Juuri julkaistun tutkimuksen mukaan, sähköbussit todettiin huomattavasti halvemmaksi ja joustavammaksi sekä hiljaisemmaksi joukkoliikennevälineeksi kuin ratikka! Me Turkulaiset teimme siis fiksun ratkaisun, kun emme moista rahareikää tänne hanki. Sääliksi käy Tamperelaisia veronmaksajia.
Sähköbussit todettiin huomattavasti halvemmaksi ja joustavammaksi sekä hiljaisemmaksi kuin ratikka
7
141
Vastaukset
- Anonyymi
"Turku valitsi ratikan rakentajan - rakentamisen suunnittelu alkaa huhtikuussa".
- Anonyymi
Lisäksi ratikan rakentamisen hiilijalanjälki on posketon.
Ratikka on teräsbetonilaatan päällä ja lisäksi diiselkäyttöiset kaivurit, kuorma-autot , kompurat, tärylätkät asfalttikoneet jne...
Tampere ei ole arvoja julkaissut mutta jos ihmisen hiilijalanjälki on 5-6000 kg/vuosi, niin tarvitaan 20.000 asukkaan kunta jotta atrvo ylitetään.
Sähköbussien hiilijalanjälki on tästä sadasosa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi ratikan rakentamisen hiilijalanjälki on posketon.
Ratikka on teräsbetonilaatan päällä ja lisäksi diiselkäyttöiset kaivurit, kuorma-autot , kompurat, tärylätkät asfalttikoneet jne...
Tampere ei ole arvoja julkaissut mutta jos ihmisen hiilijalanjälki on 5-6000 kg/vuosi, niin tarvitaan 20.000 asukkaan kunta jotta atrvo ylitetään.
Sähköbussien hiilijalanjälki on tästä sadasosa.Ruuhkien pahentuminen lisää myös päästöjä, vihreydestä ei tietoakaan.
- Anonyymi
Reittejå voi myös muutta ahelposti, eikä tarvitse myllätä katuja olekaan, kaupumginjohtaja, rakennusyhtiöt ja vihervasurit voi rahoittaa ratikan itse jos sen haluavat.
- Anonyymi
Vietimme kaksi yötä Tallinnassa, keskustan hotellissa. Ainoa liikenteen meteli myöhään illalla ja aikaisin aamulla tuli raitiovaunujen kiskojen kolinasta. Kumipyörät ei asfalttia vasten kolise.
- Anonyymi
Turun ei tule rakentaa Raitiovaunu raiteita
Sähkö bussit on kaikintavoin fiksumpi vaihtoehto - Anonyymi
Vain idiootti haluaa "bussin" kulkemaan kiskoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571