No ehkä tämä ja se on sitten lopulta ne valintasi, päätöksesi ja sillä ajatuksella on mentävä, sitä on kunnioitettava tottakai. Väkisin on huono mitään saada aikaiseksi koska se ei ole koskaan hyvä lähtkohta millekään.
Ymmärrän kyllä
15
287
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuliko pakit?
- AnonyymiUUSI
Miten luulet palstasedältä tarinaa tinkaava montako niitä ns pois hätisteltäviä ja pois puhutettavia in lopulta? Kur kur
- AnonyymiUUSI
En olisi mitään muuta halunnut niin paljon kuin viettää aikaa sen miehen kanssa. Hänen, jota rakastin.
- AnonyymiUUSI
Miksi et viettänyt aikaa hänen kanssa jos kerran rakastit?
- AnonyymiUUSI
Niin on. Sinä et koskaan tule olemaan valinta. Joten lopeta jo aiheesta jankkaaminen.
- AnonyymiUUSI
Täytyy sanoo, et täs vaihees ei taideta puhuu enää hienosäädöst tai mistään tulkinnanvarsisest jos väkisin tulee ensin mieleen..
- AnonyymiUUSI
Oliko aloitus mieheltä naiselle?
Minulla ei ole vielä lopullista mikään, tosin kyllä yksi asia selvä, oon vaan siinä väkisin, ilman tunteita.
Odotan ja haen vastauksia myös kaivatulta mieheltä, tunteensa olis minulla selvillä.- AnonyymiUUSI
Naiselta on aloitus.
T: aloittaja - AnonyymiUUSI
Odotat vastausta kaivatultasi, mutta olet mukana väkisin ilman tunteita? Häh?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta on aloitus.
T: aloittajaLuojan kiitos. Ei tarvi kuvitella kaivatun sanovan noin.
Olis kiva, jos tuon aloittajan sukupuolen vois mainita heti aloituksessa, suurin osa kirjoittajista täällä kun on naisia kuitenkin ja aina naiset päätyy juttelemaan keskenään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Odotat vastausta kaivatultasi, mutta olet mukana väkisin ilman tunteita? Häh?
Kaivattua kohtaan vahvoja tunteita mutta toisen kaa ilman ja väkisin.
- AnonyymiUUSI
En ole väkisin mitään yrittämässä 🩷 Lähden treffeille, koska en jaksa yksinäisyyttä, haluan jutella ja kokea lämpöä. Kukaan ei halaa edes kunnolla.
- AnonyymiUUSI
Onnea treffeille. Toivottavasti on mukava nainen ❤️ (En ole ap.)
- AnonyymiUUSI
Se on ihan oikein jos toinen ei ole antanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Itsekin aion tehdä samoin, elämää pitää elää parhaansa mukaan, ei oo mitään järkeä jämähtää yksipuolisiin tunteisiin..
T: aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan oikein jos toinen ei ole antanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Itsekin aion tehdä samoin, elämää pitää elää parhaansa mukaan, ei oo mitään järkeä jämähtää yksipuolisiin tunteisiin..
T: aloittajaNiin minunkin mielestä. 🩷 Ja olen nainen. Jos minut ensin hylätään, en jaksa, että minua vielä roikotetaan. Hänhän yritti pitää minua varalla.
En ole roikkunut, mutta hän taatusti tajuaa, että olen kuitenkin kaivannut häntä. Hän oli tosi tärkeä ihminen, mutta liian itsensä tiedostava tosin ja ottaa naiset itsestäänselvyytenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974