Ei ole sinulla rakkautta enää minua kohtaan. Minulla sitä on edelleen
Se on totta että
10
240
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vasta kun puhutaan ihmisistä etunimillä niin olen valmis keskusteluun.
- AnonyymiUUSI
Lopeta mun kyttääminen kun itse teit selväksi ettei mitään ole.
- AnonyymiUUSI
Sinä oot nähny toisen miehen kanssa minut? Mitä sitten? Jätin sut jo puhelimessa ajat sit. Lopeta musta puhuminen sivuilla ja kiusaamiseni! Heti! Tai voin vannoa että tämä jatkuu.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan ihminen jaksa eikä pysty ylläpitämään tunnetta yksinään, silloin vielä vähemmän jos toinen ei osoita mitään kiinnostusta. Silloin tunteet hiipuu ja ne katoavat.
- AnonyymiUUSI
Jos se siltä tuntuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se siltä tuntuu
Siltä se tuntuu varmasti. Pahinta on jos sekin henkilö joka ei osoita, kärsii siitä...
- AnonyymiUUSI
Minä en unohda, eikä tunteet kuole... Yksipuolista enää vain kaikki... E
- AnonyymiUUSI
Totta. Niin sinäkin ilmeisesti olet löytänyt itsellesi jonkun muun.
- AnonyymiUUSI
Kuhan istuin iltaa.
- AnonyymiUUSI
En omi tunnisteettomia juttuja täällä. Kenenkään ei pitäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974