Oletko sä pystynyt

Anonyymi-ap

Tapaileen muita? Vieläkö olet kieltäytynyt vuokseni muiden tarjouksista?

65

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oon tapaillu koko ajan muita🤷‍♀️niinhän sinäkin olet tehnyt

• Anonyymi
      UUSI

En ole tapaillut muita. Kukaan ei kiinnosta, ja olen rakastunut joten ei ole mahdollista edes

• Anonyymi
        UUSI

Kenen sä olet rakastunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro. Laitan vaan näitä kun tiedän ettei kukaan koskaan vastaa niihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro. Laitan vaan näitä kun tiedän ettei kukaan koskaan vastaa niihin.

Mitä sä vastailet toisille esitettyihin kysymyksiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheen kivenheiton päästä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheen kivenheiton päästä

Ei saa heittää miehiä kivillä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä välillä tekisi hyvää siihen kovaan päähän

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sellasilla vähän hiekan murua suuremmilla korkeintaan🙃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sellasilla vähän hiekan murua suuremmilla korkeintaan🙃

Tietenkin. Ei ole tarkoitus satuttaa vaan herätellä 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä vastailet toisille esitettyihin kysymyksiin?

En ole mitään vastannut älä kuvittele kaikkea

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin. Ei ole tarkoitus satuttaa vaan herätellä 😉

Kohta joku on ihmeissään, kun alkaa niskaan ropista 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta joku on ihmeissään, kun alkaa niskaan ropista 😂

Saattaa ne pikkukivet olla myös metaforisia, vaikka luulen tietäväni kyllä että täysin hereillä on 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Itse en ole edes altistanut itseäni rakkaudelle, vaikka välillä olen kohdannut pieniä koettelemuksia? Olen kohdannut ihmisiä, joissa on jonkinlaista samaistumispintaa, joka voisi rauhoittaa ja samalla synnyttää hyvää mieltä ympärilleen? Sivusta totean miehenä 55+

• Anonyymi
        UUSI

Ihana!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana!

Siis tämä: ” En ole tapaillut muita. Kukaan ei kiinnosta, ja olen rakastunut joten ei ole mahdollista edes” ❤️‍🔥

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Senkus heität. Edellyttää tietysti että näemme. Tai siis, että ainakin sinä näet. Vastasin kuin hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

No en ole pystynyt, halunnut, eikä ole tullut suoria ehdotuksiskaan, koska vedän rajan ajoissa.

• Anonyymi
        UUSI

Missä se raja menee? Mitä jos kysyisin suoraan vai hups olenko jo kysynyt?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se raja menee? Mitä jos kysyisin suoraan vai hups olenko jo kysynyt?

Se raja menee siinä, kun mies alkaa osoittaa sellaisia merkkejä, katseita tms, niin silloin otetaan askel taaksepäin ystävällisyydestä ja jutuissa.

• Anonyymi
      UUSI

Kysymys on erittäin
      outo tälle
      Alustalle

K>ni

• Anonyymi
      UUSI

En ole pystynyt tutustumaan keneenkään, koska projekti ei ole vieläkään loppunut. Olen totaalisen stressaantunut siitä miksi se ei lopu! Pankaa nyt vihdoinkin se totaalinen kielto pakkomielteiselle henkilölle. En kerta kaikkiaan jaksa sitä enää edes yhdenkään päivän ajan. Se tappaa minut jos se ei lopu!

• Anonyymi
      UUSI

Kun on korviaan myöden ihastunut, muut eivät kiinnosta tutustumismielessäkään. En edes katsele sillä silmällä ympärilleni, kun mielessä on vain yksi. (Tämä siis ei liity aloittajaan vaan kaivattuuni tuolla jossain.)

• Anonyymi
        UUSI

Millainen on kaivattaisiin?

• Anonyymi
      UUSI

No en tietenkään ole tapaillut muita…❤️Rakastan häntä

• Anonyymi
        UUSI

Ketä viimeksi? Sitä toista vai jotain muuta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä viimeksi? Sitä toista vai jotain muuta?

