Ymmärrän kyllä

Anonyymi-ap

No ehkä tämä ja se on sitten lopulta ne valintasi, päätöksesi ja sillä ajatuksella on mentävä, sitä on kunnioitettava tottakai. Väkisin on huono mitään saada aikaiseksi koska se ei ole koskaan hyvä lähtkohta millekään.

15

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tuliko pakit?

• Anonyymi
        UUSI

Miten luulet palstasedältä tarinaa tinkaava montako niitä ns pois hätisteltäviä ja pois puhutettavia in lopulta? Kur kur

• Anonyymi
      UUSI

En olisi mitään muuta halunnut niin paljon kuin viettää aikaa sen miehen kanssa. Hänen, jota rakastin.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi et viettänyt aikaa hänen kanssa jos kerran rakastit?

• Anonyymi
      UUSI

Niin on. Sinä et koskaan tule olemaan valinta. Joten lopeta jo aiheesta jankkaaminen.

• Anonyymi
      UUSI

Täytyy sanoo, et täs vaihees ei taideta puhuu enää hienosäädöst tai mistään tulkinnanvarsisest jos väkisin tulee ensin mieleen..

• Anonyymi
      UUSI

Oliko aloitus mieheltä naiselle?
      Minulla ei ole vielä lopullista mikään, tosin kyllä yksi asia selvä, oon vaan siinä väkisin, ilman tunteita.
      Odotan ja haen vastauksia myös kaivatulta mieheltä, tunteensa olis minulla selvillä.

• Anonyymi
        UUSI

Naiselta on aloitus.
        T: aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Odotat vastausta kaivatultasi, mutta olet mukana väkisin ilman tunteita? Häh?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta on aloitus.

Luojan kiitos. Ei tarvi kuvitella kaivatun sanovan noin.
        Olis kiva, jos tuon aloittajan sukupuolen vois mainita heti aloituksessa, suurin osa kirjoittajista täällä kun on naisia kuitenkin ja aina naiset päätyy juttelemaan keskenään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Odotat vastausta kaivatultasi, mutta olet mukana väkisin ilman tunteita? Häh?

Kaivattua kohtaan vahvoja tunteita mutta toisen kaa ilman ja väkisin.

• Anonyymi
      UUSI

En ole väkisin mitään yrittämässä 🩷 Lähden treffeille, koska en jaksa yksinäisyyttä, haluan jutella ja kokea lämpöä. Kukaan ei halaa edes kunnolla.

• Anonyymi
        UUSI

Onnea treffeille. Toivottavasti on mukava nainen ❤️ (En ole ap.)

• Anonyymi
        UUSI

Se on ihan oikein jos toinen ei ole antanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Itsekin aion tehdä samoin, elämää pitää elää parhaansa mukaan, ei oo mitään järkeä jämähtää yksipuolisiin tunteisiin..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan oikein jos toinen ei ole antanut minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Itsekin aion tehdä samoin, elämää pitää elää parhaansa mukaan, ei oo mitään järkeä jämähtää yksipuolisiin tunteisiin..

Niin minunkin mielestä. 🩷 Ja olen nainen. Jos minut ensin hylätään, en jaksa, että minua vielä roikotetaan. Hänhän yritti pitää minua varalla.

En ole roikkunut, mutta hän taatusti tajuaa, että olen kuitenkin kaivannut häntä. Hän oli tosi tärkeä ihminen, mutta liian itsensä tiedostava tosin ja ottaa naiset itsestäänselvyytenä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe