mutta naisia ei semmoinen mies näköjään kiinnostakaan."

Älä yleistä. Olet lähestynyt naisia, jotka eivät ole tarkoitettu sinulle. Sinulle sopivat naiset arvostavat lähestymistapaasi.

Jos naista pyytää treffeille , voi saada syytteen andistelusta. Nykypäivän normaalia menoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos naista pyytää treffeille , voi saada syytteen andistelusta. Nykypäivän normaalia menoa.

Etkö osaa pyytää naista ulos muuten kuin seksuaalisesti ahdistelemalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä semmoisen löytää? Ei oo tullut vastaan. Ovat kaikki jossain piilossa.

• Anonyymi

Onneksi ei koske kaikkia miehiä. Jotkut miehet haluavat vain parasta ja ovat valmiit tekemään töitä sen vuoksi niin töissä kuin yksityiselämässään.

• Anonyymi

Se on totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta.

Se koskee kaikkia paljon nuorempia miehiä, koska heidän munansa ei kiinnosta tippaakaan tietyistä syistä johtuen! Sellainen charmikas 60v mies saa sukat pyörimään jaloissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koskee kaikkia paljon nuorempia miehiä, koska heidän munansa ei kiinnosta tippaakaan tietyistä syistä johtuen! Sellainen charmikas 60v mies saa sukat pyörimään jaloissa!

Joo joo naista idi ihmisille esittävä mies, on tullut selväksi että olet huolissasi munan menekistä. status quona jatkunee

• Anonyymi

Kannattaaki olla se ns hyvä poika pur pur

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä syyt ne ovat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä syyt ne ovat?

Toinottavasti saat joku päivä pöpiyttäsi tyydyttävän vastauksen tältä palstaäijältä. Voimia

• Anonyymi

Täällä taas huomaa, kuinka sekasin ihmiset on päästään. Sais mun puolesta tulla maailmanloppu jo ja lähettäis kaikki v****** täältäkin.

• Anonyymi

Ei se tule, koska maapallo on vankilaplaneetta.

• Anonyymi

Ota ensin risu pois omasta silmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota ensin risu pois omasta silmästä.

Voimia sulle yliherkkä kaiken suhteen täältä sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia sulle yliherkkä kaiken suhteen täältä sivusta

Osui suoraan sun sydämeen. Auts

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui suoraan sun sydämeen. Auts

Now it is time to heal, son

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tule, koska maapallo on vankilaplaneetta.

Sais mun puolesta vaikka tuhoutua koko maailma ja kuolla kaikki tältä planeetalta.

T: Katkera Ukko 36 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sais mun puolesta vaikka tuhoutua koko maailma ja kuolla kaikki tältä planeetalta.

Kyllä tekee kipeää tämä yksinäisyys ja parisuhteesta ja seksittä jääminen ja se ettei ole enää kavereitakaan mutta en kyllä niitä kaipaakkaa... Aijai kun on katkeraa...

• Anonyymi

Itse en pelkän ulkonäön perusteella ketään pyydä treffeille, eli pitää olla jotenkin tuttu ennestään tai tietää jotain ihmisestä. Naisesta pitää huomata, että on kiinnostunut minusta. Jos nainen ei koskaan esimerkiksi kysy mitään niin tuskin on kiinnostunut minusta. Voi olla kiinnostunut ulkonäöstä, omaisuudesta tai jostain muusta minkä jo tietää.

• Anonyymi

Alekumit nousussa varkain.

• Anonyymi

Siis kun ei kiinnosta. Aikuisviihde ja maksulliset on niin hyviä. Naiset on oikeasti todella perseestä, menkää itseenne.

• Anonyymi

heh heh!

• Anonyymi

Kukaan ei pakota sua muuhun kuin mainitsemisiisi. Olet ollut nopea kun olet tutustunut kaikkiin naisiin.

• Anonyymi

Olen tavannut Suomi24 treffisivustolta fiksuja suomalaisia miehiä, jotka ovat osanneet sekä puhua että pussata. Bonuksena ovat olleet myös jotakuinkin komeita ja hauskojakin. Yksi valikoitui heistä ja yhteistä taivalta takana useampi vuosi. Ihan turhaa parjaatte suomalaisia miehiä.

• Anonyymi

Ei sua palstasetä kukaan mies täältä pussannu oo. Toiveajattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sua palstasetä kukaan mies täältä pussannu oo. Toiveajattelua.

Miten voit olla noin harhainen, että luulet kaikkia joksikin palstasedäksi?

• Anonyymi

Ei ne muuten kaikki oo.

• Anonyymi

Ei kuule normaali mies uskalla lähestyä naisia enään. Lainsäädäntömme pitää siitä huolen. Jopa vahingossa ohitustilanteessa sattu mihen käsi hipaisemaan naisen kättä saat syytteen. Eiköhän se naiset ole teidätoiminnan tulosta. Jopa kasteesta saa syytteen uskalla siinä sitten!!

• Anonyymi

Minä uskallan lähestyä ainakin naiskassaa jokaisella kaupassakäyntikerralla, vaikka olenkin neitsyt 4-kymmpinen mielisairas hikkylapsi

• Anonyymi

Eli maassamme vallitse matriarkaalinen järjestys ja hipaisusta kiinteetä kuus vuotta? On se hyvä aloittajasetä, että kirjoitit tämä poliittisesti ohjaajan aloituksen. Tätä riehumista varten sinä näitä noloja vastakkainasetteluita teet

• Anonyymi

luulen että aika moni mies (sekä nainen) ei edes tietosesti halua mitään suhdetta nykyään. ollaan mielummin ilman sitä sen tuomaa ressiä ym

• Anonyymi

Puolet suhteista ja avioliitoista kestää. Lähipiirissä on pitkiä onnellisia suhteita. Se vaatii omaan peiliin katsomista ja vastuun ottamista omista tunteista.

• Anonyymi

Itsenäisesti eläminen on vapaata, stressitöntä. Voi olla ja elää miten haluaa. Käyttää ajan miten haluaa.

18v - 47v itsenäistä elämää, mukavaa on ollut.

• Anonyymi

Meni kiinnostus, olen kuollut valmiiksi

• Anonyymi

Niin vähänenää neitsytnaisia, ei kannata alkaa ettiä

• Anonyymi

Mullon pahan nivustyrän alku, meinaa mennä elämänhalu. Jos se pysyy aisoissa eikä ala kipeytyä niin aaattelin kiittää ristusta, pysymällä kiltisti ja siivosti neitseenä toisetkin 40 vuotta ja runkata enintään kerran kuussa tahallaan

• Anonyymi

Tottaikai ettei syytetä ahdistelusta. Kaikissa sarjoissakin nainen hyppää kaulaan ja taksin takapenkillä ratsastusasentoon. Miten itse ilmaiset suostumuksen?

• Anonyymi

Näytä kenestä olet kiinnostunut niin tietää lähestyä. Ei mua huvita mennä juddelemaan kellekään joka ei osoita kinostusmerkkejä. Sillon vaan vihhuuntuu ja saa itsevihan jos joku antaa bänkit

• Anonyymi

Opettaja sanoi lukion tunnilla 25 vuotta sitten; Piip (nimeni) ei välitä tytöistä,: muuan oppilas nauri ja muut olivat hiljaa. Sain siintä rauman enkä ole uskaltannut eres aatella kuhunkaan plikkaaan tudustumista

• Anonyymi

Olen ankea mänlet hapsutukka naarmurilli. Pitäisi olla pitkä ja komea ja nivustyrätön. olen joutunnut aseksualisoimaan itseäni aina joutessani, koska runkkaus vaan tuo böörnauttia ja onnettomuuksia

• Anonyymi

seksi on tarpeetonta syntiä ja seksuaalisuus yksi perusperkeleistä, kannattaa opetella irti himoistaan

• Anonyymi

halaun tutustua vain tekoälynaisiin, ei ole mitään keinoa niihin oikeisiin

• Anonyymi

liian paljon koopiikattuja naisia sekä jamalinkoskemia. Missä kaikki täysneitseet 4-kymppiset ritvat?

• Anonyymi

Huonoja kokemuksia takana. En halua että minut nähdään limaisena ja siitä on syntynyt aika paha irrationaalinen pelko. Sen kun yhdistää ujouteen, niin vaikeaksi menee.

• Anonyymi

En kehtaa lähestyä, joku voisi nährä. Joku myös voisi ottaa siintä vireotallenteen ja panna Jodeliin tahi Redditiin kussa sitä ilkuttaisi oikein miehissä

• Anonyymi

Naiset ovat liian sheivattuja ja tatskattuja, ankeuttaneet itsejänsä. Myöskin eenappeja on mässätty varmaan

• Anonyymi

Mua halasi soma plikka kolme sekundia 16.2.1999 keski-iltapäivällä mutta sille nauroi koko yläaste, seitana. Hyvältä tuntui tokis e fyysisesti mutta niin väärässä paikassa tapahtui. 4.1.2005 iltakuuden ja seittämän välissä toinen soma plikka (5 v minua nuorempi) loihe lirkuttamaan mulle HEI ja menin siintä aivan tilttiin viikoksi, koska en ymmärtännyt mikä mussa vanhassa koulukiusatussa häntä pystyi viehättämään. En tiedä vieläkään. Semmoset "eväät" mulla, neitseenä on pysytty lujasti

• Anonyymi

voi perkelle, taas piti runkata. Tekoälykuva kiihotti niin ja paisunut heppi oli vispilänreijässä. Olinki kyllä jo edgetellyt monta tuntia kun en uskaltannut käteennykästä. Vihuttaa taas herätä huomenaamulla kun mieleen palaa että tuli runkattua. Ei seitana, kyllä tää meinaa syyä miestä. Ois se aika aseksualisoitua. Montakohan kymmentä kertaa lienen koittannut päästä runkkuusta irti

• Anonyymi

Olen oppinnut inhoamaan orgasmia, koska siintä tulee aina sellainen olo että joutuu alkaa oottelemaan rankaistusta. Vaikka runkkaisi vain kerran tai kaks kuussa ja oliis kuitenkin elänyt sen verran kiltisti ettei oo koskaan pannut ketään. Silti runkkaus tuntuu kielletyltä ja sitä seuraa monta tressipäivää jolloin Jumalaviha on tapissaan, samoin kärsimättömyys. Aikaansaavuus ja uskaltelu taas ovat aika lamassa

• Anonyymi

Taas annettii rankkua runkkuusta. mie arvassin, perkkelleen seksuaalisuuden seitana mitä taas teetti mulla. Jollen ois runkannu vaan menny ajoissa tsekkaan erään jutun, ei ois tapahtunnu sitä vahinkoa joka nyt sattui. Joitain minsoja vain myöhästyin

• Anonyymi

Suomalainen nainen ei kiinnosta, eikä sytytä.
      Paapottu piloille jo lapsesta lähtien.

• Anonyymi

Päässeet liian helpolla, siitäkö johtunee.

• Anonyymi

Herrasmies on takuuvarmasti yhteydessä, jos on kiinnostunut, oli kuinka ujo tahansa. Kuka muuta väittää, on väärässä. Ujoksi itseään tituleeraava mies toisin sanoen kertoo sinulle, että ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

• Anonyymi

En minä odota muutakuin että nainen nielee lopuksi niin ei tarvitse jälkikasvua lisää hankkia. Voin kyllä passata ja kyntää, elättää ja hoivata mutta vastapalveluksena haluan säkkien tyhjennyksen vähintään kerran päivään.

• Anonyymi

Sä et päätä milloin tyhjennät kassisi tiettyyn naiseen. Naisen suostumus siihen lain mukaan on oltava.

• Anonyymi

Äitien pikkunössöjä

• Anonyymi

Mane nassii gaiggi nuiset buhaahahahahahahah

• Anonyymi

Taidat olla aika ruma nainen :DD

• Anonyymi

Ei siinä sinun halujasi tarvitse, kuivana kakkoseen!

• Anonyymi

Jos seksuaalilakia haluaa rikkoa ja joutua linnaan niin tuo juuri

• Anonyymi

No eikö muka suomipoika tajua että jos nainen hymyilee ja juttelee ja on ystävällinen niin silloin kannattaa edetä???... ei nyt saman tien kosi mutta ottaa seuraavan askeleen.

