Äitini oli todella vaikea. Minulla on paha mieli hänen sanoistaan. Hänen käytöksensä satuttaa minua todella syvältä. Aina hänen kanssaan on ollut vaikeaa. Hän haukkuu aina kihlattuani. Hänen mielestään kumppanissani on paljon vikoja.
Matkustin pääsiäiseksi toiseen kaupunkiin kihlattuni luo muutamaksi päiväksi. Hän soittittaa perääni ja valittaa minulle ruokapalvelusta. Äidilleni tuodaan ruokaa anoin, ruokapalvelun kautta. Äitini mukaan ruokapalvelu tuo hänelle liian vähän ruokaa. Perunat olivat unohtuneet.
Hän arvosteli minun matkustamistani kihlattuni luo kovin sanoin. Minun olisi pitänyt olla paikalla hakemassa perunoita hänelle. En muka ajattele mitään. Hän vaikutti käärmeen nielleeltä ja oli juuri toista nielemässä. Muutenkin asun eri kaupungissa kuin hän. Lopuksi hän toivotti vihaisen Hyvää pääsiäistä ja löi luurin korvaan. Oman äidin käytös tuntuu erittäin pahalta
Vaikea äiti
8
486
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kuten linnut lentävät pesistään pois niin ihminenkin. Mitä huonompaa käytöstä emoltaan saavat sen kauemmaksi poikaset lähtevät. Se on luonnon laki.
- Anonyymi
Hienosti sanottu. Itse muutin heti kun pystyin mahdollisimman kauas. Muutaman vuoden jaksoin vielä jostain syystä jouluna mennä vanhempien luokse. Vaikeaa on joidenkin ymmärtää, että kaikki eivät sovi vanhemmiksi.
- Anonyymi
Kihlattusi voit valita itse. Sukuasi et.
- Anonyymi
Haluaisin kieltäytyä äidin perinnöstä. Olen saanut hänen kiukuttelustaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
- Anonyymi00008
Suojelkaa itseänne kontrolloivilta vanhemmilta. He voivat tuhota elämäsi.
- Anonyymi00009
Vanhemmatkin voivat kokea esim. mustasukkaisuutta ihan samalla kuin muissakin ihmissuhteissa voidaan kokea.
Itselläni oli nuoruudessani poikaystävä, joka silloin vielä asui äitinsä kanssa kahdestaan. Hänen äitinsä oli mustasukkainen minusta. Tulikin tyttö kuvioihin ja " vei pojan äidiltä ", vaikka eihän siinä tuollaista ollut edes.
Ihmissuhteet on yksi vaikeimmista asioista ihmisen elämässä, on ne mitä suhteita tahansa, parisuhteita, perhesuhteita, sukulaisuussuhteita, kaveri- tai ystäväsuhteita, ym. Niihin liittyy niin paljon tunnepuolesta lähtien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95928
- 54850
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67675- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 43466