Tykkään susta

Anonyymi-ap

Oot vaan jotain niin 🔥 saisinpa edes yhden kerran tuntea sut mun vartaloa vasten ilman rihman kiertämää🫣🔥
tummatukkainen pitkä mies 😍

9

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kirjottelet nyt itsellesi😕vois sua ressukkaa😵🤯oletko taas katsellut🪞

• Anonyymi
      UUSI

Pitkä tumma mies ei aamulla kelvannut kuulema täällä kenellekkään

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se vanhemmalle naiselle edelleen kelpaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vanhemmalle naiselle edelleen kelpaa.

Niin olet se seitsemänkymmenen eksä rouva. Miksette mene takaisin naimisiin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olet se seitsemänkymmenen eksä rouva. Miksette mene takaisin naimisiin?

En ole enkä edes ole ollut naimisissa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enkä edes ole ollut naimisissa

Puhu mitä puhut, mut valehtelusta sulle kasvaa, ehkä pitkä nenä? Elämä opettaa tarinoita ja toiset valehtelee, tuntematta edes huonoa omaatuntoa? Suomessakin on jonkin verran heitä, joilla on keskimääräistä pitempi nenä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu mitä puhut, mut valehtelusta sulle kasvaa, ehkä pitkä nenä? Elämä opettaa tarinoita ja toiset valehtelee, tuntematta edes huonoa omaatuntoa? Suomessakin on jonkin verran heitä, joilla on keskimääräistä pitempi nenä?

Ai sä oletkin se vainoaja joka koittaa tuhota mun ihmissuhteet keksityillä jutuilla kun haluat kontrolloida kenen kanssa olen. Sori vaan mutta mulla on todistaa tilanteeni. En ymmärrä miten sulla voi viirata noin pahastu. Säälin sua. Et sä pysty mua kontrolloimaan vaikka kuinka yrität. Mua vain lähinnä naurattaa sun yritelmät. Niin ja aion jatkossakin tavata sitä pitkää tummaa nuorta (31v) tyyppiä eikä sulla ole mitään kontrollia kumpaankaan meistä. Tiedetään noi sun juttus jo.

• Anonyymi
      UUSI

Ei nää nyt oikein mene läpi tässä vaiheessa gubbe!
      Eiköhän tälläiset asiat ole ihan minun ja tummatukkaisen välisiä asioita ja jo tapahtuneet monesti.

• Anonyymi
      UUSI

Onko toivo ryynänen, pörsänmäeltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2953
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1341
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1296
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1171
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1129
    6. 37
      1001
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      991
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      947
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      867
    Aihe