• Anonyymi

Sanoo esim Ei hitsi Mulla on hirveä nälkä pitäisikö käydä äkkiä jossain hesessä syömässä jotain. Niin siitä tulee ensimmäiset treffit ikään kuin vahingossa jos tyttö siihen suostuu. Ja kyllä suostuu jos on kiinnostunut. Tai jos joku kaveri odottelee jossain niin soittaa hänelle että tulen kohta tai sitten ainakin sanoo että sori minun on pakko mennä mutta nähdään myöhemmin.

• Anonyymi

Ma vedan sua pyllyyn buhahaa

• Anonyymi

Onko sulla aloittajasetä touhukas olo ns?

• Anonyymi

Ehkä suomalaiset miehet eivät luota itseensä?
      Eikä oikeastaan ihme:

Joka neljännen suomalaismiehen sperma on niin kehnoa, että sillä on hyvin hankalaa tai mahdotonta saada lapsia. ”Kannattaahan tästä ilmiöstä vähän olla huolissaan.”

https://www.hs.fi/visio/art-2000008871481.html?share=747420e04548eb1f096576f8b99a2114

Tilanteen korjaamiseksi tarvitaan mieskunnottomien kantasuomalaisten tilalle riuskoja viriilejä miehiä etelästä:

Suomeen tarvitaan ulkomailta jopa 200 000 uutta työntekijää

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009027114.html?share=9a459b4628e5f6d52d6a2e726985776e

Miesseuraa kaipaavien naisten lisäksi myös sahallani tarvitaan jatkuvasti uutta verta remmeihin. T. Sahuri

• Anonyymi

Hei, mie oon VM, värimyyrä. Testasin.

• Anonyymi

Suomalaiset miehet ovat millimunaisia, impotenttejä ja hedelmättömiä vässyköitä joihin yksikään Suomalainen nainen ei halua sekaantua kun maassa on sadointuhansin viriilejä, massiivisesti varusteltuja, testoa tihkuvia siittäjiä. Nainen antautuu aina voittajalle.

• Anonyymi

Taas on miesvihaa tihkuva ketjun aloitus, ei taida olla aihetta, mistä feministit eivät miehiä syytä.

• Anonyymi

Onko miesvihaa jos muistuttaa hyvistä käytöstavoista.

• Anonyymi

Jos mies osoittaa kiinnostuksensa ! Hän saattaa joutua viranomaisten syyniin miksi on naista lähestynyt .

• Anonyymi

Todella jos ei osaa muuten lähestyä kuin ahdistelemalla seksuaalisesti.

• Anonyymi

Totta, tarinakin voidaan sepittää, että saadaan syytteet ja lypsettyä rahat. Varokaa miehet!

• Anonyymi

No jopas miehiä taas pelotellaan! Viranomaisten syyniin joutuu vaan pahoja tapauksia. Kannattaa vaan miettiä sitä lähestymistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, tarinakin voidaan sepittää, että saadaan syytteet ja lypsettyä rahat. Varokaa miehet!

Siinä menettää rahaa. Oikeudenkäyntikulut. Ei noita syyttä tehdä.

• Anonyymi

En voi kuvitella lasteni äidiksi naista, jolla on niin huono arvostelukyky, että on seurastani kiinnostunut.

• Anonyymi

Kuka sua on halventanut noin ettet näe itsessäsi muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sua on halventanut noin ettet näe itsessäsi muuta?

Luulen notta johtuu kovasta järkytyksestä. Sattu Peräseinäjoella syyskesällä -73.
        Mitäkö sattu? Jäin iliman *illua. Mutta ei hätä tämännäköönen. Jatkan sen oikean orottelua.
        Jos nainen kiinnostuit, tule ke. iltapäivällä Nurmoon ABC: lle. Minulla siniset verkkarit ja rekkamiehen hymy.
        T. Henkka 71 v

• Anonyymi

Minulle ei pitkäsääriset ulukolaiset naiset kelepaa. Pittää olla kantasuomalaine
      Pottunokka. Iso perä. Lyhyet jalat. Pienet riippurinnat.
      Jos nainen sytyit tuu Viitasaaren ABClle keskiviikko iltapv.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Minä sitten tykkään sinusta mies. Niin en ajattele näin ollenkaan.
      sivusta, ohi, kuin hänelle

• Anonyymi

Ei kiitos. Kaalimadosta ostamani lelu on halvempi, luotettavampi ja osaavampi.
      Ei tuu lasta, ei tautia, eikä isoa laskua.

Prinsessapalvelua? Hah, olet pihalla katso peiliin.
      Prinssipalvelua, mitä se sitten olisi?
      Mene takaisin satukirjojen pariin.

• Anonyymi

Köyhän miehen lelut. Ymmärrettävää.

• Anonyymi

Kyllä naisellinen nainen arvostaa prinssiä tietysti 😉 Se on ollut todellisuutta vuosituhansia.

• Anonyymi

Valinnoillasi ei ole mitään tekemistä ei-maskuliinisten naisten toiveiden suhteen. Kuka haluaa perässä vedettävän miehen, jonka primääritehtävä on ollut suojella naista?

• Anonyymi

No miksi se on aina miehen pyydyttävä naisia treffeille tai maksettava kaikki? Eikö naiset osaa tehdä itse mitään? Eikö se ole vanhanaikainen ajattelutapa että miehen on aina tehtävä aloite ja maksettava kaikki? Olen kyllä tehnyt aloitteita naisille mutta tuskin teen enää koskaan kun pieleen ne on aina mennyt tavalla tai toisella.

T: Katkera ukko

• Anonyymi

Ei olekaan mikään pakko maksaa eikä miehen ole mikään pakko pyytää treffeille. Mutta se on maskuliinisen miehen merkki, jos mies niin tekee. Ja pyytää treffeilleja ja ottaa liidin. Naisellinen nainen syttyy tuosta.

