Äitini oli todella vaikea. Minulla on paha mieli hänen sanoistaan. Hänen käytöksensä satuttaa minua todella syvältä. Aina hänen kanssaan on ollut vaikeaa. Hän haukkuu aina kihlattuani. Hänen mielestään kumppanissani on paljon vikoja.
Matkustin pääsiäiseksi toiseen kaupunkiin kihlattuni luo muutamaksi päiväksi. Hän soittittaa perääni ja valittaa minulle ruokapalvelusta. Äidilleni tuodaan ruokaa anoin, ruokapalvelun kautta. Äitini mukaan ruokapalvelu tuo hänelle liian vähän ruokaa. Perunat olivat unohtuneet.
Hän arvosteli minun matkustamistani kihlattuni luo kovin sanoin. Minun olisi pitänyt olla paikalla hakemassa perunoita hänelle. En muka ajattele mitään. Hän vaikutti käärmeen nielleeltä ja oli juuri toista nielemässä. Muutenkin asun eri kaupungissa kuin hän. Lopuksi hän toivotti vihaisen Hyvää pääsiäistä ja löi luurin korvaan. Oman äidin käytös tuntuu erittäin pahalta
Vaikea äiti
Anonyymi-ap
6
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten linnut lentävät pesistään pois niin ihminenkin. Mitä huonompaa käytöstä emoltaan saavat sen kauemmaksi poikaset lähtevät. Se on luonnon laki.
- Anonyymi
Hienosti sanottu. Itse muutin heti kun pystyin mahdollisimman kauas. Muutaman vuoden jaksoin vielä jostain syystä jouluna mennä vanhempien luokse. Vaikeaa on joidenkin ymmärtää, että kaikki eivät sovi vanhemmiksi.
- Anonyymi
Kihlattusi voit valita itse. Sukuasi et.
- Anonyymi
Haluaisin kieltäytyä äidin perinnöstä. Olen saanut hänen kiukuttelustaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1179554Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686082Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595397Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305368Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään544315Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102941Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1222911Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822