Sitä 👩🍒🚀🥰🥰🥰🥰🥰💍rakastan haluan niitä kuvia lisää häneltä✊️👌

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aion 🍆🍆🍆🍆antaa ja hajottaa sen nuken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Häh?

• Anonyymi
      UUSI

Ei se miehenä ole niin helppoa. Pitää suunnitella kustantaa treffit, niin ei niitä liukuhihnalta jaksa. Naiset kun eivät ota yhteyttä kuin pitkiin/rikkaisiin/ tai korkean sosiaalisen statuksen omaaviin miehiin. Jos kukaan nainen ei kiinnosta, niin silloin ei ole tarvetta tapailla ketään.

• Anonyymi
        UUSI

Menikö vähän yli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö vähän yli?

Ei mennyt.

• Anonyymi
        UUSI

Miehet haluavat pitää yhteyttä vain hoikkiin, lapsettomiin, alistuviin, kauniisiin naisiin joten turha uhriutua.

• Anonyymi
      UUSI

Tarjolla oli paksuinta, mitä ikinä nähnyt. Mutta ei, mieleni, moraalini ja sydämeni sanoi ei. Vain kaivattuni mielessä 🫒

• Anonyymi
        UUSI

Pysyppä sitten poissa mun viesteistä jatkossa
        Kiitos

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen treffailut pitkään aikaan, kunnes naiset alkoivat haluamaan sitä ja kokivat että sain liikaa, luulevat että kaikki tulee kuten heille :)

ja vielä jos sammuttaa toisen rahan tulon, ja tekee noin hirveitä juttuja mitä teitte vuoden. Se vaatii voimaltaan ihmisuhria, ja se voima ottaa aina uhrinsa. Tsemppiä!

• Anonyymi
      UUSI

Kuka kysyy? Eräs m joka tietää tykkääväni hänestä on tällä hetkellä ainoa ( hänen vuokseen en pysty ) ja onneksi ei ole muita tarjousta tullut, vain katseita joo. Ois huomaavaista saada tietää onko se edes molemminpuolista. Pääsis elämässä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI

On mulla vielä paljon rahaa tule tänne niin saat sen lv laukun ja paljon munaaaaaaaa

• Anonyymi
      UUSI

En ole pystynyt tapailemaan muita, mikä on sääli.

• Anonyymi
      UUSI

en harrasta tapailua :d

• Anonyymi
        UUSI

No en minäkään. Sitä joko on tsi ei ole 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään. Sitä joko on tsi ei ole 😁

nii.

• Anonyymi
      UUSI

samoin kun pahahenki, jos on jotain siirta, kun se tuodaan se vaatii ihmishengen ja kun se poistuu se ottaa mukaansa aina jonkun. Niiden mukaan ei tarvitse lähteä jos et heihin kuulu ja he voivat valita uhrinsa.

Niillä saa valtavasti pahaa aikaan, mutta se ottaa aina veronsa. Samoin nuo suuremmat jutut mitä ootte tehnyt, liittyen vaikka mihin, konkurssit, mt-jutut, häädöt, ne on isoja juttuja, ja paha ottaa aina omansa, jos niitä kovin paljon, vie jopa hengen. Siihen malliin jatkossa jatkatte puuhianne :)

Jeesus mielessä, hyvä tahto ja oma mieli :) sillä pääsee jo pitkälle, lopulta paha kukistuu aina, ja puhdas sielu puhdistautuu.

Eli sille jolle yritätte minut urhata, ei ole syytä, voin toki päättää toisin, mutta ei viedä, hän hakee jonkun teistä, ennen kuin poistuu.

