Mutta hitto miten ärsyttää kun mulla ei oo sua. Meinasin jättää näkemättä ihan vaa SIKS ku mä mietin SUA.
Olen aika hulluna yhdestä
20
362
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
höpöhöpö. ei meillä ole mitään todellista. näe sitä naista ja ole sille hyvä. 🌤️🤍
- AnonyymiUUSI
No vttu mene muiden kanssa.
Miksi sä haluat loukata kertomalla noista?- AnonyymiUUSI
Niin voi käydä hyvinkin pian täällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi käydä hyvinkin pian täällä.
niin se menee. olen jo hyväksynyt tämän asian ,en tosin toivoisi tätä muille, vaan rakkaudellista kesää ja elämää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niin se menee. olen jo hyväksynyt tämän asian ,en tosin toivoisi tätä muille, vaan rakkaudellista kesää ja elämää
En tarkoittanut et olis vientiä täällä.
Vaan tota loppua. - AnonyymiUUSI
se on teidän itse aiheuttamanne ongelmaa, miksi muiden pitäisi ymmärtää teitä, kun kukaan ei suostu sitä mikä minulle on tärkeää, jouduin aina ymmärtämään vähäpuheista miestäni, en jaksa sellaista enää minuttiskaan, rakkautta, seksiä ja molemmin puolista välittämistä tarvitsen ikäiseltäni mieheltä, eikö minulla ole oikeutta sellaiseen elämään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se on teidän itse aiheuttamanne ongelmaa, miksi muiden pitäisi ymmärtää teitä, kun kukaan ei suostu sitä mikä minulle on tärkeää, jouduin aina ymmärtämään vähäpuheista miestäni, en jaksa sellaista enää minuttiskaan, rakkautta, seksiä ja molemmin puolista välittämistä tarvitsen ikäiseltäni mieheltä, eikö minulla ole oikeutta sellaiseen elämään?
onko joku muka antanut luvan teille toimia niin, että saatte päättää miten vanhemman henkilön pitää elää ja kenen kanssa hänen pitää olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkään nää teidän päätelmät ei ole oikeita. Pieleen meni tämäkin arvailu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kokemusta on eräänlaisesta nepsypuolisosta joka ei puhunut tunteista koskaan mutta jäkätti samoista asioista ja liiasta energiasta minulle. olimme ääripöät ja silti yhdessä. se oli pidemmän päälle vuosien helvttiä. siihen pääälle muut traumaattiset suhteet elämässäni. olen antanut kaikkien mennä koska ei kiinnosta eikä voida pakottaa kun en jaksa enää. ja kyllä voin todeta että jos ei kolahda oikein kunnolla ja lujaa kemiat ja energiat jonkun ihmisen kanssa niin sitten haluankin olla ilman kumppania. ei puhettakaan mistään kyllä tässä kestän kun yritän vaan vähän lujemmin suhteesta.
- AnonyymiUUSI
Elegantti itsestään tietoinen ihminen ei ala nalkuttamaan tuollaisesta asiasta, vaan käsittelee sen hienotunteisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elegantti itsestään tietoinen ihminen ei ala nalkuttamaan tuollaisesta asiasta, vaan käsittelee sen hienotunteisesti.
Nalkuttamaan?
Käsittelee hienotunteisesti?
Ai pitäisi oikein olla hienotunteinen, asiallinen,
ja ystävällinen kun toinen on loukannut
pahiten maailmassa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nalkuttamaan?
pahiten maailmassa?
Niin tietenkin.
Eihän nainen saa osoittaa mieltään
missään tilanteessa ikinä.
Pitäisi aina olla kiltti ja hiljaa.
Pskat! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nalkuttamaan?
pahiten maailmassa?
Niin tietenkin.
Eihän nainen saa osoittaa mieltään
missään tilanteessa ikinä.
Pitäisi aina olla kiltti ja hiljaa.
Pskat!Sivusta - itse naisena en vedä tuollaisia kilareita asioista enkä näe tuollaista tapaa millään tavalla rakentavaksi tavaksi selvittää ikäviä asioita.
Asiat voi selvittää kippaamatta ryöniä takaisin toisen niskaan.
- AnonyymiUUSI
Miten sä saisit mut ?
Koska nähdään vai nähdäänkö ikinä?- AnonyymiUUSI
Älä yritä matkia jotain mitä et osaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä matkia jotain mitä et osaa.
En matki
Meini ohi toi sun juttu nyt - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En matki
Meini ohi toi sun juttu nytSinulta menee aika paljon ohi...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta menee aika paljon ohi...
Ajatellaan eritavoin, se ei ole ohi menoa sori
- AnonyymiUUSI
Tiedän, ei tämmöisellä toiminnalla tehdä sinuun vaikutusta.
- AnonyymiUUSI
Silti mietin jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974