• Anonyymi

Ei olekaan mikään pakko maksaa eikä miehen ole mikään pakko pyytää treffeille. Mutta se on maskuliinisen miehen merkki, jos mies niin tekee. Ja pyytää treffeilleja ja ottaa liidin. Naisellinen nainen syttyy tuosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis ei sillä ettenkö maksaisi vaikka kaikkea jos vielä joskus löytyy sen arvoinen nainen jonka kanssa kaikki natsaa sekä henkisellä että fyysisellä tasolla...

T: Katkera Ukko

• Anonyymi

Suomalainen mies on feminismin aikaansaannos. Ei meillä ainakaan miehekkyyttä ja kovia arvoja ole painotettu viime vuosikymmeninä.

• Anonyymi

Maskuliinisuus on kaikkea muuta kuin kovat arvot. Maskuliininen mies on lempeä, huolehtiva ja turvallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskuliinisuus on kaikkea muuta kuin kovat arvot. Maskuliininen mies on lempeä, huolehtiva ja turvallinen.

Kovat arvot ei sulje noita edellä mainittuja pois. Kovat arvot tarkoittaa sitä, että pidetään huolta omista. Nykyään kun halutaan pitää huolta kaikista muista kuin omista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovat arvot ei sulje noita edellä mainittuja pois. Kovat arvot tarkoittaa sitä, että pidetään huolta omista. Nykyään kun halutaan pitää huolta kaikista muista kuin omista.

Omista huolta pitäminen on pehmeiden arvojen ydin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pehmeät arvot on sitä, että yhteiskunnan pitäisi hoitaa ja tarjota kaikki. Lasten kasvatus, vanhustenhoito, ihmisten elättäminen. Kovia arvoja kannattavat niin kuin minä teen itse henkilökohtaisesti jotain omieni eteen. Käytän siihen aikaa ja vaivaa. Nykyajan ihmiset eivät pidä itse edes huolta vanhuksistaan vaan heidät tungetaan vanhainkoteihin ja hoitajien pitäisi hoitaa. Sama lapsien kanssa. Kaikki aika pitäisi saada käyttää vain omaan tekemiseen ja olla vapaa vastuusta ja huolista. Se on pehmeyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pehmeät arvot on sitä, että yhteiskunnan pitäisi hoitaa ja tarjota kaikki. Lasten kasvatus, vanhustenhoito, ihmisten elättäminen. Kovia arvoja kannattavat niin kuin minä teen itse henkilökohtaisesti jotain omieni eteen. Käytän siihen aikaa ja vaivaa. Nykyajan ihmiset eivät pidä itse edes huolta vanhuksistaan vaan heidät tungetaan vanhainkoteihin ja hoitajien pitäisi hoitaa. Sama lapsien kanssa. Kaikki aika pitäisi saada käyttää vain omaan tekemiseen ja olla vapaa vastuusta ja huolista. Se on pehmeyttä.

Olen eri mieltä. Olemme eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä. Olemme eri mieltä.

Suomessahan saa äänestää vaikka ei osaa edes perustella mielipidettään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessahan saa äänestää vaikka ei osaa edes perustella mielipidettään.

Ihana sinä 🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se pehmeitä arvoja että puolustaa omiaan vaikka raakaa väkivaltaa käyttämällä kysyy tämmönen hissukka mies jota naisetkin pitää pilkkanaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se pehmeitä arvoja että puolustaa omiaan vaikka raakaa väkivaltaa käyttämällä kysyy tämmönen hissukka mies jota naisetkin pitää pilkkanaan?

Onko ihme että sitä katkeruutta tulee kun vuosikymmenet saa lähinnä pelkkää pilkkaa osakseen.

T: Hissukka mies

• Anonyymi

Mistä tuntee leidityyppisen naisen?
      Hieno nainen ei puhu jorma suussa.

• Anonyymi

Mistä tuntee herrasmiehen? Hän ei ikinä puhu halventavaa sävyyn naisista.

• Anonyymi

Niin ja palvelee kotona. Nytkin teen ruokaa ja jätkä lukee vain kännykkää eikä kysy tarvitsenko apua ?

• Anonyymi

Just noin. Mikäli miehet haluavat puolittaa kaikki laskut ja menot, myös kotityöt puoliksi. Aivan kaikki.

• Anonyymi

Miksi teet? Ole tekemättä. Lähde yksin ulos syömään. Jätä mies kotiin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Miehelle kun riittää pelkkä voileipä tms mikä helppo ja nopea tehdä. Ettei tarvitse vaivautua.... Ja halpa ettei omia rahojaan kulu.

• Anonyymi

Miehelle kun riittää pelkkä voileipä tms mikä helppo ja nopea tehdä. Ettei tarvitse vaivautua.... Ja halpa ettei omia rahojaan kulu.
        Minä pistin stop piikomiseeni vaikka on lapsia. Sanoin että en tee ruokaa. Ota kokkikirja eli kännykkäsi keittiöön ja opettele. Saat hyvää aivojumppaa ja saat samalla räplätä kännykkääsi raastimen kera. Jos et tee menemme koko perhe syömään aina ulos kun ei ole ruokaa ja sinä yksin matkat omista rahoistasi koko lystin. Siinä n.50- 70e kerta , ruokailu åisti miehen laskemaan rahojansa ja nämä tekosyyt: ei huvita, en ehdi, en jaksa jöi pois.
        Kun valitti, ei ole rahaa mennä ulos. Sanoin, Niinpä siksi ostat kaupasta ja itse kokkaa että on varaa. Tämän oppimiseen meni silloin noin puoli vuotta. Olin sitkeä. En antanut periksi, en maksanut ravintolaa, en tehnyt ruokaa.

• Anonyymi

Etkö pysty edes safkaa laittamaan ilman puhelinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö pysty edes safkaa laittamaan ilman puhelinta?

Miksi ivaat?

• Anonyymi

voisiko miettiä että onkohan se "jätkä" nyt varmasti tuon kaiken arvoinen minkä sen eteen teet?

• Anonyymi

Koska muuten tulee syyte ahdistelusta, siksi. Oma on vikanne, ei miesten.

• Anonyymi

Varmasti tulee jos mies ei osaa lähestyä muuten kuin seksuaalisesti ahdistelemalla.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Jospa avaaja vain lopettaa ruikutuksen ja tekee aloitteen sille miehelle, josta on kiinnostunut. Ei ole vaikeaa!