• Anonyymi
      UUSI

Kun erosimme, olin aluksi masentunut. Yritin tapailla muita, mutta ei niistä jutuista tullut mitään. Sitten aloin seurustelemaan yhden S:n kanssa. Erosimme riitaisissa merkeissä. Sitten kävin treffeillä mm. T:n kanssa. Tapailin myös yhtä P:ä, mutta sillä oli muita samaan aikaan. Sitten tuli korona ja kummatkin vanhemmat kuolivat. Nyt sain pitkästä aikaa treffikutsun ja olen superiloinen. 🩷👍

• Anonyymi
        UUSI

Keneltä sait treffikutsun?☺️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä sait treffikutsun?☺️

Eräältä ihanalta. ☺️ Ja olen tosi iloinen. 🩷

• Anonyymi
      UUSI

Aikasemmin pystyin, mutta enää en pysty. Lopetin kaikki tapailu tyypit kerta heitolla, kun tajusin, että eihän tässä oo mitään järkeä, koska silti vaan mietin aina sitä yhtä tyyppiä vaan, vaikka tapailin muita. Onneksi tajusin lopettaa ajoissa ja nyt en enää niin tee, ja se on hyvä asia. Olen mieluummin yksin ku tapailen esim. jotain Tinder tyyppiä. Nykyään vain se yks ihana nainen mielessä enkä muita enää tapaile eikä kiinnosta kukaan muu kuin hän. Enkä kato ketään muuta sillä silmällä kuin häntä.

• Anonyymi
        UUSI

Silti pyörit täällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silti pyörit täällä

Mies muistelee entistä tyyppiä. Antaa muistella.

• Anonyymi
        UUSI

🤍🤍🤍🫂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies muistelee entistä tyyppiä. Antaa muistella.

En ole mies, eikä ole entinen tyyppi. Vaan hän on elämässäni ihan irl, mutta hän on vaan saavuttamaton siksi olen täällä.

• Anonyymi
      UUSI

En tapaile ketään. Olen uskollinen varatulle ihmiselle, koska 🦧

• Anonyymi
      UUSI

Elegantit, itsestään hyvin tietoiset ihmiset eivät kysy noin.
      Eivät mitään tuohon suuntaankaan.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä! Tuo on taas joku matkoja!

• Anonyymi
      UUSI

Joojoo, olen ollut hyvin kiltisti. Tosi tosi kiltisti.

• Anonyymi
      UUSI

Olit viimeinen erhe, ja sen jälkeen naiset ovat saaneet jäädä. Tykkäänkin olla solo.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on hyvä tapainen fani sanoja ei enää löydy

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole ollut alunalkaenkaan haku päällä.
      Hän vaan alkoi kiinnostaa jostain syystä.
      Nyt kun mitään vakavampaa ei ole syntynyt, en näe tarvetta kiinnostua vaan tavan vuoksi jostain toisesta ihmisestä.
      En ole kovin helposti ihastuva ihminen. Osaan olla yksin määrättömiä aikoja.
      Voin myös olla sosiaalinen jos siltä tuntuu että haluan olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa.
      Ei ole tarvinnut koskaan pakonomaisesti tuntea tarvetta saada suhde, koska olisi jotenkin epänormaalia muka olla ilman kumppania.
      En silti torju jos kiinnostus on molemminpuolista kun eteen tulee uusi ihminen.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tapaillut. Aloitin uuden harrastuksen ja tapasin siellä jonkun. Sanoin jo kauan sitten, että en ole enää sinusta kiinnostunut ja sanoin myös, että tässä tilanteessa jokaisen tulisi etsiä joku uusi.

• Anonyymi
      UUSI

Mainostenmaailma on juurikin niin harhauttavaa tarttuessa.

• Anonyymi
      UUSI

Sehän tässä on kipeetä, että pyörit epätoivoisesti mielessä, vaikka potentiaalisia ehdokkaitakin olisi ja niitä ei paljon tee mieli ajatella.

• Anonyymi
        UUSI

Sun on pakko ajatella pian ni . Sori

• Anonyymi
      UUSI

Jos mies muistaa mitä sanoin…. Niin olen kuulolla vielä!

• Anonyymi
      UUSI

Ihan yksikseni olen ollut. Ei ole mielitekoa tälläkään hetkellä tutustua yhteenkään .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe