Äitini oli todella vaikea. Minulla on paha mieli hänen sanoistaan. Hänen käytöksensä satuttaa minua todella syvältä. Aina hänen kanssaan on ollut vaikeaa. Hän haukkuu aina kihlattuani. Hänen mielestään kumppanissani on paljon vikoja.
Matkustin pääsiäiseksi toiseen kaupunkiin kihlattuni luo muutamaksi päiväksi. Hän soittittaa perääni ja valittaa minulle ruokapalvelusta. Äidilleni tuodaan ruokaa anoin, ruokapalvelun kautta. Äitini mukaan ruokapalvelu tuo hänelle liian vähän ruokaa. Perunat olivat unohtuneet.
Hän arvosteli minun matkustamistani kihlattuni luo kovin sanoin. Minun olisi pitänyt olla paikalla hakemassa perunoita hänelle. En muka ajattele mitään. Hän vaikutti käärmeen nielleeltä ja oli juuri toista nielemässä. Muutenkin asun eri kaupungissa kuin hän. Lopuksi hän toivotti vihaisen Hyvää pääsiäistä ja löi luurin korvaan. Oman äidin käytös tuntuu erittäin pahalta
Vaikea äiti
8
313
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten linnut lentävät pesistään pois niin ihminenkin. Mitä huonompaa käytöstä emoltaan saavat sen kauemmaksi poikaset lähtevät. Se on luonnon laki.
- Anonyymi
Hienosti sanottu. Itse muutin heti kun pystyin mahdollisimman kauas. Muutaman vuoden jaksoin vielä jostain syystä jouluna mennä vanhempien luokse. Vaikeaa on joidenkin ymmärtää, että kaikki eivät sovi vanhemmiksi.
- Anonyymi
Kihlattusi voit valita itse. Sukuasi et.
- Anonyymi
Haluaisin kieltäytyä äidin perinnöstä. Olen saanut hänen kiukuttelustaan tarpeeksi.
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
- Anonyymi
Olisiko äidilläsi jo dementiaa?
- Anonyymi00008UUSI
Suojelkaa itseänne kontrolloivilta vanhemmilta. He voivat tuhota elämäsi.
- Anonyymi00009UUSI
Vanhemmatkin voivat kokea esim. mustasukkaisuutta ihan samalla kuin muissakin ihmissuhteissa voidaan kokea.
Itselläni oli nuoruudessani poikaystävä, joka silloin vielä asui äitinsä kanssa kahdestaan. Hänen äitinsä oli mustasukkainen minusta. Tulikin tyttö kuvioihin ja " vei pojan äidiltä ", vaikka eihän siinä tuollaista ollut edes.
Ihmissuhteet on yksi vaikeimmista asioista ihmisen elämässä, on ne mitä suhteita tahansa, parisuhteita, perhesuhteita, sukulaisuussuhteita, kaveri- tai ystäväsuhteita, ym. Niihin liittyy niin paljon tunnepuolesta lähtien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse484149SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2864067Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1393563Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923515Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit302407Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361855Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä601819Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575651758- 371660
- 991599