• Anonyymi

Herrasmiehen tontille lady ei astu. Ehdotuksesi toimii jos mies haluaa maskuliinisen naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herrasmiehen tontille lady ei astu. Ehdotuksesi toimii jos mies haluaa maskuliinisen naisen.

Olisitpa kultaseni. Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitpa kultaseni. Olet ihana mies 💋

Valitan -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä se on parempi että naiset hoitaa jatkossa kaikki aloitteen tekemiset niin tällä tavalla ei jää epäselvää ketkä miehet on haluttuja ja ketkä taas on kokonaan ulkona markkinoilta. Sillä vältytään myös siltä ettei tilanteet eskaloidu niin pahaksi kuin itsellä käynyt erään naisen kanssa. Hyvä ettei ole poliisiasiaksi mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä se on parempi että naiset hoitaa jatkossa kaikki aloitteen tekemiset niin tällä tavalla ei jää epäselvää ketkä miehet on haluttuja ja ketkä taas on kokonaan ulkona markkinoilta. Sillä vältytään myös siltä ettei tilanteet eskaloidu niin pahaksi kuin itsellä käynyt erään naisen kanssa. Hyvä ettei ole poliisiasiaksi mennyt.

Odota vaan naisten aloitteita. Saat odottaa loppuelämäsi ja saldo on nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit itse vaikuttaa. Herrasmies ei lähde tappelemaan sanallisestikaan.

• Anonyymi

Kummallista vänkäämistä. Jos mies sanoo tekevänsä jotakin, niin kyllä se sen tekee, ei siitä tarvitse puolen vuoden välein muistuttaa.

• Anonyymi

Mutta arvoisa leidi. Tehän kiljutte sitä tasa-arvoa itsellenne. Noudattakaa niitä omia ohjeitanne sitten!

• Anonyymi

Ei kiinnosta ladyt minua!

• Anonyymi

Otapa silmä hellästi käteen ja tutustu mitä tarkoittaa tasa-arvo. Tasa-arvo tarkoittaa samaa ihmisarvoa sukupuolesta riippumatta. Tasa-arvo ei muuta miehen biologisia ominaisuuksia naiseksi tai päinvastoin.

Miehet tai sinä selvästi haluat noudattaa olettamaasi tasa-arvon merkitystä. Sen taakse on hyvä heittäytyä mamman pojaksi ja odottaa että maskuliininen nainen ottaa ohjat ja vetää miestä perässään 😂

• Anonyymi

Ilman miesten päätöksiä naiset eivät olisi äänioikeutta saanut. Kiitos siitä. Naiset pääsevät myös opiskelemaan ja kouluttautumaan. Tasa-arvo! Mutta muna ei pimperoksi muutu ja päinvastoin. Lihasvoimaa on miehillä enemmän ja miehet ovat yleisesti fyysisesti vahvempia. Aivot ovat erilaiset. Mies syttyy nopeasti nainen hitaammin. Biologia! Kukaan ei ole noita halunnut muuttaa. Muuta kuin tuohon vetoamalla, tasa-arvoon, jotkut miehet heittäytyvät prinsessoiksi 👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman miesten päätöksiä naiset eivät olisi äänioikeutta saanut. Kiitos siitä. Naiset pääsevät myös opiskelemaan ja kouluttautumaan. Tasa-arvo! Mutta muna ei pimperoksi muutu ja päinvastoin. Lihasvoimaa on miehillä enemmän ja miehet ovat yleisesti fyysisesti vahvempia. Aivot ovat erilaiset. Mies syttyy nopeasti nainen hitaammin. Biologia! Kukaan ei ole noita halunnut muuttaa. Muuta kuin tuohon vetoamalla, tasa-arvoon, jotkut miehet heittäytyvät prinsessoiksi 👸🏼

Mitähän tuokin nyt tarkoittaa että mies heittäytyy prinsessaksi? Sitäkö että on välinpitämätön eikä osoita kiinnostusta naisia kohtaa? Sitäkö ettei suostu maksamaan kaikkea naiselle? Sitä saa mitä tilaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tuokin nyt tarkoittaa että mies heittäytyy prinsessaksi? Sitäkö että on välinpitämätön eikä osoita kiinnostusta naisia kohtaa? Sitäkö ettei suostu maksamaan kaikkea naiselle? Sitä saa mitä tilaa!

Yritä nyt poika ymmärtää, että naiset tykkäävät maskuliinisista miehistä. Kitisevät poikaset, :sitä saa mitä tilaa: on epäseksikkäintä ja tappaa viimeisetkin halut. Mammanpojat pyytää naisellista naista raottamaan rahapussia koska kaikki omat rahat on jo käytetty viinaan ja huviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ryhdistäytyä. Itse uskottelet itseluottamuksen puutteessa noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä nyt poika ymmärtää, että naiset tykkäävät maskuliinisista miehistä. Kitisevät poikaset, :sitä saa mitä tilaa: on epäseksikkäintä ja tappaa viimeisetkin halut. Mammanpojat pyytää naisellista naista raottamaan rahapussia koska kaikki omat rahat on jo käytetty viinaan ja huviin.

Mulla on rahaa vaikka muille jakaa enkä ole pyytänyt ketään raottamaan rahapussiaan. Varmastin varmasti tarjoaisinkin kunhan nainen ei vaikuttaisi sellaiselta joka on pelkästään mun rahojen perässä. Mut joo se on kyllä tullut selväksi ettei naiset kiinnostu meikäläisen kaltaisesta miehestä. Senpä takia olen jättänyt naiset rauhaan jo aikaa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä ryhdistäytyä. Itse uskottelet itseluottamuksen puutteessa noin.

Mutta siinä kyllä olet oikeassa että mulla on huono itseluottamus ja sitä se teettää kun elämä kolhii tarpeeksi ja realiteetit iskee päin näköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siinä kyllä olet oikeassa että mulla on huono itseluottamus ja sitä se teettää kun elämä kolhii tarpeeksi ja realiteetit iskee päin näköä.

Ymmärrän. Muutos lähtee itsestä. Vain omaa käytöstä voi muuttaa. Ajatteleeko negatiivisesti vai opettelisiko näkemään kiitollisuuden kautta. Saan olla tässä ja opetella elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on rahaa vaikka muille jakaa enkä ole pyytänyt ketään raottamaan rahapussiaan. Varmastin varmasti tarjoaisinkin kunhan nainen ei vaikuttaisi sellaiselta joka on pelkästään mun rahojen perässä. Mut joo se on kyllä tullut selväksi ettei naiset kiinnostu meikäläisen kaltaisesta miehestä. Senpä takia olen jättänyt naiset rauhaan jo aikaa sitten.

"Mut joo se on kyllä tullut selväksi ettei naiset kiinnostu meikäläisen kaltaisesta miehestä."
        Tuo on oma uskomuksesi. Ehkä lapsuudesta tai niistä muista ikävistä kokemuksista. Et ole yksin. Jokaisella meistä on taakkoja ja kiviä repussa.

• Anonyymi

Minulla oli aika 4 vuotta ei mitään hellyyttä erosin aika oli käynyt ennustajalla oli sanonut minusta tulee rikas aika soitellut 12 vuotta en vastaa laiton puh eston hah ennustaja huijannut
      Suomalaiset akat juoppoja pettureita hörhöjä
      Olen siirtynyt kerta käyttöön

• Anonyymi

"Suomalaiset akat juoppoja pettureita hörhöjä"
      Vai sellainen uskomus. Ymmärrän ne tulee aikaisemmista kokemuksista. Aika hatara itseluottamus sulla on jos annat aikaisempien huonojen kokemuksien vaikuttaa noin paljon.

• Anonyymi

Ja siideripissiksiä ja kamalia ryhävalaita ja voisi vielä jonkun rumemmankin sanan sanoa...

T: Katkera pälvikaljuuntunut 36 -vuotias ukko.

• Anonyymi

Paremmin menee elämä on laisiin onnellisempi irtosuhteita Kulli taivaassa kiittää

• Anonyymi

Kotona sama lahnaaminen jatkuu jos suhteeseen päätyy. Äitihahmoksi joudutte.

• Anonyymi

Pikku prinsessat odottaa palvelua. Antaa odottaa.

• Anonyymi

Antaa miesten odottaa. Nainen syttyy miehestä joka osaa liidata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää osata liidata saadakseen pillua mitä ikinä joku "liidaaminen" tarkoittaakaan niin en viitsi vaivautua opettelemaan. Yli 6 vuotta jo ilman seksiä vasten omaa tahtoa. Taitaa tässä mennä koko loppuelämäkin ilman. Kyllä se vituttaa mutta en anna periksi kuitenkaan vaikka itsetunto onkin ihan nollissa ja vihaan kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Valitettavasti eivät ymmärrä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää osata liidata saadakseen pillua mitä ikinä joku "liidaaminen" tarkoittaakaan niin en viitsi vaivautua opettelemaan. Yli 6 vuotta jo ilman seksiä vasten omaa tahtoa. Taitaa tässä mennä koko loppuelämäkin ilman. Kyllä se vituttaa mutta en anna periksi kuitenkaan vaikka itsetunto onkin ihan nollissa ja vihaan kaikkia.

Ehkä kannattaisi muuttaa sitä suhtautumista naisiin ensin. On myös se vaihtoehto että etsit itsellesi miehen. Voitte sitten vuorotellen nus*ia toisianne. Kaikki voittavat, te ja ne naiset joiden ei tarvitse olla teidän kanssanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tuolla asenteella naiset innostuu. Katse itseesi ja keskity omaan hyvinvointiin. Sulla on omat kädet👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tuolla asenteella naiset innostuu. Katse itseesi ja keskity omaan hyvinvointiin. Sulla on omat kädet👌

Jep, sitä varten ne kädet on miehellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, sitä varten ne kädet on miehellä.

Kai ne nyt jotain muutakin varten on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuskin tuolla asenteella naiset innostuu. Katse itseesi ja keskity omaan hyvinvointiin. Sulla on omat kädet👌"

Onhan niitä käsiä joutunut ahkeraan käyttämään mutta huono korvike oikealle seksille se nyrkkikyllikkikin pidemmän päälle on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tuskin tuolla asenteella naiset innostuu. Katse itseesi ja keskity omaan hyvinvointiin. Sulla on omat kädet👌"

Onhan niitä käsiä joutunut ahkeraan käyttämään mutta huono korvike oikealle seksille se nyrkkikyllikkikin pidemmän päälle on.

Lue kirja vuosi herrasmiehenä.

• Anonyymi

suomalainen mies ei v..n edessä voimistele

• Anonyymi

Aika helposti voimistelee ja vielä maksaakin siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika helposti voimistelee ja vielä maksaakin siitä.

Joo pornosta maksetaan ja netissä kaike laista. Treffeille ei siksi olekaan varaa viedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pornosta maksetaan ja netissä kaike laista. Treffeille ei siksi olekaan varaa viedä.

Onko järkeä maksaa pornosta kun netti on täynnä ilmaista pornoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko järkeä maksaa pornosta kun netti on täynnä ilmaista pornoa?

Toiset maksaa onlyfans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset maksaa onlyfans

Tätä en jotenkin ole koskaan ymmärtänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä en jotenkin ole koskaan ymmärtänyt.

Itse maksaisin korkeintaan jos saisin piparia jos sittenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse maksaisin korkeintaan jos saisin piparia jos sittenkään.

Sulle riitti ne maksulliset naiset se on huomattu jo. Mitä ihmettä vingut?

• Anonyymi

Niitä suomalaosia miehiä on kasvattanut suomalaiset äidit. Nin että nainillw- vältäkää lastenkasvatuksessa äitien tekemiä kasvatusvirjeitä ja kasvatakaa lapset rehellisiksi, työtä rakastavaisiksi, toisia kunnioittavaksi, viisaiksi, fiksuiksi, helläkso, rakastavsisiksi miehiksi. Sitten on ainaskin tulevalla sukupolvella kunnon miehiä. Älkää valitakaa, tehkää itse paremmin kun esiisit ja esiäidit.

• Anonyymi

Ihmiset ei muuta tee kun valita ongelmista ja eivät itse edes yritä korjata niitä.

• Anonyymi

Eiköhän isän esimerkillä ole myös suuri merkitys kasvatukseen liittyen, jos isä on avuton ja puhumaton nyhverö! Ei ikinä keskustellut tärkeistä asioista lastensa kanssakaan! Muuttui täysin mykäksi, kun olisi pitänyt keskustella!

• Anonyymi

Mi nä hoidin lapset käytiin leikki puistossa ja leikittiin
      Nykyään käyn lapsen lapsen kanssa olen mies
      Kun katsoo nyky naisia ja miehiä puistossa lapsi huutaa isää ja äitiä nämä vain puhelinta selaa

• Anonyymi

Höpö höpö .

• Anonyymi

"Suomessahan saa äänestää vaikka ei osaa edes perustella mielipidettään."

Itse kyllä osaan perustella mielipiteitäni mutta eipä edes kiinnostanut enää äänestää, politiikka on ihan turhaa paskaa.

• Anonyymi

"Itse kyllä osaan perustella mielipiteitäni mutta eipä edes kiinnostanut enää äänestää, politiikka on ihan turhaa paskaa."

En nyt jaksa perustella miksi politiikka on täysin turhaa paskaa mutta osaisin kyllä jos jaksaisin...

• Anonyymi

se kaikki johtuu vaan siitä että ne miehet eivät oikeasti ole sinusta kiinnostuneita, haluavat vaan hyötyä sinusta, eivätkä välitä pätkääkään mitä ajattelet tai et ajattele heistä

• Anonyymi

Eli sieltä se totuus tuli. Miehet ne vasta ovatkin gold diggereitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat aina olleet. Ei mitään uutta tietoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat aina olleet. Ei mitään uutta tietoa.

Miehet haukkuvat naisia tuollaisiksi vaikka itse vasta ovatkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisko enempikin ass diggereitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisko enempikin ass diggereitä

sitä juuri ovat..

• Anonyymi

Koskaan mikään olen näiden aloittajan kaltaisten naisten mielestä hyvin. Jos mies tekee aloitteen niin on sika ja joku ällöttävä ahdistelija. Jos taas ei tee mitään ja suhtautuu täysin välinpitämättömästi naisiin niin on saamaton vässykkä ja prinsessa. Tämä selvä.

• Anonyymi

Kerroit jo ylempänä miten katkera olet kun olet tehnyt aloitteen ja se ei mennyt toivomasi mukaan. Ja sä lannistuit? Vai etkö osaa muuten lähestyä kuin ahdistella seksuaalisesti naisia? Yleistät kokemasi. Olet aikuinen mies ja selvität tuon itse. On sun valinta katkeroitua mutta voit valita myös toisin. Jos ahdistelet mitä luulet miten vastapuoli reagoi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit jo ylempänä miten katkera olet kun olet tehnyt aloitteen ja se ei mennyt toivomasi mukaan. Ja sä lannistuit? Vai etkö osaa muuten lähestyä kuin ahdistella seksuaalisesti naisia? Yleistät kokemasi. Olet aikuinen mies ja selvität tuon itse. On sun valinta katkeroitua mutta voit valita myös toisin. Jos ahdistelet mitä luulet miten vastapuoli reagoi??

no mutta se on hänen oma valintansa, jos haluaa olla pervertikko ja ahistelija, niin mitä siihen on muilla sanomista. naiset saa kyllä olla ihan mitä niitä huvittaa olla ja kukaan ei saisi sanoa halaistua sanaa ääneen siitä. tuo sama erityiskohtelu kuuluu sitten miehillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mutta se on hänen oma valintansa, jos haluaa olla pervertikko ja ahistelija, niin mitä siihen on muilla sanomista. naiset saa kyllä olla ihan mitä niitä huvittaa olla ja kukaan ei saisi sanoa halaistua sanaa ääneen siitä. tuo sama erityiskohtelu kuuluu sitten miehillekin.

Isoin ongelma on se että kun tavallinen flirttailukin tulkitaan nykyään usein ahdisteluksi. Joskus jopa se että edes katsoo naisiinpäin on jo sekin jonkun mielestä ahdistelua. Ainakin jos sen naisiinpäin katseita luovan miehen turpavärkki ei miellytä naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isoin ongelma on se että kun tavallinen flirttailukin tulkitaan nykyään usein ahdisteluksi. Joskus jopa se että edes katsoo naisiinpäin on jo sekin jonkun mielestä ahdistelua. Ainakin jos sen naisiinpäin katseita luovan miehen turpavärkki ei miellytä naista.

Niin ja itse olen siinä käsityksessä että ahdistelu on sitä että alkaa tekemään ihan suoria ei toivottuja seksiehdotuksia ja alkaa lisäksi vaikka kourimaan. Tuollaista en ole tietenkään koskaan tehnyt. Mutta luulen että suurin osa naisista kokee jo senkin ahdistavana jos meikäkäinen menee heille juttelemaan, ihan normaaliin tapaan siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja itse olen siinä käsityksessä että ahdistelu on sitä että alkaa tekemään ihan suoria ei toivottuja seksiehdotuksia ja alkaa lisäksi vaikka kourimaan. Tuollaista en ole tietenkään koskaan tehnyt. Mutta luulen että suurin osa naisista kokee jo senkin ahdistavana jos meikäkäinen menee heille juttelemaan, ihan normaaliin tapaan siis.

Omaa käytöstä voit vain muokata ja muuttaa.

https://naistenlinja.fi/seksuaalinen-hairinta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan on niin että jos ruma mies kääntää katseensa naista kohden niin se luetaan joittenkin mielessä ahdisteluksi.
        vaikka edessäsi olisi puolialaston nainen niin sitä ei saa ihmetellä, pitää tuijottaa tyhjää seinää ja olla niinkuin mitään ihmeellistä ei olisi koskaan tapahtunut

kun komea mies taas jaa tuijotella ihan vapaasti ja jutella tuhmia ja ehdotella ties mitä....

• Anonyymi

Koska monet naiset haluavat lähinnä päästä hienoille deiteille. Yksinkertaistettuna rahan perässä. Ne jotka haluavat seurustella ja lapsia ovat monesti jo suhteessa kahdenkympin jälkeen.

• Anonyymi

Totta kai naiselle pitäisi merkata miehen taloudellinen tilanne! Naisen elintaso joko laskee miehen myötä tai nousee. Mitä miehellä on tarjottavaa?

Jos mies on pimppulin perässä, kuten aina on, ja nainen uhraa usein vuosia lapsien takia mikä laskee urakehitystä, eläkettä jne. Miehen kyky tuoda leipä pöytään merkitsee.

• Anonyymi

Jos mies on kiinnostunut naisesta todella hän haluaa tietysti viedä naisen kunnon treffeille ja tehdä vaikutuksen. Jos tarkoitus on kevyempi juttu mielessä, ei ole motivaatiota panostaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai naiselle pitäisi merkata miehen taloudellinen tilanne! Naisen elintaso joko laskee miehen myötä tai nousee. Mitä miehellä on tarjottavaa?

Jos mies on pimppulin perässä, kuten aina on, ja nainen uhraa usein vuosia lapsien takia mikä laskee urakehitystä, eläkettä jne. Miehen kyky tuoda leipä pöytään merkitsee.

Juuri näin. Just tuolleen näistä asioista pitäi si puhua, suoraan ja kainostelematta. Tosiasioita kun ovat.

Samoin se on tosiasia että miehelle naisen ulkonäkö on valtavan tärkeä asia, se ajaa lähes kaiken muun edelle.

Lopettettaisiin hölynpöly ja alettaisiin taas elää normaalissa maailmassa jossa asiat on selkeitä ja rehellisiä. Jos joku siitä suuttuu niin sitten suuttukoot. Minulla on sellainen tunne että nuorissa on vielä toivoa, monet nuoret ihmiset ovat kyllästyneet tähän nykyajan hölynpölyyn ja kaipaavat vanhoja aikoja, on vintagea ja semmoista, se on suosittua nykyään.

• Anonyymi

Vai on semmoisia. Nousen joka aamu keittämään kahvit ja puuron vaimolleni. Herätän hänet hellästi, kun on valmista. Hoidan kauppa-asiat, teen pääsääntöisesti ruuat, osaan laittaa tiski- ja pesukoneen päälle ja myös tyhjentää ne. Seksi sujuu ja sitä on aina, kun jompikumpi haluaa. Näin siis aasialaisen, hoikan ja kauniin puolisoni kanssa. Suomalaiseen kermapersevalittajaan en enää koske. Ällötti katsoa aikanaan akkaa, jonka rinnat valuivat kainaloon hänen kuorsatessaan. Hyi helvetti.

• Anonyymi

hahaa! tuo on muutes varmasti tositarina, alkuun en uskonut sanaakaan ja ajttelin että hullua puhetta, mutta puolessavälissä juttuun tulikin yhtäkkiä jotain järkeä.

• Anonyymi

Kerta käyttö ja uusi tilalle se on minun mottoni

• Anonyymi

65 vuotta ollu selibaatissa ja parempi niin. Eipä ole naiset perään haikaillu, enkä ole itsekään aloitteita tehnyt, kun ei pärstävärkki tunnu oikein ketään miellyttävän. Parempi näin.

• Anonyymi

Eli koko elämän ollut selibaatissa?

T: Katkera Ukko 36v

• Anonyymi

Tarttisin semmosen ämmän joka tekee kotitöitä, itse en enää jaksa kun olen masentunut.

T: Katkera Ukko 36v

• Anonyymi

Eli ilmaisen tiskikoneen ja pölynimurin.

T: Katkera Ruma Kaljupääukko 36v

• Anonyymi

Sulla on rahaa. Voit tilata kotiin siivoojan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ilmaisen tiskikoneen ja pölynimurin.

T: Katkera Ruma Kaljupääukko 36v

ja varmasti "jonkin muun asian"- imurin myös.....

• Anonyymi

Niin nuo ihmiset maapallon pikku kusiaiset. Tällaiset miehet haluavat äitihahmon elämäänsä joka pitää heistä huolta tällaiset miehet ei ole kasvaneet vielä miehiksi. Näitä on naisissakin jotka ulkoistaa asiat miehelle. Miehen täytyy pitää kurissa jne. Todella iso punainen lippu muuten tällainen juttu.
      Osa naisista haluaa että mies määrää ja tietää kaiken ja naista sitten pitää kuljettaa talutushihnassa ja hänelle tehdään kaikki mahdolliset ja mahdottomat jutut muuten suhde on huono. Todella iso punainen lippu tämäkin. Suhde toimii vain jos nainen ja mies on älykkäitä yksilöitä jotka pärjää ihan hyvin yksinkin ja itsenäisesti ja he löytävät toisensa.

• Anonyymi

Tämä on totta

• Anonyymi

Voi pikku prinsessaa...

• Anonyymi

AIka kohtuuton vaatimus. Jo aloite naiseltakin vaatii naimattomalta jonkun asteisen terapian. Elokuvissa toki tehdään kaikenlaista, mutta he ovatkin näyttelijöitä eikä oikeita ihmisiä.

• Anonyymi

Minä kyllä maksan viulut jos saan näppäillä hanuria.

• Ei yhtään silleen. Tässä on korjattu pari koulua, päiväkoti ja uima allasta. Sitten on remontoitu kehitysvammayksikköä. Suoristettu lipputankoja. Koko kaupunki on tip top ja se on mun ansioo.

Siviilipuolella on tyhjätty kämppä ja pistetty myyntiin. Sitten oon skannannut vanhoja valokuvia ja kuvannut lisää pari kohdetta. Ens kevääksi ois tarkoitusta pistää valokuvanäyttelyä ja ehkä jotain mallejakin sinne teen. Kirjotus hommakin etenee, hitaasti mutta varmasti. Otan varmaan noita kuvateksteiksi tonne näyttelyyn. On tässä montaa rautaa tulessa, ettei mistään saamattomuudesta voi puhua.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1960
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      20
      1674
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1507
    4. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      206
      1396
    5. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1267
    6. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      87
      1029
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      26
      943
    8. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      22
      828
    9. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      817
    10. Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."

Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L
      Tv-sarjat
      19
      812
    Aihe